یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 16 خرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 خرداد 1397 شعار سال 2 خرداد 1397 شعار سال 3 خرداد 1397 شعار سال 4 خرداد 1397 شعار سال 5 خرداد 1397 شعار سال 6 خرداد 1397 شعار سال 7 خرداد 1397 شعار سال 8 خرداد 1397 شعار سال 9 خرداد 1397 شعار سال 10 خرداد 1397 شعار سال 11 خرداد 1397 شعار سال 12 خرداد 1397 شعار سال 13 خرداد 1397 شعار سال 14 خرداد 1397 شعار سال 15 خرداد 1397 شعار سال 16 خرداد 1397 شعار سال 17 خرداد 1397 شعار سال 18 خرداد 1397 شعار سال 19 خرداد 1397 شعار سال 20 خرداد 1397 شعار سال 21 خرداد 1397 شعار سال 22 خرداد 1397 شعار سال 23 خرداد 1397 شعار سال 24 خرداد 1397 شعار سال 25 خرداد 1397 شعار سال 26 خرداد 1397 شعار سال 27 خرداد 1397 شعار سال 28 خرداد 1397 شعار سال 29 خرداد 1397 شعار سال 30 خرداد 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۷:۴۰    
کشور چین یکی از پیشگامان اصلی صنعت بیمه محسوب می شود. این صنعت در حال توسعه در چین، سال گذشته توانست شاهد رشد 20 درصدی باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
بررسی ها نشان می دهد که هزینه های مالی دو غول بزرگ خودروسازی کشور در پسابرجام نسبت به ماههای قبل از آن 3 برابر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
شرکت ام تی ان اعلام کرد، پس از آنکه شرکت ترکسل دعوایی 4.2 میلیارد دلاری علیه فعالیت های ام تی ان در ایران طرح کرده، پلیس آفریقای جنوبی اسنادی را از دفتر گروه ام تی ان توقیف کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
نماینده آباده از سفر به روسیه اعلام انصراف کرد و گفت: هر کسی می خواهد برای تماشای جام جهانی به روسیه برود با هزینه شخصی خود عازم مسکو شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از آماده شدن تقریبی زیرساخت های یک میلیون سو غنی سازی اورانیوم در نطنز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش وپرورش می گوید هیچ معلم حق التدریسی تا قبل از سال 94 بدون تعیین تکلیف نمانده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۲    
آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری روز دوشنبه چهاردهم خرداد ماه در سالگرد رحلت امام خمینی مطالب بسیار مهمی در باره آینده مذاکرات ایران و اتحادیه اروپا مطرح کردند که در بخشی از آن به سازمان انرژی اتمی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۲    
رئیس کمیته مالیاتی مجلس شورای اسلامی تاثیر اخذ مالیات از خانه های خالی را در تنظیم عرضه و تقاضای بازار مسکن را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۲    
به رغم ممنوعیت واردات اقلام خشکبار، به تازگی سر و کله میوه های خشک وارداتی با قیمت های گزاف در مغازه ها پیدا شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۲    
خبرگزاری های خارجی از استعفای رئیس بانک مرکزی مالزی خبر دادند. در حالی که دولت جدید مالزی مشغول تحقیق درباره یک رسوایی مالی است، رئیس بانک مرکزی این کشور استعفا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۸:۰۲    
در قانون قبلی اگر مسبب حادثه رانندگی دچار جرح یا فوت می شد، هزینه پزشکی یا هزینه ای بابت فوت به شخص و خانواده آنها تعلق نمی گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۷:۵۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، از نحوه قیمت گذاری محصولات غذایی در بازار انتقاد کرد و گفت: نحوه قیمت گذاری مواد غذایی به سلامت جامعه کمک نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۳:۲۳    
بعضی گزاره های غلط انقدر تکرار می شوند تا برای افکار عمومی به یک موضوع پذیرفته شده تبدیل می شوند. یکی از این گزاره های غلط آمار کتابخوانی ایرانی و مقایسه سرانه مطالعه ایران با دیگر کشورهاست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۳    
سرنوشت یک قرارداد پسابرجامی دیگر هم مطابق پیش بینی منتقدان دولت شد: خروج از ایران بدون پرداخت جریمه و غرامت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۳    
داور پیشکسوت ایرانی در ویژه برنامه جام جهانی شبکه ورزش درباره دستمزد داوران حاضر در جام جهانی اطلاعات جالبی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۳    
مشاهده مناظر اطراف و توقفی کوتاه در میانه راه یکی از لذت های سفرهای جاده ای است، اما کسانی که تجربه سفرهای بسیار دارند می دانند که سال هاست این مناظر متنوع و متعدد یک نقطه مشترک آزاردهنده دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۳    
