جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 6 مهر 1398 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 اسفند 1397 تدبیر و امید 31 فروردین 1398 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1398 تدبیر و امید 31 خرداد 1398 تدبیر و امید 31 تیر 1398 تدبیر و امید 1 مرداد 1398 تدبیر و امید 31 شهریور 1398 تدبیر و امید 1 آبان 1398 تدبیر و امید 30 آذر 1398 تدبیر و امید 30 دی 1398 تدبیر و امید 30 بهمن 1398 تدبیر و امید 29 اسفند 1398 تدبیر و امید 1 مهر 1398 تدبیر و امید 2 مهر 1398 تدبیر و امید 3 مهر 1398 تدبیر و امید 4 مهر 1398 تدبیر و امید 5 مهر 1398 تدبیر و امید 6 مهر 1398 تدبیر و امید 7 مهر 1398 تدبیر و امید 8 مهر 1398 تدبیر و امید 9 مهر 1398 تدبیر و امید 10 مهر 1398 تدبیر و امید 11 مهر 1398 تدبیر و امید 12 مهر 1398 تدبیر و امید 13 مهر 1398 تدبیر و امید 14 مهر 1398 تدبیر و امید 15 مهر 1398 تدبیر و امید 16 مهر 1398 تدبیر و امید 17 مهر 1398 تدبیر و امید 18 مهر 1398 تدبیر و امید 19 مهر 1398 تدبیر و امید 20 مهر 1398 تدبیر و امید 21 مهر 1398 تدبیر و امید 22 مهر 1398 تدبیر و امید 23 مهر 1398 تدبیر و امید 24 مهر 1398 تدبیر و امید 25 مهر 1398 تدبیر و امید 26 مهر 1398 تدبیر و امید 27 مهر 1398 تدبیر و امید 28 مهر 1398 تدبیر و امید 29 مهر 1398 تدبیر و امید 30 مهر 1398 
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۴    
تجربه های من مزیت هایی را ایجاد کرد تا اینکه در سال 88 کاری را شروع کردم و با تاسیس شرکت هایی به دنبال فروش داروهای فوریتی و مکمل ها بودم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۳    
مهاجم نیجریه ای سابق استقلال پرده از پنالتی جنجالی فصل گذشته این تیم در دربی 89 برداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۸    
متاسفانه اخیرا فرد یا افرادی در برخی خیابان ها از جمله تعدادی از کوچه های بلوار 15خرداد اقدام به مخدوش کردن کلمه مطهر شهید در تابلوها کرده اند که ضمن تلاش دستگاه های امنیتی برای شناسایی عاملان این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۷    
منتظری با اشاره به جنگ نرم دشمن ادامه داد: چگونگی لباس پوشیدن خانم ها ، کشف حجاب و عشوه گری حرکات حساب شده ای است که دشمنان از طریق فضای مجازی آن را دنبال می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۴    
"ماتیاس پسیگلیونه" که در تحقیق مزبور شرکت داشته می گوید: یافته های ما توجه عموم را به این واقعیت جلب می کند که وضعیت اعصاب اهمیت دارد و تصمیمی که شما وقتی مغزتان خسته است می گیرید با تصمیم تان در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۴    
این نمایشگاه محصولات و نیازمندیهای زائران اربعین را تهیه و از دهم تا 19 مهر ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۰    
در مرداد 1398، وزارت بهداشت فهرستی از کالاهای خوراکی آسیب رسان مشمول عوارض را براساس تقسیم بندی آژانس استانداردهای مواد غذایی(Food Standards Agency) اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۷:۴۱    
این روزها فضای مجازی و حقیقی از انواع و اقسام راهکارها و توصیه ها برای تعیین جنسیت جنین پر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۶:۴۱    
در بخشی از این مستند تعدادی از علاقمندان به فوتبال در افغانستان نسبت به عدم پخش برنامه "نود" گله گذاری می کنند و می گویند که دلشان برای برنامه نود و همچنین مجری این برنامه عادل فردوسی پور تنگ شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۶:۲۰    
سخنرانی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد و تأکید او بر کاهش قدرت موشکی ایران، سوژه کارتونی از حسین کشتکار در روزنامه جوان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۶:۰۲    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید ناراحتی او و هم تیمی هایش به دلیل نحوه داوری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۵:۴۱    
برخی از بزرگترین زنجیره سینماهای آمریکا استفاده از ماسک، گریم یا وسائل تزیینی مربوط به فیلم جوکر را برای تماشاگران فیلم ممنوع کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۵:۲۰    
عضو شاخص جامعه روحانیت با بیان اینکه نمایندگان در وهله نخست باید حرمت خود را نگه دارند، تاکید کرد: کسی که به دیگری توهین می کند باید بداند که ابتدا حرمت خود را شکسته است زیرا در هر صورت مخاطب هم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۴:۴۱    
کنگره آمریکا درصدد تشدید اقدامات علیه کشورهای عربستان سعودی، ترکیه و مصر در صورت بازداشت شهروندان و دیپلمات های آمریکایی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۴:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد فردا عدم موفقیت خود در تشکیل کابینه را اعلام کرده و ماموریت محول شده به وی در این زمینه را به رئیس رژیم صهیونیستی بازگرداند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۴:۰۲    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تمرکز بیرانوند به خاطر داور مسابقه به هم خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۳:۴۱    
