چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۳:۲۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 31 مرداد 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 تیر 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 مرداد 1399 شعار سال 2 مرداد 1399 شعار سال 3 مرداد 1399 شعار سال 4 مرداد 1399 شعار سال 5 مرداد 1399 شعار سال 6 مرداد 1399 شعار سال 7 مرداد 1399 شعار سال 8 مرداد 1399 شعار سال 9 مرداد 1399 شعار سال 10 مرداد 1399 شعار سال 11 مرداد 1399 شعار سال 12 مرداد 1399 شعار سال 13 مرداد 1399 شعار سال 14 مرداد 1399 شعار سال 15 مرداد 1399 شعار سال 16 مرداد 1399 شعار سال 17 مرداد 1399 شعار سال 18 مرداد 1399 شعار سال 19 مرداد 1399 شعار سال 20 مرداد 1399 شعار سال 21 مرداد 1399 شعار سال 22 مرداد 1399 شعار سال 23 مرداد 1399 شعار سال 24 مرداد 1399 شعار سال 25 مرداد 1399 شعار سال 26 مرداد 1399 شعار سال 27 مرداد 1399 شعار سال 28 مرداد 1399 شعار سال 29 مرداد 1399 شعار سال 30 مرداد 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۵    
امام جمعه دیشموک با اشاره به تعطیلی های پمپ بنزین و نانوایی ها در برخی از اوقات شبانه روز گفت: با چنین وضعیتی مردم نسبت به خدمات نظام بدبین می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۱    
مگر لیکک بهمئی جزئی از شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ نیست یا نماینده دلی در گرو بهمئی ندارد و معاون وزیر اصلاً اطلاعی از پیشرفت 95 درصدی بیمارستان بهمئی ندارد؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۳:۳۱    
واجدین شرایط وام ودیعه مسکن برای دریافت وام به بانک ها مراجعه کردند و در کمال ناباوری با بی خبری بانک ها مواجه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۲    
درهای موزه متروپولیتن نیویورک پس از تعطیلی شش ماهه به دلیل شیوع کرونا، از 29 اوت (8 شهریور 99) به روی بازدیدکنندگان باز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از آنجا که برگزاری مراسم محرم در یزد عموما از اول تا 13 محرم انجام می شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۲    
بعد از گذشت چند روز از انتشار حکمی مسئله دار که باعث محرومیت 20 ماهه شهربانو و 8 ماهه سهیلا منصوریان شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۲    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس، این مرکز را اندیشکده جامع در نظام پارلمانی دانست و تصریح کرد: فراتر از علایق سیاسی باید در مرکز پژوهش ها کاری را دنبال کرد که از همه ظرفیت های نخبگی جامعه استفاده شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۱    
تمام کارگران حقوق طلب دارند، ولی به هیچ وجه جوابی به آن ها داده نمی شود و اگر حرفی بزنیم اخراج می شویم. ما هم می ترسیم اعتراض علنی داشته باشیم و به خاطر قطع نشدن بیمه مجبوریم سکوت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۵    
با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در باشگاه پرسپولیس، معاون حقوقی از حضور در این باشگاه منع شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۰    
حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: تاکنون تعریفی از حقوق حیوانات در قوانین و مقررات موضوعه ایران به عمل نیامده و قوانین موجود ناظر بر حفظ حقوق حیوانات نیست بلکه مربوط به حفظ گونه های جانوری در معرض انقراض ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۲    
رفتارهای پروپاگاندایی و روش های پوپولیستی حاجی مایلی او را به بدترین شکل ممکن در رسانه ها وایرال کرده؛ حالا همه از او تصویر یک مرد جنجالی را به یاد خواهند آورد، نه یک پیشکسوت بزرگ!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۲    
منوچهر سلیمی، نویسنده پیشکسوت کودکان و نوجوانان، در 92سالگی درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۶    
رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد: دوستان سازمان مدیریت و بودجه بدانند که من این بودجه را امضا نخواهم کرد. حتی اگر دو یا سه میلیارد نیز بودجه ما را افزایش بدهند، با 12 میلیارد کاری نمی توان انجام داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۰    
بر اساس گزارشات اتاق بازرگانی حجم صادرات و واردات ایران و چین در 6 ماهه نخست سال 2020 میلادی، 7.4 میلیارد دلار بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۷    
محمد صالحی جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی و یکی از آزادگان آن بیست و سه نفر جان به جان آفرین تسلیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۵    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران از برنامه ریزی برای صدور دست کم 50 فقره گواهی محصولات حلال برای واحدهای تولیدی و صنعتی در سال 99 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۲    
