سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 13 شهریور 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 شهریور 1397 صبحانه انلاین 2 شهریور 1397 صبحانه انلاین 3 شهریور 1397 صبحانه انلاین 4 شهریور 1397 صبحانه انلاین 5 شهریور 1397 صبحانه انلاین 6 شهریور 1397 صبحانه انلاین 7 شهریور 1397 صبحانه انلاین 8 شهریور 1397 صبحانه انلاین 9 شهریور 1397 صبحانه انلاین 10 شهریور 1397 صبحانه انلاین 11 شهریور 1397 صبحانه انلاین 12 شهریور 1397 صبحانه انلاین 13 شهریور 1397 صبحانه انلاین 14 شهریور 1397 صبحانه انلاین 15 شهریور 1397 صبحانه انلاین 16 شهریور 1397 صبحانه انلاین 17 شهریور 1397 صبحانه انلاین 18 شهریور 1397 صبحانه انلاین 19 شهریور 1397 صبحانه انلاین 20 شهریور 1397 صبحانه انلاین 21 شهریور 1397 صبحانه انلاین 22 شهریور 1397 صبحانه انلاین 23 شهریور 1397 صبحانه انلاین 24 شهریور 1397 صبحانه انلاین 25 شهریور 1397 صبحانه انلاین 26 شهریور 1397 صبحانه انلاین 27 شهریور 1397 صبحانه انلاین 28 شهریور 1397 صبحانه انلاین 29 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 شهریور 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۶    
نیوشا ضیغمی با چهره ای متفاوت در فیلم سینمایی هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی فر در نقش یک پیرمرد حضور دارد. گریم او در این فیلم، متفاوت ترین چهره او در طول فعالیت هنری اش به شمار می آید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۴۷    
در شرایطی که قیمت پوشک بچه بالا رفته و خبرهای ضد و نقیضی از سهمیه بندی شدن آن به گوش می رسد، باید راهکارهایی را در نظر گرفت تا مشکلی در زمینه تامین آن به وجود نیاید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰    
زن شیاد که با ادعای دفع ارواح و اجنه، حدود 300 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، با هوشیاری ماموران دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۷    
حکم اعدام یک مجرم که اقدام به آزار جنسی کودکی در مشهد کرده بود برای تایید نهایی و اجرا به دیوان عالی کشور ارسال شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جدیدترین آمار کشفیات کالاهای احتکار شده را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس اورژانس کشور گفت: بر اثر سقوط آسانسور در یکی از برج های تهران چهار نفر جان خود را از دست دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۸    
این روزها بانک ها شلوغ تر از همیشه به نظر می آیند. خیلی ها تنها برای یک پرسش آمده اند. اینکه کدام بانک سود بیشتری می دهد؟ خیلی ها آمده اند حسابشان را ببندند و در بانکی با سود بیشتر حساب باز کنند و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
اتخاذ برخی سیاست های پولی و ارزی دولت در ماه های اخیر و طرح اخذ مابه التفاوت نرخ ارز از واردکنندگان کالا موجب سوء استفاده و بهانه جویی تعدادی از تولید کنندگان و فعالان بازار شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اعلام اینکه نیازهای ارزی بازار و عملکرد صرافی ها توسط بانک مرکزی رصد و تامین می شود، گفت: متوسط نرخ از زمان شکل گیری بازار ثانویه تاکنون ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۸    
با داغ شدن این ماجرا وزارت تجارت کویت پروانه فروش این ماهی فروشی را معلق کرده و طبق گزارش ها پلیس هم آنجا را بسته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۳    
عبدالله اسکندری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: رضا رویگری عزیز درکاری ازجوادرضویان دوستداشتنی تست گریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۳    
مهراب قاسمخانی با انتشار متن کوتاهی در اینستاگرام از دزدی که گوشی او را سرقت کرده تقاضا کرد که گوشی اش را پس دهد و اعلام کرد که حاضر است مبلغی بیش از ارزش گوشی به او بدهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۳    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اشاره به اینکه سامانه نیما با استقبال خوبی مواجه شده،گفت:امروز رکورد عرضه ارز صادرکنندگان غیرنفتی با78 میلیون یورو و نرخ میانگین 8900تومان زده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب کل کشور با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با همه مقدورات و امکانات مالی و نیروی انسانی خود در برخورد با فساد و مفسدان در عرصه است و کوتاه نخواهد آمد گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۳    
