چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

تهران پرس (tehranpress.com)

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 28 بهمن 1396 تهران پرس 6 آذر 1397 تهران پرس 29 اسفند 1398 تهران پرس 30 اسفند 1399 تهران پرس 29 اسفند 1400 تهران پرس 29 اسفند 1401 تهران پرس 29 اسفند 1402 تهران پرس 31 فروردین 1403 تهران پرس 1 اردیبهشت 1403 تهران پرس 2 اردیبهشت 1403 تهران پرس 3 اردیبهشت 1403 تهران پرس 4 اردیبهشت 1403 تهران پرس 5 اردیبهشت 1403 تهران پرس 6 اردیبهشت 1403 تهران پرس 7 اردیبهشت 1403 تهران پرس 8 اردیبهشت 1403 تهران پرس 9 اردیبهشت 1403 تهران پرس 10 اردیبهشت 1403 تهران پرس 11 اردیبهشت 1403 تهران پرس 12 اردیبهشت 1403 تهران پرس 13 اردیبهشت 1403 تهران پرس 14 اردیبهشت 1403 تهران پرس 15 اردیبهشت 1403 تهران پرس 16 اردیبهشت 1403 تهران پرس 17 اردیبهشت 1403 تهران پرس 18 اردیبهشت 1403 تهران پرس 19 اردیبهشت 1403 
  ۲۸ دقیقه پیش    
دبیرکل مجمع کانون های فرهنگی کشور گفت: مردم باید با مشارکت و همراهی و مطالبه گری به اصلاح امور، رشد کشور و رفع بی عدالتی در کنار دولت تلاش کنند و سعی کنند دولتی از جنس خود، توانمند ...
  ۱ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
مالیات بر عایدی سرمایه مشمول واحدهای صنف طلا نمی شود، همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که در جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نخواهد شد.
  ۱ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با مولدسازی توانستیم بخشی از بدهی های بانکی را تسویه نموده و منابع جدیدی در جهت حمل و نقل عمومی و پروژه های عمرانی به کار گیریم.
  ۱ ساعت پیش   + ۷۴ سایت دیگر  
اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
  ۲ ساعت پیش   + ۴۳ سایت دیگر  
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل حقوق و دستمزد را در شورای عالی کار تصویب کردیم و تغییری در حداقل حقوق و دستمزد ایجاد نمی شود و برای سال آینده تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با کاهش 400 هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، 41 میلیون و 400 هزار تومان قیمت خورد.
  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شاید ورود به حوزه سینما راحت باشد اما ماندگاری در این رشته بسیار سخت است، تنها در صورت داشتن علم سینمایی و آموزش دیدن می توان در این حوزه فعال بود و ادامه داد.
  ۴ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
سخنگوی دولت گفت: با اشاره به مدل اقتصادی دولت، گفت: مدل دولت در مسائل اقتصادی، اقتصادی است و مشابه عملکرد برخی عزیزان سیاسی نیست، لذا برای دیده شدن راهکار های مختلفی وجود دارد.
  ۴ ساعت پیش   + ۳۱ سایت دیگر  
رای کمیته انضباطی در خصوص محرومیت باشگاه پرسپولیس تایید شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۴۷ سایت دیگر  
با اعلام کمیته اخلاق، مربی تیم استقلال تهران به این کمیته دعوت شد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه محل وفاق و گردشگری فرهنگی است و برنامه های متنوعی برای نمایشگاه پیش بینی شده است.
  ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد هلال احمر، گفت: این نهاد، سازمانی فرامرزی و فراجناحی بوده و ورای قومیت، مذهب و نژاد با وظایفی انسانی و الهی است
  ۵ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: نگاه ابزاری به زن و دختر و نگاهی که می خواهد زن را از جامعه و نقش آفرینی جدا و منزوی کند، قبول نداریم.
  ۵ ساعت پیش    
شهرداری منطقه 9 در راستای افزایش زیبایی های بصری در معابر غرب شهر تهران، نسبت به نصب نمادهای نوری اقدام کرد.
  ۵ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس های برقی در تهران ...
  ۵ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: از 10 فروردین تا امروز حدود یک میلیون و 350 هزار تن گندم به ارزش ریالی حدود 22 هزار میلیارد تومان (همت) از گندمگاران خریداری شده است.
  ۶ ساعت پیش    
جشنواره فرهنگی هنری بانوان گیلان ریحانه با موضوع نقش و جایگاه دختران در اسلام و انقلاب برگزار می شود.
