سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 خرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 خرداد 1397 شعار سال 2 خرداد 1397 شعار سال 3 خرداد 1397 شعار سال 4 خرداد 1397 شعار سال 5 خرداد 1397 شعار سال 6 خرداد 1397 شعار سال 7 خرداد 1397 شعار سال 8 خرداد 1397 شعار سال 9 خرداد 1397 شعار سال 10 خرداد 1397 شعار سال 11 خرداد 1397 شعار سال 12 خرداد 1397 شعار سال 13 خرداد 1397 شعار سال 14 خرداد 1397 شعار سال 15 خرداد 1397 شعار سال 16 خرداد 1397 شعار سال 17 خرداد 1397 شعار سال 18 خرداد 1397 شعار سال 19 خرداد 1397 شعار سال 20 خرداد 1397 شعار سال 21 خرداد 1397 شعار سال 22 خرداد 1397 شعار سال 23 خرداد 1397 شعار سال 24 خرداد 1397 شعار سال 25 خرداد 1397 شعار سال 26 خرداد 1397 شعار سال 27 خرداد 1397 شعار سال 28 خرداد 1397 شعار سال 29 خرداد 1397 شعار سال 30 خرداد 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۰    
دیدار مدیران عامل هفت بانک کشور با شهردار تهران برای تامین مالی طرح های عمرانی پایتخت و وصول مطالبات بانک ها با حضور آیت اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک انصار، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۲    
سفر 7 نماینده مجلس به روسیه برای حضور در بازی های جام جهانی حواشی را به دنبال داشته که برخی از این نمایندگان نسبت به این خبر واکنش های متفاوتی نشان دادند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۹    
بیش از یک هفته از ماجرایی تکان دهنده آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه ای در منطقه دوتهران گذشته است، حالا از مجلس شورای اسلامی خبر می رسد که وزیر آموزش و پرورش همین هفته برای ارائه گزارشی از حادثه در ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۴    
این روزها میوه های خوش رنگ و لعاب فرنگی نظیر انگور شیلی، سیب سبز فرانسوی، گلابی آفریقا و لیموترش برزیل در ویترین میوه فروشی های سطح شهر خودنمایی می کند و با وجود ممنوعیت واردات با قیمت های گزاف و چند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۲    
گمرک ایران در بخشنامه ای موضوع افزایش 10 درصدی عوارض و سود بازرگانی لوازم آرایشی وارداتی مشمول، طبق قانون بودجه سال 1397 را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۲    
در یکی از اسناد ساواک متعلق به سال 1346 و به امضای تیمسار مقدم ، غارت کتابخانه امام راحل مورد تایید قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۳:۲۳    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: گیاهان دارویی به دلیل کم آبخواه و اقتصادی بودن، بسیار مناسب برای کشت دراستان یزد هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۱:۲۲    
هر ساله صندوق بین المللی پول کشورهای برتر در زمینه درآمد سرانه را معرفی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۳    
آلوده شدن کره زمین با پلاستیک ها یکی از بزرگترین مشکلات زیست محیطی امروز به شمار می رود و تهدیدی است برای حیات در زمین و دریا و به همین دلیل شعار امسال روز جهانی زمین "پایان دادن به آلودگی با ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۳    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: همزمانی تحریم و اجرای برجام غیرممکن است و این برای ما یک اصل است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
استاندار هرمزگان در منزل شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد در بندرعباس حضور یافت و با خانواده معظم این شهید بزرگوار دیدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی جمهوری اسلامی مذاکره با اروپا را متوقف نکرده و نمی کند، گفت: با دستور اخیر مقام معظم رهبری دولت دیگر نباید در مذاکره با اروپا حالت انفعال داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
اینکه رئیس جمهور سوریه در مصاحبه اخیر خود بر منطقه تحت اشغال آمریکایی ها و همپیمانانش در شرق و شمال شرق سوریه تاکید کرد به مثابه اولین اشاره به منظور آمادگی برای مقابله نظامی با آنهاست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس چهارشنبه، 30 خرداد به صورت حضوری در مراکز آزمون برگزار می شود و 10 هزار نفر در آن شرکت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۴۴    
نیلی احمدآبادی گفت: آموزش پزشکی و غیرپزشکی باید با هم ادغام شوند،در هیج کجای دنیا تفکیکی میان این دو رشته وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۴    
یک مقام گمرک ایران گفت: در راستای حمایت بیش از پیش از تولید ملی مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان داخلی نسیه ترخیص می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از کاهش زمان ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند در یک بازه زمانی یک هفته ای خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۴    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه ای پیرامون مندرجات برخی سایتها در باره سخنان محسن رضایی واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۴    