مدیر روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران استعفای امامی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۷    
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز ورزشگاه برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۵    
کشاورزان مجبورند کود مورد نیاز خود را چندین برابر از بازار آزاد تهیه کنند
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۶    
مردم شیعه و سنی در روستاهای کوهستانی تالش، با برپایی چادر (پورو) و برگزاری مراسم طشت گذاری به استقبال ماه عزای سالار شهیدان عالم رفتند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۰    
اسماعیل امینی با اشاره به این که می توانیم فضای ماه محرم را در امکانات ارتباطی جدید پیاده کنیم، از آمدن سبک های عجیب و غریب در مداحی ها و خطایی که رایج شده و به مدد امکانات جدید ارتباطی و یک مقدار هم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۶    
کوهنوردانی که هر هفته برای صعود به دماوند به این کوه می روند، حدود یک تُن زباله تولید می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۶    
پیشینه ی پزشکی ایرانیان را باید در 5000 سال پیش جستجو کرد. آن هنگام که درشهر سوخته ی سیستان برای بانویی 26 تا 30 ساله چشم مصنوعی از قیر و چربی چارپایان ساخته و بخشی از جمجمه ی دختری 13 ساله را ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۷    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند از انتخاب 30 پاکبان نمونه شهر تهران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۷    
مصطفی ملکیان از جمله فیلسوفان اخلاق است که به موضوع ماه محرم و حرکت امام حسین (ع) پرداخته و مباحثی را طرح کرده است. وی برخی درسها از حرکت امام (ع) را در سخنرانیهای خود عنوان کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۵    
قبرستان های تاریخی یزد از میراث ارزشمند این دیار هستند که این روزها در نبود گردشگران، مورد دست درازی سارقان میراث فرهنگی قرار گرفته و اگر هیچ اقدامی برای حفظ این میراث ارزشمند اتفاق نیافتد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۶    
در نخستین نشست بررسی توسعه فضاهای فرهنگی در جهان معاصر، سرانه تولید و مصرف محصولات فرهنگی در جهان و ایران بررسی شد؛ آمارهایی که در لا به لای آن، علاوه بر عقب ماندگی های ملی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۵    
اینترنت پرسرعت 5G در حال بهره برداری در کشورمان است؛ فرکانس ایجاد شده در 5G بین 30 گیگاهرتز تا 300 گیگاهرتز است، این مقیاس برای 4G حدود 6 گیگاهرتز بود! این امواج می تواند خطر ابتلا به سرطان ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۶    
فرماندار میبد با ابراز تاسف از قانون شکنی تعدادی از افراد در شب اول محرم، نسبت به بی اعتنایی به قانون هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقاد های گسترده اخیر به او و همکارانش بخاطر قرارداد مشکوک مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و حکم سنگین فیفا علیه ایران یک گفتگوی ویدئویی یک طرفه انجام داده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۷    
شهردار تهران از آثار مسابقه بین المللی ایده هایی برای انطباق کاربری و بازآفرینی کارخانه سیمان ری در باغ موزه قصر بازدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۰    
فرشید فرزانگان گفت: خللی در روند رو به رشد روابط تجاری ایران و امارات ایجاد نخواهد شد و دو کشور همسایه بر توسعه روابط اقتصادی فی مابین مصمم هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۱    
سلطانی، عامل اتحادیه دامداران کشور گفت: علی رغم انباشت مقادیر قابل توجهی دام روی دست دامدار، اما گوشت با نرخ بالای 100 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۵    
با پیوستن یاسمن فرمانی به شارلروا زوج سرشناس فوتبال ایران حالا در یک اتفاق جالب تبدیل به اولین خانواده لژیونر تاریخ فوتبال ایران شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۰    
وزیر دفاع درباره مشارکت وزارت دفاع در تولید واکسن کرونا گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم در تامین واکسن کرونا هم نقش موثری ایفا کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۱    
رئیس کمیسون انرژی مجلس گفت: تنها راه گریز کشور از بن بست بوجود آمده خلاص شدن از دست اینهاست؛ متاسفانه دولتمردان شکست های خود را پنهان می کنند و همین یک قرارداد ناچیز و خسارت بار را دستآورد خود می ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اظهار داشت: هرچند ترکیه اعلام کرده است که از اول سپتامبر یعنی یازدهم شهریور، پروازهای ایران را از سرمی گیرد اما احتمال لغو پروازها در این تاریخ وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۲    
