پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۵:۰۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 8 بهمن 1397 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 31 فروردین 1397 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1397 شمال نیوز 31 خرداد 1397 شمال نیوز 31 تیر 1397 شمال نیوز 31 مرداد 1397 شمال نیوز 31 شهریور 1397 شمال نیوز 30 مهر 1397 شمال نیوز 30 آبان 1397 شمال نیوز 30 آذر 1397 شمال نیوز 30 دی 1397 شمال نیوز 1 اسفند 1397 شمال نیوز 1 بهمن 1397 شمال نیوز 2 بهمن 1397 شمال نیوز 3 بهمن 1397 شمال نیوز 4 بهمن 1397 شمال نیوز 5 بهمن 1397 شمال نیوز 6 بهمن 1397 شمال نیوز 7 بهمن 1397 شمال نیوز 8 بهمن 1397 شمال نیوز 9 بهمن 1397 شمال نیوز 10 بهمن 1397 شمال نیوز 11 بهمن 1397 شمال نیوز 12 بهمن 1397 شمال نیوز 13 بهمن 1397 شمال نیوز 14 بهمن 1397 شمال نیوز 15 بهمن 1397 شمال نیوز 16 بهمن 1397 شمال نیوز 17 بهمن 1397 شمال نیوز 18 بهمن 1397 شمال نیوز 19 بهمن 1397 شمال نیوز 20 بهمن 1397 شمال نیوز 21 بهمن 1397 شمال نیوز 22 بهمن 1397 شمال نیوز 23 بهمن 1397 شمال نیوز 24 بهمن 1397 شمال نیوز 25 بهمن 1397 شمال نیوز 26 بهمن 1397 شمال نیوز 27 بهمن 1397 شمال نیوز 28 بهمن 1397 شمال نیوز 29 بهمن 1397 شمال نیوز 30 بهمن 1397 
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۲    
تصویری زیبا از روستای زیارت واقع در شهر گرگان را مشاهده می کنید.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۱    
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی در واکنش به شکست ملی پوشان مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 پیامی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۵    
دولت به حوزه سلامت و سلامت زنان توجه ویژه دارد و یکی از بزرگ ترین توفیقات دولت تدبیر و امید یقینا در اجرای طرح تحول سلامت و اهتمام ویژه به این حوزه بوده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۴۹    
حرکت عجیب احسان حاج صفی با بازیکن ژاپن
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۳۴    
علم نشان داده که ویروس ها، باکتری ها و انگل ها، سیر را دوست ندارند! سیر می تواند کمکتان کند با سرماخوردگی بجنگید و به میزان 63 درصد از احتمال ابتلای شما به این بیماری کم می کند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۲۴    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی از تلاش های تیم ملی فوتبال ایران تشکر کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۲۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که هشت سال هدایت این تیم را برعهده داشت پس از شکست در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برابر ژاپن و نرسیدن به فینال، خبر جدایی از تیم ملی ایران را اعلام کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۱۹    
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تکذیب خبر وقوع قتل زن و مرد جوان در ساری، گفت: علت مرگ این افراد، گاز گرفتگی ناشی از استنشاق گاز منواکسید کربن بوده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۱۹    
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، محمد ایمانی دبیر سرویس سیاسی کیهان مدعی شد: آقای ضرغامی در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی به برخی هنجارشکنی ها توسط آقای روحانی اعتراض کرده است. ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۰۹    
تیم ملی فوتبال ایران با شکستی تلخ از جام ملت های آسیا خداحافظی کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۵۹    
باشگاه نساجی قائمشهر به صورت رسمی با علی امیری و فرزاد مجیدی، مدیر و سرپرست این باشگاه قطع همکاری کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۵۹    
رنو کپچر های جدید رنو به بازار می آیند (+عکس) کپچر در اروپا رشد خوبی را از خود نشان داده و در حوزه خودرویی اش به اندازه کافی درخشان بوده و اینک قرار است با سر و ظاهری تازه ورود دوباره و موفق اش را ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۳۹    
وزیر کشور از ارائه لایحه جامع انتخابات به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۳:۵۴    
شمال نیوز: ژاپن با گذشتن از سد ایران راهی فینال جام ملت های آسیا شد. اشتباه متعدد بازیکنان ایران در خط دفاع این اجازه را به ژاپن داد تا با عبور از ایران، به کسب پنجمین قهرمانی در آسیا امیدوار باشد ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۳:۳۹    
شمال نیوز : مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و سابقه کار در فدراسیون های اسکی و تنیس روی میز را در کارنامه دارد که....
