شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۴۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 1 بهمن 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 2 بهمن 1395 تهران پرس 3 بهمن 1395 تهران پرس 4 بهمن 1395 تهران پرس 5 بهمن 1395 تهران پرس 6 بهمن 1395 تهران پرس 7 بهمن 1395 تهران پرس 8 بهمن 1395 تهران پرس 9 بهمن 1395 تهران پرس 10 بهمن 1395 تهران پرس 11 بهمن 1395 تهران پرس 12 بهمن 1395 تهران پرس 13 بهمن 1395 تهران پرس 14 بهمن 1395 تهران پرس 15 بهمن 1395 تهران پرس 16 بهمن 1395 تهران پرس 17 بهمن 1395 تهران پرس 18 بهمن 1395 تهران پرس 19 بهمن 1395 تهران پرس 20 بهمن 1395 تهران پرس 21 بهمن 1395 تهران پرس 22 بهمن 1395 تهران پرس 23 بهمن 1395 تهران پرس 24 بهمن 1395 تهران پرس 25 بهمن 1395 تهران پرس 26 بهمن 1395 تهران پرس 27 بهمن 1395 تهران پرس 28 بهمن 1395 تهران پرس 29 بهمن 1395 تهران پرس 30 بهمن 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۲    
مراسم جایگزینی چهل هزارمین تاکسی فرسوده صبح امروز با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۶    
گاو صندوق های کشف شده از زیر آوارهای پلاسکو توسط پلیس دپوی می شوند. به گفته مسئولان هر گاو صندوقی که از زیر آوار پیدا می شود توسط پلیس دپو می شود تا پس از بحران و احراز هویت تحویل صاحبانش گردد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۹    
همدردی و تسلیت به داغداران و از خود گذشتگان ایستاده در غبار
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ عزیزترین را به تمامی آتش نشانان فداکار و باشهامت تقدیم کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۹    
نایب رییس شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم واقع بینانه به حادثه پلاسکو نگاه کنیم همه ما مقصریم، تقصیر را بر گردن دیگری نیاندازیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
رییس آموزش و پرورش منطقه 12 شهر تهران از تعطیلی دو مدرسه نزدیک ساختمان پلاسکو در روز یکشنبه سوم بهمن ماه خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۰    
خزانه جواهرات ملی بانک مرکزی به دلیل محدودیت ترافیکی اعمال شده در محدوده حادثه آتش سوزی و فروریزی مرکز تجاری پلاسکو در هفته آینده تعطیل است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۹    
این پاندای بامزه که "منگ منگ" نام دارد بخوبی می داند از چه زاویه ای خود را با دوربین سلفی گوشی تطبیق دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۵    
برندگان جایزه باربد جشنواره موسیقی فجر در بخش های مختلف از سوی هیات داوران معرفی شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۲    
پرچم سیاه بر فراز برج یانقین تبریز ؛ اولین ایستگاه آتش نشانی کشور
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی روزهای 30 دی و اول بهمن ماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۷    
دختر کاظم افرندنیا گفت: در حال حاضر پدرم در آی سی یو بستری هستند و قرار است بعد از خارج شدن لخته خون ها فردا یا پس فردا عمل جراحی شود و از همه مردم می خواهم برای سلامتی پدرم دعا کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۵    
حجت الاسلام سید رضا تقوی به نمایندگی از مقام معظم رهبری صبح جمعه یکم بهمن با حضور در بیمارستان پارس از مجروحین حادثه ساختمان پلاسکو عیادت کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۵    
رئیس کمیته عمران شورای شهر از حفر مسیر جدید برای دسترسی به فضای پشت موتور خانه خبر داد و گفت: دسترسی های تونل های قبلی به فضایی از انباشت نخاله رسید و فضای دود و آتش از مسیرهای قبلی امکان امداد رسانی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی شهر تهران را در روز شنبه و در حاشیه معابر محل حادثه ساختمان پلاسکو تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۰    
یک مسئول هلال احمر درباره عملکرد سگ های نجات به دلیل دود و حرارت حریق ساختمان پلاسکو گفت: در برخی نقاط زیرین ساختمان پلاسکو حرارت بین 200 تا 600 درجه است که باعث تاثیر منفی بر عملکرد نیروی انسانی و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۷    
هنرمندانی از جمله مهران غفوریان و حسین سلیمانی در محل حادثه پلاسکو حضور پیدا کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تاکنون نزدیک به 25 خانواده مفقودی یکی از اعضای خود را به پلیس اعلام کرده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۸    
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت: فردا شنبه دوم بهمن ماه تمام دانشگاه ها به فعالیت خود ادامه می دهند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۵    
25 ساعت از حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می گذرد و مأموران همچنان بی وقفه تلاش می کنند تا هر چه سریعتر آواربرداری پایان یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۲    
در پی شهادت تعدادی از ماموران آتش نشان در جریان امداد رسانی به مردم در ساختمان پلاسکو، هیئت دولت فردا را عزای عمومی اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۸    
جان کری، وزیر خارجه آمریکا بعد از چهار سال این سمت را ترک کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۹    
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران می گوید سه هزار ساختمان در تهران از لحاظ ایمنی، وضعیتی مشابه وضعیت ساختمان پلاسکو دارند که روز گذشته (پنجشنبه) 30 دی بر اثر آتش سوزی، فروریخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولان عزیز ما باید روی سیاست توسعه تعامل خط قرمز بکشند زیرا خلاف اصل استکبارستیزی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۰    