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: وقتی کابینه یک رئیس جمهور تکمیل می شود، یکی دو نفر اضافه می آید که معمولاً آن ها را برای تربیت بدنی تعارف می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۷    
بقبری من تدفنّی یا دفّانی ای که مرا به خاک می سپاری، هنگامی که مرا در قبرم می گذاری، بخشی از کلیپ سوزناک نوحه خوانی باسم کربلایی است که در ادامه آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۶    
رییس اسبق کانون صرافان گفت: نرخ دلار در اثر بی تفاوتی و اهمال ما بیش از حد بالا رفته و حالا ما می خواهیم تا حباب را تخلیه و قیمت ها را کاهش دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۵    
وزیر امور خارجه ونزوئلا ادعای رئیس جمهور کلمبیا علیه همکاری موشکی تهران و کاراکاس را رد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در شورای نشست سیاست ملی 2020 ادعا کرد که تهران و واشنگتن پس از پیروزی وی در انتخابات طی یک هفته تا یک ماه توافق می کنند!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۷    
وزیر امور خارجه آمریکا از تحریم 14 شهروند ایران به بهانه نقض حقوق بشر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
همزمان با شب اول محرم و در آیین سلام بر محرم در باغ هنر اراضی عباس آباد پرچم یا حسین (ع) بر فراز شهر تهران سیاهپوش و به اهتزاز درآمد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۱    
خبرگزاری فرانسه هم اکنون در پیامی توئیتری اعلام کرد: اتحادیه اروپا نشست آتی کمیسیون مشترک برجام را روز اول سپتامبر سال جاری میلادی (11 شهریور) در شهر وین برگزار می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۶    
در حالی دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از آغاز روند ترخیص 1200خودروی دپو شده در گمرک خبر داده که به گفته وی این احتمال هم وجود دارد که برخی از مصرف کنندگان به خودروی خود نرسند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۵    
مهم ترین دستاورد شورای شهر پنجم تغییر گفتمانی است که سخنگوی این شورا از آن نام می برد؛ اما اطلاع رسانی در این باب ضعف هایی اساسی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۲    
ایوان دوک، رئیس جمهور کلمبیا روز پنج شنبه مدعی شد که دولت نیکلاس مادورو در ونزوئلا در تلاش است تا از ایران موشک خریداری کند و همزمان تسلیحات ساخت روسیه و بلاروس را نیز در اختیار گروه های مسلح کلمبیا ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۰    
امور عراق به خود عراق مربوط است و به قول حضرت آقا ایران هیچ گاه بنای دخالت در امور عراق را نداشته و نخواهد داشت ، اما امنیت کشورها، مخصوصاً کشور های همسایه بی ارتباط با یکدیگر نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
در شرایط قرمز تمام آموزش ها غیرحضوری است و اگر در 15 شهریور وضعیت قرمز باشد هیچ مدرسه ای باز نمی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۵    
با وجود کاهشی شدن تعداد مبتلایان به کرونا در ایران، همچنان مسئولان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید دارند؛ چراکه قدرت شیوع این بیماری بسیار افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۵    
فرشید فرزانگان گفت: وقتی حمل ونقل با مشکل مواجه شود، عملاً ضایعات جابه جایی محصولات افزایش می یابد و تا رسیدن به بازار نهایی، 35 درصد محصولات کشاورزی ایران، عملاً از بین می رود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۲    
هرچند برای حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی دولت در سال های اخیر طرح های کوتاه، میان و بلندمدتی را ارائه داده است، ولی در عمل این سیاست ها راه به جایی نبرده و با کوچک ترین تلنگری آرامش جامعه از هم می پاشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۷    
یکی از جریان های مقاومت علیه ظلم و تبعیض توسط مارتین لوترکینگ، رهبر مبارزۀ سیاهپوستان در آمریکا شکل گرفت. موج به وجود آمده توسط او هنوز زنده است و می جنگد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۷    
راوی داستان زیر، از مسافرتی که در روز عاشورا به یکی از کشور های همسایه داشته و همسفر بودنش با یک زن و مرد مسیحی می گوید و بسیجی مجاهد بودن در ایامی که نمی شود عزاداری کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۰    
بر اساس گزارش رسمی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماه منتهی به تیرماه سال جاری کمترین رشد ماهیانه متوسط قیمت مسکن شهر تهران در شهریور ماه 1398 به میزان 3.5- درصد و بیشترین رشد در خرداد 1399 به میزان 12 ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۰    
امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه در مراسم عزاداری باید حداکثر مراقبت انجام شود، گفت: بیایید مطابق شرایط امروز و این زمان عزاداری سیدالشهدا (ع) کنید؛ به جای اجرای برنامه های سنتی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱    