رئیس جمعیت هلال احمر پل دختر گفت: سانحه سقوط خودرو همراه کاروان عروسی به دره در محور آزادراه خرم آباد- پل زال 2 کشته و 4 مجروح برجای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۸    
زن جوان با 20 ضربه قیچی به گردن در خانه اش به قتل رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط یک بالابر در ساختمان در حال ساخت در منطقه 22 تهران خبر داد که بر آثر آن 6 نفر جان باختند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نرخ با سوادی در کشورمان از 42 درصد به حدود 90 درصد رسید، کشوری که به نرخ با سوادی بالای 90 درصد برسد، می تواند ریشه کنی بی سوادی را جشن بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دریافتی مستمری بگیران امسال 14 درصد افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۴    
معاون سازمان ملی استاندارد آخرین خبرها از استاندارد سازی خودروهای وارداتی و داخلی را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۵    
به دنبال سقوط آسانسور یک برج در غرب تهران 6 کارگر جان خود را از دست دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۵    
در ادامه بحران ارز ایران، روز سه شنبه نرخ دلار در بازار غیررسمی با عبور از مرز 14 هزار تومان و نرخ یورو با عبور از 16 هزار تومان حدنصاب جدیدی را ثبت کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۰    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در 2 اطلاعیه، شیوه تسویه مطالبات پیمانکاران از دولت و همچنین بدهی افراد به بانک ها و موسسه های اعتباری از طریق صدور اسناد (اوراق) خزانه را (تهاتر بدهی های بانکی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۰    
هدی 9 ماهه که اردیبهشت امسال پس از آزار و اذیت توسط پدر و مادرش به بهزیستی سپرده شده بود، نزد پدر و مادر شرور و کودک آزار بازگشت و در نهایت درگذشت!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۵    
بانک ملی جمهوری اسلامی ایران در پنج ماهه نخست امسال دو هزار و 303 میلیارد ریال از سهام شرکت ها و بیش از 891 میلیارد ریال از اموال تملیکی خود را واگذار کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۵    
وکیل مدافع محمدرضا شجریان از ابلاغ حکم دادگاه کارکنان دولت درباره شکایت موکلش از صدا و سیما خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۵    
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: برای انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی مهلت مجدد در نظر گرفته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس صندوق توسعه ملی کشور گفت: پیش بینی می شود 500میلیون دلار برای اجرای آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی خلیج فارس در بندرعباس از صندوق توسعه ملی تخصیص می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد: افزایش 2100 تومانی قیمت شیر خام موقتی است و دلیل آن کاهش روند تولید در این فصل است که بزودی کمبودها برطرف می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از فوت دو نوجوان در باغملک بر اثر غرق شدگی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فقط سموم فاقد مشابه داخلی یا سموم دارای کمبود تولید، مشمول ارز اولویت یک کالایی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
روزنامه اردو زبان امت پاکستان روز سه شنبه در خبری اعلام کرد که دولت این کشور به منظور اجرای خط آهن بنادر گوادر - چابهار ، چهار میلیارد دلار وام از چین دریافت می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
دانشمندان آمریکایی سعی دارند با استفاده از داروهایی که واکنش سریع تری دارند، روش جدیدی برای درمان نقرس ارائه دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۶    
انتظار می رود عربستان سعودی برای رقابتی نگه داشتن نفت خود در برابر صادرکنندگان دیگر، قیمت گریدهای نفتی سبک خود برای آسیا را در اکتبر نسبت به ماه پیش از آن تغییر ندهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۶    
مدیر سازمان آتش نشانی دزفول از مرگ دلخراش کودک 12 ساله در کانال آب کشاورزی این شهرستان خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۶    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از تصادف خودروی تویوتا با تراکتور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۶    
