جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 7 تیر 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 2 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 3 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 4 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 5 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 6 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 7 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 8 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 9 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 10 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 11 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 12 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 13 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 14 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 15 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 16 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 17 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 18 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 19 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 20 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 21 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 22 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 23 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 24 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 25 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 27 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 28 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 29 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۱    
اینستکس یا ساحات که این روز ها به کرات از آن نام برده می شود همان ابزار پشتیبان مبادلات تجاری است که 11 بهمن 97 رسما ثبت و نهاد متناظر ایرانی آن نیز دوم اردیبهشت امسال در تهران به ثبت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۷    
دانشگاه آزاد بندرلنگه رایزنی هایی با سازمان اداره بنادر داشته تا با دریافت مجوز، رشته ناوبری و دریانوردی در این واحد دانشگاهی ایجاد شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون سراسری 98 بر اساس نظام آموزشی جدید و قدیم با دو نوع سوال متفاوت برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۵    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در ستاد نانو ضمن بازدید از این ستاد در جریان آخرین فعالیت ها، دستاور دها و برنامه های پیش روی ستاد ملی فناوری نانو قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۱    
مراسم اختتامیه دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد پنجشنبه شب ششم تیرماه با معرفی هنرمندان و گروه های برگزیده این دوره در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۶    
زلزله 4 ریشتری اهل در شهرستان لامرد استان فارس را لرزاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: وضعیت نابسامان اجاره مسکن، دولت را بر آن داشته تا برای نخستین بار به سیستم مسکن استیجاری از طریق "اجاره داری حرفه ای" ورود کرده و بازار اجاره مسکن را سامان بخشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۰    
معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه ایران طی نامه ای شکایت تجاوز پهپاد آمریکایی به خاک کشورمان را به شورای امنیت برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۷    
رئیس قوه قضائیه طی بخشنامه ای، مکاتبه کاغذی بین مراجع قضایی و سازمان ثبت اسناد را ممنوع کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۷    
بانک مرکزی از رشد 106.7 درصدی قیمت مسکن در تهران طی بهار امسال خبر داد و اعلام کرد معاملات مسکن تهران در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 44.8 درصدی داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۱    
کمیسیون مشترک برجام در پایان نشست روز جمعه خود در وین، بیانیه ای 9 بندی صادر کرد و طی آن اعلام شد که اعضای برجام در حال تلاش هستند تا اینستکس را به روی فعالان اقتصادی کشور های ثالث نیز باز کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۶    
باشگاه تراکتور تبریز درباره حضور استوکس در تمرینات این تیم اطلاعیه ای را صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۱    
ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین برای دیدار مقابل ونزوئلا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۵    
از ابعاد مختلفی در رد و تأیید عصر جدید سخن گفته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۲    
معاون وزیر خارجه روسیه بعد از اتمام نشست کمیسیون مشترک برجام خواستار ایستادگی سایر طرف های توافق هسته ای در برابر تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۶    
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، با جمع بندی صورت گرفته در خصوص گابریل کالدرون باید در انتظار اعلام نام این مربی روی نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۲    
مقام های آمریکایی که پیشتر مدعی شده بودند حمله اردیبهشت ماه به تأسیسات نفتی عربستان سعودی در استان های الدوادمی و عفیف در این کشور توسط نیرو های یمنی انجام شده اکنون گفته اند مبدأ این حملات عراق بوده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه بحرین مدعی شد که نشست ضد فلسطینی اخیر در این کشور به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۰    