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از دریافت تسهیلات در مرحله نخست برای اشتغالزایی هنرمندان صنایع دستی در روستاها با دریافت اعتبار حدود 12 میلیارد تومانی در سطح مازندران خبر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۳    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به پیش بینی وقوع گرد و غبار در روزهای آینده در استان توصیه کرد: شهروندان خوزستانی در صورت بروز هرگونه حمله تنفسی و یا تداوم یا تشدید علایم بیماری های ریوی و تنفسی به ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۳    
فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: در برخی از روستاها مشکل تامین آب آشامیدنی وجود ندارد و در واقع استفاده از آب آشامیدنی برای امور دیگر نظیر کشاورزی و پرورش دام باعث مشکل بی آبی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
رئیس اتاق اصناف شهرستان های سیروان و چرداول گفت: نه اتحادیه در این شهرستان ها هم اکنون مشغول به فعالیت هستند و تاکنون شش هزار پرونده فعالیت صنفی در این دو شهرستان صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۴    
آیا با تحولات پیدا و پنهان ژئوپلیتیک خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی، ایران در آستانه حذف از ترانزیت کالا در منطقه است؟ با اینکه تا سال 2030 میلادی هنوز بیش از یک دهه باقی مانده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۷:۳۳    
ترزا مِی نخست وزیر انگلیس با همتای صهیونیست بر سر لزوم مقابله با اقدامات منطقه ای ایران هم نظر است ولی به هرحال تا زمانی که ایران به همه تعهدات برجامی اش متعهد بماند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۴:۴۴    
شماری از دارندگان ماشین آلات سنگین از قطعی سوخت حدود 200 دستگاه کامیون در نیکشهر واقع در جنوب سیستان وبلوچستان گلایه کرده و خواستار رفع مشکل شدند اما مسئولان دست اندرکار علت بروز این مشکل را تخلف در ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۴    
فرشاد اسماعیلی می گوید: نامه رئیس جمهوری در رابطه با اجرایی شدن بند ز تبصره هفت قانون بودجه که حالا به بند (و) تغییر کرده، خلاف قانون و مصداق ریختن سهم درمان بیمه شدگان از چاله به چاه است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۴    
مصوبه دولت برای اصلاح کالای ملوان، شرایط بغرنجی را برای ساکنان سواحل جنوبی کشور ایجاد کرده است. علی گل مرادی (نماینده مردم ماهشهر، بندر امام خمینی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۴    
منبع مطلع رویترز می گویند پالایشگاه های اروپا به رغم تأکید سران سیاسی کشورهایشان بر لزوم حفط برجام، علاقه ای به ایستادگی در برابر تحریم های آمریکا ندارند و در حال کاهش تدریجی خرید نفت خود از ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۳۴    
رهبر گفت: سوداگری و افزایش قیمت زمین طی سال گذشته از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت مسکن به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۴    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب آبادان نه تنها به هیچ وجه قابل شرب نیست بلکه برای شستن صورت هم مناسب نیست چون باعث سوزش چشم ها می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فرمان اخیر رهبر انقلاب، زمینه غنی سازی اورانیوم در سطوح بالا و مقابله با تحریم ها را فراهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:بزودی ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت کارت بلیت مترو انجام می شود ضمن اینکه در این زمینه نیز سامانه ای برای ثبت نام اعلام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۲۴    
استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون 29 هزار خانوار زلزله زده در استان کرمانشاه کمک بلاعوض دو میلیون تومانی را دریافت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۴    
واردات پنج کالای بخش کشاورزی در 2ماه نخست امسال کم شد، همچنین وزن 20 درصدی روغن آفتاب گردان،استخوان،موز ، کنجاله و برنج سفید نسبت به فروردین و اردیبهشت سال گذشته کم شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۴    
شرکت هواپیمایی بوئینگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران تحویل نخواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۴    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 28 هزار نفر در دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی ثبت نام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۴    
