شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۵:۰۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 12 فروردین 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 فروردین 1395 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 3 فروردین 1395 تهران پرس 4 فروردین 1395 تهران پرس 5 فروردین 1395 تهران پرس 6 فروردین 1395 تهران پرس 7 فروردین 1395 تهران پرس 8 فروردین 1395 تهران پرس 9 فروردین 1395 تهران پرس 10 فروردین 1395 تهران پرس 11 فروردین 1395 تهران پرس 12 فروردین 1395 تهران پرس 13 فروردین 1395 تهران پرس 14 فروردین 1395 تهران پرس 15 فروردین 1395 تهران پرس 16 فروردین 1395 تهران پرس 17 فروردین 1395 تهران پرس 18 فروردین 1395 تهران پرس 19 فروردین 1395 تهران پرس 20 فروردین 1395 تهران پرس 21 فروردین 1395 تهران پرس 22 فروردین 1395 تهران پرس 23 فروردین 1395 تهران پرس 24 فروردین 1395 تهران پرس 25 فروردین 1395 تهران پرس 26 فروردین 1395 تهران پرس 27 فروردین 1395 تهران پرس 28 فروردین 1395 تهران پرس 29 فروردین 1395 تهران پرس 30 فروردین 1395 تهران پرس 31 فروردین 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
حجت الاسلام حسن ناصری پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری به مناسبت روز طبیعت در 8 نقطه شهر تهران خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۶    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از قطع شبانه درختان یک باغ 5000 متری در خیابان دروس خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۰    
مراسم افتتاحیه فاز نخست بخش زیارتی صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام علی(ع) صبح چهارشنبه یازدهم فروردین با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولین ایرانی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی تمامی بوستان های سطح شهر تهران، آماده باش کلیه پرسنل در 120 ایستگاه آتش نشانی و پیش بینی مخازن برای جمع آوری ماهی های قرمز در بوستان های پایتخت خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۸:۴۹    
بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تقویت توان موشکی کشور بازتاب زیادی در رسانه های جهان داشته است که در این میان برخی رسانه های غربی و صهیونیستی با شیطنت هایی سعی در تحریف آن داشته اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۴۴    
وزارت کشور بلژیک با انتشار گزارشی اعلام کرد نزدیک به 386 شهروند این کشور در کنار گروه های تروریستی در سوریه مشغول جنگ هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۴۴    
به دنبال افزایش تهدیدات تروریستی در ترکیه، دولت استرالیا به شهروندانش در خصوص سفر به شهرهای استانبول و آنکارا هشدار داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۴۱    
نیروهای عراقی با شروع عملیات زمینی آزادسازی شهرستان هیت در استان الانبار، به یک کیلومتری مرکز این شهرستان رسیده و تروریست های داعش را مجبور به عقب نشینی به سمت منطقه البکر کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه سلطان قابوس مسقط را به عنوان میزبان بازی تیم الاتحاد عربستان با سپاهان اصفهان اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۵    
نشریه وال استریت ژورنال از نفوذ هکرها به رایانه های شرکت های بزرگ حقوقی آمریکا و نمایندگانی از بانک های وال استریت خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۲    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور به زودی درباره افزایش حضور نظامی آمریکا در عراق تصمیم گیری می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۲    
مصاحبه با شبه نظامی اسیر عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) به دست شبکه تلویزیونی "راشیا تودی" افتاده که درآن این داعشی می گوید یگان های مدافع خلق کردها (YPG) با آزاد کردن یکی از شهرها ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۹    
رئیس پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در محورهای چالوس، هراز و رشت- قزوین خبر داد و گفت: در ساعات آینده شاهد ترافیک سنگین در این محورها خواهیم بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۶    
یک موجود دریایی که بیشتر به هیولای قصه ها شبیه است در یکی از سواحل مکزیک پیدا شده است و کارشناسان هنوز نتوانسته اند آن را شناسایی کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای کسب توانمندی های دفاعی با هدف پاسخ به هر تهدیدی همواره اقدام می کنیم و در این مسیر نیازبه اجازه یا تایید دیگران نداریم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۳    
بعد از افزایش وام مسکن زوجین در روزهای پایانی سال گذشته شرکت فرابورس با اعلام کاهش یک درصدی سود این اوراق، شرایط انتشار و معامله اوراق جدید تسهیلات مسکن را اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اصرار داریم که با توجه به اتمام مهلت پیمانکار پروژه، وی هر چه سریع تر واحدهای مسکونی ویژه تهرانسر را تحویل دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۷    
