سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 23 تیر 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 تیر 1397 روزنامه شروع 2 تیر 1397 روزنامه شروع 3 تیر 1397 روزنامه شروع 4 تیر 1397 روزنامه شروع 5 تیر 1397 روزنامه شروع 6 تیر 1397 روزنامه شروع 7 تیر 1397 روزنامه شروع 8 تیر 1397 روزنامه شروع 9 تیر 1397 روزنامه شروع 10 تیر 1397 روزنامه شروع 11 تیر 1397 روزنامه شروع 12 تیر 1397 روزنامه شروع 13 تیر 1397 روزنامه شروع 14 تیر 1397 روزنامه شروع 15 تیر 1397 روزنامه شروع 16 تیر 1397 روزنامه شروع 17 تیر 1397 روزنامه شروع 18 تیر 1397 روزنامه شروع 19 تیر 1397 روزنامه شروع 20 تیر 1397 روزنامه شروع 21 تیر 1397 روزنامه شروع 22 تیر 1397 روزنامه شروع 23 تیر 1397 روزنامه شروع 24 تیر 1397 روزنامه شروع 25 تیر 1397 روزنامه شروع 26 تیر 1397 روزنامه شروع 27 تیر 1397 روزنامه شروع 28 تیر 1397 روزنامه شروع 29 تیر 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 31 تیر 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۸    
ساعد سهیلی در کنار همسر فرانسوی اش گلوریا هاردی.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۰    
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بندر چابهار گفت: با برگزاری مانورهای منظم و مستمر، ایجاد زیرساختهای مربوطه و حفظ و آماده بکاری تجهیزات ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۱    
معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو برگزاری نخستین "جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی" را مقدمه ای بر افزایش خلاقیت و نوآوری ها در این بخش دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیسیون امور شورا های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس با برگشتن سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد مخالفتی ندارد، گفت: پرونده وی شنبه هفته آینده در صحن علنی مجمع مطرح می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
شبکه های اجتماعی در عراق فیلتر شدندوزارت ارتباطات منطقه کردستان عراق روز شنبه اعلام کرد که دولت عراق تمامی شبکه های اجتماعی در این کشور را فیلتر و استفاده از شبکه های اینترنتی را نیز قطع کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تحویل استیضاح وزیر اقتصاد به هیات رییسه با 90 امضا خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۵    
وزیر نیرو گفت: ما دوست نداریم با ابزار قیمت، مشترکین آب و برق را جریمه کنیم، اما در صورت تداوم این وضعیت بهای آب و برق مصرفی پرمصرف ها تصاعدی محاسبه خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۶    
طرح "حامی ما" در حوزه بیمه های آتش سوزی توسط بیمه "ما" ارائه می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۳    
دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به اعلانات سامانه ارتباط مردمی وزارتخانه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۳    
فعالان استارت آپ های فین تک روز چهارشنبه 13 تیرماه در نشستی با حضور سید قاسم نعمتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی و سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۰    
با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، واحد کشتارگاه صنعتی طیور به ظرفیت 6000 قطعه در ساعت (24 میلیون قطعه در سال) در شهرستان بهشهر استان مازندران به بهره برداری رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۴۰    
همزمان با برگزاری اولین مجمع فصلی بانک اقتصادنوین در سال جاری، از سرپرستی منطقه 4 استان های این بانک به دلیل عملکرد مطلوب و تحقق اهداف مصوب تقدیر شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۷    
بانک صادرات ایران با پرداخت تسهیلات و حمایت های مالی از واحدهای تولید کننده بزرگ برق کشور طی چند سال اخیر، زمینه تأمین 2520 مگاوات انرژی مورد نیاز بخش های مختلف را فراهم کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۷    
در راستای حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال، بانک رفاه مبلغ 2230 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۴    
سرپرست بانک شهر با اشاره به رشد چشمگیر منابع مالی این بانک طی چند سال گذشته، گفت: اعتماد سازی عمومی تنها عامل رشد موفقیت در جذب منابع و تعداد سپرده گذاران در این بانک است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بانک ملی ایران از شاخص ترین بنگاه های اقتصادی کشور در کمک به توسعه مدرسه سازی برای مناطق محروم است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۱    
100 درصد سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین در روز دوم مردادماه واگذار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۱    
پتروشیمی هنگام با تسهیلات ارزی 240 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۲۵    
اخوان، رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل بانک قرض الحسنه مهرایران از تصویب و ابلاغ مدل دوم طرح اندوخته خانواده مهر ایران به شعب بانک خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۲۲    
رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: پیوند اقتصاد و محیط زیست گامی مهم در جهت حل معضلات محیط زیستی، اشتغال زایی و مشارکت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۹    
یکی از بزرگترین نگرانی های کارلوس کی روش سرمربی ایران در آستانه جام ملت های امارات، مشکل سربازی 7 ملی پوش است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور پس از دریافت گزارش وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و نیز بازرسی ریاست جمهوری درباره وقوع تخلف در واردات و فروش خودروهای خارجی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۵    
قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی نودشه استان کرمانشاه عصر امروز خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۹    
