شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۲۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 1 اسفند 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 2 اسفند 1395 تهران پرس 3 اسفند 1395 تهران پرس 4 اسفند 1395 تهران پرس 5 اسفند 1395 تهران پرس 6 اسفند 1395 تهران پرس 7 اسفند 1395 تهران پرس 8 اسفند 1395 تهران پرس 9 اسفند 1395 تهران پرس 10 اسفند 1395 تهران پرس 11 اسفند 1395 تهران پرس 12 اسفند 1395 تهران پرس 13 اسفند 1395 تهران پرس 14 اسفند 1395 تهران پرس 15 اسفند 1395 تهران پرس 16 اسفند 1395 تهران پرس 17 اسفند 1395 تهران پرس 18 اسفند 1395 تهران پرس 19 اسفند 1395 تهران پرس 20 اسفند 1395 تهران پرس 21 اسفند 1395 تهران پرس 22 اسفند 1395 تهران پرس 23 اسفند 1395 تهران پرس 24 اسفند 1395 تهران پرس 25 اسفند 1395 تهران پرس 26 اسفند 1395 تهران پرس 27 اسفند 1395 تهران پرس 28 اسفند 1395 تهران پرس 29 اسفند 1395 تهران پرس 30 اسفند 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 5 عنوان فیلم در شبکه نمایش خانگی موافقت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی پارلمان را به صدا در آورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
یکی از مشکلات اساسی جمعی کثیری از خانواده های محروم در استان سیستان و بلوچستان که مانع از پیشرفت روند زندگی آنها می شود، نداشتن سرپناه مناسب است تا جایی که برخی از این محرومین ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۰    
این هفته هفتاد و پنجمین سالگرد امضای دستور اجرایی فرانکلین روزولت، رئیس جمهور وقت آمریکا برای بازداشت آمریکایی های ژاپنی تبار در جریان جنگ دوم جهانی است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۱    
اولین علامت تبخال احساس ذق ذق ناگهانی است، که معمولا در طی 24 ساعت به تاول تبدیل می شود. معمولا برای کاهش درد از مسکن استفاده می شود.در برخی موارد پزشک کرم های ضد ویروس چون آسیکلوویر تجویز می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
وقتی 30 سال عمر کوتاهت اندازه 100 سال ارزش داشته باشد اینجوری می شود که بعد این همه سال می توانی دوباره تیتر یک همه خبرگزاری های دنیا شوی و همه توجه ها را به سمت خودت بکشانی .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
امروز نرخ فروش دلار آمریکا 3787 تومان شد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 190 هزار تومان به فروش می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
پیرمرد 96 ساله آمریکایی که زمانی خلبان نیروی هوایی این کشور بود باز هوس راندن جت جنگی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۰    
در خانه مجلل این مرد شرقی حتی نشانه ای از عرفان، جاذبه های فلسفی شرق و از پندارهای انسانی وجود نداشت و من که قربانی ساده لوح این برنامه ها بودم به امید اینکه...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: پیاده رو سازی خیابان های فخر رازی و لبافی نژاد و همچنین احداث ساختمان جدید سرای محله انقلاب در دست بررسی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
در دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس تیم های هادرزفیلد و منچسترسیتی به تساوی بدون گل دست یافتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
به منظور جلوگیری از افزایش بحران و کنترل مدیریت سیل نظام نامه مدیریت سیل در وزارت نیرو تدوین و اجرایی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۱    
بارش سنگین برف از روز جمعه، شهر مشهد را سفیدپوش کرد ه و ارتفاع برف تا 29 سانتی متر رسیده است. همزمان با ورود توده هوای سرد از عرض های شمالی کشور ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از افزایش غلظت آلاینده ها در روز سه شنبه خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۵    
جوان دانشجو پس از بازگشت از هندوستان تصمیم به ازدواج گرفت اما نه خانواده دختر به این وصلت تمایل داشتند و نه پدر و مادرش پولی برای سروسامان دادن او.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۶    
پژوهشگران بخش سیستماتیک - اکولوژی گیاهی دانشگاه دامغان موفق به کشف گونه ای جدید از خانواده گل سرخ شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۳    
فرمانده کل سپاه با تأکید به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: نگاه انقلابی و مدیریت جهادی کلید رفع محرومیت و بهبود زندگی مردم است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۱    
