شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۲۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 13 فروردین 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 فروردین 1395 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 3 فروردین 1395 تهران پرس 4 فروردین 1395 تهران پرس 5 فروردین 1395 تهران پرس 6 فروردین 1395 تهران پرس 7 فروردین 1395 تهران پرس 8 فروردین 1395 تهران پرس 9 فروردین 1395 تهران پرس 10 فروردین 1395 تهران پرس 11 فروردین 1395 تهران پرس 12 فروردین 1395 تهران پرس 13 فروردین 1395 تهران پرس 14 فروردین 1395 تهران پرس 15 فروردین 1395 تهران پرس 16 فروردین 1395 تهران پرس 17 فروردین 1395 تهران پرس 18 فروردین 1395 تهران پرس 19 فروردین 1395 تهران پرس 20 فروردین 1395 تهران پرس 21 فروردین 1395 تهران پرس 22 فروردین 1395 تهران پرس 23 فروردین 1395 تهران پرس 24 فروردین 1395 تهران پرس 25 فروردین 1395 تهران پرس 26 فروردین 1395 تهران پرس 27 فروردین 1395 تهران پرس 28 فروردین 1395 تهران پرس 29 فروردین 1395 تهران پرس 30 فروردین 1395 تهران پرس 31 فروردین 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۴    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین صحت ندارد، گفت: تمام مدارس کشور فردا دایر است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۱    
شبکه راشا تودی از وقوع یک انفجار در پاریس پایتخت فرانسه خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۱    
نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در روزهای ابتدایی سال 95 تغییری نخواهد کرد .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۵    
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه از ساعت 16 روز پنجشنبه جاده چالوس یک طرفه شد، گفت: با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر محدودیت ترافیکی تا ساعت 3 صبح شنبه ادامه دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۲    
بمب گذاری یکی از روش های اصلی تروریست های تکفیری برای انجام عملیات های تروریستی و نیز کاهش سرعت پیشروی رزمندگان مقاومت در مناطق آزاد شده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل دور بودن از آمادگی بدنی دیدار با استقلال خوزستان را هم از دست داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۹    
شبکه راشا تودی از وقوع یک انفجار در پاریس پایتخت فرانسه خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۹    
شبکه راشا تودی از وقوع یک انفجار در پاریس پایتخت فرانسه خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۶    
در کابینه جدید همه وزیران به استثنای وزیران دفاع و کشور تغییر کردند. در کابینه جدید علی بن حسین به عنوان وزیر خارجه جدید و جایگزین ابراهیم الجعفری معرفی شده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۳    
امام علی علیه السلام فرموده اند نگاه به سبزه زار درمان کننده و نشاط آور است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۳    
پست اینستاگرامی عاشقانه یک خانم درباره سیزده به در، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. این خانم که همسر یک افسر پلیس است با انتشار این پست ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۰    
پس از اینکه چندی پیش تروریست های داعش در سوریه با منتشر کردن تصاویری از شروع به کار پلیس راهنمایی و رانندگی این گروه خبر دادند حالا گروه تروریستی جیش الاسلام با منتشر کردن تصاویری از افتتاح پلیس ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک روان در جاده های کشور از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 12 استان کشور خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۱    
قائم مقام سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیوئی از راه اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن سیار به نام اشخاص بر روی پورتال این سازمان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۱    
ریزش 40 سانتیمتری برف که از شب گذشته شدت گرفت، باعث قطعی برق در 15 روستای بخش کجور شد و بی توجهی مسئولان به مشکلات موجود باعث اعتراض مردم شدید شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۸    
واکنش تند کاربران شبکه های مجازی پس از شوخی رشید پور درباره تغییر عکس حساب های کاربری به پرچم ایران این مجری را مجبور به ترک فضای مجازی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۵    
کی روش در پایان بازی با هند به نوعی برای تماشاگران دست تکان داد که گویی قصد ترک تهران و خداحافظی از تیم ملی را دارد!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۲    