رضا نصری کارشناس حقوق بین الملل در توئیتی از خبرنگاران خارجی خواست تا از کلمات مناسب در گزارش های خود استفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۶    
جمشیدی گفت: قرار است از ابتدای شهریور، همه تولیدکنندگان تایر میزان واقعی تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و پس از آن توزیع تایر خودرو های سواری سیستمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
با ثبت نخستین هتل بین المللی تهران در منطقه آزادشهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، امکان استفاده از متخصصان خارجی و اسکان آنها بدون اخذ روادید در هتل های فرودگاهی امام خمینی (ره) از ابتدای شهریور ماه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۷    
وزیر ورزش گفته از جزییات قرارداد ویلموتس اطلاع نداشته و مقصر قرارداد، فدراسیون فوتبال بوده است؛ با این حال قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس با اشاره به مکاتبات وزیر ورزش با وزرای صمت و کار درباره پول ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۵    
روز گذشته (پنج شنبه) در حالی که اعلام شده بود صعود به دماوند بخاطر وضعیت قرمز کرونا ممنوع است، اما تعداد بسیار زیادی کوهنورد بدون توجه به پروتکل های بهداشتی اقدام به صعود کردند و هیچ نهادی هم اقدام ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۶    
مهدی تاج پاسخی جالب به طرح مسئله پرداخت دستمزد مارک ویلموتس از دارایی شخصی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داد که شنیدن آن خالی از لطف نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۶    
در اینجا برای شما 20 حدیث در باب محرم آورده ایم تا از فضیلت این حادثه تاریخی آگاه و بهره مند شوید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۰    
تولید مواد و پسماندهای شیمیایی و هدایت این مواد آلوده کننده به سمت مشعل هایی که در آسمان عسلویه می سوزند، دود و مواد سمی ناشی از آنها خطر ابتلا به بیماری های تنفسی را افزایش می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی در رابطه با وضعیت این روز های کوه دماوند توضیحاتی را بیان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
در اینجا نامه ای می بینید که در اعتراض به فساد در پارلمان شهری و شهرداری مرکز استان مازندران به دادستان استان مازندران نوشته شده و از دادستان تقاضا شده که ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۵    
براساس اظهارنظرهای کارشناسان و متخصصان جهان و حتی خود روسیه، واکسن COVID-19 تائید شده توسط وزارت بهداشت روسیه هنوز مطالعات بالینی خود را کامل نکرده و در نتیجه اطمینانی به ایمنی و اثربخشی آن وجود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۲    
پس از پیروزی انقلاب؛ فرصتی برای رهبر انقلاب برای زیارت کربلای معلی فراهم نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رضایت بالای 90 درصدی داوطلبان کنکور نسبت به رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صندلی ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
فرخ نگهدار و مصطفی تاجزاده در مناظره ی خود باعنوان آیا خشونت اجتناب ناپذیر بود؟ به بازخوانی سه سال نخست انقلاب و حذف برخی نیروها پرداختند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۲    
امنیت در تاکسی های اینترنتی این روزها مورد توجه جامعه است؛ هم مسافران می گویند ارزیابی اسنپ و تپسی برای جذب راننده باید دقیق تر باشد و هم رانندگان گلایه دارند که کسی به فکر امنیت آنها در برابر برخی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۶    
در این چندسال اخیر همه کارشناسان به مسئله خطرپذیری این انبارها توجه کردند و همگان به این موضوع دقت کردند که اگر خدایی ناکرده انفجار یا حادثه ای در این انبارها رخ دهد به چه میزان آسیب رسان خواهد بود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۰    
سخنان جنجالی پرویز فتاح درباره املاک بنیاد مستضعفان و تقابل او با مسئولان نظام به ویژه حدادعادل بسیار پرحاشیه شده است؛ آنقدر پرحاشیه که او مجبور به عذرخواهی شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۰    
با توجه به شیوع موج جدید کرونا بسیاری از فعالیت های ورزشی لغو شد. حتی باشگاه های ورزشی که مدتی فعالیت خود را آغاز کرده بودند به دلیل شیوع مجدد بیماری در شهر های قرمز تعطیل شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۱    
به مناسبت روز پزشک، تعدادی از پزشکان با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز ماه محرم با ایراد سخنرانی در مجلس در مورد این ماه گفت: آغاز این ماه این نوید را به محرومان می دهد که پیروزی از آنِ آنهاست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۵    
آیت الله یوسفی غروی استاد برجسته تاریخ اسلام، سخنان امام حسین(ع) از مدینه تا لحظه شهادت ایشان در کربلا، را بر اساس اسناد معتبر بازگو می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۵    