منوچهر یگانه دوست درسال 1319 در تهران متولد و از 13 سالگی در لابراتور عکاسی مشغول به کار شد. یگانه دوست امکان ثبت عکس هایی از تهران قدیم را هم داشته و علاوه بر آن از سدهای تهران عکس های زیادی گرفته ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۷    
به اطلاع کلیه مشتاقان زیارت عتبات عالیات که در این دوره از پیش ثبت نام ها شرکت نموده اند، می رساند: ثبت نام اولویتهای 1 تا 10 قرعه کشی از طریق سامانه www.atabat.haj ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
پدر، به این روزها که فکر می کند ناگهان می گوید: الان هم در خانه ای موقت ساکن هستیم، اگر صاحب خانه، خانه اش را بخواهد، تکلیف مهتاب چه می شود؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۹    
سهم اولین فیلم سینمایی با موضوع داعش و مدافعان حرم از اکران، فقط شش سینماست!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
همه ما آب ازشب گذشته را که روی میز، کنار تخت و میز آشپزخانه قرارداشته است، نوشیده ایم؛ حتی آب بطری را که در ماشین مانده؛ اما آیا نوشیدن این آب برای بدن مضر نیست؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۶    
600 واحد صنفی پلاسکو فعالیت خود را در مجتمع نور تهران آغاز کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۵    
سید جلال حسینی و حسین ماهینی به وضعیت هوای خوزستان واکنش نشان دادند و با مردم این استان هم صدا شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
عفونت های کلیه که در جامعه پزشکی به نام پیلونفریت شناخته می شوند، به واقع مشکل آفرین هستند. این یک عفونت اندامی جدی است و فرد مبتلا باید به خوبی به این شرایط رسیدگی کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۹    
تیم های فوتبال استقلال و الاهلی تاکنون سه بار با هم دیدار داشتند که حاصل این سه دیدار دو پیروزی برای استقلال و یک پیروزی برای تیم الاهلی امارات بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
درصد بالایی از افراد روی پوستشان خال های رنگی سطحی یا برجسته دارند. همیشه هم این سؤال پیش می آید که آیا وجود این خال ها در پوست می تواند خطرناک باشد؟ آیا برداشتن آنها با عمل جراحی یا لیزر به صلاح است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که طرف مقابل اقدام به لغو توافق هسته ای کند، همه چیز به خانه اول بازخواهد گشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۹    
این خودرو از دبی به ایران آمده است البته پیش از این چند دستگاه از این خودرو با پلاک موقت وارد کشور شده بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۹    
خندوانه امشب با حضور یکی از فوتبالیست های باسابقه رضا عنایتی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۹    
پیش بینی ها از هزینه 1.2 میلیارد دلاری حفاظت از خانواده ترامپ در دوران ریاست جمهوری وی حکایت دارد و این درحالی است که کل هزینه تامین حفاظت از باراک اوباما در 8 سال گذشته 500 هزار دلار کمتر از این ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
مدارس برخی استان های کشور به علت گردو غبار و برودت هوا فردا سه شنبه همچنان تعطیل هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۰    
قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از تحصیل 400 هزار دانش آموز اتباع خارجی در جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
به دلیل تبعیض و رفتار نژادپرستانه، فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت در شصت و یکمین کنفرانس جهانی زن در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک به نمایش درنمی آید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۹    
رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی کیش عصر امروز شنبه با قهرمانی تیم روسیه (1)، نایب قهرمانی لهستان و عنوان سومی روسیه (2) به پایان رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۳    
اپراتور اول ارتباطی کشور برای پرداخت بدهی های مشترکان خود به شکل اقساطی، شرایطی را در نظر گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
از پیراهن تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از پیشنهاد شش معبر برای نامگذاری به نام شش تن از علما و افرادی که قرار بوده معابری به نام آنها نامگذاری شود خبر داد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۸    