با گذشت دومین روز از تعطیلات خرداد هنوز شاهد ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۳    
تجارت چمدانی ساز و کاری مخرب که عده ای به کسب سود و منافع شخصی مبادرت می ورزند، اما در سطح کلان، این اقتصاد کشور است که متضر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بالغ بر دو هزار و 200 مورد بازرسی صورت گرفت که قریب به 1700 مورد پرونده تشکیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد مصوبه اخیر وزارت صمت را در راستای مقابله با تحریم ها و حمایت از صنایع و تولید داخلی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۴    
ایران و اوکراین علاقمند به تعمیق همکاری های دوجانبه در بخش کشاورزی و به ویژه افزایش تجارت غلات، روغن نباتی، ذرت، جو و سویا برای تامین نیازهای داخلی ایران هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۴    
حسام الدین آشنا به برخی مسائل مطرح شده در خصوص هزینه کرد صدقات مردمی واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۴    
رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند: به دولت های اروپایی که فکرهای خامی در سر دارند می گوییم این خواب شما تعبیر نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۴    
هیأت دولت طی حکمی رسما ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های قصرشیرین و اسلام آبادغرب را ابلاغ کرد و با این ابلاغ پرونده تبدیل شدن قصرشیرین به منطقه آزاد بسته شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۴    
شرکت نفتی دائلیم کره جنوبی اعلام کرد که سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در به روز رسانی یک پالایشگاه نفتی در اصفهان را لغو کرده است و این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاری 3 ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۴    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از دریافت شهریه های 11 میلیونی توسط برخی از مدارس غیرانتفاعی کرج خبر داد و گفت: شعبه سیار ویژه مدارس در کرج آغاز به کار می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
بانک سرمایه گذاری اروپا (EIB) از قبول پیشنهاد اتحادیه اروپا برای تجارت در ایران به منظور جلوگیری از تحریم های آمریکا امتناع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
رئیس شورای اسلامی شهر الشتر گفت: محمد جواد منظمی، شهردار الشتر پس از طرح سوال و استیضاح با کسب چهار رای منفی از پنج رای اعضای شورای شهر از سمت خود بر کنار شد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
رفع فقر، سوء تغذیه و تامین امنیت غذایی مردم گرسنه جهان، آرزویی است که دانشجوی نخبه دانشگاه شیراز را وادار به انتخاب رشته اصلاح نباتات کرد و امیدوار است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۴    
جمعی از پزشکان و اساتید دانشگاه با صدور بیانیه ای نسبت به سخنان میهمان برنامه ماه عسل در خصوص بیماری HPV اعتراض کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درحالی بدون برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد که می توان گفت این دوره دارای رشد نسبی، نسبت به سال گذشته بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
دستور مستقیم حجت الاسلام منتظری در جمع مردم ورامین پس از اقدامات تاثیر گذار قضات شهرستان در ورود به مشکلات صنفی مردم، خبر از گشایش راه جدیدی برای حل کرختی دستگاه های عرض و طویل اداری دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
چهار عضو کمیسیون فرهنگی و سه عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قرار است مسافران پارلمان به روسیه باشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
بر اساس گزارش 2018 شاخص جهانی عملکرد محیط زیست (EPI)، سوییس ، فرانسه، دانمارک، مالت، سوئد، انگلیس، لوکزامبورگ، استرالیا، ایرلند و فنلاند 10 کشوری هستند که بهترین عملکرد محیط زیستی را داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
با قرار گرفتن موضوع اختصاص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران در مسیری پیچیده و مبهم و همچنین برخوردهای متناقض شهرداری تهران در این باره ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
بانک سرمایه گذاری اروپا، تحت فشارهای آمریکا، از پاسخ مثبت به پیشنهاد اتحادیه اروپا مبنی بر همکاری با ایران به منظور نجات برجام امتناع کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