هیئت دولت از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف دعوت کرد با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی به نمایش بگذارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۷:۱۳    
هم زمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس مراجع عظام تقلید با صدور پیام هایی مردم شریف ایران را به شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای روز قدس امسال را دارای رنگ و بوی حماسی تر نسبت به گذشته توصیف کرد و مردم ایران اسلامی را به حضور در این راهپیمایی فراخواند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش های دشمنان در منطقه برای زمین گیر کردن ایران ابراز کرد: سیاست هایی که آمریکایی ها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنا ما باید نسبت به موضوعی که در برجام مطرح شد به فعالیت ها و کارهای گذشته برگردیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام مرحله اول متقاضیان مشاغل خانگی در هشت استان در الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس بازار کار تاکید کرد که سیاست توزیع کالاهای اساسی به منظور افزایش قدرت خرید و بهبود وضع معیشت خانوارهای کارگری و مستمری بگیر باید در پیش گرفته شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۴    
وزرای خارجه و دارایی بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود بر تعهد کشورهایشان در زمینه حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۴    
به دنبال بروز شکاف و اختلاف بین دو سوی آتلانتیک بر سر توافق هسته ای ایران و تحریم های جدید واشنگتن علیه تهران، فعالیت آرام و بدون تنش شبکه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (سوئیفت) دستخوش مخاطره شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری در این دوره گفت: احداث خانه امید در استان ها، یسکان سازی حقوق بازنسشتگان ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۴    
آیت الله صانعی می گوید: مشکلات کشور تقصیر برخی مجریان است که خوب عمل نکردند و متأسفانه حاضر هم نیستند که بپذیریند ما مقصر هستیم .
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۴    
رهبری کاخ سفید هنوز در مرحله تهدید شرکتهای غیر آمریکایی است و از آنها می خواهد داد و ستد با ایران را از روی بردارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۴    
تکاوران پلیس در خراسان جنوبی در این عملیات 3 نفر از اعضای این گروهک تروریستی را دستگیر کردند و از آن ها مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه ای که دولت به مجلس تقدیم کرده است، توسعه راه آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۴    
افزایش تقاضا باعث شد تا عربستان قیمت گذاری برای تمامی انواع نفت خود برای فروش در آسیا را به بالاترین سطح از سال 2014 برساند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۴    
رییس دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر ضرورت مقاوم سازی شهرها در برابر بلایای طبیعی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۴    
مراسم سوگواری سالروز شهادت امیرالمؤمنین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۴    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد که علی رغم خروج آمریکا از برجام تاکنون هیچ قرارداد خارجی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی متوقف نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۴    
ریچارد نفیو، مسئول تیم طراحی تحریمها علیه ایران، منجر به برجام، در دوره دوم اوباما و چهره اصلی تیم پشتیبان مذاکره کنندگان این توافق در امور تحریمها در وین بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
رده بندی اعتبار یا شهرت جهانی دانشگاه های دنیا از سوی رتبه بندی بین المللی تایمز برای سال 2018 منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
آمریکا به زودی جریمه هایی را بر علیه شرکت های اروپایی ای که در پروژه خط لوله گاز نورد استریم2 مشارکت داشتند، اعلام می کند
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) می گوید که 30 هزار خانوار به دلیل اینکه سرپرستشان در زندان است، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند؛ خانواده هایی که اگر سرپرستشان در زندان نبود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از عرضه برخی محصولات دانش آموزان هنرستانی در بازار خبر داد و گفت: علاوه بر این تلاش شده مدارس برای برخی خدمات خود از جمله تعمیر و نگه داری نیمکت ها ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: 90 هزار و 479 داوطلب کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 تا 8 صبح امروز چهارشنبه 16 خردادماه، انتخاب رشته خود را انجام دادند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه توان موشکی و اقتدار دفاعی ایران عامل بازدارنده و تأمین کننده امنیت است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
