دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 25 آبان 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 آبان 1395 شورا آنلاین 2 آبان 1395 شورا آنلاین 3 آبان 1395 شورا آنلاین 4 آبان 1395 شورا آنلاین 5 آبان 1395 شورا آنلاین 6 آبان 1395 شورا آنلاین 7 آبان 1395 شورا آنلاین 8 آبان 1395 شورا آنلاین 9 آبان 1395 شورا آنلاین 10 آبان 1395 شورا آنلاین 11 آبان 1395 شورا آنلاین 12 آبان 1395 شورا آنلاین 13 آبان 1395 شورا آنلاین 14 آبان 1395 شورا آنلاین 15 آبان 1395 شورا آنلاین 16 آبان 1395 شورا آنلاین 17 آبان 1395 شورا آنلاین 18 آبان 1395 شورا آنلاین 19 آبان 1395 شورا آنلاین 20 آبان 1395 شورا آنلاین 21 آبان 1395 شورا آنلاین 22 آبان 1395 شورا آنلاین 23 آبان 1395 شورا آنلاین 24 آبان 1395 شورا آنلاین 25 آبان 1395 شورا آنلاین 26 آبان 1395 شورا آنلاین 27 آبان 1395 شورا آنلاین 28 آبان 1395 شورا آنلاین 29 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۳    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مهلت ثبت نام اینترنتی وام ضروری 3 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری تا 30 آبان ماه بوده و به هیچ عنوان این تاریخ قابل تمدید نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام تسلیت، درگذشت روحانی مبارز، پارسا و مردمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی علی ادیانی نماینده قائم شهر را به عضویت هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۲:۳۸    
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: برای اجرا و ساماندهی سهام عدالت منتظر سه مصوبه هستیم که یکی از آنها در آینده نزدیک و دو مورد دیگر تا پایان سال وصول می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۲:۲۸    
معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه فردا کارمندان ادارات باید در محل کار خود حاضر شوند، گفت: با توجه به تصمیم گیریهای انجام شده مهدهای کودک ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۲:۱۸    
معاون وزیر کشور گفت: به موجب قوانین و مقررات موجود، بلوکه کردن بخشی ازتسهیلات بانکی اعطایی به مشتریان توسط بانک ها خلاف قانون و مقررات است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۱:۲۸    
استاندار تهران درباره توقف "تولید پراید و پژو 405 تا پایان سال" را که توسط وزارت صنعت رد شده بود، تأیید و از دو خودرو با استاندارد یورو4 یا یورو5 برای جایگزینی این دو خودرو خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۸    
سخنگو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تشریح دلایل امضای طرح استیضاح وزیر اقتصاد از سوی برخی نمایندگان گفت: در ابتدای هفته بعد این طرح به هیئت رئیسه ارسال می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در دیدار سه نفر از نمایندگان عنوان کرد که مانعی برای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران وجود ندارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۳    
مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: 2 دانش آموز بابلی از نظر شپش سر سالم بودند و مادر خانواده به دلیل وسواس، از کود شیمیایی استفاده کرده بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۸    
دیدار تیم های ایران و سوریه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۳    
دادستان تهران با اشاره به اظهارات اخیر آقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر انتقال مهدی هاشمی از زندان به بیمارستان به دستور مقام معظم رهبری گفت: دادستانی تهران پس از بررسی و کسب اطلاع از مقامات ذی ربط ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۵    
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به اینکه تفاهم نامه با هفت شرکت داخلی برای نوسازی اتوبوس ها بسته شده است، گفت: اتوبوس های فرسوده از بعد آلودگی هوا و ایمنی خطر آفرین هستند و باید نوسازی شوند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۷    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص ساماندهی مدارس تهران گفت: در ارتباط با مدارس باید بگویم اعتبار و بودجه قابل ملاحظه ای برای نگهداشت و بازسازی مدارس تصویب شده و ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۲    
رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که بار ترافیک مرزهای چذابه و شلمچه پرحجم ولی روان است افزود: بر این اساس توصیه می کنیم زائران از این مرزها برای تردد استفاده کنند و به مرز مهران مراجعه نکنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۷    
تمامی مدارس پایتخت در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه بدلیل آلودگی هوا تعطیل شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۲    
علی چگنی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: با تمهیدات و زحمات شبانه روزی تمام دستگاه های مرتبط خوشبختانه کار صدور روادید به روز شده است و در کم ترین زمان ممکن انجام می پذیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۲    
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید براینکه تبلیغات انتخاباتی زودتر از موعد خلاف است و در ارزیابی ها این موضوع مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: افراد قانون را خوب مطالعه کنند و از فرمانداران ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۷    
ولایتی گفت: صرف نظر از این که او (ترامپ) چه ویژگی هایی دارد و چه میزان از این ویژگی ها مثبت یا منفی است باید بگویم مردم آمریکا دیگر جاه طلبی ها و بلندپروازی هایی که از زمان بوش به یادگار مانده بود و ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۷    