دارنده مدال های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۷    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح های شیمیایی و معاون مدیرکل این سازمان با حضور در محل یادبود قربانیان حمله شیمیایی سردشت، با نثار تاج گل به شهدا و جانبازان این حادثه ادای احترام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه بحرین از مواضع او در قبال این رژیم تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۲    
سرمربی فصل پیش پارس جنوبی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور آمریکا که امروز جمعه در حاشیه نشست گروه 20 با یکدیگر دیدار کرده اند خواستار حل و فصل مسالمت آمیز تنش ها بر سر ایران هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۵    
یک سایت یونانی اعلام کرد باشگاه المپیاکوس یونان به دنبال جذب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس است؛ دروازه بان تیمی که تاکیس لمونیس احتمالا سرمربی آن شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۲    
کویت در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه بحرین که خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد، تاکید کرد تا زمانی که حقوق اساسی ملت فلسطین برآورده نشود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۶    
ترم تابستانی دانشگاه صنعتی به صورت الکترونیک برگزار می شود و متقاضیان از 10 تا 22 تیر فرصت دارند برای شرکت در این ترم ثبت نام کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه تفکری که شهید بهشتی در مقابلش ایستاد، هم چنان در رسانه ها و فضای کشور فعال است، گفت: نگرانی من این است که برخی اتفاقات زمان شهید بهشتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۵    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که اینستکس عملیاتی شده و پیشرفت خوبی نیز درباره پروژه های اراک و فردو حاصل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۶    
طی مراسمی از دو کتاب محمد لله گانی، نویسنده جوان و دانشجوی ادبیات نمایشی دانشکده هنر دانشگاه دامغان رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۰    
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: با فراهم شدن مقدمات از سوی اسپانسر یک اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده ایم و اگر هم این امکان برایمان فراهم نشد، حتما یک اردوی داخلی برگزار می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۲    
مجلس سنای آمریکا طرح محدود کردن اختیارات جنگی رئیس جمهور این کشور را به تصویب نرساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۰    
دبیر کل سازمان ملل در ژاپن گفت که توافق هسته ای با ایران که در سال 2015 حاصل شد، عاملی برای ثبات بوده و حفظ آن بسیار مهم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۱    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار هفته پنجم لیگ ملت ها به مصاف تیم ملی صربستان رفت و با برتری برابر این تیم علاوه بر بازگشت به صدر جدول، صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۱    
معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه ظرف روز های آینده تبادل مالی از طریق اینستکس انجام خواهد شد، گفت: طرف های باقیمانده در برجام تعهد کردند در جدول زمانی مشخص شده ساخت راکتور جدید اراک به پایان برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۷    
دفتر مطبوعاتی سازمان فدرال همکاری های نظامی فنی روسیه جمعه اعلام کرده روسیه آماده تحویل سامانه پدافند هوایی اس-400 به ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۲    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم به نقش حاکم دبی در تصمیم امارات برای کاهش حضور نظامی این کشور در یمن اشاره کرد و گفت، اذعان ابوظبی به ناتوانی در برابر تحمل حملات انصار الله ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۰    
رئیس کارگروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا ایران را به امنیت تهدید امنیت دنیا متهم کرده و گفته این موضوع از پرونده هسته ای ایران خطرناک تر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۵    
ارتش صهیونیستی قصد دارد یک تیپ نظامی با دارا بودن اطلاعات نظامی خاص و با هدف مقابله با گروه های مقاومت تشکیل دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۶    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پرداخت مبلغ یک میلیارد و 324 میلیون ریال تحت عنوان وام ضروری و مبلغ 570 میلیون ریال به عنوان وام ودیعه مسکن برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۰    
حجم و گستردگی سیل شوش و توابع و روستا های آن، عدم انعکاس رسانه ای مناسب این اتفاق، بررسی وضعیت سد کرخه قبل، حین و بعد از سیل، وضعیت کشاورزی، نوسازی و بازسازی منازل، مباحث اعتقادی و فرهنگی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۰    
نشست کمیسیون مشترک برجام در وین بعد از حدود سه ساعت و نیم پایان یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۵    
وزیر دارایی روسیه و رئیس بانک خلق چین، قرارداد استفاده از ارز های ملی در پرداخت های دوجانبه امضا کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۱    
آشنایی با دیدگاه حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای درباره شخصیت شهید مظلوم آیت الله بهشتی می تواند بسیاری از زوایای شخیصت و جایگاه این بزرگوار را نمایان سازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۶    
روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت، نشست سه جانبه امنیتی اخیر در قدس درباره سوریه، به دلیل اصرار روسیه در دفاع از ایران شکست خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۶    
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعمیر و تجهیز امکانات سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تابستان امسال انجام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۶    
نحوه پذیرش در دوره دکتری شیمی سال 98 دانشگاه سمنان در اطلاعیه ای اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۰    
یک روزنامه آمریکایی با بیان اینکه رئیس جمهور ایالات متحده در پی تنش زایی با ایران در حال ورود به عرصه خطرناکی است، نوشت او باید قبل از آغاز هر جنگی تاریخ را بیش تر مطالعه کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالگرد بمباران شیمیایی سردشت بر ضرورت مشارکت جامعه بین المللی برای رهایی از این سلاح ها و محکومیت مباشرین و معاونین کشتار مردم بی دفاع با سلاح های شیمیایی تاکید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۱    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نهاد بین المللی برنامه جهانی غذا را اسیر خواسته های امارات و عربستان سعودی خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به شرط دریافت تخفیف 25 درصدی بلیت مترو برای شهروندان گفت: مسافران در صورت حضور بیش از 2 ساعت در شبکه مترو باید بلیت خود را دوباره شارژ کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۷    
حقیقتا امروز جای شهید بهشتی و بهشتی ها خالی است که با منطق استوارش، زبان گویایش و پشتکار در عملش از مومنان دفاع کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۱    
دانشگاه امام صادق (ع) نوشت: خدا کند ده ها هزار میلیارد تومان رانتی که از محل ارز 4200 بین عده ای معلوم الحال توزیع شده، راه به انتخابات باز نکند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۲    
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: وظیفه هر کشتی گیری است که در انتخابی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۰    
کمیل قاسمی بعد از شکست مقابل پرویز هادی در انتخابی وزن 125 کیلوکرم تیم ملی کشتی آزاد تشک را بوسید و با دنیای قهرمانی وداع کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور روسیه گفت: توافق کاهش تولید، نقش مثبتی در ثبات بازار نفت بازی کرده و در حال حاضر، قطعا این ثبات در گرو عرضه کمتر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن دو عملیات تروریستی در پایتخت کشور تونس با خانواده قربانیان این حوادث ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۶    
علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انشتار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود، وزیر نفت را دعوت به مناظره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۰    
علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انشتار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود، وزیر نفت را دعوت به مناظره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۷    
رویترز نوشت حجم مبادلات تجاری ایران و آلمان در 4 ماه نخست امسال 49 درصد کاهش یافته که نشان دهنده عدم موفقیت اروپایی ها در حفظ منافع ایران در برجام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۱    
بیست و سومین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور با حضور روسای 13 دانشگاه بزرگ کشور در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۶    
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه باید از گذشته برای آینده عبرت بگیریم تاکید کرد: آن هایی که امروز با خودکامگی و منیت دشمن ملت شده اند بدانند که تاریخ چهل ساله ما نشان می دهد که نمی توان به ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۶    
مهلت ثبت نام الکترونیکی مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 98 دانشگاه تبریز تا 14 تیرماه تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۷    
معاون سیاسی وزیر خارجه در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک درباره تأثیر تحریم ها بر ایران و تأکید بر پایبندی تهران به برجام، این اظهارات را طنز روز خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت نماینده دوره دوم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات متحده عربی اذعان کرد که پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شده است، از خاک امارات برخاسته بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۷    
خطیب جمعه تهران گفت: قوه قضائیه با حراست از قسط و عدالت، حقوق عامه، برخورد قاطع با مفسدین در درون نهاد قوه و بیرون، راه را برای تداوم راه شهدا هموار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مکان های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودرو ها ممنوع است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: یکی از اساتید هیئت علمی گروه مکانیک دانشگاه صنعتی قم برای اولین بار در کشور موفق به ساخت دستگاه کشش دو محوری مسطح با قابلیت کنترل عددی و ظرفیت هندسی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۷    
جزئیات ثبت نام دانش آموزان اتباع در سال تحصیلی جدید در قالب بخشنامه شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان لازم التعلیم مهاجر و اتباع خارجی در مدارس آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99-98 اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور از هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵    
