شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۲:۰۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 19 فروردین 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 فروردین 1395 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 3 فروردین 1395 تهران پرس 4 فروردین 1395 تهران پرس 5 فروردین 1395 تهران پرس 6 فروردین 1395 تهران پرس 7 فروردین 1395 تهران پرس 8 فروردین 1395 تهران پرس 9 فروردین 1395 تهران پرس 10 فروردین 1395 تهران پرس 11 فروردین 1395 تهران پرس 12 فروردین 1395 تهران پرس 13 فروردین 1395 تهران پرس 14 فروردین 1395 تهران پرس 15 فروردین 1395 تهران پرس 16 فروردین 1395 تهران پرس 17 فروردین 1395 تهران پرس 18 فروردین 1395 تهران پرس 19 فروردین 1395 تهران پرس 20 فروردین 1395 تهران پرس 21 فروردین 1395 تهران پرس 22 فروردین 1395 تهران پرس 23 فروردین 1395 تهران پرس 24 فروردین 1395 تهران پرس 25 فروردین 1395 تهران پرس 26 فروردین 1395 تهران پرس 27 فروردین 1395 تهران پرس 28 فروردین 1395 تهران پرس 29 فروردین 1395 تهران پرس 30 فروردین 1395 تهران پرس 31 فروردین 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا که در بحرین به سر می برد طی سخنانی گفت که فعالیت های ایران در منطقه باعث نگرانی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا با اتفاقات مهمی همراه شد که به باخت رئال مقابل ولفسبورگ و تساوی سن ژرمن در خانه مقابل من سیتی می توان اشاره کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به مردم آمل درباره ناگفته ها، گفت: شما مردم 16 سیلندر حرکت می کنید اما من تک سیلندر بوده و به مردمی که با سرعت نور حرکت می کنید، نمی رسم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۴    
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال الجزایر اعلام آمادگی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۹    
علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش خبر استعفای خود را تکذیب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۶    
منابع ارشد در 8 مارس گفتند که روس ها با ارسال پیامی به حزب الله لبنان، اعلام کردند که مسکو از گزینه حزب الله برای ریاست جمهوری حمایت می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۰    
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی تیم های ملی جهان با دو پله صعود در مکان نخست آسیا و رتبه چهل ودوم جهان قرار گرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه پژو سواری 206 با جدول حاشیه بزرگراه همت خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه راننده خودرو(خانم) جان خود را از دست داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۷    
محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان و سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه با یکدیگر در هتل فریمنت باکو و بعد از پایان نشست سه جانبه ایران، آذربایجان و روسیه دیدار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۵    
بعد شرکت کند.قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال مثل انتخابات ریاست جمهوری شود،اینکه هر فردی پس از 8 سال نتواند در انتخابات دوره
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۲    
علی اکبر صالحی در گفتگویی مفصل با خبرآنلاین می گوید با اینکه پیشنهاد وزارت خارجه در دولت احمدی نژاد را نپذیرفته بوده، پیامکی متوجه شده او را به این سمت منصوب کرده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
امروز با قوت گرفتن طرح فریز نفتی قیمت نفت در بازارهای جهانی به 40 دلار نزدیک شد اما افزایش تولید نفت عراق مانع از افزایش بیشتر قیمت شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۲    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدرضا جبلی صبح امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور تهران تشییع شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۹    
هافبک ایرانی تیم زیر 21 سال بولتون واندرز انگلیس، نخستین بازی خود را در تیم بزرگسالان این باشگاه انجام داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۲    
میزان آب ذخیره شده در پشت سدهای تامین کننده آب تهران نسبت به سال گذشته 194 میلیون مترمکعب افزایش یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور گفت: افراط همه جا برای ما مضر است، به ویژه در اندیشیدن، فکر کردن، بزرگ ترین خطر برای جامعه می آفریند، در فکر افراطی، هیچ گاه نباید با آژانس بین المللی اتمی همکاری کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۰    
روحانی صبح امروز در آستانه روز ملی فناوری هسته ای، از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سازمان انرژی اتمی ایران در زمینه صنعت هسته ای بازدید کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۴    
به گزارش تهران پرس
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۸    
شرکت حقوقی مستقر در کانادا که به کمک به اربابان زر و زور در دنیا برای فرار از پرداخت مالیات متهم شده با بیش از 1000 شرکت آمریکایی نیز ارتباط داشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۶    
قنادی قدیمی و معروف "فرانسه" در خیابان انقلاب تهران توسط اداره اماکن پلمب شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۳    
