چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 20 تیر 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 تیر 1397 روزنامه شروع 2 تیر 1397 روزنامه شروع 3 تیر 1397 روزنامه شروع 4 تیر 1397 روزنامه شروع 5 تیر 1397 روزنامه شروع 6 تیر 1397 روزنامه شروع 7 تیر 1397 روزنامه شروع 8 تیر 1397 روزنامه شروع 9 تیر 1397 روزنامه شروع 10 تیر 1397 روزنامه شروع 11 تیر 1397 روزنامه شروع 12 تیر 1397 روزنامه شروع 13 تیر 1397 روزنامه شروع 14 تیر 1397 روزنامه شروع 15 تیر 1397 روزنامه شروع 16 تیر 1397 روزنامه شروع 17 تیر 1397 روزنامه شروع 18 تیر 1397 روزنامه شروع 19 تیر 1397 روزنامه شروع 20 تیر 1397 روزنامه شروع 21 تیر 1397 روزنامه شروع 22 تیر 1397 روزنامه شروع 23 تیر 1397 روزنامه شروع 24 تیر 1397 روزنامه شروع 25 تیر 1397 روزنامه شروع 26 تیر 1397 روزنامه شروع 27 تیر 1397 روزنامه شروع 28 تیر 1397 روزنامه شروع 29 تیر 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 31 تیر 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۴    
ندا کسری کرمانشاهی، اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری مجموعاً 9 هزار و 372 فقره تسهیلات قرض الحسنه در شش حوزه مختلف در سراسر کشور از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۹    
یک داروساز گفت: باید در لیست محتویات هر دارو به دنبال کلمه سدیم (sodium) یا سودا (soda) بگردیم و مقدار آن را یادداشت کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی با تشبیه تهران به جنگل از عملکرد نظام فنی اجرایی کشور انتقاد کرد و گفت: هیچگونه مسئولیت حقوقی در نظام فنی اجرایی نمی بینیم. همه چیز در سیستم بروکراسی ارزیابی و تایید صلاحیت می شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۸    
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از واردات 150میلیون دلاری گیاهان دارویی به کشور خبرداد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۰    
سهام شرکت سایپا امروز در بورس تهران با قیمتی متفاوت از همیشه روبه رو شد و بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار را به واکنش های بعضاً رسانه ای واداشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۰    
در دو روز گذشته برخی از سایت های خبری ادعا کرده اند که اسحاق جهانگیری در اعتراض به احتمال جایگزینی محمد نهاوندیان به جای ولی الله سیف برای ریاست بانک مرکزی تهدید به استعفا کرده است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۴    
بخش دوم پرونده مدرسه معین، از باب عدم نظارت و اعلام جرم به موقع از سوی مدیر مدرسه و شانتاژ های خبری صورت گرفته، در دست بررسی و مفتوح است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۸    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: حجاج ایرانی از طریق 19 فرودگاه به سرزمین وحی و بیت الله الحرام سفر خواهند کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۴    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امسال آزمون استخدامی مجدد در کشور برگزار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۵    
واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار و واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی انقلاب شهریار بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی و به صورت غیرقانونی مبادرت به عملیات بانکی کرده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۰    
دو تیم ملی کرواسی و انگلیس برای رسیدن به دیدار نهایی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۷    
اگرچه قیمت ارز همچنان بالاست و قیمت ها در مقایسه با ارز دولتی، دو برابر است اما در روزهای اخیر التهاب هفته های گذشته را ندارد و کاهشی پیش رفته است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۴    
رییس سازمان مهندسی ساختمان گفت: سازمان نظام مهندسی یا خصوصی است یا دولتی؛ شترمرغ که نمی شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به عنوان کسی که سال ها عضو نظام مهندسی و عضو شورای مرکزی این سازمان بوده ام می گویم به پیر، به پیغمبر اگر کار نظام مهندسی با میل و رغبت بهره بردار نباشد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۸    
وزیر کشور: از استاندار می خواهم با فوریت همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده های محترم آسیب دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۸    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در مورد همزمانی سفر وی به مسکو با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وجود یا عدم حضور او در روسیه هیچ تاثیری در ماموریت استراتژیک ما در مسکو ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۵    