برخی از رسانه های صهیونیستی با انتشار تصاویر و نقشه جعلی از سوریه و مناطقی که توسط این رژیم هدف قرار گرفته تلاش دارند این طور وانمود کنند که بیشتر مراکز ایران در سوریه را هدف قرار داده اند اما با ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
در روز جهانی محیط زیست ، یک استاد رشته محیط زیست دانشگاه تهران، مدیریت غلط منابع آب، گرد و غبار و شیوه های نادرست در حفاظت از مناطق چهارگانه محیط زیستی را مهمترین چالش های این حوزه در کشور دانست و ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
محققان مرکز رشد شرکت های فناور و دانش بنیان دانشگاه صنعتی سهند به منظور کاهش خسارات ناشی از تگرگ سامانه ای را عرضه کردند که قادر است تگرگ را به باران تبدیل کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
محمد یوسف کیانی جامع میراث فرهنگی ایران بود، کسی که در زمینه شناخت ایران، گام های بلندی در توسعه علمی و فرهنگی ایران برداشت و باستان شناسی که جنبه های مهم معماری و شهرسازی ایران را به خوبی می شناخت و ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی از آماده بودن تاسیسات برقی نطنز به دست دانشمندان این سازمان خبر داد که برای اهداف بلند مدت چند ساله از جمله چندصد هزار سو در نظر گرفته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری گفت: لیست های غیررسمی که درباره اجرای تبصره ماده 48 قانون آئین دادرسی کیفری منتشر شده که تعداد معدودی از وکلا مجاز به وکالت در پرونده های امنیتی شده انددر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
شورای صنفی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه ای خطاب به معاون پرستاری وزارت بهداشت، به بیان مطالبات صنفی پرستاران و مشکلات پیش روی آنان پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴    
پس از هفت ماه تاخیر نرخ تضمینی گندم بدون تغییر نسبت به سال گذشته در حالی اعلام شد که کشاورزان به امید افزایش قیمت آن کشت محصولات خود را با وجود افزایش هزینه های تولید آغاز کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴    
احمد خسروی وفا گفت: دستگاه قضایی بازپرس ویژه ای را مامور رسیدگی به پرونده کودک آزاری دختر افغانستانی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴    
معاون فرماندار خرمدره گفت: با وجود اینکه خسارت های کشاورزی در در این شهرستان قابل پیش بینی بوده ، با این حال متاسفانه هنوز فرهنگ بیمه محصولات مانند بیمه های خودرو در میان کشاورزان رایج نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در پی دستور روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی برای آغاز آماده سازی فعالیت های هسته ای به منظور دستیابی به ظرفیت غنی سازی 190 هزار سو، کنفرانسی خبری را برگزار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۴    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خروج پژو از ایران قابل پیش بینی بود و شرکت های خودروساز آلمان، کره و چین نیز از تحریم های آمریکا علیه ایران تبعیت خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۴:۵۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ما خارج از برجام انتخاب های متعددی داریم گفت: فعلا براساس فرمایشات رهبرانقلاب در چارچوب برجام پیش می رویم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۴:۳۳    
به حاج احمدآقا گفتم که خبرگان نظرشان آقای خامنه ای شد؛ ایشان گفت: با این کار قلب امام را شاد کردید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۴۳    
تنها اقدام و برنامه دولت های یازدهم و دوازدهم در بخش مسکن، افزایش وام خرید مسکن بوده است که محاسبات نشان می دهد به نفع خریداران خانه نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۴۳    
بعد از ابهامات فراوان درباره مهمان برنامه ماه عسل و بازی با سلامت مردم ایران، وزیر بهداشت بدون هیچ زمینه قبلی، از ماه عسل و مهمان برنامه حمایت کرد تا مشخص شود چه عواملی پشت پرده این ماجرا هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۲۳    
استاندار کرمانشاه خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حذف منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از لیست ایجاد مناطق آزاد کشور را تکذیب کرد و گفت: این قضیه به هیچ وجه صحت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۱۳    
دامنه های بحران آب استان اصفهان که تا همین چند روز پیش به چالشی بزرگ برای کشاورزان و صنعتگران این استان تبدیل شده بود، گسترش یافته و آنچنان که بررسی ها نشان می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۵۴    
خاورمیانه باید خود را آماده استقبال از خشکسالی هایی طولانی تر، موج گرمای داغ تر و متداول شدن ریزگردها کند که تبعات تغییرات جوی زمین است
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
شرکت هواپیمایی چین که خط هوایی دولتی محسوب می شود از روز چهارشنبه پروازها به پایتخت کره شمالی را از سر می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
