چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۱:۵۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 28 اردیبهشت 1403 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 2 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 4 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 5 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 6 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 9 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 10 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 11 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 13 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 14 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 15 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 16 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 17 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 18 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 19 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 20 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 21 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 22 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 23 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 24 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 25 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 26 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 27 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 28 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 29 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 30 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 31 اردیبهشت 1403 
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق: سقراط خلیل معروف به عبدالله التفخیخ دست راست ابوبکر البغدادی سرکرده اسبق داعش را دستگیر شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
یزد_ وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن را با جدیت در کشور دنبال می کنیم گفت: یزد یکی از استان های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شمار می رود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۹    
طراحی و ساخت دوربین کوره برای نیروگاه ها، با همکاری پژوهشگاه نیرو و حمایت شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، برای اولین بار در کشور توسط یک شرکت دانش بنیان با موفقیت انجام شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۳    
مهری، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از تامین بخش عمده اعتبارات لازم برای پرداخت پول محصول کشاورزان به ویژه گندم خبر داد و گفت :این اعتبارات از محل سازمان هدفمندسازی یارانه های تامین شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
گرگان- برزعلی، رئیس جهادکشاورزی گلستان گفت: پیش بینی می شود از 48 هزار و 500 هکتار سطح زیر کشت کلزا در استان، نزدیک به 110 هزار تُن دانه روغنی تولید شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسی و کاردانان تجربی تیرماه امسال برگزار می شود که متقاضیان می توانند برای شرکت در این دوره از آزمون نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: تاکنون اطلاعات 120 هزار خانه خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است که برای آنها برگه مالیاتی صادر شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه حقوق بین الملل از ضعف ضمانت اجرا رنج می برد، تاکید کرد: آمریکا و غرب، حقوق بین الملل را درجه بندی شده پذیرفته اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: با تکمیل و راه اندازی دو ردیف الکتروکمپرسور گازی در این شرکت حدود 12 میلیون فوت مکعب گازهای همراه مشعل جمع آوری و از سوختن سرمایه ملی جلوگیری می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در سال 1403 رفته رفته پساب استان های مختلف وارد بورس می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۵    
استاندار گیلان با بیان اینکه واردات چای به دستور رئیس جمهور محدود شد، گفت: چای خشک به اندازه نیاز کشور وارد می شود و پارسال حدود 42 هزار تن چای واردات شد که در طول سال های گذشته بی سابقه بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۶    
مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی شرکت های تابعه این وزارتخانه برای افزایش توان تولید کاغذ در کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۶    
طی سه ماهه اول سال جاری میلادی، چین میزان بی سابقه ای از اوراق قرضه خزانه داری و آژانس های فدرال ایالات متحده را به فروش رساند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: 1260 طرح زمین شناسی و اکتشافی در مقیاس یک 50 هزارم تا پایان برنامه هفتم اجرایی می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۷    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: اراده جدی ایران و روسیه بر این است که ظرفیت های نهفته گروه بریکس را به توانمندی های فعال و مشترک تبدیل و از آن برای ساختن جهان عادلانه بهره گیرند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۷    
با ورود این موج به کشور، بخش گسترده ای از استان های شمال غربی، دامنه های زاگرس، مرکز و همچنین شمال کشور مجدداً شاهد بارش های بسیار خوبی خواهند بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۲    
تبریز- اورنگ رسولی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت تبریز آخرین وضعیت پروژه سنگ فرش میدان شهید بهشتی تبریز را تشریح کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل شرکت توانیر از آغاز تجارت برق بین ایران و ترکیه خبر داد و اعلام کرد: تجارت برق بین دو کشور با 100 مگاوات آغاز و در کوتاه ترین زمان به حدود 500 مگاوات برسد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۲    
پنج کشور بزرگ صادرکننده سنگ آهن به طور تجمعی شاهد افزایش 4 درصدی حجم صادرات در این دوره بوده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: برخلاف افزایش قیمت اونس جهانی طلا و بهای سایر فلزات گران بها، نرخ ارز در بازار داخل در هفته ای که گذشت، با کاهش همراه بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور روسیه گفت: ما به تسویه با ارزهای ملی روی آورده ایم؛ این روند درستی است، دیگر نمی توان آن را متوقف کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
طرح الزام به ثبت رسمی اسناد یکی از چالش های اساسی در حوزه زمین و ساختمان رو رفع کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۱    
منابع آگاه مدعی شده اند اگر ترامپ در انتخابات پیروز شود، تمرکز اصلی آژانس بین المللی انرژی را که آمریکا حدود یک چهارم بودجه اش را تامین می کند، به امنیت انرژی و تامین سوخت فسیلی برخواهد گرداند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
شاخص های اصلی بازارهای بورس کشورهای اروپایی معاملات خود را با سیر نوسانی آغاز کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: امکان صادرات برق تجدیدپذیرها به چهار کشور با خطوط موجود فراهم شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۹    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا تهران از کاهش قیمت طلا در بازار داخلی علیرغم افزایش انس جهانی طلا خبرداد و گفت: قیمت ها در هفته آینده نیز دارای کاهش یا افزایش زیادی نمی شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش گفت: اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۲    
