یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1399 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 1 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 2 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 3 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 4 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 5 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 6 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 7 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 8 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 9 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 10 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 11 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 12 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 13 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 14 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 15 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 16 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 17 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 18 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 19 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 20 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 21 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 22 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 23 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 24 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 25 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 26 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 27 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 28 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 29 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 30 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۵    
پویش باهم حالمون خوبه تلاش می کند به بهانه شرکت در چالش های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب ها و تنش های احتمالی این روزهای خانواده ها جلوگیری کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۵    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: بنا به اعلام اساتید دانشگاه، آموزش مجازی بیش از 80 درصد از دروس نیمسال جاری امکان پذیر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۶    
رئیس دانشگاه تبریز از ادامه تدریس الکترونیکی و مجازی تمامی دروس نظری دانشگاه از روز شنبه، شانزدهم فروردین بصورت جدی و رسمی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۲    
پلیس آگاهی پایتخت جزئیات تعقیب و گریز و شلیک پلیس در اتابک تهران را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۶    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان تهران نامه ای را خطاب به کنت مک کنزی فرمانده سنتکام آمریکا نوشته و تحویل سفارت سوئد در ایران داده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۱    
مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 760 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 13 هزار و 915 نفر برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۰    
اطلاعاتی که از کاربران تلگرام منتشر شده می تواند در مواردی مانند ارسال پیامک و اخبار جعلی و اضافه کردن افراد به گروه ها و کانال ها مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۱    
معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی در اطلاعیه ای اعلام کرد که برگزاری کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی از 16 فروردین ادامه پیدا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۵    
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت از ظهر روز گذشته تا امروز 2987 مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور شناسایی شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۷    
معاون بهداد نیروی انتظامی گفت: 95 درصد از بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی ناجا بهبود یافته اند و تاکنون موردی از مراجعه مجدد بیمار پس از ترخیص از بیمارستان گزارش نشده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل بوستان های شهر تهران گفت: در ادامه تعطیلی بوستان های شهری و جنگلی تهران و همزمان با روز طبیعت (سیزده بدر) نظارت ها بر بوستان ها افزایش می یابد و از هر گونه تجمع در بوستان ها جلوگیری می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۶    
یک منبع در اتاق عملیات مربوط به رصد کارشکنی های ائتلاف سعودی اعلام کرد که ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته 108 بار آتش بس الحدیده را نقض کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۷    
عربستان از تمام مسلمان جهان خواست تا زمان مشخص شدن تکلیف ویروس کرونا، هیچگونه برنامه ریزی ای برای حج و عمره مفرده انجام ندهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۵    
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ناآرامی لحظه ای زندان مرکزی اهواز کنترل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۶    
کتائب حزب الله به عنوان نیروهای زیر مجموعه حشدالشعبی هدف خود را شکست طرح امریکائی ها در منطقه بواسطه شکست اشغالگری و اخراج تحقیرآمیزشان از عراق عنوان کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۷    
فهیم، منتقد سینمایی گفت: در موقعیت بازگشت بهبود، با اینکه می شد روی مسائل عاطفی مانور داده شود، داستان طوری طراحی شده که همه علیه او شوریده می شوند و حتی موقع رسیدن به تهران باز هم شک و بدگمانی و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ آزادکاران برای حضور در المپیک را اعلام کرد که بر این اساس حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم صدرنشین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۱    
لالیگا قرار است هر طور شده به اتمام برسد. اتفاقی که یک ماراتن فوتبالی در گرمای شدید تابستان را به دنبال خواهد داشت؛ باورنکردنی!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد از ساعت 5 صبح روز 13 فروردین ماه اجازه توقف در پارک ها به شهروندان داده نخواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۵    
سفارت سوئیس محموله بشردوستانه دانشجویان جهادی به ملت مستضعف آمریکا در جهت مقابله با ویروس کرونا را تحویل نگرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص سند 20 بندی معاونت آموزشی درباره ادامه نیمسال تحصیلی در وضعیت کنونی کشور گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به همراه رئیس ستاد پایش صنایع سپاه امام رضا (ع) از واحد هایی تولیدی فعال در حوزه های ضدعفونی و گندزدایی و پزشکی در مبارزه با کرونا بازدید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۷    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از راه اندازی جایگاه ویژه ضدعفونی خودروهای سبک و سنگین، در ورودی به شهر مشهد از سمت عوارضی به صورت 24 ساعته خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۵    