سرپرست اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن 6 نفر بر اثر یک حادثه تصادف در خوزستان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۱    
رهبر جدید ناسا بسیار مشتاق به خصوصی سازی فضاپیماها است و این موضوع می تواند منجر به ایجاد برخی از نام های تجاری(برند) جدید در این عرصه شود که نیازمند نظارت مستقیم ناسا است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۱    
رییس جمهور ونزوئلا در بحبوحه شکل گیری ابرتورمی که فروپاشی اقتصادی این کشور را تسریع کرده است، اعلام کرد قیمت بنزین یارانه ای تا اکتبر افزایش خواهد یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۱    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای مشترک به رئیس سازمان حمایت، معاون صادراتی وزیر صنعت و رئیس کل گمرک ضوابط جدید ترخیص کاغذ از گمرکات را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۶    
با افزایش ارزش دلار قیمت طلا 6.08 دلار کاهش یافت و هر اونس طلا 1195.19 دلار معامله شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۱    
بازار آزادی که سیاست گذار ارزی می گوید فقط سه درصد معاملات در آن انجام می شود، اکنون به حدی ملتهب پیش رفته و قیمت ها بی منطق در حال رشد است که ظاهرا بانک مرکزی این بازار سه درصدی را رها کرده و سری به ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۱    
طرح دو فوریتی تامین کالاهای اساسی که دو روز پیش در مجلس با فوریت آن موافقت شده بود با حضور اعضا به بحث و بررسی گذاشته شده، اما رای نیاورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ملاک نرخ بلیت هواپیما اعلام شرکت های هواپیمایی است که در دفاتر اعلام می کنند و در صورت تخلف ما فقط شرکت های هواپیمایی را مقصر می دانیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، با بیان اینکه سوداگران جان مردم با سوءاستفاده از نوسانات بازار به عرضه دارو های تقلبی اقدام می کنند از سازمان غذا و دارو خواست تا با نظارت دقیق متخلفان را شناسایی و به ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
در آستانه دیدار وزرای امور خارجه و دفاع هند و آمریکا در چارچوب مذاکرات موسوم به 2+2، منابع دولتی هند خبر داده اند که دولت این کشور به پالایشگاه ها اجازه داده از نفت کش ها و بیمه واردات نفتی ایران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت پژو 405 GLX دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
برخی صرافی های مجاز درخیابان فردوسی به مسافران و سایر افرادی که در لیست واجدان شرایط دریافت ارز قرار دارند، دلار با قیمت 12800 تومان می فروشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
به تازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نشان می دهد یک داروی تقلبی در بسته بندی شیک به عنوان داروی اصلی به بیمار فروخته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
وکیل شرکت بیمه ایران نحوه اقدامات مجرمانه باقری درمنی برای صدور یک فقره بیمه نامه را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۰    
بانک مسکن ضوابط مربوط به نحوه استفاده از تسهیلات مسکن یکم و انتقال آن از شهر محل افتتاح حساب به سایر شهرها را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۵    
نماینده دادستان تهران با ارائه توضیحاتی راز ضمانت نامه های جعلی ارائه شده از سوی متهم را برملا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس انجمن واردکنندگان برنج هشدار داد اگر احتکار خانگی به برنج برسد دیگر نمی توان بازار را کنترل کرد همانطور که در چند سال گذشته این اتفاق افتاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۵    
دارا حیایی و مادرش در اکران خصوصی فیلم شعله ور حضور داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل پتروشیمی پردیس می گوید با توجه به اینکه ایران بیش از شش درصد اوره صادراتی جهان را تامین می کند، احتمالا در صادرات این محصول مشکلی وجود نخواهد داشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: فعلا افزایش قیمت خودرو نداریم و شورای رقابت از این پس می تواند قیمت کالاها از جمله خودرو را پیشنهاد دهد، اما ستاد تنظیم بازار تعیین کننده قیمت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۵    
یکی از مهمترین موارد در آزمایش خودرو دست دوم بررسی موتور آن است و پیش از خرید خودروی دست دوم با بررسی دقیق آن، نگذارید کلاه سرتان برود!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۵    