واشنگتن پس از احیای تحریم ها علیه ونزوئلا، در حال آماده شدن برای صدور مجوزهای محدود برای برخی شرکت هاست که در حال حاضر، فعالیتهای تولید نفت در این کشور آمریکای جنوبی دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
سفیر ایران در روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که این دو کشور در حال همکاری و تلاش برای ایجاد یک ارز واحد برای گروه بریکس هستند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
رییس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد: ثبت درخواست صدور، تمدید یا انتقال پروانه وکالت، خارج از درگاه ملی مجوزها متوقف و سامانه تخصصی صدور پروانه وکالت آن کانون به درگاه ملی مجوزها متصل می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور با اشاره به عدم افزایش حق مسکن گفت: تورم حاکم بر اقلام خوراکی و مسکن باعث شده است که سفره کارگران هر روز کوچک تر شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۲    
با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۶    
با وجود آنکه 9 استان با افت بیش از 10درصدی بارش ها نسبت به شرایط نرمال مواجه اند، متوسط بارش های امسال پس از گذشت 232 روز از سال آبی، به شرایط نرمال رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۸    
رسانه های روسیه از سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور به چین طی هفته جاری خبر دادند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
احتمال می رود، ناتوانی در پرداخت هزینه برق ایران توسط پاکستان عامل کاهش تقاضای مقامات پاکستانی باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
شاخص های اصلی بازارهای بورس کشورهای آسیایی امروز سیر نوسانی در پیش گرفتند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۲    
نات کوین، یک مینی اپ در تلگرام، تنها در چند ماه به 35 میلیون کاربر فعال رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۶    
با توجه به کاشه قیمت ارز ها و به دنبال آن، تحرکات سازمانی و نهنگ ها بنظر می آید خرید های بزرگ بیشتر شده و سرمایه گذاران به اهداف بالای ارز رمزهاها در بلند مدت اعتقاد زیادی دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
مجمع سهامداران باشگاه تراکتور از آمادگی برای واگذاری سهام باشگاه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس راه پایتخت از اجرای طرح برخورد و توقیف خودروهای شوتی در محورهای آزادراهی و بزرگراهی پایتخت خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: مقرر شده تارنماهایی که کالای قاچاق دارند، ابتدا تذکر دریافت کنند و بعد مسدود شوند و در حال حاضر هم بیش از 700 تارنما شناسایی شده و فیلتر شده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۵    
بنظر می آید قیمت دلار قصد دارد مدتی را صرف انباشت و ریز نوسانات بر روی حمایت 60 هزار تومان کند و طبق تحلیل های قبل احتمال دارد که تا حمایت معتبر 55 هزار تومان نیز کاهش یابد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
ساری- رییس سازمان دامپزشکی و معاون وزیر جهاد کشاورزی از صادرات 170 هزار تن تخم مرغ طی سال جاری از کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی طرح های ملی آب گفت: میزان بارندگی ها در کشور مطلوب است، البته با توجه به وضعیت بارش ها در شهرهای تهران و مشهد، ورامین، رودهن و بومهن نیازمند مدیریت مصرف و کاهش بین 15 تا 20 درصد هستند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۶    
شرکت سرمایه گذری تامین اجتماعی با نماد شستا در سال 1402 عملکرد رضایت بخشی نداشت و یکی از دلایل مهم آن هم بی تدبیری مدیران و عدم پرداخت بدهی توسط دولت می باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۳    
در پی انتشار آخرین شاخص های آماری از اقتصاد آمریکا، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از روز سه شنبه با جهش مواجه شده و با اینحال، قیمت در محدوده 66 هزار دلار با تردید سرمایه گذاران مواجه شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۰    
دولت بایدن روز سه شنبه افزایش تعرفه ها بر مجموعه ای از محصولات چینی از جمله خودروهای الکتریکی، باتری ها، تراشه های کامپیوتری و تجهیزات پزشکی را اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
شرکت بیمه حکمت صبا از 21 میلیارد تومان سود در سال 1400 به 220 میلیارد تومان زیان خالص در 9 ماهه 1402 رسیده است که وضعیت نابسامان درآمد شرکت را نشان میدهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۴    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 26 سنت معادل 0.31 درصد افزایش به 83 دلار و 53 سنت رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
نوشهر- رییس جمهور سهم درآمدی کشور را از اقتصاد دریا سه تا چهار درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در برخی کشورها تا 50 درصد است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۷    
زاهدان- خاشی، مدیر جهاد کشاورزی خاش با اشاره به اینکه در فصل زراعی چهار هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان زیر کشت جو می رود، گفت: میزان تولید این محصول در شهرستان خاش بیش از 9 هزار تن است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۴    
مشترکان صنعت برق می توانند برای آگاهی از وضعیت مصرف برق خود و نیز مدیریت مصرف برنامه با انرژی را نصب کرده و در نهایت از جوایز صرفه جویی در مصرف برخوردار شوند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
ساری- رییس جمهور گفت: هدف از آزادسازی ساحل رهاسازی نبود بلکه آبادسازی در دستور کار است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
نمایشگاه اتومبیل در خانه مشتری استراتژی است که به خودروسازان فرصت می دهد تا تجربه خرید بهتری به مشتریان خود ارائه و واسطه گری در عرضه خودرو را حذف کنند، این موضوع سبب کاهش انتشار کربن نیز می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
حماس اعلام کرده است که برای مدتی طولانی آماده مقاومت در برابر دشمن هستیم و 70 درصد اسرای صهیونیستی کشته شده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۹    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد افزایش به 2377 دلار و 96 سنت رسید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۱    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۹    
فروزنده مدیر عامل شرکت توسعه حفاری تدبیر بی کیفیتی برخی تجهیزات و ضرورت ضمانت 12 ماهه پروژه های حفاری را عامل زیان ده شدن این پروژه ها عنوان کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۴:۵۱    
ساری- وزیر راه و شهرسازی گفت: جابجایی کالا در سال قبل 14 میلیون تن بود و امسال این رقم افزایش می یابد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۲    
اصفهان- ایران و افغانستان با توجه به تشابهات فراوان اقتصادی می توانند با سرمایه گذاری بر منابع معدنی عظیم خود به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل شده و رویای عربستان در این زمینه را به نفع خود تعبیر کنند.