مؤسسه موعود عصر قصد دارد ضمن گرد آوری پایان نامه های با موضوع مهدویت، آن ها را باذکر نام مؤلف در بخش مشاهیر و مؤلفان مهدوی آن را در قالب کتاب منتشر کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵    
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شریف گفت: ایجاد فناوری و درآمدزایی از صنعت در این بازه زمانی بسیار دشوار است؛ بنابراین به لحاظ اقتصادی فعالیت های ارتباط دانشگاه با صنعت برای محققان درآمد چندانی ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران بزرگترین تهدید برای صلح جهانی است، گفت: بازگشت کشور ها به توافق هسته ای ایران به معنای مجوز برای ساخت تسلیحات اتمی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از آزمون انتخاب 1000 مدرس آموزش های ویژه خانواده در سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون سیاست خارجی با بیان اینکه اروپا ملزم به انجام تعهدات برجام است نه اینستکس، گفت: پایان مهلت 60 روزه غرب را به جایگاهش بازمی گرداند ضمن اینکه مطالبه اینستکس تحقیر ایران بوده و جایی در ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۵    
گزینه جانشینی برانکو ایوانکوویچ حضور در تیم پرسپولیس را در ردکرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیران این باشگاه درخواست جذب یک مهاجم خارجی کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۶    
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه عملکرد اقتصادی دولت تعریفی ندارد، گفت: دولت تمام تخم مرغ ها را در سبد برجام گذاشت و هیچ تئوری جایگزینی هم برای آن تعریف نشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۷    
نمایندگان دومای روسیه قانون لغو مالیات بر خرید و فروش طلا را با هدف کاهش نقش دلار و تقویت ثبات مالی این کشور بررسی می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۱    
وزیر خارجه با بیان اینکه اعتیاد دولت آمریکا به تحریم و تروریسم اقتصادی، باعث بروز مشکلات برای جانبازان شیمیایی ایرانی در تهیه دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز آن ها شده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
انیشتین تقریبا صد سال پیش نظریه نسبیت عام را در مورد امواج گرانشی مطرح کرد و امروز فضاپیمای لیزا پت فایندر توانسته تا حدی آن را اثبات کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با اشاره به نقش روشن آمریکا در تجهیز رژیم صدام به تسلیحات شیمیایی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر نسبت به کشتار مردم بی گناه یمن پاسخگو باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با آبه شینزو نخست وزیر ژاپن در حاشیه نشست جی 20 دیدار و رایزنی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۰    
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سومین شماره از نشریه دانشجویی روپوش سفید منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه عراق امروز جمعه به حوادث سفارت بحرین در بغداد و اعتراض تظاهرات کنندگان عراقی واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۱    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع)، سینما های کشور از عصر امروز تعطیل می شوند و این تعطیلی تا پایان فردا ادامه دار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
دانشگاه های بیرجند و پلی تکنیک باری ایتالیا برای پذیرش دانشجوی دومدرکی به توافق رسیدند و یکی از دانشجویان دانشگاه بیرجند پروژه دکترای خود را با همکاری استادان این دانشگاه انجام می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی قوچان از انتخاب این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه صنعتی شمال شرق کشور مجهز به سامانه هوشمند برنامه ریزی آموزشی، درسی و کلاسی بوستان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۵    
میادین و بازار های میوه و تره بار تهران همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، روز شنبه هشتم تیر تعطیل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به بازگشت مسافران در روز شنبه به شهر های خود قرار است جاده هراز و چالوس به سمت تهران یک طرفه شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۶    
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: 10 سال آقای گل فوتسال جهان بودم و به یکباره این عنوان توسط یک برزیلی از من گرفته شد در اینجا به مردم قول می دهم این عنوان را به ایران بازمی گردانم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۷    
درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در قدس، یک جوان 20 ساله شهید و چند نفر زخمی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا استرالیا را به اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران و پیوستن به یک ائتلاف علیه ایران دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: اصولا در ردیف بودجه که از سازمان برنامه بودجه به دانشگاه اختصاص داده شده برای ایام تابستان بودجه ای نداریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۵    
چهارمین کنگره ملی تحقیقات بنیادین در هوش مصنوعی امروز 7 تیرماه 1398 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۵    
چند دانشگاه اروپایی با هدف ایجاد اشتیاق به آموزش فناوری نانو در مدارس، کارگاه های آموزشی تابستانه برای معلمان و دانش آموزان برگزار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۵    
ثبت نام دوره آموزشی تابستانی دانشگاه آزاد خرم آباد از 8 تیر آغاز می شود و تا 13 تیر ادامه خواهد داشت.
  • ۱