سرپرست باشگاه استقلال می گوید کمیته انضباطی باید اتفاقاتی که در شهرستان ها برای استقلال می افتد را ببیند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۲:۲۰    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، در خصوص استفاده دانش آموزان از کفش مناسب در رفت و آمد به مدرسه، توضیحاتی ارائه داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۱:۴۱    
بسیاری از متخصصان می گویند استرس، تمایل به خوردن میان وعده های شیرین و سرشار از کربوهیدرات را افزایش می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۱:۲۰    
احتمالا همه ما از خاصیت و توانایی زرد چوبه در حفظ سلامت و پاک سازی بدن آگاه هستیم اما آیا می دانستید کلم هم می تواند ماده مفیدی برای تهیه یک ماسک عالی برای پوستتان باشد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۱:۰۲    
جلسه دیدار روسای مجمع پژوهشگاه های ملی کشور با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (شنبه) برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۴۱    
بر اساس نتایج نظرسنجی های متعدد حمایت مردم آمریکا از استیضاح و برکناری ترامپ افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۳    
دو تابوت باستانی متعلق به صاحب منصبان مصر باستان در حضور وزیر امور باستانی مصر و رسانه ها باز شد تا در موزه ملی تمدن مصر در قاهره به نمایش گذاشته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۶    
سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: ممکن است فردی را که مردم انتخاب کردند مسیر درست را برگزیند، در این صورت وظیفه ما این است که این فرد را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم تا اقدامات مثبت او ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۷    
کشور ما یک کشور استثنایی در عالم به شمار می رود و خدمت به مردم این سرزمین مورد حمایت خاص خداوند است. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۵    
حسینی نژاد فرماندار رامشیر نیز با تقدیر از بانک تجارت به سبب ساخت مدرسه در روستای عگل بچای اظهار امیدواری کرد این اقدامات بتواند موجبات رشد و بالندگی نسل آینده را فراهم سازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۲    
به گفته نخست وزیر مالزی، این کشور در مناقشه دریای چین جنوبی و رفتار دولت چین با مسلمانان اویغور، قصد موضع گیری علیه پکن را ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۹    
با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه"ما" برای هشتمین سال متوالی، رتبه یک توانگری مالی را با نسبت 174 درصد به خود اختصاص داد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۷    
یاران سردار آزمون با یک گل برابر لوکوموتیو مسکو شکست خوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۴    
پلیس پاکستان از کشته شدن 3 تن طی انفجار عصر امروز (شنبه) در استان بلوچستان این کشور خبر داد. یک رهبر اپوزیسیون در شمار جان باختگان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۴    
رهبر فقید زیمبابوه، امروز (شنبه) در روستای کوتاما به خاک سپرده شد؛ پیش تر دولت این کشور با خانواده او بر سر محل خاکسپاری اختلاف نظر داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۴    
سومین نشست تخصصی نمایندگان محیط زیست شرکت های تابعه ایران خودرو با هدف بررسی دغدغه های موجود در این گروه صنعتی در حوزه محیط زیست و با محوریت توسعه پایدار برگزار شد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۱۶    
برای توسعه و پیاده سازی مدل جامع ارتباط با تامین کنندگان، نظام مند ساختن پرداخت ها، تدوین دستورالعمل و شاخص های تعیینMRP (تسهیم سهم سازندگان) و تشکیل کمیته راهبردی تعیین قیمت قطعات در ساپکو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۸    
گروه خودروسازی سایپا توانست در آخرین ماه تابستان امسال 38 هزار دستگاه انواع محصولات خود را تولید کند و این آمار برای ابتدای سال 98 تاکنون بیش از 200 هزار خودرو است. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۲    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هدف ما وحدت صد درصدی است البته به صد درصد نمی رسیم ولی تلاش می کنیم برخلاف اختلاف دیدگاه به وحدت حداکثری برسیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۹    
نیروی دریایی انگلیس از خارج شدن یک ناوشکن این کشور از تنگه هرمز و رسیدن به پایگاه خود در شهر بندری پورتموث خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۳    
