چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 31 تیر 1398 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 فروردین 1398 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1398 تابش کوثر 1 خرداد 1398 تابش کوثر 1 مرداد 1398 تابش کوثر 2 شهریور 1398 تابش کوثر 30 مهر 1398 تابش کوثر 30 آبان 1398 تابش کوثر 1 آذر 1398 تابش کوثر 30 دی 1398 تابش کوثر 30 بهمن 1398 تابش کوثر 28 اسفند 1398 تابش کوثر 1 تیر 1398 تابش کوثر 2 تیر 1398 تابش کوثر 3 تیر 1398 تابش کوثر 4 تیر 1398 تابش کوثر 5 تیر 1398 تابش کوثر 6 تیر 1398 تابش کوثر 7 تیر 1398 تابش کوثر 8 تیر 1398 تابش کوثر 9 تیر 1398 تابش کوثر 10 تیر 1398 تابش کوثر 11 تیر 1398 تابش کوثر 12 تیر 1398 تابش کوثر 13 تیر 1398 تابش کوثر 14 تیر 1398 تابش کوثر 15 تیر 1398 تابش کوثر 16 تیر 1398 تابش کوثر 17 تیر 1398 تابش کوثر 18 تیر 1398 تابش کوثر 19 تیر 1398 تابش کوثر 20 تیر 1398 تابش کوثر 21 تیر 1398 تابش کوثر 22 تیر 1398 تابش کوثر 23 تیر 1398 تابش کوثر 24 تیر 1398 تابش کوثر 25 تیر 1398 تابش کوثر 26 تیر 1398 تابش کوثر 27 تیر 1398 تابش کوثر 28 تیر 1398 تابش کوثر 29 تیر 1398 تابش کوثر 30 تیر 1398 تابش کوثر 31 تیر 1398 
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۳    
دولت هند اعلام کرد که مقامات ایرانی 9 خدمه نفتکش پانامایی که به جرم قاچاق سوخت توقیف شده بود را آزاد کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۸    
آخرین فراز سخن آقا هم نوید به جوشش دوباره ی کشور از درون به برکت دل بریدن از بیگانگان است و این بشارت که به لطف الهی ادامه ی این روند، کشور را به استغنای واقعی از بیگانه خواهد رساند؛ بمنّه و فضله.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۹    
خانه ها در کشورهای مختلف به شیوه های گوناگون و با متراژهای مختلف ساخته می شوند و در هر کشوری منازل سبک خاص خود را دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۹    
درحالی که شائبه های بسیاری مبنی بر عدم تحقق طرح استفاده از کارت سوخت هوشمند وجود داشت، وزیر نفت صراحتا اعلام کرد که وزارت نفت به طور کامل آمادگی عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت را دارد و این طرح از 20 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۴    
رئیس جمهور گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد برداشته شدن گام های تأثیرگذار در گسترش روزافزون مناسبات همه جانبه تهران – بغداد هستیم و مطمئناً این روند ادامه خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
تحقیقات نشان می دهد مصرف غذاهای غنی از فیبر، یعنی مصرف بیش از 30 گرم فیبر در طول روز باعث می شود تا خطر مرگ و بروز بیماری های غیرقابل انتقال کاهش چشمگیری پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
باشگاه پرسپولیس در حالی پرونده برانکو ایوانکوویچ را به فیفا کشاند که فرصتی طلایی برای حل آن را از دست داد تا خطری که چند سال پیش با مانوئل ژوزه این باشگاه را تهدید کرده بود، سراغش بیاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
این نفتکش تحت پرچم کشور انگلستان است و 23 خدمه دارد، که 18 نفر آن ها ملیت هندی دارند و پنج نفر خدمه دیگر هم از کشورهای روسیه، فیلیپین و لتونی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
وزیر دفاع با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس، گفت: وقتی کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی را به غلط توقیف می کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی دفتر نخست وزیر انگلیس مجددا از ایران خواست نفتکش توقیف شده این کشور و خدمه آن را فورا آزاد کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی دولت با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی گفت: ما برای حسن نیت تا الان اغماض می کردیم، ما ملزم به اغماض نیستیم، به هیچ عنوان بحث تلافی نیست بلکه یک اقدام حقوقی از طرف ایران بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره جزییات بازطراحی رآکتور آب سنگین اراک توضیحاتی ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۹    
در جریان سفر نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه به تهران تابلویی حکاکی شده تقدیم رهبر انقلاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۹    
قیمت دلار در بازار امروز با %0 افزایش، 11,900 تومان اعلام شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۹    
مراسم معارفه علیرضا دبیر رئیس جدید فدراسیون کشتی صبح امروز با حضور رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۹    
عدم واریز یارانه برخی خانوارها در تیرماه در حالی شائبه حذف یارانه آن ها را ایجاد کرد که در نهایت بانک ها مسئولیت این عدم پرداخت را بر عهده گرفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۹    
درحالی پاسخ های صبح امروز علی دایی به خبرنگاران در دادگاه کیفری بازتاب زیادی داشته، سرمربی سابق پرسپولیس در گفت وگویی تازه با با ایسنا از دلیل حضورش در دادگاه سخن گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۹    
سومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز دوشنبه 31 تیرماه به صورت علنی و به ریاست قاضی محمدی کشکولی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار هیئتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین فرمودند: پیروزی بدون مقاومت به دست نمی آید و ما براساس وعده تخلف ناپذیر الهی معتقدیم که موضوع فلسطین قطعاً به نفع مردم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۴    
در پی انتشار برخی گزارش ها مبنی بر عدم موافقت ژاپن برای پیوستن به ائتلاف پیشنهادی آمریکا در تنگه هرمز، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مقامات این کشور آسیایی دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۴    
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۴    
سفر وزیر خارجه ایران به کاراکاس و استقبال گرم رئیس جمهور ونزوئلا از محمد جواد ظریف ، خشم مشاور امنیت ملی کاخ سفید را برانگیخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۴    
آژانس بین المللی انرژی اتمی با ارسال نامه ای به کشورهای عضو، از فوت مدیرکل این سازمان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۹    
نخست وزیر ژاپن با بیان اینکه تماس های نزدیکی با آمریکا در موضوع تحولات اخیر در تنگه هرمز دارد، گفت که برای کاهش تنش ها با ایران تلاش می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکام جداگانه ای آقای مهندس پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان و آقای مرتضی بختیاری را به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۴    
مدیر کل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری 17 جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۴    
هافبک ایرانی برایتون به انتخاب یک سایت جزو بدترین بازیکنان لیگ جزیره انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۹    
ستاره ولزی پس از اینکه از سوی زیدان کنار گذاشته شد در راه انتقال به چین با یک حقوق عجیب و گزاف قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
شیخ دیاباته از روزی که به اردوی استقلال در استانبول ترکیه اضافه شد دائم مورد تمجید و تعریف هم تیمی ها و البته جواد زرینچه بازیکن اسبق این تیم قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۴    
رفتن به دل آشپزخانه و آشپزی و بازی کردن با بچه ها یکی از آن امکانات ویژه ای است که از چشم والدین مخفی می ماند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۴    
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی گفت: مطالعاتی که ما به کمک جراحان مغز و اعصاب انجام داده ایم نشان می دهد میزان بروز بیماری گلیوبلاستوما یا اصطلاحا GBM در ایران در حال افزایش است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۴    
به دنبال محو انتظارات تورمی در بازار مسکن که از ابتدای تیرماه اتفاق افتاده، فضای ذهنی به سمت کاهش قیمت ها متمایل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۴    
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اگر بیمه شده ای 720 روز قبل از ثبت رسمی ازدواج، دارای سابقه بیمه پردازی باشد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۴    
وزارت نیرو عزم خود را برای حذف قبوض کاغذی جزم کرده و طبق طرحی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، مشترکان برق سراسر کشور از ابتدای مهرماه قبض کاغذی دریافت نخواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹    
منابع سوری از رهگیری چندین راکت توسط سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه در آسمان شهر مصیاف در ریف حماه خبر می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹    
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که توضیحات ایرانی ها در زمینه توقیف نفتکش انگلیسی متقاعد کننده تر از توضیات مبهم لندن در توقیف نفتکش ایرانی در تنگه جبل طارق است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به واردات خودرو از سوی چهار خانواده گفت: یکی از این خانواده ها 125 هزار خودرو با اظهارنامه جعلی وارد کرده که تمامی خودروها قاچاق محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹    
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه هزینه های تجاوز به سرزمین ایران برای دشمنان بسیار بیشتر از دستاوردهای آن خواهد بود، گفت: ابعاد قدرت دفاعی و تهاجمی ایران ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹    
کابینه انگلیس به ریاست ترزا می روزدوشنبه در زمینه توقیف نفتکش این کشور در تنگه هرمز نشست اضطراری برگزار خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: استفاده از کارت هوشمند سوخت به معنی گران شدن بنزین نیست، همچنین به مفهوم سهمیه بندی بنزین نخواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹    
کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان پس از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: پنجمین مدال قهرمانی آسیایی را کسب کردم و به این مدال ها بسنده نمی کنم باز هم به دنبال کسب مدال های بیشتر هستم.