مالک باشگاه راه آهن اعتقاد دارد اهدافش بزرگتر ماندن تیم در لیگ برتر است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در سخنانی گفت که آزمایش های موشکی ایران سرکشی در برابر قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است اما این موضوع ربطی به برجام ندارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۴    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای تاکید کرد: رزمایش های مقتدرانه پارسال نیروهای مسلح دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در طراحی و اجرای عملیات روانی و جنگ نرم علیه ایران اسلامی ناکام گذاشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
رسانه های عربستان درخواست فدراسیون کشورمان از فیفا برای میزبانی از تیم ملی فوتبال عربستان در صورت همگروه شدن در مرحله آخر مقدماتی جام جهانی 2018 در تهران را پوشش دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
افراد مسلح ناشناس با حمله به اتوبوسی در نزدیکی سفارت ترکیه در پایتخت سومالی 6 نفر از جمله دو تبعه ترکیه را کشتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۲    
ارتش سوریه و متحدانش در ادامه عملیات آزادسازی شهر 100 هزار نفری السلمیه در جنوب استان حماه چند کیلومتر مربع دیگر از شرق این شهر را آزاد کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی کاخ سفید گفت محدودیت های عمده برای صنایع آمریکایی در تجارت با ایران همچنان به جای خود باقی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۹    
مدیرمسؤول روزنامه کیهان اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام در صورت پیروزی در انتخابات را نعل وارونه دانست و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۶    
سال 1394 در حالی به پایان رسید که ارزش دارایی شرکتهای بازار سرمایه (بورس و فرابورس) به بیش از 10.406 هزار میلیارد ریال رسید. 81 درصد از این میزان دارایی (معادل 8 ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۳    
مقامات عربستان سعودی از پخش اذان در مساجد شیعیان در منطقه الهفوف در استان الاحساء در شرق این کشور جلوگیری کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۳    
آتش سوزی در یکی از محله های فقیر نشین استان مانیتوبا در کانادا 9 سرخ پوست عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند و به خاکستر تبدیل کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
یک قاضی آمریکایی، ایران را به پرداخت 10.5میلیارد دلار جریمه به خانواده های قربانیان حادثه تروریستی یازده سپتامبر و تعدادی از شرکت های بیمه گذار محکوم کرد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۷    
سینمای ایران نیازمند به تصویر کشیدن مادرانی است که با نمایش عشق ورزی خالصانه شان غنای اثر را افزایش دهند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۴    
حضرت فاطمه زهرا چشم به جهان می گشاید، پیامبر مامور میشود به شکرانه این نعمت بزرگ در پیشگاه خداوند سبحان، سر تعظیم فرود آورد و نماز گذارد و قربانی نماید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۴    
مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب با انتقاد از اینکه برخی تصور می کنند سلسله هاشمیه و روحانیه به جای پهلویه و قاجاریه آمده ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۱    
یکی از ایستگاههای مترو شهر لس آنجلس بعد از پیدا شدن یک بسته مشکوک توسط مأموران پلیس تخلیه شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
چشم گربه ای مد جدید بعد از گوش الاغی! بررسی ها نشان می دهد در بعضی مطب های تهران جراحی چشم گربه ای با هزینه 12 میلیون تومان در حال انجام است
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۲    
مردم این شهر به خود می بالند که شهرشان از نیویورک و لندن هم تمیزتر است. شهردار این شهر نیز برنامه های آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی ترتیب داده تا فرهنگ سازی کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۹    
داستان عجیب فوتبالی امروز درباره مسابقه ای است که یک بازیکن در آن 72 گل از 79 گل تیمش را به ثمر رساند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۶    
قیمت انواع خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۸    
رییس پلیس تهران بزرگ در حاشیه برگزاری یازدهمین قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت گفت:هدف از ایجاد و اسقرار ایستگاه های نوروزی ارائه خدمات مطلوب و برقراری امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۴    
رییس پلیس پایتخت از آمادگی کامل کلیه نیروهای این پلیس تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: ماموران پلیس تهران بزرگ برای تامین امنیت تفرجگاه ها در کلیه بوستان ها و پارک های جنگلی مستقر هستند و روز ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