دکتر سیدحسن هاشمی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مرکز آموزشی درمانی 300 تخت خوابی روانپزشکی ایران با بیان اینکه مهمترین وظیفه حکومت تامین رفاه اجتماعی برای مردم است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه 26 آبان ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۷    
تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه امروز (سه شنبه) در انتخابی جام جهانی روسیه در مالزی برابر هم قرار خواهند گرفت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۷    
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده دو مدال طلای جهان به زودی برای انجام عمل جراحی بر روی آشیل پایش به خارج از کشور خواهد رفت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۲    
پس از کارشکنی ناظر بازی ایران و سوریه در ورود بازیکنان ایران به داخل ورزشگاه، ملی پوشان به نشانه اعتراض آی دی کارت های خود را در دستان شان گرفتند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۲    
کاوه رضایی مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین ظهر سه شنبه این تیم شرکت نکرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۲    
در حالی که کمتر از 5 ساعت تا آغاز دیدار ایران و سوریه باقی مانده بارش باران در سرمبان قطع شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۷    
سیدمحمد غرضی درباره اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات سال 96 اظهار کرد: با توجه به اینکه روشی که روحانی به کار گرفته مانند روش های دولت های گذشته است، چون این روش ها را برای جامعه مفید نمی دانم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۷    
وزیر کشور در حالی برای پاسخ به سوال سه نماینده در جلسه علنی امروز حاضر شد که با توجه به قانع شدن دو نماینده انتظار نداشت کارت زردی از مجلس دریافت کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۲    
سید رضا صالحی امیری در بازدید از مرز بین المللی مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز مهران با محدودیت های زیادی مواجه است این در حالی است که حجم وسیعی از زائران حدود 800 هزار نفر از این مرز عبور ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۷    
اسماعیل نجار در حاشیه دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت بحرانی آلودگی هوا گفت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۲    
جوان 28 ساله ای که دچار برق گرفتگی و ایست قلبی - تنفسی شده بود، با تلاش یک ساعته کادر پزشکی جمعیت هلال احمر در مسیر نجف به کربلا به زندگی باز گشت.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۲    
سردار ابراهیم کریمی در این باره گفت: شرط خروج مشمولان غیر غایب از کشور سپردن وثیقه تعیین شده است و پس از آن مجوزهای لازم برای این افراد صادر خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۷    
قاسمی حضور عناصر طالبان در ایران را تکذیب کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۷    
سرهنگ قدرت اله کریمیان اظهار کرد: تردد اتباع افغانی از مرز مهران ممنوع است و این افراد باید از مرز چذابه در استان خوزستان برای شرکت در راهپیمایی اربعین تردد کنند و شماری از اتباع افغانی نیز هم اینک ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۲    
مهردادی گفت: به دلیل آلودگی هوا، مدارس سراسر شهر تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس، در مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک فردا تعطیل شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۲    
گزارش تصویری از جلسه سیصد و ششم شورای شهر تهران
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۲    
طلایی گفت: ستاد هماهنگی شورایاری ها با حضور 5 نماینده از اعضا تشکیل شده است و تسهیل در گسترش مشارکت شهروندان با محوریت شورایاری ها چشم انداز این سازمان است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۲    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: درست است که 30 میلیارد تومان اعتبار مصوب شورا برای نوسازی مدارس تهران است اما باید بگویم که شهرداری حتی بیشتر از مصوبات، هزینه ساماندهی و نوسازی مدارس می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۲    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: کلید برجام که قرار بود قفل های کشور را باز کند حداقل قفل آلودگی هوا را باز کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود سدمعبرها موجب از بین رفتن آرامش در بعضی از محلات شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از مسائل حاد مدیریت شهری مطرح می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۷    
در سیصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره راهکارهای کاهش آلودگی هوای پایتخت و وظایف دولت و شهرداری در این خصوص، نظراتی ارائه شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرستان تهران برای تخریب و نوسازی مدارس سالانه 10 میلیارد تومان بودجه دارد که نوسازی 550 مدرسه، 100 سال طول می کشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۲    
معاون توسعه و برنامه ریزی شهری شهرداری تهران گفت: 15 سازمان در بحث آلودگی هوا دخیل هستند و بحث طوری پیش نرود که بگویید فقط شهرداری مقصر است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۷    
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران بر ایمن سازی نهرها و کانال های آب تهران تأکید کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوا مرگ تدریجی افراد جامعه است.