شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۲۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 25 فروردین 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 فروردین 1395 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 3 فروردین 1395 تهران پرس 4 فروردین 1395 تهران پرس 5 فروردین 1395 تهران پرس 6 فروردین 1395 تهران پرس 7 فروردین 1395 تهران پرس 8 فروردین 1395 تهران پرس 9 فروردین 1395 تهران پرس 10 فروردین 1395 تهران پرس 11 فروردین 1395 تهران پرس 12 فروردین 1395 تهران پرس 13 فروردین 1395 تهران پرس 14 فروردین 1395 تهران پرس 15 فروردین 1395 تهران پرس 16 فروردین 1395 تهران پرس 17 فروردین 1395 تهران پرس 18 فروردین 1395 تهران پرس 19 فروردین 1395 تهران پرس 20 فروردین 1395 تهران پرس 21 فروردین 1395 تهران پرس 22 فروردین 1395 تهران پرس 23 فروردین 1395 تهران پرس 24 فروردین 1395 تهران پرس 25 فروردین 1395 تهران پرس 26 فروردین 1395 تهران پرس 27 فروردین 1395 تهران پرس 28 فروردین 1395 تهران پرس 29 فروردین 1395 تهران پرس 30 فروردین 1395 تهران پرس 31 فروردین 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۸    
رسانه های روسی از دستگیری دو تبعه روسیه مظنون به جاسوسی در ترکیه توسط ماموران امنیتی آن کشور(ترکیه) خبر دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۸    
منابع رسانه ای اعلام کردند که نیروهای امنیتی اردن با حمله به دفتر اخوان المسلمین در پایتخت این کشور ، دفتر این گروه را بستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۸    
دانشجویان تجمع کننده مقابل وزارت اقتصاد در بیانیه پایانی خود جلوگیری و مبارزه با امر قاچاق را امری مهم دانسته و عنوان کردند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۸    
در حالی که قیمت پیاز کشاورزان در مقاطعی با کاهش و باعث ضرر و زیان همراه شد، در سال گذشته قیمت این محصول تا 3 هزار تومان بالا رفت و عایدی کشاورزان را از هر هکتار به 90 میلیون تومان رساند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۸    
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: سوختگی در 11 ماه سال گذشته جان یک هزار و 565 نفر را در کشور گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6.7 درصد کاهش یافته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۸    
فرماندار دورود گفت: قطار مسافربری دورود به اندیمشک از ریل خارج و اکنون خط راه آهن شمال به جنوب مسدود شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۳    
طرح احمد توکلی درباره بنزین روز گذشته در مجلس ابهاماتی را به وجود آورد. این طرح که با عنوان "پلکانی شدن نرخ بنزین" شهرت یافت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۰    
در حالی انتخاب ترکی برای قضاوت داربی 82 قطعی شده، مسئولان کمیته داوران اصرار دارند که بگویند هنوز داور داربی انتخاب نشده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۴    
معاون امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: در مورد بودجه کل شهرداری، در نخستین بند اعلام شده است که به منظور جلوگیری از توقف امور و ارائه خدمات به مردم شهر تهران باکلیات بودجه موافقت می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۸    
جزئیات حملات انتحاری 13 نوامبر 2015 پاریس پایتخت فرانسه هنوز آشکار نشده است، و کشورهای اروپایی برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین حملاتی نیروهای امنیتی خود را به حال آماده باش درآورده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد در راستای نظم دهی بیشتر به شهر و مقابله با تخلفات ترافیکی، تجهیزات هوشمند ترافیکی در تهران دو برابر خواهند شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۸    
استقلال وپرسپولیس در شرایطی روز جمعه برابر هم قرار می گیرند که در دیدارهای گذشته بازیکنان تعویضی پرسپولیس تاثیرگذار بودند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۳    
بر اساس قانون تجارت الکترونیک جزای محکومان در بستر مبادلات الکترونیکی حبس از یک تا سه سال و پرداخت جزای نقدی معادل مال مأخوذه است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۸    
وزیر فرهنگ عربستان در واکنش به سخنان علی اکبر ولایتی اتهامات کشورش علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد که تهران عامل بی ثباتی در خاورمیانه است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۲    
تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود قبل از دیدار مقابل پرسپولیس را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۹    