رئیس جمهوری فرانسه در نشست خبری با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: از قانونی بودن تصمیمات هسته ای اخیر ایران اطلاع دارد ولی همچنان نسبت به احتمال افزایش تنش در صورت اجرای این تصمیمات نگران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۴    
کره یک محصول پروتئینی پرمصرف در سبد خانوار است که با وجود تولید مناسب لبنیات، آن را وارد می کنیم؛ اما این در حالی است که به گفته کارشناسان صنایع لبنی می توانیم در تولید این محصول هم خودکفا شویم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دلیل کاهش منابع آبی برای تامین محصولات کشاورزی، کشت فراسرزمینی در برخی کشورهای همسایه و حتی برزیل را در دستور کار قرار داده است و آن را پیگیری می ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۰    
درحالی که اکران زنده شهر موش ها و جولان این جوندگان در خیابان های شهر، سلامت شهروندان را تهدید می کند، اما همچنان مسئولان برای رفع این معضل چاره اندیشی نکرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
همزمان با شدت گرفتن جنگ تعرفه گذاری میان اروپا و آمریکا، برخی از اقلام صادراتی ایرانی، مانند پسته، بادام و.. ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
شهردار منطقه ثامن گفت: تمهیدات ویژه ای برای تردد وارائه خدمات به زائران شب قدر حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
معاون میراث فرهنگی اصفهان گفت: میراث فرهنگی از مرمت تمام خانه های تاریخی ثبت شده و یا ارزشمند غیرثبتی حمایت می کند و معافیت های مالیاتی و روش های تشویقی در نظر گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۰    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر مهم ترین چالش معاونت آموزشی این دانشگاه را کم شدن انگیزه دانشجویان برای ورود به رشته های مهندسی عنوان کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر 99 درصد نیروگاه های حرارتی آماده برق رسانی در زمان اوج مصرف هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۰    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور از تهیه راهنمای مداخله تخصصی در حوزه کودک آزاری از سوی اورژانس اجتماعی برای انجام مداخلات یکپارچه، همسان و فراگیر در سراسر کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۰    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گسترش امواج انقلاب امام دلیل اصلی ترس دشمنان اسلام بوده و ملت های مسلمان و غیر مسلمان در بند قدرت های شیطانی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه چالش های اصلی امروز کشور بحران آب، محیط زیست و انرژی است، گفت: به دلیل ضعف ساختاری سازمان محیط زیست و عدم توان پاسخگویی به این چالش ها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۰    
روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون خبر داد: علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در حاشیه صدو هفتمین کنفرانس بین المللی کار در ژنو با 'شارون بارو' دبیرکل کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه عده ای قصد سنگ اندازی مقابل دولت را دارند، گفت: مردم نشان داده اند اگر با آن ها شفاف و صادقانه برخورد شود اعتمادشان بیشتر خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۰    
برخی رسانه های ضدانقلاب با انتشار تصاویر و فیلم هایی شایعه کردند که پول افطار مردم فلسطین از محل صندوق صدقات سطح خیابان های ایران تامین شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۰    
کاخ سفید اعلام کرد که سیاستش در اعمال تحریم های شدید علیه کره شمالی تغییر نمی کند و در جای خود باقی می ماند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۷:۱۲    
آمارها نشان می دهد که گرایش زنان به مصرف مواد دخانی به ویژه قلیان، رو به افزایش است و این زنگ خطری برای سلامت جامعه تلقی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۷:۱۲    
معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: مصرف خودسرانه ریتالین به بهانه امتحان توجیه علمی ندارد و منجر به ایجاد عوارض جسمانی و روانی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
نمی توان نام اشخاصی که این کار را انجام داده اند در شرایط فعلی اعلام کرد اما آنچه مشخص است، شخصی دسترسی داشته و لحظه ای سامانه ثبت سفارش را باز کرده و ثبت را انجام داده و دوباره سامانه را بسته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، ران راکول هانسن 58 ساله روز شنبه در حالی که عازم فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما بود، بازداشت شد. هانسن قصد داشت سوار هواپیمایی به مقصد چین شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