صادق زیباکلام برای دومین بار نسبت به کارنامه اقتصادی روحانی و احتمال عدم انتخاب مجدد وی در سال 96 ابراز نگرانی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۳    
به گفته نزدیکان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نظر می رسد یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر با آنکه تخصصی در امور سیاسی ندارد، در اتخاذ تصمیم های مهم سیاسی تأثیرگذار است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید مسئولیت شکست این تیم مقابل ولفسبورگ را بر عهده گرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۷    
رئیس مرکز آمار ایران نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را 18.5 درصد اعلام کرد و گفت: حدود یک میلیون نفر از تحصیل کرده های فوق دیپلم به بالا بیکارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری اتریش با استناد به محافل پارلمان اروپا این خبر را منتشر کرد که یکی از پدید آورندگان حملات تروریستی بروکسل مدتی را در خدمات نظافت پارلمان اروپا کار می کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۱    
سید اسدالله جولایی اعلام کرد: از روز شنبه مبلغ دیه 253 میلیون تومان می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۸    
عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: خبر حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 96 از سوی جریان رقیب ساخته شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۵    
شاید رویا هر شخصی این باشد که بعد از اتمام دوران دانش آموزی خود به یکی از برترین دانشگاه های جهان راه یابد و تحصیلات خود را در بالاترین سطح ممکن ادامه دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۶    
برای دعای شرف الشمس خواص بسیاری ذکر شده که گره گشایی از مشکلات و برآورده شدن حاجت از مهم ترین آنهاست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۳    
دختران و پسران دهه 60 ویژگی های خاصی دارند، که آنها را بیش از دهه های دیگر معروف کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۰    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با صاحبان باغ تالارها و قهوه خانه ها و صنف مربوطه ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۷    
یک قاضی در عربستان سعودی کلیات قانون در کشور پادشاهی عربستان سعودی را به باد انتقاد گرفت و این قوانین را طاغوتی توصیف کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۱    
یکی از گناهان کبیره ی تمدن غرب این است که ازدواج و تشکیل خانواده را در چشم مردم سبک کرد. مثل لباس که عوض می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۵    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران از بررسی کارشناسی مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر افزایش نرخ کرایه های تاکسی،اتوبوس و مترو خبر داد و گفت: نتیجه نهایی تا ابتدای اردیبهشت اعلام می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۲    
هرچند با برداشته شدن تحریم ها انتظارها به کاهش نرخ بیکاری بود و بارها نیز مسئولان دولتی کاهش تعداد بیکاران بازار کار را نوید می دادند، به نظر می رسد برآیند این بازار هنوز نمایان گر آثار برجام نیست ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۳    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
دولت حسن روحانی در حالی روی کار آمد که با نقدینگی 435 هزار میلیارد مواجه بود و این مبلغ را تا بیش از دوبرابر ارتقا داد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: چنانچه فرمانداری درباره تنها افزایش 25 درصدی قیمت بلیت مترو اعتراض داشته باشد، شورای شهر مجددا آن را مورد بررسی قرار دهد و قیمت جدید را اعلام می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۷    
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق جمع بندی که صورت پذیرفته است، جناب آقای حقانی به همراه آقای عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران از محل مورد نظر بازدید خواهند کرد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۴:۲۶    
تهیه کننده برنامه شب کوک به تغییرات در فصل بعدی این برنامه اشاره و بیان کرد که قرار است سبک های موسیقی اصیل و تلفیقی هم به برنامه شب کوک اضافه شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۳:۲۶    
گروه تروریستی داعش چاه شمارۀ 6 میدان نفتی خباز را در جنوب شهر کرکوک در شمال عراق منفجر کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۲:۲۷    
پیکر مطهر سرهنگ پاسدار شهید علی طاهری، از مدافعان حرم با حضور گسترده مردم، خانواده های شهدا، نیروهای مسلح و مسئولان در شهرکرد تشییع شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۰:۵۹    
دبیر کل اتحادیه عرب با اشاره به اینکه مسئله فلسطین محور و مشکل اصلی جهان عرب است، تاکید کرد که اعراب هرگز مشکل فلسطین را حل نخواهند کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۶    
با کشف لاشه چند قوچ و میش در 2 روز گذشته در پارک ملی سرخه حصار، کارگروه ویژه مخاطرات زیست محیطی با حضور اعضا در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران عصر امروز برگزار شد.