وزیر نفت گفت: صادرات محصولات پتروشیمی طی 5 سال گذشته 76 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰    
براساس اعلام رسمی آخرین مهلت هاتگرام و طلاگرام برای اتصال به تلگرام تا 15 شهریور است و این 2 نسخه موقت غیررسمی و فارسی تلگرام از پس فردا دیگر به پایان راه فعلی خود می رسند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰    
انتشار خبر کذب افزایش قیمت خودرو نه تنها کمکی به بازار پر التهاب خودرو نخواهد کرد بلکه سرگردانی مردم را هم در خرید محصول بیشتر از گذشته کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۵    
در حالیکه طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه در بازار مصرف نهایتا 8175 تومان باید فروخته شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۵    
بدون شرح ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۵    
یک مقام مسئول بانکی گفت:لازمه ایجاد شفافیت در نظام بانکی آن است که رتبه بندی بانکها از لحاظ درآمد، دارایی، خدمات و ترازنامه اعلام شده و راهبردی منطقی میان نرخ سود سپرده و تسهیلات برقرار شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
اینجا نه خبری از طرح های خاص و ویژه است نه ارائه امتیازی به مشتری برای خرید.انگار زمان متوقف شده است، کسی تمایلی به خرید و فروش ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
کارگر افغان که دو پسر نوجوان را به بهانه کار و ثروتمند شدن از مرز ایران خارج کرده و در ترکیه به یک قاچاقچی انسان فروخته بود یک سال پس از این ماجرا از سوی پلیس ایران دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۵    
صبح امروز (سه شنبه) نشست صبحانه کاری اعضای اتاق بازرگانی ایران با علیرضا آوایی، وزیر دادگستری به میزبانی اتاق ایران برگزار شد که در این نشست تصمیمات اشتباه مسئولان و تبعات برای بخش خصوصی و همچنین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور ترکیه خبر داد آنکارا برنامه هایی برای حذف دلار در مبادلات تجاری با ایران و چین و استفاده از ارزهای ملی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۰    
از ابتدای سال تاکنون بیش از 5/5 میلیارد یورو ارز بابت ورود کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم عزیز کشورمان تامین کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۵    
طبق وعده مسئولان، کمبود پوشک بچه، بزرگسالان و وسایل بهداشتی بانوان هفته آینده برطرف می شود؛ هر چند که به دلیل عدم تخصیص ارز دولتی به مواد اولیه وارداتی این محصولات باید شاهد افزایش دو تا 2 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۵    
معامله گران بورس تهران در حالی امروز شاهد تقویت حجم معاملات سهام در روند متعادل برای گروه های پیشرو بازار شامل گروه پتروشیمی ، فلزات اساسی و پالایشی بود که علی رغم ارزندگی سهام ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۰    
ترانه علیدوستی در یک رشته توئیت درباره رویدادی که سال 79 در تلویزیون برایش اتفاق افتاده بود، افشاگری کرد و توضیح داد که چرا از آن پس از صداوسیما گریزان شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۰    
در حالی امروز قیمت طلا در بازار جهانی روندی نزولی داشت، اما قیمت طلا و سکه در بازار ایران افزایش پیدا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به کاهش وقوع سرقت در برخی موارد از جمله سرقت خودرو، موتورسیکلت و ...، از افزایش کشف پرونده های سرقت طی 4 ماه ابتدای سال خبر داد و در عین حال ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
چند روزی است که بحث کمبود شیرخشک و پوشک به مسائل بغرنج والدین تبدیل شده است. افزایش ناگهانی و جهش شدید قیمت این دو محصول که امکان حذف آنها به هیچ عنوان از سبد خانواده های دارای کودک زیر دوسال وجود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل بانک مسکن از ارائه پیشنهاداتی برای افزایش سقف وام مسکن خبر داد و گفت که کاهش نرخ سود در این وام ها مشروط به کاهش بهای تمام شده منابع خواهد بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۰    
در حالی که بررسی های میدانی از ثبت رکوردهای جدید مصرف بنزین در روزهای جاری حکایت دارد، مراجع رسمی مربوطه حاضر به اعلام آمار مصرف نیستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به اینکه قیمت جوجه یکروزه به 5800 تومان رسیده است، گفت: مرغداران با مشکلات متعددی برای تولید مواجه شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵    