این روزها شاهد تهدیداتی از سوی داعش برای کشورها و مسئولین اجرایی آنها هستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۹    
بازیگرهایی که با لباس ها و تیپ های عجیب و متفاوت روی فرش قرمزهای فیلم ها حاضر می شوند، گاهی برای بازی در یک نقش مجبورند گریم های زشتی را تحمل کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۴    
قائم مقام وزیر نیرو با تشریح جدیدترین تدابیر اتخاذ شده برای آبرسانی به شهرها در فصول بهار و تابستان 95 گفت: تعداد 450 شهر در وضعیت تنش و 6 کلانشهر نیز در حالت حاد کمبود آب قرار دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۴    
روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از یک دیپلمات سازمان ملل گزارش داد که شورای امنیت روز جمعه نقض قطعنامه 2231 مربوط به آزمایشهای موشکی ایران را بررسی خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۱    
بانک ملی شعبه فاطمیه مشهد، مخصوص بانوان راه اندازی شد. این بانک جز بانوان پذیرای هیچ مشتری دیگری نخواهد بود و نخستین بانک مخصوصا بانوان در مشهد است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۸    
یک مسئول هلال احمر با تشریح جزئیات برف و کولاک و سیل در 9 استان کشور از ادامه امدادرسانی ها خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۵    
استقبال مخاطبان از فیلم های سینمایی در اکران نوروزی سبب شد تا در اتفاقی کم سابقه نمایش فیلم سینمایی بادیگارد در سینما آزادی تهران در تاریخ 13 فروردین 1395 به سانس 5:20 صبح برسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۵    
نامزد جنجالی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا گفت: شاید روزی ما مجبور شویم از سلاح های هسته ای استفاده کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۲    
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از بیمه گذاران خواست برای خرید الحاقیه مربوط به مابه التفاوت افزایش دیه سال جدید اقدام کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۹    
سال 94 نیز با وعده های متعدد دولتی ها برای تحویل واحدهای مسکن مهر سپری شد، در سالی که گذشت وزیر راه و شهرسازی از هر فرصتی برای انتقاد از طرح مسکن مهر استفاده کرد و در مجموع روز پروژه های مسکن مهر ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۹    
دوربین های کنترل تردد در محدوده های طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح فردا و پس از 15 روز توقف اجرای این دو طرح روشن خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۶    
بانک مرکزی از کاهش 10.3 درصدی معاملات مسکن در شهر تهران طی سال 1394 خبر داد و اعلام کرد متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در شهر تهران طی سال 1394 بالغ بر 38 ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۶    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اجرای 90 پروژه هتل های چهار و پنج ستاره با سرمایه گذاری 560 میلیارد تومان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۳    
نیروهای امنیتی ترکیه با ثبت لحظه قرار دادن خودروی بمبگذاری شده در مسیر سرویس نیروهای پلیس ترکیه در شهر دیاربکر به دنبال یافتن عامل این بمبگذاری تروریستی هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۲    
نقشه دمای استانها درتاریخ 95/1/13 به شرح زیر است:
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۹    
جانشین نیروی انتظامی گفت:44 درصد تصادفات از نوع واژگونی خودرو در نوروز بوده که خستگی و خواب آلودگی و شرایط جوی این موضوع را تشدید کرده است .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۰    
مقایسه نرخ رشد اسکناس و مسکوک در دست اشخاص طی ده سال گذشته نشان می دهد؛ این رقم طی سال های 93 و 94 با افت شدید همراه بوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس بررسی های انجام شده در روز طبیعت وضعیت جوی استان بوشهر مطلوب است اما خلیج فارس در این استان مواج پیش بینی می شود و ارتفاع موج تا 2 متر می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۱    
ستاره اروگوئه ای پیشین تیم فوتبال اینتر رسما از فوتبال خداحافظی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۸    
در قرون وسطی مجازات عجیبی برای زنان پرحرف در نظر گرفته بودند. در اوایل قرن شانزدهم در اسکاتلند و انگلستان، مردان برای تنبیه زنان پرحرف خود از ماسک های فلزی استفاده می کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۵    
قاچاقچی دستگیرشده درپاسگاهی درکازرون سه افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساند
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۳    