اسطوره باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دیدن دربی 82 در استادیوم را نپذیرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران عازم ترکیه شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۷    
وزیر خارجه ایران در واکنش به تلاش های مخرب سعودی ها در استانبول علیه ایران و حزب الله، سرنوشت وزیر خارجه رژیم بعث عراق را به مقامات سعودی یادآور شد و این گونه اقدامات را باعث خشنودی تل آویو خواند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۱    
کارشناسان معتقدند برگزاری انتخابات پارلمانی در سوریه دال بر وجود دولت و حکومت در سوریه است
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۸    
ازدواج سالمندان تاچند دهه قبل در بین خانواده ها ناپسند بود و اغلب با اعتراض مواجه می شد اما مدتی است که این تابو شکسته وازدواج سالمندان بیشتر شده که می تواند نشانه خوبی برای سلامت آنها باشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۳    
یک گروه مستندساز از کشور کرواسی به تهران آمده اند تا مستندی از دربی 82 بسازند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
موافقت تل آویو با اقدام مصر در بازپس دادن دو جزیره صنافیر و تیران به عربستان، نشانه فرآیندهای محرمانه ای است که در پشت پرده در جریان است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۱    
فعال سازی و غیر فعال سازی خدمات پیامکی همه اپراتورهای موبایل یکسان شد و مشترکان با استفاده از سامانه پیامکی 800 و یا شماره گیری #800* می توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال روی سیم کارت خود و روش ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۵    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد که آژانس اطلاعات مرکزی این کشور (CIA) طرحی ویژه را برای تسلیح مخالفان در سوریه در صورت شکست آتش بس آماده کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۱    
نمایشگر آپید پروی 9.7 اینچی، از تمام نمایشگرهای LCD دیگر، از جمله LCD آیپد پروی 12.9 اینچی عملکردی بهتر دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۶    
دربی تهران از سال 1348 تاکنون یکی از مهمترین مسابقات دنیاست و رکوردهای جالبی هم در آن دیده می شود از جمله آنکه سرپرست پرسپولیس پنجاه و سومین تجربه نیمکت نشینی در دربی را تجربه می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۳    
باشگاه بارسلونا شایعه غیبت ستاره آرژانتینی خود در بازی امشب مقابل اتلتیکومادرید را تکذیب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۳    
صفحه سفید مرگ یکی از مشکلاتی است که دارندگان موبایل های آیفون و تبلت های آیپد بعد از عرضه iOS 8 تا امروز، با آن دردسرهای زیادی داشته اند. اما حالا با توجه به نسخه بتای iOS 9.3 ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۹    
در نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: معلمان انتظار داشتند حداقل شب عید، مطالبات آنها پرداخت می شد، ولی نشد و آنها در حالی که 6 ماه کار کرده و عرق ریخته بودند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۹    
وزیر آشتی ملی سوریه پس از شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور، انتخابات امروز را دارای دو پیام در سطح داخل و خارج سوریه دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۶    
آخرین نظرسنجی از لبنانی ها درباره پر طرفدارترین شبکه ها، نشان می دهد که شبکه العالم در جایگاهی بالاتر از دیگر رسانه های عرب زبان منطقه ای و جهانی قرار گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۳    
محسن ترکی به عنوان داور دیدار استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۳    
وزارت دفاع روسیه سه شنبه گذشته از سقوط یک فروند بالگرد متعلق به ناوگان هوایی ارتش این کشور در حمص خبر داد. در جریان این سانحه هوایی هر دو خلبان این بالگرد کشته شدند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری شهرآورد پایتخت را تشریح کرد و از برخورد با تخلفات خودروهای متعلق به تماشاگران در اطراف ورزشگاه آزادی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
علیرضا خمسه گفت: مشابهت دو نقش من در بیمار استاندارد و میکائیل شاید به این دلیل بود که زمان کافی برای پرداخت شخصیت ها نداشتیم ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
هرچند پیش از دربی بیشتر کارشناسان شانس پرسپولیس را برای پیروزی بیشتر می دانند اما دلایلی وجود دارد که استقلالی ها را به موفقیت در این بازی امیدوار می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۴    