  ۶ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
امروز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت آغاز می شود و تا 22 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
  ۶ ساعت پیش   + ۳۱ سایت دیگر  
فروش بلیت قطار های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) به طور همزمان از سکو های اینترنتی و حضوری آغاز شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز فعالیت هیات امنای محلات شهر تهران گفت: در دستورالعمل های ایجاد هیات امنای محلات سعی کردیم به گونه ای کار کنیم که همه نهاد های فعال در محل دور هم جمع شوند.
  ۶ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
نشست تبیینی با موضوع نزدیک قله؛ نگاهی به پیشرفت های انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در نمایشگاه کتاب تهران برگزار خواهد شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 2 مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که ساعت هشت صبح پنج شنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزد های انتخاباتی پایان می یابد.
  ۷ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا کنون به کمک مردم 10 هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی جمع آوری شده تا به دست مردم محاصره شده غزه برسد.
  ۷ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری گفت: سامانه جدید هوشمندسازی تعیین نام شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری به زودی رونمایی می شود.
  ۷ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران گفت: دستگاه های تمام الکترونیک أخذ رای قابل هک نیست و اطلاعات در خود دستگاه ذخیره و در پایان کار انتخابات، نتایج تجمیع و ارسال می شود.
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک به 13 هزار دستگاه تمام الکترونیک جهت أخذ رای استفاده خواهد شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شاهد شروع ترافیک در مسیر های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج به عنوان کاتالیزور و شتاب دهنده و تسهیل دهنده امورات پیشرفت کشور می تواند نقش خوبی در زمینه اقدامات جهادی، محرومیت زدایی، اشتغال زایی و... داشته باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از وجود مردم استفاده کنیم؛ معتقدم تنها راه نجات کشور؛ مهار تورم، رشد تولید و مشارکت مردم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت دولت از گروه های جهادی ضروری است چرا که آنان در سخت ترین و دشوارترین شرایط در میدان خدمت هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۳    
بیمارستان نجمیه واقع در تهران، تاریخچه ای غنی دارد که در سال 1308 شمسی توسط ملک تاج ملقب به نجم السلطنه (از نوادگان قاجاریه) تاسیس شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۳    
روزانه یک حدیث براساس تاریخ تقویم همراه ما باشید؛ احادیث هر کدام گنجینه ای نهفته از معارف امامان معصوم(ع) در دل خود دارند که دانستن آن مفید و لازم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۳   + ۱۰ سایت دیگر  
درآستانه دهه کرامت و روز دختر، جشنواره سرآشپز های کوچولو در قالب اردوی دختران ریحان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت در بوستان بانوان برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم اردیبهشت ماه با پیام رهبر معظم انقلاب و سخنرانی رئیس جمهور و سه تن از مراجع تقلید برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۳   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ساعت 14 فردا آخرین مهلت معرفی این نمایندگان است که نامزد ها می توانند از طریق مراجعه به این سامانه آن ها را معرفی کنند و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۳   + ۴۲ سایت دیگر  
سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از 56 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در فروردین امسال وصول شده که میزان مالیات وصولی نسبت به فروردین پارسال 30 درصد افزایش یافته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۳   + ۶۴ سایت دیگر  
مشاور وزیر راه گفت: زیرساخت قانونی برای تعیین کف و سقف قیمت مسکن فراهم شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۸   + ۲۷ سایت دیگر  
حراج برخط خرده فروشی لوازم خانگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در 9 استان کشور امروز (سه شنبه 18 اردیبهشت ماه) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۸   + ۱۹ سایت دیگر  
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت آغاز دهه کرامت و گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س)، جشن های خیلی دخترونه را در فرهنگسرا های شهر تهران برگزار می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۳   + ۳ سایت دیگر  
دختر شهید سلیمانی گفت: بزدلی و ترس از مقابله در میدان، ماهیت دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۳   + ۴۲ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به پایان عمر سیاسی این رژیم نزدیک می شویم. امروز جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده است و آمریکا از نظر اخلاقی در جهان ورشکسته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۳   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس اقلیم کردستان عراق در سفر به ایران با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸   + ۸ سایت دیگر  
در آستانه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۸   + ۲۹ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: هزینه کردن برای ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و یک وظیفه ملی است که برعهده دولت است تا نشاط و شادابی در کشور بیشتر شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۸   + ۱۹ سایت دیگر  