فراز کمالوند پس از اعتراض های مکررش به تصمیمات داور، از کنار زمین اخراج شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۰    
شبکه بی بی سی در مستندی با موضوع عملکرد اوباما، روایت جدیدی از مکالمه رئیس جمهوری اسلامی کشورمان و رئیس جمهوری آمریکا مطرح کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۴    
خداوند در قرآن کریم به آیات و نشانه های خود در طبیعت قسم خورده است، به همین خاطر هم ما بندگان موظفیم در حفظ و نگهداری از این آیات الهی تلاش کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۴    
پلیس فتا درباره احتمال ورود ویروس از طریق دانلود فایل فشرده تقویم 95 هشدار داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۴    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مهلت ارایه مدارک متقاضیان طرح95 که واجد شرایط تشخیص داده شده اند، به دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبر داد .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۱    
عکس سلفی ای که در نگاه اول یک عکس معمولی است باعث ترس بسیاری از کاربران فضای مجازی شد . بازتاب تصویر زن و شوهر در شیشه پشت سرشان باعث این ترس شده بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۵    
عکسی که از پشت صحنه برنامه سمت خدا در فضای مجازی منتشر شده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۹    
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است جبران فاصله 4 امتیازی با استقلال سخت نیست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۶    
نقشه دمای استانها درتاریخ 95/1/13 به شرح زیر است:
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۴    
معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز پنج شنبه گفت به واسطه توافق هسته ای، واشنگتن می تواند بدون نگرانی اتمی نسبت به تهران، با برنامه موشکی ایران مقابله کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۴    
برف و باران در جادههای 14 استان کشور در حال باریدن است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۴    
کمربندی نوشهر، چالوس، آزادراه قزوین، محور پیرانشهر، نقده، مشهد چناران، کازرون، دشت ارژن، بی ستون و سقز بار ترافیکی نیمه سنگین است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۱    
نتایج جدیدترین نظرسنجی مشترک دانشگاه مریلند و موسسه ایران پل از افزایش حمایت مردم ایران از نقش منطقه ای این کشور و همچنین کاهش بیش از پیش اعتماد آنان به پایبندی واشنگتن به تعهداتش در برجام حکایت دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۱    
در حالی رکود بازار مسکن وارد چهارمین سال می شود که یکی از طولانی ترین رکودهای این بازار را تجربه می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
بیشترین طبیعت گردی و سفر به عرصه های منابع طبیعی در ایام تعطیلی مانند نوروز و به ویژه روز طبیعت یا همان سیزده بدر اتفاق می افتد که معاون وزیر جهاد کشاورزی برای حفاظت از منابع طبیعی به مردم توصیه و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۵    
خانۀ 90 ساله که قرار بود تخریب شود، با کمک متخصصان از جایی به جای دیگر منتقل شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری"آسوشیتدپرس" به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد که دولت اوباما به زودی به دولت ها و بانک های خارجی اعلام خواهد کرد که در معاملات با ایران می توانند از دلار استفاده کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۹    
کرمان رسیده بودم من در راه بلوچستان که روز رأی گیری بود، در فرودگاه بچه های حزب الهی و داغ کرمان آمدند، صندوق را آوردند چند تا صندوق بود، هر کدام می خواستند که بیاورند من تویش رأی بیاندازم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۶    
استاد شهید مرتضی مطهری که از شخصیتهای محوری انقلاب اسلامی ایران بود، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش های بی وقفه ای در جهت برگزاری رفراندوم و انتخاب عنوان جمهوری اسلامی برای نظام نوپای ایران ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۳    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: هواپیمای ایرباس 320 با 155 مسافر و با شماره پرواز 7024 امروز نخستین پرواز خود را از فرودگاه بین المللی کیش به مقصد تهران انجام داد .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۰    
داعش با حملات تروریستی خود ترس و اضظراب را در بین مردم اروپا گسترش داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
این سلفی قبل از خودکشی گرفته شده است و در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.