وزیر خارجه فطر با تاکید بر اینکه اختلافات سیاسی کشورش با ایران از طریق گفت وگو باید حل شود، افزود که دوحه در واقعیت اهداف حمله به یمن تجدید نظر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۴    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به سوالات داوطلبان کارشناسی ارشد ناپیوسته درباره نحوه انتخاب رشته پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۴    
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که مسئولیت آن بر عهده اسحاق جهانگیری است، از 8 ماه گذشته تا کنون هیچ جلسه ای را تشکیل نداده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۴    
در روزهای اخیر صحبت های زیادی بر سر آزادسازی استان های درعا و قنیطره از سوی طرف های مختلف به ویژه خارجی ها مطرح شده است؛ ارتس سوریه مصمم به آزادساری این مناطق است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۴    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت:اگر بخواهیم 190هزار سو انرژی هسته ای داشته باشیم نیازمند غنی سازی حجم بالای اورانیوم هستیم تابتوانیم مجتمع سوخت ایجاد کنیم و نیروگاه های هسته ای را سوخت دهی کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۴    
دومین شب از لیالی قدر، شبی پر رمز و راز که در آن سرنوشت ها و تقدیرها رقم می خورد، در حالی به پایان رسید که مردم مومن ایران اسلامی بامداد چهارشنبه در مساجد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۴    
کارشناسان مسائل اقتصادی اصلاح قوانین فعالیت بخش خصوصی را گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با جلب مشارکت مردمی بیشتر و دستیابی به توسعه پایدار می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۴    
عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو در دانشگاه علم و صنعت ایران با غیرکارشناسی توصیف کردن طرح ساماندهی خودرو، اجرای آن را در شرایط کنونی به صلاح ندانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به احتمال احیای میزان غنی سازی ایران و حرکت به سمت غنی سازی صنعتی، گفت واشنگتن تأکید دارد که ایران نباید غنی سازی داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا بار دیگر از متحدان این کشور و شرکت های بین المللی خواست از تجارت با ایران خودداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
رسانه های آرژانتینی به نقل از مقام های فدراسیون فوتبال این کشور نوشتند دیدار تیم ملی فوتبال آرژانتین با تیم رژیم صهیونیستی به دلیل اعتراض گروه های حامی فلسطین لغو شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
طبق یک نظر سنجی در بین زندانیان کشور، 73 درصد زندانیان فقر و تنگدستی را عامل زندانی شدن خود عنوان کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز عده ای دل مردم را خالی می کنند برای اینکه می خواهند طرف مقابل را بکوبند اما حواسمان باشد که امروز هر فریادی که دل مردم را خالی و ایجاد تفرقه کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۴    
مافیای قاچاق خودرو های لوکس مانند پورشه، بنز و تویوتا را در مرز های مختلف مانند سلفچگان و جا های دیگر دپو کرده اند و شبانه این ماشین ها را از گمرک خارج می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۴    
مراسم احیا شب بیست و یکم ماه رمضان با حضور گسترده مردم در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۰    
امسال یکصدمین سال پایان جنگ جهانی اول است. در تصاویر زیر آثار به جا مانده از میادین نبرد این جنگ در کشورهای فرانسه و بلژیک را می بینید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی به بهانه تحلیل سیاسی غیبت می کنند و به هوای مصلحت، دروغ می گویند که باید در این شب های مبارک از نعمت کم نظیر توبه استفاده کنند تا مقبول درگاه خداوند شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