معاون استاندار قم از ساماندهی اتباع خارجی که قبل از شیوع کرونا در قم بودند خبر داد و گفت: کلیپ حضور اتباع خارجی در قم ساختگی است و با هدف تخریب و ادامه پروژه قم هراسی تولید شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۵    
باشگاه یوونتوس این روز ها به دلیل بحران اقتصادی ناشی از کرونا شرایط مالی خوبی ندارد و شاید رونالدو را در فهرست فروش بگذارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۲    
فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی را پیرامون مسائل مربوطه به انتخاب سرپرست دبیر کلی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۲    
ماجرای جدایی مهاجم لهستانی ناپولی باعث شد خبر علاقه این باشگاه به جذب سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی ایران منتشر شود اما رقابت نقل و انتقالاتی ممکن است اتفاقات متفاوتی را رقم بزند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۶    
مسئول کانون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این تشکل دانشجویی از 24 اسفند 98 فعالیتش را در زمینه مقابله با کرونا ویروس آغاز کرده و به تولید ماسک و گان و... پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از نفوذ سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد و گفت: بارش ها تا عصر پنج شنبه ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از غربالگری بیش از 65 میلیون نفر از هموطنان در بسیج ملی مقابله با کرونا تا بعد از ظهر امروز خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۱    
یک منبع آگاه گفت: زندانیان باقی مانده در زندان صرفا زندانیان با جرائم خطرناک هستند که بازگشت آنها به جامعه مخاطره آمیز خواهد بود و راهی غیر از ماندن آنها در زندان نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی تهران گفت: از روز نخستی که در اسفندماه بیماری کرونا در کشور مشاهده شد باید قرنطینه و یا فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۲    
وزارت علوم که بار ها در شرایط حساس مدیریت مطلوبی از خود نشان نداده این بار هم در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه ها بی تدبیرانه وارد عمل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۶    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تهرانی ها هشدار داد رفتن به تفرجگاه ها در سیزدهم فروردین، به استقبال مرگ رفتن است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۵    
فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۲    
با رسیدن قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 3 هزار و 400 نفر، تعداد قربانیان کرونا در این کشور از چین با 3 هزار و 305 مورد فراتر رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۰    
شب گذشته شرکت توئیتر تمامی حسابهای مربوط به سایت Khamenei.ir در زبانهای مختلف را مسدود کرد و پس از گذشت دقایقی، برخی از این حسابها رفع تعلیق شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۲    
با افزایش شیوع ویروس کرونا در انگلیس، شمار قربانیان این بیماری تنها ظرف 24 ساعت با 29 درصد افزایش مواجه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۶    
جانشین پلیس راهور استان قم از محدودیت تردد وسائل نقلیه روز 13 فروردین خبر داد و گفت: در اجرای مقررات مماشات و مسامحه با کسی صورت نمی گیرد زیرا سلامت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری گفت که این کشور هرگونه حمله به شهروندان این کشور در کنسولگری و سفارت آمریکا در عراق با بی پاسخ نخواهد گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۶    
پدر شهیدان فهمیده امروز به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۵    
جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه مبارزه با کرونا گفت: با تلاش تیم های پزشکی بانوی 98 ساله مشهدی که به کرونا مبتلا بود، توانست از بحران عبور کرده و کرونا را شکست دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری قاتل متواری خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود را اختلاف قبلی اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۲    
استاندار تهران گفت: بر اساس گزارش وزیر راه و شهرسازی 298 هزار ماشین پلاک تهران هنوز در شهرستان های استان دیگر هستند، برای برگشت این افراد پایش، رصد و اقدامات لازم صورت می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۶    
معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: قرارگاه دولت جوان حزب اللهی در استان مرکزی با تشکیل 12 کارگروه آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۶    
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از افزایش 20 درصدی تشکیل انجمن های علمی در سال 99 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۶    
دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برای نیمسال اول 1400-1399 در مقطع کارشناسی ارشد، بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۶    
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: دستورالعمل حمایت از اختراعات دانشگاه به منظور حفظ حقوق معنوی و علمی مخترعان در برخورداری از مزایای اختراعات بروزرسانی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۷:۰۰    
دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: عمق بحران خصوصی سازی سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا مشخص شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۶    
مدیرکل فرهنگی وزارت علوم زمان برگزاری اختتامیه جشنواره های دانشجویی را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: طبیعتا امتحان بخش کوچکی از روش های ارزشیابی است و تمام آن نیست. فعالیت های مختلفی می تواند باعث شکل گیری نظام ارزشیابی مطلوب بشود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۱    
معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی اصحاب رسانه در هفته های گذشته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا می گوید که کارشناسان آمریکایی برای مدلسازی از شیوع کرونا به آمار شفاف و دقیق از ایتالیا، چین و ایران نیاز دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۲    
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ضمن تشریح شرایط اعطای تسهیلات به اهالی سینما از تصمیم گیری برای نحوه کار یا تعطیلی سینما ها پس از پایان تعطیلات خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۶    
درپی اظهارات اخیر مورگان اورتگاس درخصوص توییت وزیرخارجه ایران در اعتراض به تحریم های ظالمانه امریکا علیه مردم ایران و همچنین تکرار اتهامات و ادعا های بی اساس قبلی مقامات امریکایی علیه ستاد اجرایی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در توئیتی از ابلاغیه شهردار تهران مبنی بر حمایت ویژه از زیست بوم نوآوری شهری در پایتخت با توجه به تاثیرات منفی شیوع بیماری کرونا بر فعالیت های اقتصادی، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۱    
دانشمندان با استفاده از ابزار های نانوالکترونیک توانستند سلول های عصبی مغز انسان و سلول های عصبی مصنوعی را در بستر اینترنت به هم وصل کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۱    