بازیکن استقلال ابراز امیدواری کرد که این تیم سه امتیاز را از الاهلی امارات بگیرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید ابتدای فصل قول داده بود که پرسپولیس را شکست دهند و حالا خوشحال است که به قولش عمل کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۲    
صادق خان شهردار لندن سیاست های دولت ترامپ در قبال مهاجران و پناهجویان را "بی رحمانه و شرم آور" توصیف کرد و گفت: این سیاست ها به این معنی هستند که او نباید اجازه سفر رسمی به انگلیس را پیدا کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
هرروز یک شایعه و حدس فنی درباره آیفون 8 یا آیفون متفاوتی که قرار است به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون توسط اپل بیرون داده شود، منتشر می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه اتوبوس بخش خصوصی و شهرداری و همچنین نرخ بلیت مترو در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اهتمام مدیریت شهری، حرکت در مسیر حمل و نقل پاک با استفاده از وسایل نقلیه بدون آلایندگی یا با حداقل آلایندگی است که مقصد این مسیر به شهری با هوای سالم و به ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
جایگاه مدیریت بجران در روزهای برف و سیل به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۳    
بحران خوزستان، نفس مردم را بریده است. این پدیده را نمی توان با یکجانشینی درمان کرد. مدیریت بحران از پاستور و سعدآباد، به انجام نمی رسد. رئیس جهور باید همین امروز خودش را به اهواز برساند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۱    
اگر برای یک بار هم تجربه استفاده از مترو را داشته باشید حتماً دستفروشانی را دیده اید که با تبلیغِ کالاهایشان سعی در جلب توجه مسافران و فروششان دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: نرخ میوه، سبزی و صیفی در یک هفته گذشته به دلیل بارش شش روزه باران و توقف ورود این محصولات از جنوب کشور افزایش کاذبی یافته است اما از روز سه شنبه دوباره به نرخ قبلی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
سریال نوروزی افسر نمونه به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی مسعود آب پرور در شهرک راه آهن فردا 2 اسفندماه برای شبکه پنج سیما کلید می خورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۳    
ایران شاقول گوینده سابق خبر امروز اول اسفند ساعت 4 صبح در آمریکا درگذشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
196 سال پیش در چنین روزی، معاده ننگین ایران و روس موسوم به عهدنامه ترکمانچای به امضای نمایندگان دو کشور رسید. سندی از بی کفایتی قاجاریه که نسخه آن هنوز هم موجود است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۰    
افسانه بایگان به تازگی اقدام به راه اندازی یک خیریه با نام کانون محبت کرده است تا با شناسایی دانش آموزانی که به دلیل مساdل مالی امکان تحصیل ندارند، آنها را یاری دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۹    
جلسه بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم امروز (یکشنبه یکم اسفندماه ) در دو نوبت صبح و عصر در مجلس شورای اسلامی به ریاست لاریجانی و با حضور نمایندگان ملت برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از کشف 120 هزار لیتر فرآورده های نفت گاز از یک شناور در بندر زرک خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۴    
بیش از 60 شخصیت استرالیایی شامل سیاسیون این کشور با امضای بیانیه ای خواستار جلوگیری از ورود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورشان شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
خطبه عقد زوج جوان جیرفتی در یک مراسم ساده از سوی رهبر معظم انقلاب جاری شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
رضایت با اشاره به اینکه پخش "دورهمی" در نوروز 1396 مشخص نیست، گفت: همه چیز درباره سری دوم این مجموعه تا پایان هفته معلوم می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
سرمربی استقلال در آخرین تمرین تیمش پیش از بازی با الاهلی نمی تواند حضور پیدا کند. منصوریان به تمرین استقلال نمی رسد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