سخنگوی دولت گفت: 107 بیماری نادر و صعب العلاج از محل تبصره ماده 9 اساسنامه صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۸   + ۸ سایت دیگر  
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: سومین گردهمایی بزرگ قهرمانان خط شکن با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنج شنبه 3 خرداد در تهران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۳   + ۶ سایت دیگر  
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بررسی و با 19 رای موافق تصویب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۳   + ۲۵ سایت دیگر  
یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۳   + ۵۶ سایت دیگر  
کمیته انضباطی رای به تبرئه سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۸   + ۶۶ سایت دیگر  
شرکت بازرگانی دولتی ایران با تکذیب توزیع 44 هزار تن روغن مسموم در بازار اعلام کرد: یک قطره روغن خوراکی بدون مجوز سازمان غذا و دارو وارد کشور نمی شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۳   + ۱۰ سایت دیگر  
انتخابات در هشت حوزه از 22 حوزه انتخابیه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۸   + ۷۲ سایت دیگر  
رئیس جمهور پس از خبر ساعت 21 امشب شبکه یک، برای دهمین بار به صورت زنده از تلویزیون با مردم سخن خواهد گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۳   + ۲۱ سایت دیگر  
مراسم اربعین شهدای سرلشکر زاهدی و شهدای حادثه تروریستی کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۳   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز تغییرات طرحی درخصوص خاورشهر بررسی خواهد شد، گفت: فرمانداری به این طرح ورود کرده در حالی که ما طرح را برای شورای عالی معماری و شهرسازی آماده کرده بودیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۸   + ۵۲ سایت دیگر  
مهلت انتخاب پنج خودروی وارداتی عرضه شده سامانه یکپارچه پایان امروز سه شنبه (ساعت 23 و 59 دقیقه 18 اردیبهشت ماه) به اتمام می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۳   + ۲۹ سایت دیگر  
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای تشویق های مالیاتی اصناف و کسبه تقسیط بلندمدت تر برای افرادی که از تبصره ماده 100 استفاده می کنند درنظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
استاندار تهران گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی هیچ مدیر دستگاه اجرایی به دلیل رفتار و کردار خلاف قانون از کار برکنار نشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به لغزندگی معابر در پی بارش باران گفت: رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و حتماً رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۸   + ۱۸ سایت دیگر  
رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: 162 کارواش آلاینده در پایتخت طی سال گذشته، شناسایی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۷    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، جریمه را راهی بازدارنده برای استخراج غیر مجاز رمز ارز عنوان کرد و گفت:، چون حجم مصرف برق در این کار بالا است، مخالف استخراج رمز ارز هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه های بسیجی و جهادی با حضور در مناطق محروم کشور به ارائه خدماتی همچون مدرسه سازی، خانه سازی و...می پردازند که باعث محرومیت زدایی این مناطق می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: بسیج هویت خود را از مردم می داند و تلاش دارد که در همه حوزه ها در راستای خدمت به مردم جامعه نقش آفرینی کند؛ به ویژه در حوزه سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغال زایی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
محله پامنار از جمله محله هایی است که نقشی مهم در تاریخ تهران دارد زیرا تاریخچه تهران قدیم از محله پامنار و محله های اطراف آن آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۳    
روستای میگون یکی از جاذبه های دیدنی اطراف تهران است که طبیعتی بهشتی دارد و دارای آب وهوایی خوش و مطبوع است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۳    
شهید محمدعلی ظاهری در وصیت نامه اش آورده است: امیدوارم که ما مثلِ حسین(ع) باشیم؛ یعنی رهرو و پیرو امام حسین(ع) باشیم...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۳   + ۱۰ سایت دیگر  
درگاه ملی مجوز های کشور اعلام کرد: تا روز 16 اردیبهشت ماه امسال حذف پروانه کسب های کاغذی از 500 هزار مجوز عبور کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۳   + ۵۱ سایت دیگر  
معاون اول رئیس جمهور گفت: روابط دوستانه، عمیق و تاریخی دو کشور ایران و عراق ایجاب می کند که در تبادلات تجاری و اقتصادی از پول ملی خود استفاده کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۳   + ۲۹ سایت دیگر  
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیات وزیران در خصوص مجاز بودن ثبت سفارش واردات تا 2 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری با عمر کمتر از پنج سال را ابلاغ کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۸   + ۲۷ سایت دیگر  
دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: بیش از 99 درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۸   + ۸۲ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: سوءاستفاده صهیونیست ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۳   + ۳۶ سایت دیگر  
رهبر انقلاب تاکید کردند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
مصوبه تعیین کالا های اساسی و داروی مشمول واردات با ارز ترجیحی برای سال جاری توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۸   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: 221 میلیارد و 500 میلیون تومان وام و تسهیلات مشاغل خانگی در استان تهران طی سال گذشته پرداخت شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۳   + ۵۴ سایت دیگر  
مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش واردات 2000 اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف 50 درصدی در سود بازرگانی ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۳    
هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار طلای تهران با 82 هزار تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته، 3 میلیون و 355 هزار تومان معامله شد
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۸   + ۲۱ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: وقوع حریق در یک انبار 20 متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای ایران در اصفهان بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸   + ۱۲ سایت دیگر  
آئین تشییع شهید گمنام امروز دوشنبه در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸   + ۴۴ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: سوءاستفاده صهیونیست ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۸   + ۲۱ سایت دیگر  
معاون عملیات ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی توسعه تعاملات و همکاری های نظامی را با کشور های دوست و برادر منطقه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳   + ۴۲ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان پذیر خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۸   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست شهرداری منطقه 19 گفت: 5 هزار مترطول از جداول و نمادهای شهری در قالب طرح الگوی خدمت رنگ آمیزی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۷   + ۶ سایت دیگر  
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورا به قرارداد با چینی ها دسترسی دارند و می توانند جزئیات را بررسی و پرسش های خود را مطرح کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۸   + ۴۲ سایت دیگر  
رهبر انقلاب تاکید کردند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۸   + ۷ سایت دیگر  
معاون خدمات شهری منطقه 19 گفت: عملیات خاکریزی، تسطیح و بسترسازی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: آنچه واقعیت کف جامعه و مراکز درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی وجود دارد سخت نگران کننده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۸   + ۵۰ سایت دیگر  
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر زاهدی و همراهانش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، فردا برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۳   + ۱۲ سایت دیگر  
در بازدید نمایندگان راهداری استان تهران از پایانه جدید شرق (موسوم به پردیس مسافری شرق) آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست پروژه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۸   + ۲ سایت دیگر  
شهردار منطقه 14 گفت: عملیات نوسازی بیش از 2 هزار و 500 متر نهر و جدول سازی در معابر محلات 6 گانه از ابتدای سال جاری اجرا شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۸   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توسعه فضا های فرهنگی گفت: برنامه ریزی عملیاتی برای فضا های فرهنگی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات و ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که بزودی اجرا ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳   + ۹ سایت دیگر  
شهردار منطقه 3 در نظارت ستادی یک روزه با حضور رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، مهم ترین موضوعات مطرح در منطقه 3 را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳   + ۳۲ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و ستادکل نیرو های مسلح، گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۸   + ۱۲ سایت دیگر  
آئین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرلشکر موسوی، امروز (دوشنبه) به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۳   + ۶۶ سایت دیگر  
سخنگوی صنعت برق گفت: برای کسانی که به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می کنند، جرایم سنگینی تا بیش از 100 برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۳   + ۱۰۲ سایت دیگر  
رهبر انقلاب تاکید کردند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: در صورت راه اندازی این دستگاه زباله سوز مشکلات محیط زیستی آرادکوه تا حدودی برطرف می شود و شهرداری تهران تلاش دارد هر چه زودتر این دستگاه زباله سوز را راه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۸   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با بررسی آمار فروردین ماه 1403 مشخص شد که 49 درصد از متوفیان تصادفات در شهر تهران مربوط به عابران پیاده است که یعنی 10 درصد افزایش را شاهد بوده ایم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: سیاست شهردار این است که در سال سوم به اقدامات شدت ببخشد و بیشتر تمرکز نیز بر روی مسکن قابل استطاعت باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۷   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از ابتدای سال آبی جاری تا روز گذشته در تهران نسبت به میانگین بلندمدت حدود 119 میلیمتر و نسبت به سال قبل 50 میلیمتر کاهش بارش داشته ایم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۳   + ۷ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمانی می توان در مورد قرارداد های خرید وسایل حمل و نقل عمومی از چین صحبت کرد که تمامی جزئیات بررسی شود و از تمام بخش ها اطمینان حاصل کنیم.
مشاهده نتایج بیشتر...