رشد نهایی بزرگ ترین اقتصاد جهان در سه ماهه دوم امسال تنها دو درصد اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۳    
معترضان جلیقه زرد امروز (شنبه) با آمدن به خیابان های پاریس و دیگر شهرهای فرانسه، بار دیگر مخالفت خود با سیاست های دولت این کشور را ابراز داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۰    
وزارت دفاع یونان مدعی شد که جنگنده های اف-16 و هواپیماهای تجسسی ترکیه روز جمعه درچند نوبت حریم هوایی یونان را بر فراز دریای اژه نقض کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۷    
وزیر خارجه بحرین در گفت وگو با یک نشریه آمریکایی ضمن اشاره به لزوم شکل گرفتن توافق جدید هسته ای با ایران، به تکرار اتهام زنی پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۷    
یک وبگاه لبنانی نوشت که سعودی ها تلاش کردند تا حمله به آرامکو را یک بحران بین المللی جلوه داده و دیگر کشورها را به جنگ علیه ایران سوق دهند، اما شکست خوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی نظام قانون گذاری را ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه آن مرقوم کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام عملیات نصر من الله در نجران عربستان از اسارت صدها نظامی سعودی و متلاشی شدن سه تیپ نظامی این رژیم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۵    
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران مدعی شده ایران باید بین مذاکره با آمریکا یا فروپاشی اقتصاد خودش یکی را انتخاب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی انصارالله یمن ضمن تبریک موفقیت عملیات نظامی ارتش این کشور در عمق خاک عربستان سعودی، از این کشور خواست فوراً جنگ علیه یمن را متوقف کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۱    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد پراید و تیبا در محور یاسوج به اصفهان با یک کشته و سه زخمی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۱    
معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد با بیان این که حدود 10 هزار شعب بانکی در کشور مازاد هستند، از ادغام هزار شعبه از این شعب تا پایان سال جاری خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۸    
بارسلونا در روز تاریخ سازی دروازه بان آلمانی اش توانست ختافه را شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را به دست آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۸    
فرمانده قرارگاه اربعین حسینی ناجا از عملیاتی شدن صدور گذرنامه زیارتی موقت برای زوار اربعین خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۵    
یکی از نشانه های بروز بحران یا ثبات در اقتصاد، تعداد چک های مبادله شدن و برگشتی است؛ گزارش اخیر بانک مرکزی از کم شدن تعداد چک های برگشتی خبر می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۵    
نماینده پرتاب دیسک ایران با پرتابی به طول 64.84 به فینال مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان صعود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۵    
دروازه بان ایتالیایی با حضور در ترکیب اصلی یوونتوس در دیدار برابر اسپال رکورد خاصی را به نام خود ثبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۳    
رسانه های اسپانیایی زبان روز شنبه جزئیاتی از جاسوسی های سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) از جولیان آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس منتشر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای فرار از استیضاح خود توسط حزب رقیب، علیه آنها نوشت: وحشی های دموکرات هیچ کاره.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۰    
نفتکش انگلیسی "استنا ایمپرو" پس از آزاد شدن و ترک ایران، امروز (شنبه) وارد بندر دبی شد و در آنجا پهلو گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۲    
معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مودیان مالیاتی با پرداخت اصل بدهی خود تا پایان مهر، فرصت استفاده از بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش را از دست ندهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مدیران و مسؤولان گفت: کل اموال و دارایی ام را به صورت تفصیلی برای قوه قضائیه فرستاده ام.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۵    
یک سناتور تندروی آمریکایی در توییتی خطاب به دونالد ترامپ خواهان برخورد با رئیس جمهور سوریه همانند معمر قذافی رئیس جمهور اسبق لیبی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۲    
در شهریور ماه امسال در بین استان های کشور بیشترین نرخ تورم به استان ایلام با 51.9 درصد و کمترین آن به قم با 36.3 درصد اختصاص داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اجرای عملیات نظامی بزرگ ارتش موسوم به نصر من الله در جنوب عربستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۴    