ذاکری با درخواست اینکه مردم امیر تاجیک را از دعای خیر خود محروم نکنند، از مشخص شدن جواب آزمایش این هنرمند تا پایان هفته سخن گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
به دنبال شرایط خاص جوی که در طول روزهای گذشته به وجود آمده بود بعضی از فرودگاه ها مجبور به توقف در برنامه های پروازی شان شدند که طبق اطلاعات جدید ارائه شده از سوی شرکت فرودگاه ها در حال حاضر تمام ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
استادیوم شهید عضدی رشت کاملا پوشیده از برف است. بارش برف در روزهای اخیر و در شهر رشت شدت داشته و مشکلاتی را هم به وجود آورده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
رسانه های خبری روز یکشنبه از حمله خمپاره ای گروه های تروریستی به مناطقی از شهر دمشق پایتخت سوریه گزارش دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
سه ستاره با اجرای احسان علیخانی از شنبه 14 اسفند روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
یک شهروند عربستان در استان "احساء" خیابان های آب گرفته شهر را به جایی برای تفریح با جت اسکی تبدیل کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۹    
بدون تردید اگر سرنوشت موسسه "مجاز مالی کاسپین" همانند موسسات غیر مجاز رقم بخورد این پدیده تاریخی خود شاهدی بر بی تدبیری بزرگ در دولت تدبیر است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
جلسه علنی نوبت عصر مجلس دقایقی قبل برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۷    
ناشران شرکت کننده در نمایشگاه مصر، از اقدام این دولت برای ممنوعیت ارائه کتاب های شیعه بسیار اظهار شگفتی کردند و تأکید داشتند این نوع کتاب ها، در سال های پیش بدون هیچ ممنوعینی ارائه می شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
میترا حجار با انتشار عکس سلفی خود که در اهواز خاک آلود گرفته است نسبت یه این پدیده و بحران زیست محیطی واکنش نشان داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه هیچ توافقی با مانوئل ژوزه برای پرداخت شش میلیارد تومان نداشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۶    
اگر تمام تخلفات این بنا را کنار گذاشته و فقط افزایش تعداد طبقات و متراژ را درنظر بگیریم، با محاسبه حداقلی قیمت هر متر بنای مسکونی نوساز در محدوده شیخ بهایی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۳    
همزمان با استیضاح وزیر راه و حضور برخی دولتمردان در بهارستان تعداد زیادی از سپرده گذاران کاسپین مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا بلکه صدایشان به گوش مسئولان برسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۴    
طبق آمارهای رسمی خانه کتاب، قیمت متوسط کتاب در دی ماه سال گذشته 15 هزار و 158 تومان بوده که در دی ماه سال جاری با 9 درصد افزایش به 16 هزار و 549 تومان رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: مردم بدانند پلیس نگران آینده کشور و آنهاست و در تلاش است تا خودش را برای آینده آماده کند و از همین روست که دانشگاه ها ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر هنرمندان تجسمی عصر صفویه نبودند، امروز چه سخنی از آن عصر داشتیم؟ بنابراین تداوم تمدن جامعه مرهون صاحبان هنرهای تجسمی است که تکریم این بزرگان را می توان تکریم یک ملت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه شرایط محیطی کشور برای هجوم ملخ های صحرایی آماده است، نحوه ورود این ملخ ها را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
پس از چندین روز باراندگی شدید در استان فارس نیروهای امدادی هلال احمر به وسیله هلی کوپتر به مناطق روستایی داراب و جهرم امداد رسانی کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
دکتر علیرضا مقدسی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه به انتشار یک کلیپ در باره "دزد بودن پزشکان" انتقاد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: اینکه وزیری بارها رسما از ملت ایران پوزش خواسته و برای اولین بار یک معاون وزیر استعفا داده را به فال نیک بگیریم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
وزیر راه گفت: آقای جهانگیری ساعت 14:30 بعدازظهر گفتند که طی صحبت هایی که با رئیس جمهور داشتند،استعفای مدیرعامل راه آهن کفایت می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
سریال افسر نمونه به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی مسعود آب پرور فردا در شهرک راه آهن کلید می خورد. این سریال برای شبکه پنج ساخته می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
