شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۴۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 30 مهر 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 مهر 1395 تهران پرس 2 مهر 1395 تهران پرس 3 مهر 1395 تهران پرس 4 مهر 1395 تهران پرس 5 مهر 1395 تهران پرس 6 مهر 1395 تهران پرس 7 مهر 1395 تهران پرس 8 مهر 1395 تهران پرس 9 مهر 1395 تهران پرس 10 مهر 1395 تهران پرس 11 مهر 1395 تهران پرس 12 مهر 1395 تهران پرس 13 مهر 1395 تهران پرس 14 مهر 1395 تهران پرس 15 مهر 1395 تهران پرس 16 مهر 1395 تهران پرس 17 مهر 1395 تهران پرس 18 مهر 1395 تهران پرس 19 مهر 1395 تهران پرس 20 مهر 1395 تهران پرس 21 مهر 1395 تهران پرس 22 مهر 1395 تهران پرس 23 مهر 1395 تهران پرس 24 مهر 1395 تهران پرس 25 مهر 1395 تهران پرس 26 مهر 1395 تهران پرس 27 مهر 1395 تهران پرس 28 مهر 1395 تهران پرس 29 مهر 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
یادواره شهدای یگان ویژه فاتحین بسیج عصر جمعه (سی ام مهر) با حضور سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۹    
پلیس عربستان سعودی چهار نفر را در ماجرای حضور زنان مدل در کنار خودروها در نمایشگاه خودرو جده بازداشت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: حق ما در این بازی شکست نبود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳    
تیم فوتبال استقلال موفق شد با شایستگی از سد سایپا عبور کرده و سه امتیاز دیگر به داشته هایش اضافه کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۱    
آخرین آمار فروش برخی فیلم های سینمایی از سوی پخش کنندگان اعلام شد و در این میان فروشنده با بیشترین تعداد سالن بعد از 40 روز نمایش بیش از 12 میلیارد فروخته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۲    
هانیه توسلی با حضور در برنامه اینترنتی 35 آنلاین گفت بازی خودش را قبول ندارد و هنوز آن نقشی که بتواند حداکثر توانایی هایش را به رخ بکشد، بازی نکرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۳    
شهردار تهران گفت: شهدای مدافع حرم باعث احیای مجدد اسلام و ایجاد عزت و اقتدار برای مسلمانان شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مبلغ قابل توجهی از تخلفات صندوق فرهنگیان به بانک سرمایه مربوط می شود، این بانک بدون گرفتن ضمانت نامه های کافی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۴    
اکبر عبدی با حضور در برنامه خوشا شیراز از بدهی 20 ساله فراستی به خود و از نقش شریفی نیا در عقد قرارداد با بازیگران فیلم اخراجی ها گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۹    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا از راه اندازی قطار پرسرعت پردیس در مسیر کاشان-تهران در راستای گسترش خدمات ریلی مسافری و به منظور رفاه حال هموطنان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۹    
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه از رفتن گودرزی خوشحال نیست گفت: به نظرم وزیر ورزش را مجاب کردند که استعفا بدهد. از رفتن او خوشحال نیستم و اعتقاد دارم ورزش لطمه خواهد دید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله انتحاری داعش به مرکز تولید برق نزدیک کرکوک که به شهادت و زخمی شدن چندین نفر از جمله چند کارشناس ایرانی انجامید را به شدت محکوم کرد و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۰    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ابراز امیدواری کرد که همه اصولگرایان در انتخابات 96 بر روی یک کاندیدای واحد اتفاق نظر کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۷    
اعضای مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و پیرامون مسائل محیط زیستی استان گفت وگو کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس از مشخص شدن گزینه های دولت برای 2 وزارت خانه دولت یازدهم خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ابوسفیان زمان آمریکای فریبکار ظالم است و عربستان و اسرائیل کودک کش تجلی استکبارجهانی در عالم هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ابوسفیان زمان آمریکای فریبکار ظالم است و عربستان و اسرائیل کودک کش تجلی استکبارجهانی در عالم هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۷    
در حالیکه تنها چند ساعت به پایان مهلت ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 باقی مانده است که حدود نیمی از خانوارهای ایرانی به صورت الکترونیکی در این طرح ملی شرکت کرده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۴    
مچ بیرانوند آسیب دیده و عکسبرداری نشان می دهد این آسیب دیدگی چقدر جدی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۴    
رضا صادقی، خواننده پاپ، عکسی از دوران کودکی خویش در اینستاگرام منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۸    