امام جمعه موقت تهران ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو گفت: سلاح های لازم در همه میدانها را باید داشته باشیم تا خطر را دفع کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۷    
جسد دو تن از آتش نشانان گرفتار زیر آوار ساختمان پلاسکو که روز گذشته (پنجشنبه) 30 دی امسال بر اثر شدن آتش سوزی فروریخت، مشخص شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد برخی افراد در فضای مجازی و رسانه ها گفت: بهتر است بعضی افراد در فضای مجازی با انتشار شایعات با جان آدمها بازی نکنند و کاسب کار سیاسی بودن در این شرایط ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۹    
به گزارش تهران پرس ، در تصاویر زیر اشک و انتظار مادران و همسران را برای شنیدن یک خبر خوش از ساختمان پلاسکو و نجات جان آتش نشانان محبوس در آن مشاهده می کنید. منبع : خبرآنلاین
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 تهران گفت: احتمال تعطیلی دو مدرسه دخترانه که در محدوده ساختمان پلاسکو قرار دارند برای شنبه 2 بهمن وجود دارد و نظر نهایی درباره این مسئله تا عصر امروز اعلام می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
در این گزارش به صورت خلاصه نظریات دانشمندان را مورد برانگیخته شدن انسان در دنیای آخرت مطرح می کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۱    
25 ساعت از حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می گذرد و مأموران همچنان بی وقفه تلاش می کنند تا هر چه سریعتر آواربرداری پایان یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۸    
معاون امداد و نجات استان تهران از کشف یک کلاه در زیر آوارخبر داد و گفت که هنوز جنازه ای یافت نشده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۰    
مسئولان امدادرسانی و آواربرداری حادثه ساختمان پلاسکو تصمیم گرفته اند از داخل کانال فاضلاب، وارد این ساختمان شوند و افراد گرفتار در زیر آوار را نجات دهند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران از محل حادثه ساختمان پلاسکو بازدید کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به پنجاه ویکمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: انتظار از شما عزیزان کاری بیش از خودسازی علمی و دینی و اخلاقی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۶    
شهید بهنام میرزاخانی یکی از آتش نشانانی که در حادثه دیروز پلاسکو جان خود را به خطر انداخته بود بر اثر شدت سوختگی شدید در بیمارستان به شهادت رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۳    
نماینده رهبر انقلاب از آتش نشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو عیادت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
جانشین رئیس سازمان پزشکی قانون در مدیریت بحران از آماده باش تیم های پزشکی قانونی برای شناسایی و صدور جواز دفن جان باختگان احتمالی حادثه پلاسکو خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
تصاویر انتظار تلخ خانواده شهدای آتش نشان مقابل پلاسکو را مشاهده می کنید
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
وزیر کشور که در محل حادثه حریق ساختمان پلاسکو حضور یافته می گوید آتش خفته در طبقات زیرین این ساختمان که فروربخته وجود دارد و شاید با کوچکترین فشار، شاهد انفجار باشیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۹    
25 ساعت از حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می گذرد و مأموران همچنان بی وقفه تلاش می کنند تا هر چه سریعتر آواربرداری پایان یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۶    
تصاویری که مشاهده می کنید، دو حرفه ایست که در ساعات گذشته بامداد اول بهمن یکی از پارکینگ پاساژکویتی ها حفرشده و دیگری از کف طلافروشی مجاور؛
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۳    
رئیس مجلس در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار کشور را تسلیت گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
در حالی که 24 ساعت از وقوع حادثه پلاسکو می گذرد، سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه شرایط امدادرسانی بسیار سخت و دشوار شده است
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی اعمال شده در اطراف محل حادثه پلاسکو را تشریح کرده و از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در مرکز پایتخت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۸    
حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و 624 هزار تومان و حداکثر 2 میلیون و 436 هزار تومان خواهد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
کانال تلگرامی دفتر مقام معظم رهبری، تصویری از حادثه امروز آتش سوزی ساختمان پلاسکو را منتشر کرد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۶    
در تصویر زیر گریه های دختر یک آتش نشان در آغوش پدر قهرمانش را می بینید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
بنا به دستور محمد پرورش، مدیرعامل آبفای استان تهران، تمام امکانات و تجهیزات این شرکت در اختیار ستاد بحران این حادثه پلاسکو قرار گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۴    
رئیس اورژانس کشور از به شهادت رسیدن آتش نشان مصدومی که روز گذشته در جریان اطفای حریق ساختمان پلاسکو به بیمارستان منتقل شده بود، خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۱    
25 ساعت از حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می گذرد و مأموران همچنان بی وقفه تلاش می کنند تا هر چه سریعتر آواربرداری پایان یابد.