یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 2 فروردین 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 فروردین 1395 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 3 فروردین 1395 تهران پرس 4 فروردین 1395 تهران پرس 5 فروردین 1395 تهران پرس 6 فروردین 1395 تهران پرس 7 فروردین 1395 تهران پرس 8 فروردین 1395 تهران پرس 9 فروردین 1395 تهران پرس 10 فروردین 1395 تهران پرس 11 فروردین 1395 تهران پرس 12 فروردین 1395 تهران پرس 13 فروردین 1395 تهران پرس 14 فروردین 1395 تهران پرس 15 فروردین 1395 تهران پرس 16 فروردین 1395 تهران پرس 17 فروردین 1395 تهران پرس 18 فروردین 1395 تهران پرس 19 فروردین 1395 تهران پرس 20 فروردین 1395 تهران پرس 21 فروردین 1395 تهران پرس 22 فروردین 1395 تهران پرس 23 فروردین 1395 تهران پرس 24 فروردین 1395 تهران پرس 25 فروردین 1395 تهران پرس 26 فروردین 1395 تهران پرس 27 فروردین 1395 تهران پرس 28 فروردین 1395 تهران پرس 29 فروردین 1395 تهران پرس 30 فروردین 1395 تهران پرس 31 فروردین 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8، از ساخت پل عابر پیاده برگرفته از نماد پل طبیعت، خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۲    
یک نماینده کنگره آمریکا: اقدامات ایران که آمریکا را تهدید می کند، عواقب واقعی خواهد داشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۷    
رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که بخشی از یهودیان ساکن یمن شب گذشته طی یک عملیات سری به سرزمین های اشغالی انتقال داده شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، طرح مسائلی نظیر برجام 2 و 3 را زمینه سازی برای نفوذ دانست و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۲    
توقف میلان و برتری ناپولی آخرین اتفاقات هفته سی ام سری A بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۲    
رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری کردند. در داده نمایی (اینفوگرافی) زیر مهمترین نکات پیام نوروزی رهبر انقلاب آمده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۷    
همنشین اثری تدریجی و ناخودآگاه دارد؛ نگاه کن چه کسی همنشین توست، غذایت را به کسی بده که او را برای خدا دوست داری و غذای کسی را بخور که تو را به خاطر خدا دوست دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
شرکت هواپیمایی فلای دوبی احتمال اینکه تروریسم علت اصلی سقوط هواپیمای مسافربری این شرکت در روسیه باشد را رد کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رامبد جوان شب گذشته بعد از تبلیغ اشکان خطیبی و علی لک پوریان دو شرکت کننده مسابقه لب آهنگ به رقابت خود با عادل فردوسی پور در سه ستاره اشاره و بیان کرد که این دو خیلی با حیا هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۲    
وزیر اقتصاد، نامگذاری سال 1395 به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری را تدبیر و اقدام خردمندانه ای دانست و در این راستا، 6 وعده مهم اقتصادی داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: همزمان با رونق اقتصادی درسال 95 و توسعه خدمات، نظارت کمی و کیفی رگولاتوری، افزایش می یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
یک فروند بالگرد نظامی اندونزی روز یکشنبه هنگام اعزام به ماموریت کمک به عملیات ضد تروریستی سقوط کرد که در این سانحه 13 تن که همگی اعضای ارتش بودند، کشته شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۳    
ارتش آمریکا اعلام کرد که تعدادی از تفنگداران دریایی این کشور با هدف حمایت از تلاش های ائتلاف به رهبری آمریکا برای مقابله با داعش، در خاک عراق مستقر شده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۸    
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری کلاهبردار 11 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
سروده جدید حاج محمود ژولیده جانباز هشت سال دفاع مقدس و شاعر اهل بیت علیهم السلام در سال جدید و نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل در زیر مشاهده میکنیم
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
بارسلونا برتری 2 بر صفر خارج از خانه با ویارئال را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد و به یک امتیاز رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی یکی از برنامه های اصلی بانک مرکزی در سال 95 را انجام اصلاحات ساختاری در نظام بانکی منطبق بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۳    