وبسایت افشاگر ویکی لیکس نخستین بخش از ایمیل های رییس جمهوری آمریکا را منتشر کرد که در میان آنها آدرس محرمانه مورد استفاده وی در ارسال ایمیل ها دیده می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۸    
شرکت هیوندای موتور انگلستان با همکاری یک کارشناس از دانشگاه گلداسمیت لندن با بررسی 1000 راننده انگلیسی دریافته اند که زنان به هنگام رانندگی به طور متوسط، 12 درصد عصبانی تر از مردان هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۷    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: خودروی پژو پارس با دو عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۴    
شاخص قیمت تولیدکننده محصولات مرغداری های صنعتی کشور در بهار امسال نسبت به نسبت به بهار سال گذشته 4.14 درصد کاهش یافته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۴    
بررسی صفحات شخصی در هنگام استراحت سبب کاهش کیفیت خواب و کم شدن هورمون ملاتونین می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۱    
پنجاه و پنجمین شماره هفته نامه خبری - تبیینی خط حزب الله با سخن هفته ای درخصوص دفاع رهبر انقلاب از جامعه علمی و نخبگان کشور با عنوان تا نفس دارم لحظه ای کوتاه نمی آیم منتشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۳    
حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری در درخواستی توییتری خطاب به مردم نوشت: برای وزارتخانه های ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش وزیر معرفی کنند
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۰    
به دنبال اجرای طرح L.E.Z از اول مهر، پلیس راهور تنها پس از چند روز از آغاز، اقدام به لغو اجرای این طرح کرد که این موضوع انتقادات بسیاری را باعث شد اما در آستانه اجرای مجدد این طرح ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۴    
یک خبرنگار سابق تلویزیونی، بیل کلینتون را به سه بار آزار جنسی خود در سال 1980 متهم کرد. رئیس جمهوری سابق آمریکا در آن زمان فرماندار آرکانزاس بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۹    
بسیاری معتقدند نشست زمین در مناطق مختلف ایران، به زودی به بحران تازه ای بدل می شود. حتی پدر کویرشناسی ایران معتقد است نشست زمین می تواند مانعی سر راه توسعه کشور هم باشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۳    
کمند امیرسلیمانی که این روزها به طور موقت در نمایش سردار بازی می کند، گفت: حضور در صحنه تالار اصلی تئاترشهر پس از 35 سال برایم بسیار هیجان انگیز و شگفت آور بود و همان شب نخست دوبار سورپرایز شدم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مژده لواسانی مجری صدا و سیما در کنار دختر سردار سلیمانی عکس گرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۷    
مصدومیت امید عالیشاه مقابل استقلال خوزستان به حدی است که شاید چند هفته او را خانه نشین کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۴    
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از خدمات سه وزیر پیشین در دوران تصدی شان تقدیر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به سرانه محدود مسجد در پایتخت، مقرر شده هر ماه 5 تا 10 مسجد در سطح شهر تهران احداث شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۲    
بعد از خاتمه بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، هواداران دو تیم به زد و خورد پرداختند که حاصل آن 33 مجروح بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۲    
فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تشریح آخرین اقدامات مرزبانی برای راهپیمایی اربعین از سفرش به بغداد برای افزایش هماهنگی ها با طرف عراقی خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۹    
در شرایطی که کارگران با درآمد یک ماه کارگر نمی توانند تأمین معیشت کنند، آیا ملاک یک ساعت کار در هفته ملاک مناسبی برای تعیین بیکاری است یا در حال حاضر تعداد زیادی از شاغلین بیکاری قلمداد می شوند؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۱    
عضو هیات علمی بیمارستان شهید مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۲    
مهدی پاکدل تصویری از گریم خود در فیلم نرگس مست را در نقش عارف قزوینی در صفحه شخصی خود قرار داد .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۲۲    
پرستو صالحی بازیگر 39 ساله درباره علت تغییر نام اش در کودکی صحبت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۳:۲۲    
الناز حبیبی عکس جدیدی را منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۲:۲۲    
کوچکترین شهر جهان فقط یک نفر جمعیت دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۱:۲۲    
اجرای مجازات شلاق در ملاء عام برای 13 زن و مرد در "آچه" اندونزی که پیش از ازدواج با هم ارتباط داشتند در رسانه های خارجی بازتاب یافت.