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۴    
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی با مقایسه توافقنامه برجام با قرارداد ترکمانچای گفت: این الاغ برجامی که تحویل ما دادند چموش است و لگد می زند. نه بار می برد و نه سواری می دهد ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۹    
شمال نیوز: ملی پوشان ایران نتوانستند مثل پنج بازی قبل دروازه خود را بسته نگه دارند و با دریافت 3 گل از ژاپن در صعود به نیمه نهایی جام ملت ها ناکام بودند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۴    
جشن تولد مختصری برای دختر مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی تدارک دیده شده است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۹    
ساداتی نژاد ، نماینده کاشان و آران و بیدگل: کمیسیون تلفیق پرداخت حق بیمه سهم دولت برای رانندگان را از محل هدفمندی یارانه ها تصویب کرد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۳    
working();
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه های منتخب و بزرگ استان ادامه خواهد یافت.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بنزین، گازوئیل و دیگر حامل های انرژی در سال 98 به همان روش سال 97 توزیع و فروخته خواهد شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۳    
بخشی از قرارداد بازیکنان نساجی از سوی مالکان باشگاه پرداخت شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۳    
از صبح امروز تاکنون هوای تهران شاهد بارش باران زمستانی است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت در روز (سه شنبه) خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۸    
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران با انتقاد از روند نامناسب توزیع گوشت گرم در استان مازندران، گفت: دست های پشت پرده گوشت های دولتی مورد نیاز مردم را به سمت رستوران ها سوق می دهد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۳    
بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بودجه 98، وام ازدواج 30 میلیون تومان می شود
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۸    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه به محض اعلام رقم عیدی بازنشستگان، پرداخت آن در بهمن ماه آغاز می شود، گفت: برای همسان سازی، 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۸    
تیم های ملی ایران و ژاپن آخرین بار در 21 مهر 1394 در دیداری دوستانه در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند و به تساوی 1-1 رسیدند. مهدی ترابی برای ایران و موتو برای ژاپن گل زدند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران به مسافران و گردشگران مناطق های کوهستانی و جنگلی توصیه کرد از سفر غیر ضروری به استان پرهیز کنند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۳    
شمال نیوز : شنیدن درد دل های آنان هر قلبی را به درد می آورد و شاید به همین دلیل است که اکثر مسئولان تمایلی به حضور در میان آنان ندارند! آنها بی تردید ....
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: کالبدشکافی بر روی پیکر فردی که در آب بندان بهشهر غرق شد، صورت گرفت که این مرد 25 ساله، متاهل بوده که اقدامات لازم برای تعیین علت فوت درحال بررسی کارشناسی است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۳    
بلیت دیدار نیمه نهایی تیم ملی ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا در اختیار هواداران و مهمانان قرار گرفت و طراحی آن مشخص شد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۸    
کیک تولد 56 سالگی فائزه هاشمی
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۸    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: امشب و صبح فردا دریا مواج و طوفانی می شود و صیادان برای صید به دریا نروند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۲    
هر یک از بیماریها و اختلالات در بدن ما دارای نشانه ها و علائمی است که از این نشانه ها می توان پی به نوع بیماری برد ...
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید ایران با اطمینان و اعتماد به نفس برابر ژاپن صف آرایی می کند.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۷    
رییس پلیس راه مازندران از بارش برفی در جاده های کوهستانی استان و ممنوعیت تردد بدون زنجیر چرخ در این مسیر ها خبر داد.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۷    
درحالی که وزارت ورزش و جوانان هنوز تکلیف هیئت مدیره استقلال را روشن نکرده است خبرهای تازه ای در راه است.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت که این کمیسیون قول می دهد که در صورت قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا مشکلی برای معافیت آنها پیش نیاید.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۷    
تصویری از شهردار تهران، در بازدید از اولین مرکز نگهداری پسران بهبود یافته از کارتن خوابی
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۲    
مجید قناد با انتشار این عکس نوشت: با دوستان همکار هنرمند قدیمی حدود سی سال پیش حسن زارعی و مهدی وثوقی راد اولین سری برنامه چاق و لاغر.
شمال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۷    
استاندار مازندران گفت: توجه به ورزش همگانی در استان به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و برای شروع آن برنامه تقویم پیاده روی خانوادگی در مازندران تهیه و تدوین شود.