راجر فدرر مرد شماره دو تنیس جهان در یک چهارم نهایی ویمبلدون مقابل کوین اندرسون شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۲    
آنتونیو کونته از سمت مربیگری چلسی اخراج شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۲    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نسبت به درخواست یک بدهکار بانکی برای دریافت 15 میلیارد تومان تسهیلات کم سود روستایی برای دامداری واکنش نشان داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۷    
وکیل انجمن حمایت از حقوق کودکان با تاکید بر حفظ آبرو و حیثیت افراد به عنوان حفظ حریم خصوصی آنان، گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۱    
وزیر خارجه عربستان بار دیگر ایران را به دخالت در امور داخلی کشورهای عربی متهم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۵    
موضوع استفاده مجدد از کارت سوخت در شرایطی طی چند ماه اخیر بر سر زبان ها افتاده که به دنبال آن تلاش ها برای نصب تجهیزات جدید در جایگاه های سوخت نیز انجام می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۲    
با تقویت دلار در برابر یوآن پس از تهدید آمریکا برای اعمال تعرفه های بیشتر علیه کالاهای چینی و تشدید تنش های تجاری میان دو این کشور، قیمت طلا کاهش یافت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۳    
معاون نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان، با تاکید بر اینکه مردم از عقد قرارداد پیش فروش خرید خودروهای وارداتی اجتناب کنند، حداکثر مدت عرضه خودرو در قالب فروش فوری را30 روز اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تاریخ معاصر مملو از فعالیت های غیرقانونی و خلاف عرف و موازین بین المللی سفارتخانه های آمریکا در تخریب روابط خارجی کشورهای میزبان و دخالت در امور داخلی آنها ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مافیای فعال درحوزه دخانیات پیچیده بوده و مافیای این حوزه به مراتب بدتر از مافیای ارز است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۷    
ارتش سوریه پس از پاکسازی شرق درعا و تسلط بر گذرگاه نصیب امروز (چهارشنبه) به منطقه موسوم به مثلث مرگ در شمال استان درعا رسید ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۴    
نایب رییس مجلس پخش اعترافات یک دختر نوجوان در صداوسیما بدون دریافت حکم از دادگاه صالح و بدون اجازه متهم را مصداق ارتکاب جرم از سوی این سازمان عنوان کرد و گفت که باید با شکایت کسانی که در این ماجرا حق ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۱    
بامداد امروز، 20 تیرماه در پی برخورد تانکر حمل سوخت با یک اتوبوس مسافربری در سنندج استان کردستان تعدادی از هموطنان کرد جان خود را از دست دادند که شایعاتی درمورد مالکیت این نفتکش منتشر شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۱    
صفحه رسمی برنامه خندوانه با انتشار این عکس نوشت: خندوانه به خانواده های داغدار حادثه دلخراش سنندج تسلیت می گوید و به احترام ایشان، برنامه امشب (چهارشنبه) پخش نمی شود
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که نوسانات اخیر اقتصادی چندان ربطی به شرایط خارجی ندارد ، گفت: رشد نقدینگی علت اصلی این وضعیت است که به جای سوق دادن به سمت تولید هر روز به سمت یکی از بازارهایی از ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۵    
سازمان ورزش شهرداری تهران اهدای 20 بیلبورد به عنوان هدیه تولد به بهاره افشاری را تکذیب کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۰    
منبع: تسنیم
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۶    
مشاور رئیس جمهور، به بیراهه عکس العمل نشان داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۳    
با پایان یافتن ماموریت حسین علایی در هواپیمایی آسمان، طی حکمی محمد گرجی به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با مجله AFC به بیان زندگی فوتبالی خود در دوران نوجوانی پرداخت و در خصوص جام جهانی و جام ملت های آسیا سخن گفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۷    
حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به ادعای محمود صادقی نماینده تهران مبنی بر رشوه گرفتن تعدادی از نمایندگان برای انصراف از تفحص از شهرداری تهران ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۸    
روزنامه الاخبار طرح آمریکا و عربستان را برای کشاندن ایران به یک جنگ قومیتی از طریق ایجاد اتاق های عملیات در مرزهای مشترک با پاکستان فاش کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۸    
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره استقلال برای انجام مهمترین بخش آماده سازی خود راهی اردوی ترکیه شد، البته به صورت نصفه و نیمه!
