یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۶May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 14 تیر 1398 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 فروردین 1398 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1398 تابش کوثر 1 خرداد 1398 تابش کوثر 1 مرداد 1398 تابش کوثر 2 شهریور 1398 تابش کوثر 30 مهر 1398 تابش کوثر 30 آبان 1398 تابش کوثر 1 آذر 1398 تابش کوثر 30 دی 1398 تابش کوثر 30 بهمن 1398 تابش کوثر 28 اسفند 1398 تابش کوثر 1 تیر 1398 تابش کوثر 2 تیر 1398 تابش کوثر 3 تیر 1398 تابش کوثر 4 تیر 1398 تابش کوثر 5 تیر 1398 تابش کوثر 6 تیر 1398 تابش کوثر 7 تیر 1398 تابش کوثر 8 تیر 1398 تابش کوثر 9 تیر 1398 تابش کوثر 10 تیر 1398 تابش کوثر 11 تیر 1398 تابش کوثر 12 تیر 1398 تابش کوثر 13 تیر 1398 تابش کوثر 14 تیر 1398 تابش کوثر 15 تیر 1398 تابش کوثر 16 تیر 1398 تابش کوثر 17 تیر 1398 تابش کوثر 18 تیر 1398 تابش کوثر 19 تیر 1398 تابش کوثر 20 تیر 1398 تابش کوثر 21 تیر 1398 تابش کوثر 22 تیر 1398 تابش کوثر 23 تیر 1398 تابش کوثر 24 تیر 1398 تابش کوثر 25 تیر 1398 تابش کوثر 26 تیر 1398 تابش کوثر 27 تیر 1398 تابش کوثر 28 تیر 1398 تابش کوثر 29 تیر 1398 تابش کوثر 30 تیر 1398 تابش کوثر 31 تیر 1398 
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۵    
رژیم صهیونیستی اخیرا شاهد برگزاری اجلاس امنیتی- سیاسی هرتزلیا بود، اجلاسی که به گفته تحلیلگران، تمام فعالیت های سیاسی آینده اسرائیل و جهت گیری های آن را ترسیم می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۷    
عملیات حج 98 با ورود نخستین گروه خادمان و کارگزاران زائران طی بامداد روز جمعه به مدینه به طور رسمی آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۲    
بازیهای جهانی کارگری در اسپانیا با حاشیه هایی همراه بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۷    
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران از ثبت جنگل های هیرکانی به عنوان بیست و چهارمین میراث تاریخی و طبیعی ایران در فهرست میراث جهانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۷    
استاندار لرستان از اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبارات برای جبران خسارات سیل در استان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۲    
وزیر دفاع موقت آمریکا جمعه بار دیگر تأکید کرد که این کشور به دنبال جنگ با ایران نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل چهار دیپلمات ایرانی را ربوده است، گفت: این دلاورمردان همچنان در زندان رژیم صهیونیستی به سر می برند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۲    
سرمربی جدید تیم پرسپولیس در جلسه ای که با مدیرعامل این باشگاه داشته خواستار کنار گذاشتن 4 بازیکن تیمش از لیست این تیم شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۷    
تصویر منتشر شده از حضور نیروی دریایی انگلیس روی نفتکش توقیف شده ایرانی در تنگه جبل الطارق را می بینید.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۷    
وزیر ارتباطات گفت: دولت چین برنامه ای برای حضور در عرصه استخراج رمز ارز در ایران ندارد اما در هر صورت بخش خصوصی و مردم چین ممکن است در این حوزه فعال بوده باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۲    
خطیب نمازجمعه تهران خطاب به دولت گفت: مشکلات قفل شده را با کلیدتان باز کنید و اگر با کلید باز نمی شود، با چکش قفل را باز کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۲    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تعیین مهلت ثبت نام و دریافت درخواست متقاضیان ورود به طرح معلم تمام وقت تا شهریور ماه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۲    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش وقوع جرائم مسلحانه در پایتخت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۲    
ترکیه در نظر دارد مالیات خرید ارزهای خارجی توسط افراد از بانک ها و مؤسسات بیمه ای را دو برابر کرده و از 0.1 درصد به 0.2 درصد برساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۲    
دونالد ترامپ در مصاحبه ای که با نویسنده یک کتاب انجام داده، با انتقاد از سران حزب جمهوریخواه عملکرد رئیس جمهور اسبق آمریکا و هم حزبی های وی را به باد انتقاد گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بیش از 300 میلیون دلار قیمت پهپاد ساقط شده آمریکایی است که گران قیمت ترین هواپیمای جهان و پیشرفته ترین نوع برای اقدامات نظامی محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار با اعلام آخرین آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری، شرایط قطع بیمه بیکاری را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۷    
یک شرکت خودروساز داخلی، از طریق آگهی در روزنامه فراخوان داد که خودروهایی که در سال گذشته فروخته شده اند، برای اصلاح رایگان کامپیوتر خودرو به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۷    
معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد مرگبار میکسر بتن با دیوار باغ سفارت روسیه در الهیه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۲    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: فرمانداری تهران با مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه مخالفت کرد و این مصوبه به هیأت حل اختلاف مرکزی ارسال شد تا نظر نهایی در این هیأت اعلام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس تصریح کرد: اقدام انگلستان در توقف نفتکش ایرانی در جبل الطارق، پوچی ادعای اروپایی هابرای تداوم برجام را به اثبات رساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۲    
شش باشگاه لیگ برتری فوتبال از رئیس فدراسیون درخواست افزایش سهمیه در جذب بازیکن را داشته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۲    
با پروازهای نخستین گروه از کارگزاران ایران به عربستان، عملیات اجرایی حج 98 رسما آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۲    
20 روز از مجوز ستاد تنظیم بازار برای افزایش نرخ لبنیات میگذرد که برخی برندها دوباره اقدام به افزایش خودسرانه قیمت کرده اند یکی از این برندها 700 تومان بیشتر از قیمت مصوب برچسب زده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۲    
حسین کشاری از سینماداران باسابقه ضمن اشاره به سبقت گرفتن فیلم شبی که ماه کامل شد از فیلم های کمدی در حال اکران تأکید کرد فیلم خوب در هر ژانر و گونه ای باشد مخاطب را به خود جذب می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۷    
سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران عنوان کرد که به همراه تیم ملی ایران به دنبال شگفتی سازی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۷    
متروی تهران با وجود سهم چشمگیری که در جابجایی شهروندان دارد، به کانون بزرگی برای حضور دستفروشان تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲    
صادرات آمریکا به ایران در ماه می سال جاری میلادی 88 درصد رشد کرد و به 9.8 میلیون دلار رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره افزایش شهریه در سال تحصیلی جدید گفت: درباره افزایش شهریه هیئت های امنای دانشگاه ها تصمیم می گیرند ولی معمولا سالانه بین 10 تا 15 درصد افزایش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲    
کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به وجود 2.6 میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه در کشور، گفت: با ورود این خانه های خالی به بازار، قیمت مسکن 50 درصد کاهش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲    
کدام کشور برای اولین بار نفت ایران را تحریم کرد؟ چه سالی بود؟ نتیجه چه شد؟ کودتای 28 مرداد 1332 و همه حواشی تاریخی اش با داستان قلدری انگلیسی ها در تحریم نفت ایران همراه بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۲    
رئیس سازمان سنجش گفت: هفته آینده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه ها اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۷    
طرفهای اروپایی توافق هسته ای ایران که برخلاف وعده های خود تاکنون به هیچ کدام از تعهدات برجامی خود پایبند نبوده اند، عملیاتی شدن سازوکار مالی با تهران را نیز مشروط کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۲    
اقدام به حل مشکلات از طریق راه های اصولی، گاهی جای خود را به توسل به ابزار پول پاشی می دهد؛ این رویه چالش برانگیز در حال سرایت به حوزه مسکن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۲    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا به موضوع توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۷    
نایب رییس انجمن داروسازان ایران، ضمن گلایه از تاخیرهای هفت و هشت ماهه در پرداخت مطالبات بیمه ای داروخانه ها، استقرار سیستم الکترونیک در داروخانه ها را بر جبران هزینه ها و بار مالی آن مشروط دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۷    
اگرچه مسوولان، استخراج بیت کوین را با استفاده از برق صنعتی غیرقانونی می دانند، اما فروش دستگاه های ماینر یا استخراج کننده ارزهای دیجیتال اکنون در سایت های آنلاین ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۷    
بر اساس گزارش های منتشر شده در سال 2018 میلادی، هکرها و مجرمان سایبری تمایل بیشتری برای دسترسی به اطلاعات تجاری و اقتصادی کشورهای مختلف و سرقت داده های مذکور داشته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۷    
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خصوصی سازی را راه نجات شرکت های خودروسازی دانست و تاکید کرد که ایران خودرو و سایپا با توجه به افزایش بدهی هایشان به سمت ورشکستگی می روند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۷    
عده ای از تظاهرات کنندگان قبل از آغاز مراسم جشن استقلال آمریکا پرچم این کشور را مقابل کاخ سفید آتش زدند.