شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۵:۴۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 8 فروردین 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 فروردین 1395 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 3 فروردین 1395 تهران پرس 4 فروردین 1395 تهران پرس 5 فروردین 1395 تهران پرس 6 فروردین 1395 تهران پرس 7 فروردین 1395 تهران پرس 8 فروردین 1395 تهران پرس 9 فروردین 1395 تهران پرس 10 فروردین 1395 تهران پرس 11 فروردین 1395 تهران پرس 12 فروردین 1395 تهران پرس 13 فروردین 1395 تهران پرس 14 فروردین 1395 تهران پرس 15 فروردین 1395 تهران پرس 16 فروردین 1395 تهران پرس 17 فروردین 1395 تهران پرس 18 فروردین 1395 تهران پرس 19 فروردین 1395 تهران پرس 20 فروردین 1395 تهران پرس 21 فروردین 1395 تهران پرس 22 فروردین 1395 تهران پرس 23 فروردین 1395 تهران پرس 24 فروردین 1395 تهران پرس 25 فروردین 1395 تهران پرس 26 فروردین 1395 تهران پرس 27 فروردین 1395 تهران پرس 28 فروردین 1395 تهران پرس 29 فروردین 1395 تهران پرس 30 فروردین 1395 تهران پرس 31 فروردین 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۷    
جواد محجوب با برتری مقابل حریف ایتالیایی خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرندپری گرجستان به دیدار نهایی راه یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
تحقیق جدید محققان نشان می دهد زردچوبه می تواند به مقابله با بیماری سل مقاوم به دارو کمک کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۶    
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود از اقامت بیش از 60 هزار مسافر نوروزی از آغاز تعطیلات سال نو تا امروز در شاهرود خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۵۸    
فرمانده انتظامی استان از کشف 375 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهیدمدنی این استان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ما با همکاری و تلاش ثبت اسناد و مراکز قضایی موفق شدیم 30 هکتار زمینی که به صورت غیرقانونی سنددار شده بود به ابطال سند آنها اقدام کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری 15 سارق با 32 فقره سرقت در این استان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از فعالیت های گسترده راه و شهرسازی استان برای افزایش ضریب ایمنی محورها در نوروز امسال خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۷    
ارتش میانمار مدعی شد حضور نیروهای نظامی در بدنه سیاسی این کشور لازم است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۶    
اولین جلسه ائتلاف سعودی موسوم به ائتلاف نظامی اسلامی امروز با حضور اعضای آن در ریاض برگزار شد. این نشست در نوبت بعدازظهر هم ادامه می یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: بر اثر تصادف شدید در لاین جنوبی آزادراه کرج - قزوین 3 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۳۷    
سرمربی تیم ملی کویت در جدیدترین مصاحبه خود دست به افشاگری زد و گفت: اکثر بازیکنان ملی پوش سیگاری هستند و روزانه 15 نخ سیگار می کشند!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۶    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای تامین هزینه تبلیغات خود، فرصت را برای علاقه مندان فراهم کرد تا با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۳    
شهر باستانی تدمر صبح امروز به طور کامل توسط ارتش سوریه از اشغال داعش آزاد شد که این امر با واکنش ارتش و مقامات سوری مواجه شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۱    
زنجان- ویژه برنامه گذر نوروز از فردا به مدت سه روز در مرکز شهر زنجان برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۸    
شبکه های اجتماعی در ساعات گذشته مملو از سلفی آنگلا مرکل با مردی شده است که شباهت بسیاری با نجم العشراوی، بمب گذار بروکسل دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۵    
مدیران شبکه خبری الجزیره قطر تصمیم گرفتند، 500 تن از کارکنان خود را به منظور آن چه که این شبکه آن را افزایش کارایی الجزیره دانسته، از کار برکنار کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۷    
پلیس راه اعلام کرد محور کرج - چالوس کماکان باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد اما در بخش هایی از این جاده ترافیک نیمه سنگین است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۸    
همزمان با آغاز دور دوم سفرهای در بهار 95 ترافیک خودرو ها در منطقه امامزاده هاشم، پلور، پل لاسم و شهر گزنگ که مبادی ورودی استان مازندران محسوب می شوند سنگین است و رفت و آمد در آن به کندی انجام می ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۶    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که طی سه روز آینده هوا به طور محسوسی سرد می شود و امروز شمال غرب، غرب و ارتفاعات کشور شاهد ابر و بارش برف و باران خواهند بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران از انجام اقدامات و اتخاذ تدابیری در حوزه بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی خبرداد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۴    
شهردار تهران گفت: بیش از 10 هزار شغل در مجموعه ستاد گردشگری به وجود آمده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در سال 95 این مصوبه تا بررسی دوباره اجرا نمی شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۲    
پلیس راه نیروی انتظامی ظهر امروز (یکشنبه) با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محور کندوان اعلام کرد که ترافیک طول مسیر محور کرج -چالوس (از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان و از تونل کندوان تا سیاه بیشه) ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از قضاوت سه نماینده داور از ایران در فستیوال دختران زیر 14 سال آسیا که به میزبانی تاجیکستان برگزار می شود، خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۴    
پس از "دورهمی"، موج یافتن منبع اصلی برنامه های تقلیدی صدا و سیما، در شبکه های اجتماعی، به "خندوانه" رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۷    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر از پرداخت 3 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد اهر در طی 12 ماهه سال جاری خبر داد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۴    
مهاجم تاتنهامی سه شیر معتقد است انگلیس موقعیت های بیشتری نسبت به آلمان داشته و حتی می توانسته در این دیدار دوستانه با گل های بیشتری آلمان را شکست دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۱    