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بزرگ ترین ایالت هند واقع در شمال این کشور، طی 24 ساعت گذشته 48 کشته برجای گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۱    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری قاتل متواری و انتقال وی به کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار آمریکا آثار سوئی در شرایط بین المللی داشته است، گفت: آمریکایی ها قواعد متعارف را بر هم زده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۳    
لیورپول توانست با برتری برابر شفیلدیونایتد به هفتمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست یابد تا همچنان مقتدرانه در صدر جدول قرار داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۸    
محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات بین 58,9 درصد برای دهک اول تا 65.8 درصد برای دهک دهم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل روز شنبه در پی برخی واکنش ها از سوی کاربران فضای مجازی به بستری شدن مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل در بیمارستانی در نیویورک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهور عراق با اشاره به اینکه سفر اخیر عبدالمهدی به ریاض برای میانجیگری در مساله ایران نبوده گفت، نخست وزیر عراق تنها پیشنهاداتی برای کاهش تنش منطقه را با سعودی ها در میان گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۵    
رئیس بنیاد مستضعفان از راه اندازی دو فاز دیگر گاوداری ماهیدشت تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: پروژه ماهیدشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۳    
هدف اصلی طراحی و تحلیل میدانی ساختار آنتن فعال مجتمع در ترنسیورهای موج میلیمتری برای نخستین بار در کشور است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۰    
شهرام سپهرنیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: هوای شهرهای رشت با شاخص 12، ساری 23، شیراز 26، اردبیل 34، بیرجند 45 و شهرکرد 47 در شرایط پاک هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۰    
معمولا حمله به سایت و سامانه ها با فشار روی ضعف و آسیب پذیری های امنیتی سامانه ها اتفاق می افتد، اما حملات دیداس به این شکل نیست و بات های مهاجم از کمبود پهنای باند و منابع سرورها برای حمله سوء ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۷    
نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با هماهنگی های لازم مخفیگاه متهم در محدوده گلشهر کرج شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در بیست و هفتم شهریور ماه طی یک عملیات پلیسی سارق را دستگیر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۴    
بازیکنان بعد از 20 دقیقه، وارد زمین تمرین شدند و در بخش اول کار به پاسکاری و کار با توپ پرداختند و در ادامه به 2 گروه تقسیم شدند تا به تنیس فوتبال و شوتزنی بپردازند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۵    
ما بعید می دانیم دانشجویی به این طریق فارغ التحصیل شده باشند چرا که این روند در یک سال و نیم اخیر به دلیل تغییرات حوزه اقتصاد بین الملل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۹    
اولین جلسه شورای اداری زندان های استان تهران با حضور مدیرکل، معاونین و نیز مدیران و روسای زندانها، ادارات و واحدهای مختلف با تلاوت آیاتی از قرآن کریم در محل سالن کنفرانس این مرکز برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۳    
این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با استقرار در محورهای مواصلاتی قزوین حین کنترل خودروها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۰    
نماینده ویژه آمریکا در سوریه پیشتر اعلام کرده بود که شورای امنیت روز دوشنبه آتی نشستی را برگزار خواهد کرد و طی آن گی یر پدرسن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور پارسال برنامه فشرده کاری سه روزه خود را در سفر به نیویورک، با جلسه ای با شماری از مدیران رسانه های آمریکایی آغاز کرد. در بخش رسانه ای روحانی با شبکه های تلویزیونی "ان.بی.سی"، "سی.ان.ان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
چندی پیش فیلمی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن منشی یک پزشک از بیمارانی که می خواهند با کارتخوان حق ویزیت را بپردازند، مبلغ بالاتری می گیرد تا بیماران را ترغیب کند نقدا حساب کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۵    
تشکیل کمیته قانون اساسی اقدام مهمی در چارچوب تلاش ها برای دستیابی به راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ بیش از هشت ساله سوریه محسوب می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۶    