افزایش نرخ ارز، تحریم های بین المللی و اعمال محدودیت های داخلی، اصلی ترین پارامترهای برهم ریخته شدن ثبات بازار به خصوص بازار خودرو در داخل کشور هستند که از ابتدای سال 97 تاکنون شاهد آن هستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۶    
وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد کمیته نظارت مشترک وزیران اوپک و غیراوپک دیگر پایبندی کشورها به سهمیه تولید را رصد نمی کند و این توافق اکنون بنا را روی سقف تولید جمعی می گذارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۳    
نشریه فایننشال تایمز با اشاره به سفر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و فرستاده ویژه رئیس جمهوری به مسکو از آمادگی روسیه برای 50 میلیارد دلار سرمایه گذری در بخش انرژی ایران خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۰    
منابع خبری اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین عسقلان (اشکلون) در اطراف غزه به صدا درآمده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۷    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از حمایت های ویژه این سازمان برای خانواده های چند قلو خبر داد و گفت: قرار است حق پرستاری و حق ا ولاد برای این خانواده ها اختصاص یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۱    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت وام کم بهره به بازنشستگان از ابتدای مرداد سالجاری خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۱    
مدیر عامل شرکت زامیاد در جمع سهامداران این شرکت اعلام کرد: زامیاد توانسته است با تحقق اهداف خود در زمینه تولید و فروش انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین در سال گذشته ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۲    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در یادداشتی نوشت: تعداد 30 میلیون و 100 هزار نفر از طریق فیلترشکن های هاتگرام و تلگرام طلایی، فیلتر تلگرام را دور می زنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۰    
وزیر بهداشت با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای مقابله با تحریم ها، دو - سه ماه آتی را برای نظام سلامت حیاتی خواند و از بانک مرکزی خواست که اسامی شرکت های دارویی و تجهیزاتی که ارز دولتی دریافت کرده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۳    
قیمت نفت روز جمعه افزایش یافت اما تحت تاثیر افزایش صادرات نفت لیبی که نگرانی ها نسبت به محدودیت عرضه را برطرف کرد و همچنین تشدید اختلافات تجاری جهانی، ضرر چشمگیری را در هفته گذشته متحمل شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۵    
شعبه 1091 مجتمع قضایی ارشاد، حکم ناظم مدرسه معین را صادر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تکذیب تیتر برخی رسانه ها تاکید کرد: مردم را ناامبد نکنیم و ناکارآمدی دولت را القا نکنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۲    
مشاور معاون حمل و نقل شهرداری تهران از بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۲    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر اینکه ایران در یک منطقه خشک و نیمه خشک واقع شده است؛ مهمترین راهکار خروج از بحران آب را پذیرش شرایط اقلیمی ایران دانست و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۹    
شهردار تهران ایمنی پروژه های عمرانی را از دغدغه های اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: در زمان من پروژه ای که در مسیر خدمت به مردم نباشد، افتتاح نمی شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۶    
محققان دانشگاه هنر اصفهان در پژوهشی، به بررسی سنت های تدفینی در دوره ساسانی براساس یافته های باستان شناسی پرداخته اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۰    
طبق اطلاعیه امروز شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساعات پیک مصرف (12 تا 17 و 20 تا 23) مشترکان تهرانی می بایست نسبت به صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق توجه لازم را داشته باشند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۰    
اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهند پست های اینستاگرامی خود را به طور موقت از صفحه مجازی خود پاک کنند، مطالعه این گزارش می تواند به شما در این باره کمک کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۷    
شهرت، افتخار و کسب درآمد رویایی است که سبب علاقه میلیون ها انسان به بازی فوتبال می شود اما بیماری های مرگ باری در کمین این ورزشکاران است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۷    
با عوارض قرص لوزارتان در اینجا آشنا شوید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۷    
برخی بده بستان ها میان برخی نمایندگان و وزرا در جریان پیگیری مسائل استانی وجود دارد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
حمله ای انتحاری به یک تجمع انتخاباتی در شهر مستونگ در بلوچستان پاکستان، به کشته شدن دست کم 128 نفر منجر شده است. بیش از 150 نفر هم در این انفجار زخمی شده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی درباره تصویر جالبی که از او منتشر شده، سخن گفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۳    
اگرچه برخی از طرح های تشویقی اپراتورهای تلفن همراه مورد استقبال کاربران قرار می گیرد، اما پس از مدتی دچار تغییراتی می شوند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۴    
ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی که مردادماه دوره ریاست 5 ساله او بر این بانک پایان می یابد، در یک مصاحبه کاملا سفارشی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۸    
شفاف سازی هیچ گونه چالشی برای نظام و دولت ندارد. این چالش برای انحرافاتی است که وجود دارد. نظام و دولت برای اصلاح این انحرافات از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی کند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۹    
به اعتقاد وزیر ارتباطات برای تعدیل بهای گوشی تلفن همراه باید گوشی های توقیف شده وارد بازار شود تا قیمت به وضعیت رضایت بخش نزدیک شود.