منوچهر هادی که این روزها من سالوادرو نیستم را روی پرده دارد، گفت: چند کار سینمایی در دست انجام دارم که یکی از آنها به محله قرار داد رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۴    
سایت فیفا پس از قرعه کشی مرحله نهایی بازی های راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه به تحلیل دو گروه این مسابقه ها پرداخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۴    
پلیس سوئد از دستگیری یک مظنون به انجام حملات تروریستی در فرودگاه آرلاندا در استکهلم خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهور مصر اعلام کرد که علیه هیچ کسی [محمد مرسی] توطئه نکرده است و افزود دولت از یک وجب از خاک مصر نخواهد گذشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۸    
نوزاد 10 روزه زنجانی که به علت نامعلومی توان تنفس نداشت به زندگی بازگشت
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۸    
قرار بود یادواره شهدا با نام پدران آسمانی با سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار شد که با مخالفت فرمانداری شهرستان لغو شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
یکی از دو بازیکنی که موفق شد در تاریخ داربی هت تریک کند، بردی به یاد ماندنی برای قرمزها ثبت کرد. هواداران پرسپولیس هنوز در کری خوانی با رقیب خود از عبارت 3-10-10 استفاده می کنند و از قضا خالق این ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
مدافع سپاهان گفت: در خانه نشسته ام و منتظرم رای کمیته انضباطی صادر شده و برایم ابلاغ شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۲    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: اعضای سه گروه تروریستی در مرزهای شرقی و شمال غربی کشور دستگیر شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۲    
یک منبع آگاه در پارلمان عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که "آشوبی" جلسه فوق العاده پارلمان را فراگرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۴    
فروشگاه اینترنتی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران در طرح فروش ویژه، کتب و محصولات تاریخی خود را با تخفیف ویژه عرضه می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۱    
بازار خرید و فروش خودرو در حالی با رکود مواجه است که خودروسازان به امید افزایش قیمت محصولات تمایل چندانی به فروش فوری محصولات خود ندارند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت جهان افروز مشهد گفت: رکود از سال های گذشته سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی در واحد تولیدی جهان افروز شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۲    
صندوق بین المللی پول از افزایش نرخ بیکاری در ایران طی سال گذشته خبر داد و اعلام کرد ایران در رده بندی جهانی رتبه 24 را از این نظر به خود اختصاص داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۲    
معاون اول قوه قضائیه گفت: کسانی که گذشته بسیار خوبی داشته اند و در زمان انقلاب و قبل از آن و در زمان جنگ و بعد از آن و حتی در اوج مسائل مختلف کارهای بسیار خوبی کرده اند امروز نمی دانم که چه شده مسیری ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۲    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از هواداران این تیم برای تشویق همه جانبه سرخپوشان در روز جمعه بر پایه اصول اخلاقی دعوت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۹    
گروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ30 کراس اوور با ویژگی های مورد نظر و خواست مشتری ایرانی را به زودی روانه بازار می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۶    
نامزد احتمالی ریاست جمهوری آمریکا گفت که دو تن از فرزندانش به علت اینکه نتوانسته اند درموعد قطعی برای ثبت نام در فهرست های رای دهندگان مراجعه کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۳    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دیدن بازیکنان پرسپولیس در تمرین احساس کردم خودم مربی تیم هستم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۵    
هادی دمیرچی تهیه کننده شب کوک درباره شرایط این فصل حضور در این برنامه تاکید می کند که در حاضر اپلیکیشن های آن برای ثبت نام از علاقه مندان به شرکت در این مسابقه فعال است
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۴    
شنیده های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که کمیسیون تلفیق مجلس ردیف بودجه یکی از مراکز مهم درمانی آموزشی تهران را حذف نموده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۳    
بارش باران بهاری بعد از ظهر سه شنبه بیست و چهارم فروردین مردم شهر تهران را غافلگیر کرد.به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۷    