وزیر خارجه عمان در پاسخ به این سؤال که عمان در یمن چه نقشی را ایفا می کند، گفت: ما همیشه به هرگونه تلاش طرفین برای گفت وگو با یکدیگر کمک می کنیم یا به هرگونه تلاش (نماینده ویژه سازمان ملل در امور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۰    
دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا با بیان اینکه حضور رهبری در جبهه ها تا زمان ترور در ششم تیر 60 مداوم بود، اظهار کرد: روزهای ابتدایی جنگ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۴    
وقتی دوباره سایت را چک کردم دیدم که دانشگاه آزاد تربت جام رشته علوم ارتباطات قبول شدم یعنی کد محل رشته فرق کرده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۱    
یکی از مهم ترین اقدامات در این زمینه، تجارت خارجی با کشور روسیه از طریق پول ملی دو کشور است، در واقع روسیه برای برقراری ارتباط تجاری با ایران که در صورت عدم تحریم، مشتریان زیادی دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۱    
سپس با حضور ابراهیم حقیقی، حمید امجد و حمید لبخنده، نشان آکادمی سمندریان به اکبر زنجانپور بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۸    
موضوع این کمک نظامی در مرکز رسوایی قرار دارد که شامل ادعاهای افشاگری است دال بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به منظور تحت فشار گذاشتن اوکراین برای انجام تحقیقات از هانتر بایدن، پسر جو بایدن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۸    
به دنبال حادثه مرگ دسته جمعی تعدادی دلفین در یکی از سواحل غرب آفریقا دست کم 130 دلفین تلف شدند. تعدادی از گردشگران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۵    
گفتنی است همانگونه که دموکرات ها ترامپ را به دلیل برتری دادن مسائل شخصی به مسائل امنیت ملی تحت فشار گذاشته اند؛ وی نیز به نوبه خود مدعی است بایدن در سال 2016 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۷    
معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اعلام این خبر، گفت: امروز 3 مدرسه و یک مرکز فنی و حرفه ای در سرپل ذهاب، 3 مدرسه در ثلاث باباجانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۴    
در پرونده اوکراین گیت، ترامپ متهم است در جریان تماسی تلفنی، ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود را تهدید کرده چنانچه تحقیقاتی را درباره جو بایدن رقیب دموکرات وی در انتخابات 2020 انجام ندهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۱    
در ماه ژوئن امسال نیروهای ایرانی یک پهپاد جاسوسی آمریکا را در خلیج فارس هدف قرار دادند. آقای برنز معتقد است که تصمیم ترامپ برای واکنش نشان ندادن به این حمله موجب جسورتر شدن ایرانی ها شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی در رابطه با شفاف سازی حقوق نمایندگان گفت: ملاک و میزان برای شورای نگهبان قانون انتخابات است و در قانون انتخابات هم دو محور اصلی وجود دارد که بحث مفاسد اقتصادی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۹    
بر اساس گزارش وب سایت FierceElectronics، این موسسه همچنین در گزارش خود پیش بینی کرده است که فروش گوشی های موبایل تا پایان سال جاری میلادی شاهد یک کاهش 3 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۹    
بسیاری از منتقدان پیشتر عنوان کرده بودند که نمایش تعداد لایک ها و کامنت های افراد در زیر پست های به اشتراک گذاشته کاربران در شبکه های اجتماعی هیچ نکته مثبتی ندارد و تنها از لحاظ روحی در آنها حالتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۵    
بر اساس این گزارش، نشریه فارین پالیسی نوشته بود که مقامات آمریکایی به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، اجازه دیدار مجید تخت روانچی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۲    
اگر بخواهیم مشخصاً درباره بعضی مصادیق اصول و کرامت و حقوق کشور و ملت سخن بگوییم، برخورداری از اقتدار دفاعی کشور و کوتاه نیامدن در موضوع موشک ها، که از موارد مورد اعتراض غربی هاست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۲    
ایسنا برای پیگیری علت این گران فروشی با گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرودیزل تماس گرفت که در این رابطه هیچ یک از این دو شرکت خودروسازی هرچند با گذشت بیش از یک هفته که قول پاسخگویی داده بودند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۶    
مهاجری-من معتقدم این مسائلی که در ارتباط با زنان مطرح می شود، برای خود زنان هم خیلی مسائل اصلی نبوده و بیشتر بهانه است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
بر اساس اعلام رسانه ها، در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشریح ایده ابتکار صلح هرمز که توسط رئیس جمهوری اسلامی ایران به مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۸    
متهم لشگری پور دبا حضور در جایگاه و ضمن اظهار بی اطلاعی از انبارهای کشف شده گفت: تا پایان سال 96 ما 22 انبار داشتیم و چیز بیشتری نبود ...
  • ۱