بروسیا دورتموند لحظاتی پیش موفق شد در زمین آگسبورگ به برتری 3-1 دست یابد در حالیکه ابتدا با یک گل از میزبانش عقب افتاده بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
با نگاه کردن به تردد خودرو ها در خیابان آن خودرویی که بیشتر از همه به چشم می خورد پراید است. تا همین چند سال پیش پیکان در خیابان ها جولان می داد اما پس از آن پراید بود که جایگزین آن شده و توجه ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور های چالوس، هراز و آزادراه تهران کرج خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۸    
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان به مدال نقره تورنمنت قزاقستان دست یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۳    
ترکیه سفیر بلژیک را به دلیل اینکه چند روز پیش به هواداران حزب کارگران کردستان(پ. ک. ک) اجازه داده بود، نزدیک محل برگزاری کنفرانس اتحادیه اروپا و ترکیه دربروکسل چادر بزنند، احضار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۹    
نخست وزیر فرانسه که از اوضاع امنیتی بی ثبات کشورش نگران شده می گوید تاکنون 600 هم وطنش به داعش پیوسته اند و 800 فرانسوی دیگر هم منتظر مهیا شدن شرایط برای سفر به مناطق تحت کنترل تروریست ها هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور ترکیه با ارسال پیامی برای رئیس جمهور اسلامی ایران، ضمن اعلام آمادگی برای نبرد مشترک با تروریسم، درگذشت یکی از اتباع ایران در حمله انتحاری دیروز استانبول را به وی و ملت ایران تسلیت گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
روحانی در گفت وگویی تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی فرا رسیدن سال 1395 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
یک اقتصاددان با اشاره به عدم اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به طرح 5 چالش پرداخت و گفت: تفکر اقتصادی برخی مسئولان از نظریه توسعه وابستگی پیروی می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۷    
ناخن جویدن توسط کودک یکی از رفتارهایی بوده که مستقیما از رفتار والدین الگو برداری می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۵    
دبیرکل خانه اقتصاد ایران گفت: اقتصاد کشور در سال94 روزهای سختی را گذراند بطوریکه بیشتر روزها اقتصاد با رکود همراه بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۶    
میمون در میان نمادهای دیگر، طبیعتی غیر عادی و عجیب دارد. او موجودی بدجنس، موذی، شیطان، گساخ، شوخ طبع و همیشه در حال مسخره بازی است؛ اما شوخی های او غیر مستقیم و همراه با فریب است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۳    
کاراگاهان پلیس فتا عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یک شهروند را شناسایی و دستگیر کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در آسیا مهمترین اتفاق فوتبال کشور در سال 94 بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۴    
افسردگی یکی از بیماری های روحی بوده که در صورت عدم کنترل و پیشگیری از آن باعث ایجاد اختلالاتی در فرد می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۹    
قیمت بلیطهای سینما برای سال جدید افزایش یافته است و از قیمت 4 هزار تومان تا سقف 10 هزار تومان، در چهار گروه سینما دسته بندی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۹    
مردم کوره پزخانه شمس آباد نمونه ای روشن از گسترش فقر و تکاثر در جامعه ی ما هستند که در حاشیه بسیاری از شهرهای بزرگ و نقاط محروم و مستضعف این سرزمین با مشکلات و سختی های اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۶    
مردم ایران و بینندگان کارهای ما، سرمایه ها، پشتیبان و مشوق ما هستند. من آرزوی سلامتی و سرافرازی برای همه مردم ایران را دارم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان از توافق ایران با ترکیه بر سر مسایل مرتبط با انرژی و نفت و گازی خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۳    
روز اول فروردین زادروز مردی است که درست 22 روز است از میان ما رفته است. هنرمندی که با سریال یوسف پیامبر(ع) وجهه بین المللی پیدا کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان همزمان با تحویل سال 1395 خاطرات مذاکرات هسته ای در روزهای پایانی سال 1394 را مرور کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۰    
در این گزارش به مرور چندی از ستارگان می پردازیم که بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال وارد سیاست شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۷    
کاپیتان سابق تیم ملی می گوید امیدوار شوق و شادی به زندگی مردم برگردد.