در روزگاری که شهردار در فکر ریاست جمهوری، به وضعیت خیابان ها و ترافیک شهر می پردازد، مسئول مذاکرات هسته ای، با رویای پاستور به گفتگوهای هسته ای می رود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۸    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۴    
آستان قدس رضوی با انتشار فراخوانی از عموم دلدادگان به حریم قدسی امام رئوف(علیه السلام)، به ویژه اساتید، نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی دعوت کرد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۱    
مدیر نشر هزاره ققنوس معتقد است که رویه سیاست گذاران و حتی مردم بر صرفه جویی در مسائل فرهنگی است و این در نهایت به ضرر فرهنگ کشور است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۵۶    
صابر خراسانی، از شاعران و ذاکران اهل بیت(ع)، روز گذشته در محضر رهبر معظم انقلاب به شعرخوانی در وصف حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع) پرداخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۷    
کارلوس کروش یک روز پس از پیروزی تیمش مقابل عمان، در یک مراسم عروسی شرکت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۷    
کاروان پرسپولیس به تهران برگشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۴    
بررسی عملکرد بازیکنان استقلال در لیگ پانزدهم نشان می دهد که 13 نفر از آن ها به دلایل مختلف در نیمی از بازی های تیم شان (تا پایان هفته 23) حضور نداشته اند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۴    
دَربَند، یکی از محله های تهران، پایتخت ایران و از دهکده های قدیمی شمیران و در شمال باغ سعدآباد است. محله دربند از مناطق خنک و گردشگری تهران است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۱    
“جاستین ترودو،” نخست وزیر فعلی کانادا با حرکت های ورزشی در چندین تصویر توانسته در فضای اینترنت به شهرت دست یابد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۸    
روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس از برد برابر آلمان بسیار خوشحال است و نشان داد تیم قدرتمندی برای مسابقات یورو دارد؛ پیروزی که بازیکنان جوان و آینده دار تاتنهام از جمله هری کین، دله علی، کایل وکر ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۵    
فوتبالدوستان ایران در دهه 60 با صدای گزارشگرانی اخت شده بودند که با گذشت چند سال به غول های گزارشگری بدل شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
محمود احمدی نژاد در جریان سفر خود به مناطق عملیاتی جنوب به شرکت کنندگان در راهیان نور یک پلاک هدیه داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
گروهی از هواداران گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته طی تجمعی در مقابل زندان مرکزی شهر بروکسل پایتخت بلژیک خواستار آزادی هواداران دستگیر شده این گروه توسط دولت شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
سال 94 از حیث حیوان آزاری سال خوبی نبود و هر از گاهی انتشار عکس و فیلم در فضای مجازی که نشان می داد یک حیوان زبان بسته مورد آزار و اذیت قرار گرفته ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
در حاشیه دستگیری مدیر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا به اتهام ضرب و جرح یک خبرنگار.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۰    
اقبال به بورس و تشکیل صف های خرید اگر مبتنی بر تحلیل های دقیق باشد قطعا جایی برای رفتارهای هیجانی در بازار نمی ماند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۷    
جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید پور بود و حرف هایی تازه به زبان آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۷    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور، محورهای پر ترافیک صبح دوازدهمین روز از سال 95 را معرفی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
ترانه علیدوستی به بهانه ی روز مادر، عکس های فیلم هایی را به اشتراک گذاشته که در آن ها نقش مادر را بازی کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح تمهیدات ترافیکی در روز 13 فروردین، از ممنوعیت تردد کامیون ها و برخورد پلیس با وانت بارهای مسافرکش در این روز خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
در حاشیه استقبال سرد از اردوغان در امریکا
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
داعش برای تجارت و کسب درآمد زنان را به فروش می رساند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
ژاپنی ها از همه فضاهای ممکن به بهترین نحو استفاده می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
پژوهش جدید انجمن قلب آمریکا به سرپرستی دکتر داریوش مظفریان، دانشمند ایرانی نشان می دهد که مصرف چربی های مفید می تواند از مرگ بیش از یک میلیون نفر در جهان بر اثر بیماری های قلبی عروقی جلوگیری کند.