در حالی که طی سال گذشته مسئولان دولت یازدهم پرداخت یارانه نقدی را با عبارات "مصیبت عظما" و عذاب الیم" مورد تفقد قرار داده و بر حذف یارانه ثروتمندان تاکید می کردند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۱    
طرح ایجاد کمپین زودرس انتخاباتی با برخی عقلای دولت یازدهم مطرح شده که با مخالفت تلویحی این افراد روبرو شده است
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۲    
معاون اسبق بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می گوید: نحوه اجرای عملیات بانکی از دیدگاه مراجع عظام و جامعه مورد تردید واقع شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۴    
مراسم انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی عصر روز سه شنبه 24 فروردین با حضور شخصیت های فرهنگی و هنری در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد و مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به عنوان چهره ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۶    
از میان 6 نامزد منتخب سال 94 هنر انقلاب اسلامی، مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به عنوان چهره سال انتخاب شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۰    
وضعیت نظامیان زن در ارتش آمریکا امروز به گونه ای است که احتمال تجاوز به یک نظامی زن آمریکایی توسط هم رزمان خود از احتمال تعرض، تجاوز یا کشته شدن بدست دشمن در میدان جنگ، بیش تر است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۲    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به افزایش 9 تا 15 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: البته میزان دقیق افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی تا هفته آینده اعلام می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۹    
شهردار تهران در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اعلام کرد با وجود تمام اقدامات شهرداری و سایر نهادها، دو سوم معتادان متجاهر هنوز در شهر تهران حضور دارند و شهرداری هم فروشگاه های شهروند را می فروشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۶    
رئیس مجلس از رویکرد صداوسیما در مورد مصوبه روز گذشته مجلس درخصوص حذف سه دهک بالای جامعه انتقاد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۲    
مراسم وداع با پیکر شهیدان مجتبی یدالهی و محسن قوطاسلو از مدافعان حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز سه شنبه در معراج شهداء با حضور خانواده شهدا برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۶    
میزان توان تشعشعی از یک مودم یا روتر WiFi به صورت معکوس با مجذور فاصله از آنتن متناسب است، بدین معنی که با دوبرابر شدن فاصله از آنتن میزان تشعشع 4برابر کاهش می یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده اظهار داشت: هشدار داد که هیچ یک از کانال هایی که در تلگرام درباره ی همسریابی فعالیت می کنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۳    
شرکت یاماها ژاپن که سابقه طولانی در ساخت موتور سیکلت دارد، این بار از محصول مفهومی خود در نمایشگاه موتورهای مفهومی ویتنام رونمایی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۰    
با مصرف برخی مواد غذایی می توانید به اضافه وزن دست یابید و کمبود وزن خود را جبران کنید توصیه می کنیم با استفاده از برخی خوراکی های مقوی در این زمینه به صورت طبیعی باعث افزایش وزن خود شوید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۰    
یک پیوند زناشویی ممکن است به دلایل زیادی متزلزل شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موضوع استعفای سرمربی پرتقالی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کی روش در تیم ملی ایران می ماند، گفت: ما نیز قول دادیم تا تسهیلات فعالیت کی روش را فراهم کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۴    
قیمت جهانی نفت که در معاملات دیروز به مرز 45 دلار رسیده بود امروز اندکی کاهش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر 44 دلار و 42 سنت معامله شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۴    
معاون پارلمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام اینکه دولت نمی خواهد در سال 95 با افزایش قیمت ها به مردم فشار بیاورد، گفت: دولت سال گذشته یارانه 4.5 میلیون پُردرآمد را حذف کرد ولی 1 ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۱    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی پیگیری هایی که بنده از مشاوران پروژه انجام دادم، متوجه این موضوع شدم که هیچ گونه مطالعه قبلی برای سنگ فرش شدن محور سی تیر انجام نشده بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده تا به الان متوجه نشدم که چرا فرمانداری با نظر شورای شهر مخالفت کرده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۲    