تیم فوتبال استقلال تهران اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از سوئد، فردا در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۸    
مرکز مدیریت راه های استان البرزطی اطلاعیه ای از تردد بیش از 17 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۵    
بازیکن فصل گذشته تیم والیبال ثامن الحجج مشهد با یک تیم لهستانی به توافق رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود در شهر صور را صبح امروز در ورزشگاه العروبیه عمان برگزار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۲    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ریزش و رانش کوه در محور روانسر به پاوه و حمیل به ایلام رخ داده و محور بیستون به کرمانشاه نیز دچار آبگرفتگی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۶    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تصادفات منجر به فوت از ابتدای تعطیلات نوروزی در جاده های کشور 10 درصد کاهش یافته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۳    
دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیش از 232 هزار و 844 نفر در قالب 40 هزار و 831 خانوار در مدارس خراسان رضوی اسکان پیدا کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۴    
شماراش آراء انتخابات درون حزبی در ایالت هاوایی نشان می دهد که برنی ساندرز در سومین ایالتی که روز گذشته انتخابات برگزار کرد نیز توانست بر هیلاری کلینتون پیروز شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۱    
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با حضور 23 بازیکن برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۱    
پلیس راه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از رانندگان خواست تا با توجه به بارش نزولات آسمانی با سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: میزان ریزش های جوی در استان لرستان از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 61 درصد افزایش یافته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۶    
خلبان مرکز امداد هوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: تمامی ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر کشور از سلامت کامل پروازی برخوردار هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۴    
سوره مهر الکترونیک تعدادی از جدیدترین تولیدات خود در حوزه کتاب های تعاملی ویژه گروه سنی کودک را در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۳۲    
یدالله بهتاش پیرغلام اهل بیت علیهم السلام می گوید: مصادف شدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با عید نوروز، فرصت مغتنمی است که سبک زندگی خود را فاطمی و مورد رضایت آن حضرت قرار دهیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۰    
سی امین جلد از مجموعه یادگاران شامل صد خاطره از شهید علی محمودوند از فرماندهان گروه تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) منتشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۴    
شماری از فعالان یمنی برای محکوم کردن تجاوزگری ائتلاف تحت فرماندهی عربستان به کشورشان و کشتار مردم یمن با سلاح های انگلیسی مقابل خانه نخست وزیر این کشور در شهر لندن تجمع کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۴    
رئیس فراکسیون بدر عراق هدف از انفجارهای تروریستی اخیر عراق را که در پی آن دهها نفر کشته و زخمی شدند، تبیین کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن از جابه جایی یک میلیون و 60 هزار مسافر نوروزی با قطار از تاریخ 25 اسفندماه تا کنون در قالب طرح نوروزی خبر داد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۶    
روابط عمومی کل سپاه در پیامی درگذشت والده سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه را تسلیت گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۴    
روزنامه معاریو رژیم اشغالگر قدس به نقل از جریان الغد که از گروههای مخالف سوری است به اسرائیلی ها اعلام کرد این گروه به ریاست احمد الجربا برای گفت وگوی علنی و یا محرمانه با کابینه اسرائیل تمایل نشان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۶    
یکی از مقام های یک بیمارستان نظامی گفت: تاکنون اجساد مربوط به 24 نفر از قربانیان حملات تروریستی بروکسل شناسایی شده است
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۳    
جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 179 کیلو و 650 گرم حشیش در شهرستان نهبندان و همچنین 10 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان قاین خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۰    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان این که کاهش نرخ سود بانکی یکی از موضوعات اثرگذار بر بورس 95 است گفت: کاهش نرخ سود می تواند بخشی از پولهای سپرده گذاری شده در بانک ها و نیز قسمتی از نقدینگی سرگردان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۳    
باشگاه های پرسپولیس و العروبای عمان قرارداد خواهر خواندگی امضا کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۷    
فرماندار بندرلنگه گفت: تاکنون 80 هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی وارد بندرلنگه شده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق در ملارد به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۶    
دبیر هیئت شمشیربازی مازندران از کسب مدال نقره مجتبی عابدینی در مسابقات شمشیربازی گرینشی المپیک ریو 2016 (گرندپریکس) کره جنوبی خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۳    
سرمربی ژرمن ها اعتراف کرد که انگلیسی ها در دیدار مقابل آلمان بهتر عمل کردند و توانستند شکست دو بر صفر را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۲    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برخورد خودرو سواری با عابر پیاده در جاده مرند - جلفا، سه راهی زال عابر پیاده جان خود را از دست داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۹    
به گزارش تهران پرس ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در دستور کار قرار دارد. ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۷    
یک روزنامه فرامنطقه ای سعودی مدعی شد دادگاهی در نیویورک که ایران را در حادثه 11 سبتامبر آمریکا دخیل دانسته و محکوم کرده، غرامت تهران را بیش از 21 میلیارد دلار می داند.