یک مرد میانسال در مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵    
بورس کالای ایران اعلام کرد: معاملات رینگ صادراتی بورس کالا بر مبنای نرخ خرید ارز سامانه سنا انجام می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۰    
زمانی صفت چینی به کالاهای کم کیفیت و به درد نخور تعلق می گرفت و نمی شد از یک کالای چینی انتظار عملکردی به خوبی کالاهای آلمانی، ژاپنی، آمریکایی و کره ای داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران از تصادف هفت دستگاه خودرو در جاده تهران . کرج خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران در 28 شهریور سال 1395 تمامی وزارتخانه ها، موسسات، شرکت های دولتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۰    
وزیر صنعت،معدن و تجارت از تدوین آیین نامه چگونگی رفع تعهد ارزی صادرکنندگان، با توجه به مهلت شش ماهه دولت برای بازگشت ارز حاصل از صادرات خبر داد و گفت:اگر لازم باشد این مهلت را تمدید می کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۵    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی با هر نوع هنجارشکنی برخورد می کند؛ بر همین اساس با بی حجابی در خودرو برخورد شده و به مالک خودرو تذکر داده می شود و در صورت تکرار دوباره ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۰    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ پوند کاهش و نرخ یورو افزایش یافت؛ قیمت دلار هم ثابت ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۵    
یک کارشناس مسکن با تأکید براینکه اگر اتفاق خاصی در متغیرهای کلان و اصلی اقتصاد رخ ندهد هرچه به نیمه دوم سال نزدیک شویم مسکن دچار رکود بیشتری خواهد شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۰    
یکی از اصلی ترین و مهمترین هزینه های زندگی مردم در تمامی کشورها، هزینه اجاره آپارتمان است. هزینه اجاره آپارتمان معمولا در پایتخت کشورها بالاتر از شهرهای دیگر است ولی این قاعده همیشه حاکم نیست مثلا در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۰    
این روز ها برخی هنرمندان و مردم عادی با شعار حمایت از حیات وحش اقدام به نگهداری گونه های وحشی از قبیل: شیر و گرگ می کنند و برخی پرندگان را داخل قفس می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس انجمن تولیدکنندگان قند و شکر، گفت: سعی کرده ایم نیاز شکر را از محل تولید داخل تأمین کنیم، برخی دلالان شکر داخلی را خریداری و صادر می کردند که با ممنوعیت آ ن سعی در تنظیم بازار داخل داریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۰    
هفدهمین دوره نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته تهران در حالی از 15 شهریور آغاز می شود که هشدار مهم سازمان دامپزشکی در سال گذشته، بار دیگر نادیده گرفته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۰    
بانک ها مجازند از محل ارزهای خریداری شده و با تامین اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی و دانشجویی به نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با اخذ مدارک مثبته اقدام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۵    
مشاهدات میدانی نشان می دهد بخش مهمی از اقشار متوسطی که برای انجام سفرهای خود از مود حمل و نقلی هوایی استفاده می کردند با گرانی بلیت هواپیما از ادامه این سفرها منصرف شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۴    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دولت باید با واقعی سازی قیمت های رسمی خودرو، زمینه خروج دلالان و سفته بازان از این بازار را فراهم کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۴    
مدیرعامل سایپا گفت: ما درگیر اقدامات سودجویانه در بازار خودرو هستیم. قیمت محصولات در کارخانه پایین است ولی قیمت فعلی خودروها در بازار را نیز قبول نداریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۴    
در حالی که بازار ارز،همچنان در تلاطم است و دلار ، خود را به بالای 12000تومان رسانده است، میزان تغییرات قیمتی خودروهای وارداتی نوسان کمتری از خودروهای داخلی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۹    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از اجرای طرح پیش فروش 40 هزار دستگاه خودرو در هفته آینده خبر داد.