ابوالقاسم طالبی که حدوداً دو سالی را صرف پیش تولید و تولید یتیم خانه ایران کرده و البته به دلایل مختلف نتوانسته بود فیلمش را در جشنواره فجر به نمایش درآورد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
دولت و مجلس در جلسه امروز سه مصاف مهم در موضوعات حذف یارانه های اقشار پر در آمد، مالیات بستن بر بنزین و تسویه بدهی های بانک مرکز ی داشتند که دولت با لشکر کشی تلاش کرد در سه مصاف پیروز شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۳    
همانطور که از دیرباز گفته اند مصرف یک عدد سیب در روز سلامتی را تضمین می کند، امروزه می گویند مصرف یک عدد هات داگ در روز سلامتی شما را نابود می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۰    
خسارت های سنگین جانی و مالی ناشی از سیلاب هراز گاهی در پایتخت تکرار می شود و توسعه شهری بر دامنه این خسارت ها افزوده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۰    
رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد برای رویارویی با تیم ملی عربستان باید سعودی ها به تهران بیایند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۷    
اجرای عملیات اِسپای توسط یگان ویژه فاتحین بسیج در رزمایش اقتدار ثارالله
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
تناقض موضع گیریهای رسانه ای با مسیر اتفاقات درونی وزارت جهادکشاورزی در موضوع محصولات دستکاری شده ژنتیکی(تراریخته)، موجب بروز نگرانیهایی در افکار عمومی و میان متخصصان بیوتکنولوژی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴    
انتخابات پارلمانی سوریه با مشارکت 3500 نامزد برای انتخاب 250 نماینده دومین پارلمان پس از تعدیل قانون اساسی در سال 2012 میلادی آغاز شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت:باید شاخص های عملیاتی هر مجموعه در حوزه اقتصاد مقاومتی استخراج شود و سپس به صورت مستمر نسبت واگذاری ها، سرمایه گذاری ها و صرفه جویی ها گزارش ارائه شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی تولید یک میلیون و 350 هزار دستگاه خودرو در سال جاری را هدف گذاری کرده که برخی کارشناسان خواستار کاهش قیمت این محصولات شده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۹    
هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال تحت تاثیر یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر کشورمان پیگیری می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۹    
قیمت طلا و سکه امروز در بازار
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
یک روزنامه ترکیه روز سه شنبه فاش کرد که آمریکا تماس های محرمانه ای با سرکردگان داعش در عراق را آغاز کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری از دستگیری و اعدام تعدادی از داوطلبان عضویت در این گروه بدست نیروهای گروه تکفیری طالبان در استان "ننگرهار" افغانستان خبر دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
منابع امنیتی موثق لبنان از طرح تروریستی برای ترور اعضای سفارت فلسطین در بیروت خبر دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
آیت الله موسوی نژاد از علمای مشهدمقدس و موسس حوزه علمیه مشهد دارفانی را وداع گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
از نخستین شب جمعه ماه رجب غفلت نکنید چه آن شب را ملائکه شب رغائب نامند و آن چنان است که چون ثلث شب بگذرد در آسمان ها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه در کعبه و حول آن جمع می شوند و خداوند به آنها ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۵    
نباید دست رو دست گذاشت تا کودکان حاصل از زنان معتاد و کارتن خواب تعدادشان آنقدر افزایش یابد که به یک بحران در شهر تهران تبدیل شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۲:۲۶    
تاریخ انتخابات فدراسیون فوتبال تغییر کرد و بر اساس آخرین تصمیم قرار است مجمع انتخاباتی روز 30 اردیبهشت ماه برگزار شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۱:۲۶    
العالم رئیس جمهوری سوریه از نقش مثبت روسیه در جهان تقدیر کرد و آن را ترسیم کننده مجدد نقشه سیاسی جهان دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی فوتبال ایران همیشه قدرت اول آسیا محسوب می شود و در رقابت های آسیایی بازی های قابل قبولی را به نمایش می گذارد.
  • ۱