به گونه ای کاریکاتوری، ایران دارد به لاس وگاس بدل می شود قمارخانه ای که در آن قمار نه برای بردنِ شرطهای کلان بلکه برای زنده ماندن است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۲    
پادشاه سعودی طی فرمانی شماری از مقام های این کشور را به علت فساد و زمین خواری برکنار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۲    
مهدی افشارنیک نویسنده و مستند ساز که به تازگی کافه ای برآمده از رمانش "گود"تاسیس کرده است در شکواییه ای از شرکت LG و گلدیران نسبت به خدمات نصب و فروش کولرهای گازی اش مطلبی انتقادی نوشته و ویدئویی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۲    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه پرچم عزا را کم رنگ نکنیم، گفت: نباید دوگانه سلامت و دین ایجاد کنیم، بلکه پرچم عزا باید برافراشته و عزاداری ها با پروتکل های بهداشتی اقامه شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۶    
عبدالحمید ضیایی در یادداشتی بیان می دارد که؛ به نظر من حیات پس از مرگ، حیات فردی نیست. در واقع حیاتِ نوعیِ آگاهی هست ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۱    
آمریکا می کوشد تا یک تنه کار تداوم تحریم تسلیحاتی نامحدود ایران را پیش ببرد. البته این کشور می توانست همانطور که تحریم های اقتصادی را با استفاده از مکانیزم تحریم های ثانویه علیه ایران اِعمال کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۵    
مسکو اعلام کرد که دولت آمریکا درخواست روسیه برای برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل درباره پرونده ایران را رد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۵    
متاسفانه به علت بی توجهی ها به وضعیت تالاب بندون ایذه، این تالاب زیبا تبدیل به کانون گردو غبار شده و در حال حاضر خشک و مانند یک صحراست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
فیفا؛ در پرونده قرارداد ویلموتس، ایران را به پرداخت 170 میلیارد تومان جریمه محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
حاج محمود کریمی، مداح مطرح اهل بیت (ع) در شب اول ماه محرم در قالب حسینیه سیار در محله تسلیحات تهران حضور یافت و به مدیحه سرایی امام حسین (ع) و یارانش شهیدش پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
سنگ کلیه و عوارض آن را جدی بگیریم، که زنگ خطر جدی برای افراد مبتلا است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
گویا آقای تاج اصلا توی باغ نیست. وقتی که با چنگ و دندان ول کن میز نبود، حتما قصد خدمت داشتند؟ خدا قبول کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، باتوجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری عزاداری در مساجد به دلیل مسقف بودن ممنوع است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۷    
آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت فرارسیدن ماه محرم برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۷    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا نمی تواند خواستار بازگشت تحریم علیه ایران باشد، زیرا دیگر از برجام خارج شده است و این حق را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۷    
اصولگرایان نباید به انتظار بنشینند تا کسانی بیایند و بگویند ما کاندیدا هستیم، بلکه باید جست و جو کنند و ببینند چه کسی شایستگی دارد و او را به میدان انتخابات دعوت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۵    
سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت 24 امشب در کارت سوخت خودرو ها شارژ می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فارغ از تسهیلاتی که دولت در طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته، کلیه هزینه های ساخت واحدهای مسکونی در این طرح ملی از محل آورده متقاضیان تأمین خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۲    
آمریکا به صورت یک جانبه به مشارکت خود در برجام خاتمه داده؛ بنابراین نمی تواند طرف مشارکت کننده در این توافق باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۶    
امسال با توجه به معضل جهانی کرونا، مراسم همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم برای توسل به باب الحوائج حضرت علی اصغر (ع) با شیوه ای متفاوت و محدود در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار گردید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نباید دولت خود در تعیین حقوق و دستمزد دخالت کند، بلکه دولت تنها باید بر تعیین دستمزد کارگران نظارت داشته باشد و این برخلاف چیزی است که امسال در شورای عالی کار دیدیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۷    
محمد رستگاری گفت: اجرا یا عدم اجرای طرح ترافیک تاثیر چندانی بر کاهش یا افزایش آلودگی هوا ندارد چرا که این طرحِ مدیریتی بیش از اینکه محیط زیستی باشد، ترافیکی است.
  • ۱