چی باعث می شود وقتی می خواهید کسی را مسخره کنید بگویید مثل افغانی ها می ماند؟ چه چیزی در من وجود دارد که شما را انقدر آزار می دهد؟
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
در میان حرکتی که حامیان توافق کاهش تنش در جنوب سوریه برای تعیین سرنوشت توقف آتش بس رهبری می کنند، بویژه در سایه تنش زایی اسرائیل در قبال ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
خلبان جنگنده 'وو تن تینگ' بوده است که بنا به همین گزارش پنج سال قبل در حادثه ای مشابه توانست خود را از جنگنده تایوانی به بیرون پرتاب کند و نجات یابد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
نمایشگاه موزه لوور در تهران به دلیل عدم همراهی موسسات بیمه ای برای انتقال آثار به موزه خراسان بزرگ تا 8 مردادماه سال جاری در تهران تمدید شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در نامه ای به آژانس انرژی اتمی که از سوی نمایندگی ایران در وین تحویل خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
علی منصوری با اشاره به راه اندازی یک کمپین مسئولیت اجتماعی در کنار اجرای تئاتری در مورد کودک آزاری می گوید: دغدغه مالی، تئاتر ما را از پرداختن به مسائل اجتماعی دور کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۶:۳۳    
رئیس کمیته عمران شورای شهر با اشاره به ضرروت پایش مدام خیابان های تهران برای شناسایی گودال های خطرناک، گفت: برای شناسایی گودال های خطرناک باید دستگاه های جدید و گرانقیمتی خریداری شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۴    
چند هفته پس از انفجار نخست وزیری، در شامگاه 22 شهریور 1360 آیت الله ربانی املشی دادستان کل کشور در تلویزیون حاضر شد و مسعود کشمیری را به عنوان عامل انفجار دفتر نخست وزیری معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۲۴    
شکاف ناشی از یک خلا، بی ثباتی، جنگ داخلی، از سرگیری جنگ خارجی و یا بازگشت بنی صدر؛ کدامیک می توانست تبعات ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باشد؟
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۲۴    
کتاب های متعددی در طول 55 سال گذشته درباره قیام 15 خرداد به رشته تحریر درآمده است که به شرح زوایای مختلف این حرکت مردمی را برای آیندگان پرداخته اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۲۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از صدور حکم قطعی حبس برای 2 نفر از مدیران فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۱:۲۴    
پژو سیتروئن با اعلام تعلیق فعالیت های خود در ایران اقدام به خودزنی کرد؛ زیرا طبیعتا این شرکت امکان خروج سرمایه گذاری های انجام شده در ایران طی چند سال اخیر را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۴    
بازی با یونان که در رده بندی فیفا تیم چهل و چهارم است، بازی مناسبی بود و لغو آن لطمه زیادی به کی روش زد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۴    
نمایندگان در سال سوم دوره دهم مجلس نباید اجازه دهند فرصت خدمت از دستشان برود و مردم نسبت به خانه ملت بدبین شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۴    
المیادین در تحلیلی پیرامون مبادلات ایران و اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام می نویسد: در صورتی که تلاشها برای رسیدن به تفاهمهایی با دولت ترامپ شکست بخورد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۴    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: پیش بینی شده که تا پایان سال 1400 تمامی خدمات دولت را به صورت الکترونیک ارائه دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۴    
در طرحی که از سوی کیت الیسن، باربارا لی، جان شاکووسکی و جیم مک گاورن مورد حمایت قرار گرفته استفاده از نیروهای مسلح امریکا علیه ایران از نظر قانونی مجاز نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۴    
برگزاری نشست کره شمالی و آمریکا در محلی اختصاصی در سنگاپور که یکی از گران قیمت ترین مقصدهای گردشگری آسیایی است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۴    
رئیس آب و فاضلاب روستایی گچساران از تامین آب شرب 970 خانوار روستایی این شهرستان از سد کوثر در یک ماه آینده خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ازآزادی 40 زندانی جرائم غیر عمد توسط کمیته امداد اصفهان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۴    
استاندار گیلان بیان کرد: کارهای مربوط به بوم گردی توأم با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، خط قرمز ماست و حتما باید مولفه های یادشده رعایت شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۴    
مهدی حسینی اظهار داشت: این دام ها علیه بیماری های مختلف نظیر طاعون نشخوار کنندگان کوچک، انترو توکسمی، بیماری قانقاریا، آبله بزی و گوسفندی به طور رایگان در سیستان و بلوچستان واکسینه شدند.
  • ۱