جلسه علنی مجلس در حالی پایان یافت که قرار است جلسه استیضاح وزیر راه از ساعت 14 در صحن مجلس ادامه یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
عکس زیر امضای طومار توسط متقاضیان مسکن مهر پردیس علیه وزیر راه و شهرسازی مقابل مجلس را نشان می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
مراسم ویژه مختص کسانی است که می خواهند در برگزاری ختم آنلاین سنگ تمام بگذارند.قیمت اش 99 هزار تومان است و برگزارکننده بجز نام و نام خانوادگی مرحوم امکان تغییر و تعیین همه موارد را تا پایان روز قبل از ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
جعفر ابراهیمی متخلص به شاهد از جمله پرکارترین شاعران و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان کشور است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
انفجار بمبی در جنوب پایتخت عراق، 5 کشته و زخمی بر جا گذاشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
پس از پیمان معادی این بار شهرام حقیقت دوست از گریم متفاوت خود در سریال ماه تی تی پرده برداشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: براساس برنامه زمان بندی فاز نهایی باغ پرندگان بزودی به بهره برداری عموم خواهد رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
خدام حرم رضوی همه مسافران سرگردانی که به علت تاخیر زیاد یا کنسل شدن پرواز در فرودگاه مشهد ساعت ها منتظر مانده بودند و پاسخ درستی از طرف مسئولین به آنها داده نشده بود را برای اسکان و پذیرایی به حرم ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
ارزانی ممقانی گفت: در سال های گذشته حتی یک گرم واردات تخمه آفتابگردان نداشتیم الان نه تنها 60 درصد محصول وارداتی است بلکه واردات این کالا با دلار مبادله ای صورت می گیرد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
جردن باروز قهرمان کشتی آزاد آمریکا، در اینستاگرام خود به زبان فارسی از ایرانی ها تشکر کرد و به تیم ملی کشتی ایران تبریک گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۹    
تمامی دوره های تحصیلی شهرستان های بندر دیلم، بندر گناوه، بندر ریگ، در هر دو نوبت صبح و عصر به دلیل نفوذ ریزگردها تعطیل است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
یک شیخ مصری که به دلیل توطئه برای انجام حمله تروریستی در آمریکا در دهه 90 میلادی دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود، روز شنبه در 78 سالگی در زندانی در آمریکا درگذشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
رئیس سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران مهمترین دغدغه شهروندان در 10 ماهه گذشته از سال جاری را مسایل مربوط به موضوعات حمل و نقل و ترافیک اعلام کرد و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
رسیدگی دولت به بحران خوزستان با انتقادات فراوانی همراه شده است. بی اعتنایی و عدم توجه کافی دولتمردان به خوزستان و پیام دیرهنگام رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به مشکلات این استان به این انتقادات دامن زده ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
امنیت شغلی، توجه به معیشت کارگران،جلوگیری از واردات بی رویه، توجه به تولید داخلی، اجرای ماده 41 قانون کار مباحثی بود که در راستای افزایش دستمزد کارگران در سال 96 ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
با وجود پایان زمان اعلام شده درباره مرخصی مهدی هاشمی، وی هنوز به زندان برنگشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
وزن کم کردن و لاغر شدن امروزه امر بسیار مهمی است که برای افرادی که اضافه وزن دارند ، از اهمیت بالایی برخوردار است. اما اینکه چطور وزن کم کنیم و لاغر شدن ما سریع و بدون ضرر برای بدن باشد مهم است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
پس از گذشت چند هفته از سقوط بهمن در منطقه آبعلی جسد راننده ای که از سرنوشتش خبری در دست نبود پیدا شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
جلسه بررسی استیضاح آخوندی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز به کار کرد. در این جلسه معاون اول روحانی برای دفاع از آخوندی وارد مجلس شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
شهرام حقیقت دوست تصویری از گریم متفاوت خود در سریال ماه تی تی را منتشر کرد.
  • ۱