مدیر عامل زیست تجهیز پویا گفت: دستگاه اکسیژن ساز خانگی که به جای کپسول اکسیژن استفاده می شود نیازی به شارژ ندارد و هر زمانی که به برق متصل شود اکسیژن هوا را جدا و به مریض اهدا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۵    
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شیراز گفت: صندوق قرض الحسنه ای در این دانشگاه برای دانشجویان کم بضاعت تشکیل شده و کمک هزینه خوابگاه، کتاب های درسی و وام دانشجویی به آنها پرداخت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۶    
معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: در گذشته مراکز علمی کاربردی خیلی ماموریت مشخصی نداشتند؛ اما اکنون در قالب خوشه شغلی به صورت جداگانه در حوزه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر به فعالیت می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۶    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: حداقل کار در سال 98 این بود که ایران تعاملات خود را با کشور های عضو بریکس مثل چین، هند، روسیه و آفریقای جنوبی افزایش دهد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز 12 فروردین 1399 و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، 3111 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از مردم خواست که در روز طبیعت به تفرجگاه ها نروند و تردد درون شهری و بین شهری نداشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن سالروز یوم الله 12 فروردین، کوچک ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه ای علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین خطای آنان قلمداد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۲    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ما در ظرف مدت 10 روز توانسیتم 40 هزار تخت را برای بستری بیمراان کرونایی اختصاص دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۶    
دستورالعمل نحوه پرداخت بیمه بیکاری به علت کرونا توسط وزارت کار و تامین اجتماعی نهایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز 12 فروردین 1399 و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، 3111 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۵    
کارگردان سریال پایتخت 6 اعلام کرد قسمت پایانی این مجموعه بعد از تعطیلات نوروز 99 و در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کند، ساخته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۲    
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به این که از مردم می خواهیم امروز و فردا به پارک ها نروند گفت: جریمه نیم میلیون تومانی در انتظار متخلفانی است که به پارک ها می روند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۶    
وزیر خارجه آلمان می گوید که فرانسه، انگلیس و آلمان اولین معامله با ایران در چارچوب اینستکس را برای ارسال تجهیزات پزشکی به ایران انجام داده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۶    
معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از توجه این دانشگاه به مسئله علم سنجی و اقدامات انجام شده در این راستا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۲    
دبیر عالی شورای امنیت ملی کشورمان طی توئیتی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اوج اعتقاد یک رهبر به قدرت و جایگاه مردم است، یوم الله 12 فروردین را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل پژوهش، کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه اندازی سامانه مدیریت نشر برای الکترونیکی کردن تمام فرایند های انتشار کتاب و فروش آثار در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۱    
معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: درمان پلاسمایی در در مرحله تحقیقات است و بعد از تایید کمیته علمی اجازه استفاده از آن داده خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۱    
ستاد مقابله با کرونا در ورزش در اطلاعیه ای، تمام باشگاه های ورزشی خصوصی را تا پایان فروردین ماه تعطیل اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور گفت: از مردم درخواست می کنم فردا در خانه های خود بمانند و سنت سیزده به در را در زمان دیگری به جا بیاورند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که از بین 100 نماینده ای که تست کرونا دادند، جواب تست 23 نفر مثبت و 40 نفر مشکوک بودند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: در حالی که آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده و شعار نخست آمریکا فقط در این فلاکت محقق شده و مردم آمریکا در شرایط بسیار وحشتناک و بغرنجی بسر می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس قوه قضائیه صبح امروز از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش برای بیماران کرونایی بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۲    
محققان روبات هایی تولید کرده اند که قادرند در مسیر های مختلف با هر نوع پیچ و خمی حرکت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۱    
ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت دشوارترین روز های بحران کرونایی در ایالات متحده طی یک ماه آینده اتفاق خواهد افتاد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۶    
جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از 19 تا 21 خرداد به همت معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۷    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: بر اساس برآورد ما بیماری کرونا 15 درصد جامعه شاغل و تولید ناخالص ملی را تحت تأثیر قرار داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۷    
رئیس گروه کار آفرینی و ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از کسب رتبه نخست در برخی شاخص های ارتباط با صنعت در بین دانشگاه های کشور خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۶    
سرمربی ایتالیایی سابق استقلال از پایان همکاری با این تیم ابراز تاسف کرد و راه غلبه بر کرونا را مثبت اندیشی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۹:۵۱    
با ابلاغ ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران و برای جلوگیری از تجمع کارگران ساختمانی و گسترش شیوع بیماری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۵    
دولت آمریکا بار دیگر مجموعه ای از معافیتهای تحریمی در زمینه همکاری هسته ای با ایران را برای یک دوره 60 روزه تمدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
تعداد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 3000 کشته و 160 هزار مبتلا افزایش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۹:۰۶    
تحقیقات جدید نشان می دهد که استعداد طبیعی برای یادگیری زبان ها بیشتر از آنکه شاخصی برای قوی تر بودن دانش ریاضی و عددی باشد، شاخص قوی تری برای یادگیری برنامه نویسی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۹:۰۶    
جمعی از تشکل های دانشجویی، کارشناسان و نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار شفافیت و نقد درخواست وام بانک مرکزی از صندوق بین المللی پول شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۷:۱۵    
گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در گفتگو با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.
  • ۱