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۵    
قائم مقام سازمان توسعه تجارت جزئیات و روش های معامله ارز در بازار را کامل تشریح کرد و به سوالات و ابهامات پاسخ داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۵    
دادستانی آلمان روز چهارشنبه علیه یک دیپلمات ایرانی اتهام زنی کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۹    
علیرضا مهرجو معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور استان ها از برنامه این بانک برای بهینه سازی شبکه شعب، کاهش شعب غیرضرور و اصلاح ساختار سازمانی بانک تجارت خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۹    
بانک رفاه در آئین رونمایی از ثبت ملی خط نستعلیق میرعماد حسنی و به پاس ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از آثار ارزشمند ملی، مفتخر به دریافت جایزه ملی مسئولیت اجتماعی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۷    
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد گفت: هدایت نقدینگی به سمت تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، تنها راه برون رفت از شرایط حساس کنونی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۷    
بانک توسعه تعاون و کمیته امداد امام خمینی (ره) باهدف پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۸    
سلامت و درمان همواره از حوزه های مورد توجه بوده که به دلیل هزینه های وارده به خصوص در بیماری های صعب العلاج و پرخطر نگاه ویژهٔ آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولین را در پی داشته است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۵    
مراسم معارفه محمد فرمهینی فراهانی با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک به سمت رئیس شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملی ایران برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۵    
خسارت جانی 1 میلیارد و 682 میلیون ریالی ناشی از حمله یک قلاده پلنگ از سوی بیمه "ما" پرداخت شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی ناجا تاکید کرد که حجاب مبتنی بر قوانین کشور است و تمامی دستگاه ها، نهادها، افراد و سازمان ها باید برای ترویج عفاف و حجاب پیش قدم باشند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۱    
کلاسهای آموزش فوتبال با حضور فرزندان پرسنل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در زمین چمن اختصاصی این شرکت آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۲    
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست گفت: باید با یک عزم ملی و همیاری و همکاری کلیه سازمان ها و نهادهای متولی و تصویب قوانین و رائه راهکارهای موثر جهت کاهش و یا عدم مصرف کیسه پلاستیکی اقدام شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۶    
مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای شهروند با بیان اینکه تامین رفاه و بهبود معیشت شهروندان یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیریت شهری است از استراتژی فروشگاه ها شهروند برای کنترل قیمت کالای های اساسی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش جزئیات راه اندازی سامانه های مدارس غیردولتی را اعلام کرد و گفت: شهریه در دو قالب ثابت و فوق برنامه دریافت می شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی اورژانس کشور از تحویل بقایای اجساد حادثه تصادف اتوبوس مسافربری و کامیون حمل سوخت در سنندج در قالب 11 کیسه خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
کلیه آدامس های خارجی که به فراوانی در ویترین مغازه های سطح شهر عرض اندام می کنند، قاچاق هستند و فقط یک مورد با برند " تریدنت" که میزان واردات آن محدود است، مجوز رسمی برای واردات دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
یک عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما از بررسی اقدام صدا و سیما در پخش مستند بیراهه و نشان دادن اعترافات، در جلسه دوشنبه هفته آینده این شورا خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۲    
یکی از نزدیکان جمشید مشایخی به آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند اشاره کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۹    
محمدی گفت: جداول پروازی حج تمتع 97 تا دو روز آینده نهایی خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهوری آمریکا با رد کردن احکام دادگاهی علیه سیاست های مهاجرتی دولتش، گفت مهاجران نباید غیر قانونی وارد ایالات متحده شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۸    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که براساس آن نرخ 25 ارز افزایش، 12 ارز کاهش و 2 ارز ثابت ماند. ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۹    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تشریح جزئیات و نحوه فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه گردشگری و بوم گردی، از رتبه بندی این سمن ها از سال آینده خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۳    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا به امروز در خصوص سهمیه بندی بنزین تصمیمی نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: متاسفانه شاهد یک آنارشیسم اقتصادی هستیم که در آن تمامی اجزاء و عوامل دولت به جای وظایف حاکمیتی خود وارد تصدی گری و بنگاه داری شده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۷    
در پی حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد سوختی در نیمه شب گذشته، بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن حضور در محل و تاکید بر آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی استان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۱    
پخش اعترافات دختر 17ساله ای که به واسطه انتشار ویدئوهای رقص خود در اینستاگرم، پایش به مستند بیراهه کشیده شد، در روزهای اخیر واکنش های متعددی را از سوی اقشار مختلف جامعه به همراه داشت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۸    
اخیراً با توجه به افزایش برخی کالاهای سرمایه ای، برخی سوءاستفاده کنندگان فضای مجازی با طراحی و ایجاد سایت های جعلی و پیش فروش کالاهایی نظیر سکه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۵    
رییس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه سالانه حدود 400 میلیون متر مکعب آب های سطحی به سمت جنوب پایتخت سرازیر می شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۵    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که فاصله زیاد نرخ ارز دولتی و آزاد در بازار عامل افزایش قیمت کالاها و خدمات است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل نظارت بر اعتباربخشی و امور درمان معاونت درمان وزارت بهداشت از احصاء 16 مورد تخلف تعرفه ای در بیمارستان های خصوصی خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۴    
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت:رفتنم تصمیم شخصی خودم بوده و ربطی به تشویق و حمایت دیگران ندارد .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۴    
کیهان در باره مستند صداوسیما در باره دختر اینستاگرامی نوشت:صدا و سیما با آن عریضی و طویلی به قول رهبر انقلاب که خطاب به کارکنان قوه قضائیه فرمودند باید در حوزه رسانه هنرمندانه فعالیت کند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۸    
سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در راستای شفاف سازی، گزارش هزینه کرد کمک های مردمی در زلزله کرمانشاه را منتشر کرده است گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۳    
برخورد یک تانکر حامل سوخت با اتوبوس دقایقی پیش در سنندج چند کشته وزخمی برجای گذاشت آمار دقیقی از کشته شدگان این حادثه در دست نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۰    
وزیر دادگستری به تشریح آخرین رایزنی های خود با دستگاه قضایی در رابطه با وضعیت دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی های دی ماه پرداخت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بازاریان در مسائل و مقاطع مختلف آگاهانه و با تدبیر عمل کرده اند.