نائب دبیر شبکه سمن های محیط زیست استان گیلان با اشاره به وضیعت بسیار حاد تالاب انزلی گفت: متاسفانه سال هاست که عمق بسیاری از بخش های عمیق انزلی به یک متر رسیده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: حمایت و تقویت تولیدات داخلی مهمترین اولویت وزارت صنعت است و باید میزان حمایت از این بخش را افزایش داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر رقم صادرات ما به یک میلیون بشکه در روز هم برسد کافی است، بنابراین از این بابت مشکلی نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هنوز برای ارزیابی شرایط انتخابات بسیار زود است و باید زمان بگذرد، گفت: شرایط انتخابات برای مجلس و ریاست جمهوری به نوع عملکردها بستگی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید با خروج آمریکا از برجام و فشار اقتصادی ناشی از بازگشت تحریم ها علیه ایران، دیگر نیازی نیست که کشوری از برجام خارج شود چون این توافق خود به خود از هم خواهد پاشید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
کاریکاتور نشریه National امارات درباره تقابل آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر اعمال و یا عدم اعمال تحریم ها علیه ایران
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
دو تن از مرزبانان نیروی انتظامی در درگیری با اشرار گروهک های ترو ریستی سردشت به شهادت رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
دولت جدید ایتالیا رای اعتماد مجلس سنا را با 171 رای مثبت و 117 رای منفی و 25 رای ممتنع بدست آورد. کونته نخست وزیر جدید ایتالیاست ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت:در موضوع فلسطین، نه نقشه روسای جمهوری قبلی آمریکا کار ساز بود و نه نقشه و فریب رئیس جمهوری فعلی آمریکا موثر است و این مساله تنها با بازگرداندن حق مردم این سرزمین قابل حل است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۴    
یک ستون از سپاه اعزامی ایران که برای رسیدن به مناطق یونانی نشین ساحل جنوبی مدیترانه (لیبی کنونی) مسیر شمالی تری را در پیش گرفته بود در ماه می سال 524 پیش از میلاد تصرف ناحیه سیرانائیکا Cyrenaica ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۰    
سرخط اخبار هواپیمایی،فرودگاه ها و سفر در 15 خرداد 1397 به شرح زیر می باشد
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۰    
ایران از نظر تنوع گیاهی رتبه اول جهانی را داراست؛ به طوری که تنوع گیاهی در کشور 3 برابر کشورهای اروپایی است؛ همچنین که کشت گیاهان دارویی، یکی از روش های مهم آبخیزداری محسوب می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۰    
بسیاری از کشورهای جهان به دلیل نقش گسترده اجرای عملیات آبخیزداری در توسعه کشاورزی و امنیت غذایی، به سمت اجرای آن حرکت کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
وقتی حضرت امیرالمومنین علی (ع)، مالک اشتر نخعی از یاران خود را به امارت مصر منصوب کرد، به او فرمانی در قالب یک نامه نوشت، این نامه بی تردید از مهمترین اسناد سیاسی حقوق اسلامی و خصوصا شعبه شیعی آن است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۰    
اصغر افشار گفت :خبری که در برخی از کانال های تلگرامی غیر رسمی تحت عنوان لو رفتن سوالات آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی پخش شده که این موضوع کذب محض است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
صاحبان مشاغل و آیین نامه اجرایی موضوع ماده 95 قانون مالیات ها مصوب 94/4/31
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
براساس ماده 72 قانون برنامه ششم توسعه تجویز داروهای خارج از فهرست رسمی دارویی ایران، تخلف محسوب شده و متخلف با توجه به شدت و ضعف عمل ارتکابی و تعدد و تکرار آن، حسب مورد به مجازات محکوم می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
تصویر متفاوت از نوه امام خمینی (ره)
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش صادرات فولاد کشور، به راهکار برای ادامه وضعیت صادرات ایران اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
فیلمی از دستگاه تولید ابر و باران ناسا در امریکا
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
برادران محمدی- حمید و سعید- که موسسان دیجی کالا هستند، در ایران نشان دادند که یک ایده چطور می تواند تبدیل به یک استارتاپ موفق شود و سرمایه گذارانی هم که به برادران محمدی اعتماد کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
دژنراسیون ماکولا (AMD or ARMD) شایع ترین علت کوری در جهان است! در این بیماری ماکولا یا لکه زرد تخریب می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
زندگی و سیره امام (ره) از زبان نزدیکان؛
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۰    
جداره های شهری، یکی از عرصه های عمل طراحی شهری هستند که در ارتباط زیاد با ناظرین قرار می گیرند. بنابراین در صورتی که این سطح ها، واجد ارزش های بصری هماهنگ با فرهنگ و هویت باشد ...
  • ۱