شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۱۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 3 فروردین 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 فروردین 1395 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 3 فروردین 1395 تهران پرس 4 فروردین 1395 تهران پرس 5 فروردین 1395 تهران پرس 6 فروردین 1395 تهران پرس 7 فروردین 1395 تهران پرس 8 فروردین 1395 تهران پرس 9 فروردین 1395 تهران پرس 10 فروردین 1395 تهران پرس 11 فروردین 1395 تهران پرس 12 فروردین 1395 تهران پرس 13 فروردین 1395 تهران پرس 14 فروردین 1395 تهران پرس 15 فروردین 1395 تهران پرس 16 فروردین 1395 تهران پرس 17 فروردین 1395 تهران پرس 18 فروردین 1395 تهران پرس 19 فروردین 1395 تهران پرس 20 فروردین 1395 تهران پرس 21 فروردین 1395 تهران پرس 22 فروردین 1395 تهران پرس 23 فروردین 1395 تهران پرس 24 فروردین 1395 تهران پرس 25 فروردین 1395 تهران پرس 26 فروردین 1395 تهران پرس 27 فروردین 1395 تهران پرس 28 فروردین 1395 تهران پرس 29 فروردین 1395 تهران پرس 30 فروردین 1395 تهران پرس 31 فروردین 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۱۰    
رییس جمهوری حملات تروریستی بروکسل را محکوم و با دولت و ملت بلژیک ابراز همدردی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۰۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ریزش برف در مناطقی همانند امام زاده هاشم(ع) خبر داد و گفت: ترافیک هم اکنون در بخش های زیادی از محور هراز بسیار سنگین است و تردد را در برخی موارد متوقف کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۰۷    
انفجارهای هماهنگ در فرودگاه بین المللی بروکسل و یکی از ایستگاه های قطار شهری این شهر به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۱    
در تصویر زیر پارک خودروها را در وسط خیابان در تهران قدیم را می بینید. گویا در آن مقطع، خودروها اجازه توقف در طرفین خیابان را نداشته اند
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۶    
رضا ضراب، تاجر ترک ایرانی الاصل در خاک آمریکا به اتهام دور زدن تحریم های ایران بازداشت شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۱    
سال 95 به یقین سال رونق اقتصادی خواهد بود و دولت تدبیر و امید با تمام قدرت به صحنه خواهد آمد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۶    
در پی دستگیری عبدالسلام، عامل احتمالی ترورهای پاریس، پلیس و دادستان بلژیک اعلام کرد که به هویت مظنون دیگری پی برده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۱    
احسان خواجه امیری به صورت اتفاقی با رئیس جمهور کشورمان در کیش دیدار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان از علی کریمی ناراحت نیستم چون او مثل پسرم است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۶    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در دوران حضورش تلاش کرده جوانان برآمده از دل لیگ را ببیند و با دعوت کردن آنها به اردوی تیم ملی انگیزه ای دو چندان برای پیشرفت در آینده به آنها بدهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۱    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: منطقه شرق استان تهران به دلیل دارا بودن محورهای مواصلاتی مهم نظیر جاده امام رضا(ع) دارای حجم تردد بسیار بالایی در ایام نوروز است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۶    
گوشی های جدید آیفون در مقایسه با آیفون های 6 کوچکتر و ارزانتر خواهند بود و بازارهای نوظهور، بخصوص چین را هدف قرار داده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۱    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۶    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال به یکی از بازیکنان جوان این تیم کنایه زدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۱    
اختصاص 29 اصل از قانون اساسی (اصول 113 تا 142) به امور قوه مجریه، نشانگر وظایف سنگین دولت و رئیس آن است. رئیس جمهور در طول یک روز یا یک هفته، چطور به این وظایف می رسد؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۶    
اقدام عناصر تروریستی داعش که محموله مواد مخدر متعلق به کارتل "سینالوآ" را نابود کرده بودند، با واکنش شدید ال چاپو مواجه شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
عناصر تروریستی داعش با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی مدعی احداث بیمارستان وابسته به این گروه در کرکوک شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۶    
محسن افشانی گفت: زیرساخت های ما در حوزه سینما در حال از بین رفتن است، البته این موضوع دلایل خاص خودش را دارد که یکی از آنها نداشتن بودجه کافی است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۱    
وزیر رفاه در روزهای پایانی سال 94 وعده داد که دولت 11 میلیون بسته امنیت غذایی را در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۶    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه در نشست لابی صهیونیستی آیپک برجام را عامل بی اعتمادی متحدان آمریکا خواند و گفت که واشنگتن برای حمایت از اسرائیل باید هر کاری انجام دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اعلام آمادگی این نیروها برای کمک به دولت، فصل الخطاب قرار دادن منویات و پیشنهادات رهبر معظم انقلاب را دروازه ورود و اقدام موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۱    
انفجارهای هماهنگ در فرودگاه بین المللی بروکسل و یکی از ایستگاه های قطار شهری این شهر به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۸    
سردار سلیمانی در روزهای اخیر، با اشاره به شعار انحرافی که در جریان حوادث سال 88 در حمایت از رژیم صهیونیستی سر داده شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۷    
عموی فیتیله ای گفت: خاطرات زیادی از نوروز در کنار خانواده ام ندارم چرا که اکثر نوروزهای زندگیم را سرکار بودم و نتوانستم لحظات خوبی را در کنار خانواده ام سپری کنم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۲    
موشک قدر می تواند در کمتر از 15 دقیقه دوهزار کیلومتر را طی کند و قدرت تخریبی معادل 300 متر تا دو کیلومتر دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۷    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۲    
هافبک بارسلونا در دیدارهای دوستانه تیم ملی اسپانیا به میدان نمی رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه هدف از مذاکرات با عربستان توقف کامل جنگ است گفت: ما در حفظ کرامت ملتمان لحظه ای کوتاهی نمی کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۲    
بیمه زنان خانه دار زیر 45 سال بدون سابقه بیمه ، تقسیط بدهی کارفرمایان و ... از جمله اقداماتی است که سازمان تامین اجتماعی در سال جاری انجام می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۷    
دراین مراسم بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، موگنس لیگتوفت رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، آیرینا بووکوا مدیرکل یونسکو، سفرا و یا نمایندگان دیپلماتیک کشورهای افغانستان، آذربایجان، هند، عراق، قزاقستان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سینمای ایران در سال 94 با اکران 55 فیلم بلند سینمایی (بدون احتساب اکران گروه هنر و تجربه) بیش از 39 میلیارد و 620 میلیون تومان طبق آمار رسمی برای سینمای ایران در تهران عایدی داشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۷    
هرگونه تولید، توزیع و فروش غیرقانونی عروسک جناب خان، ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۲    
زین الدین زیدان از هفته نوزدهم لالیگا جاشین رافا بنیتس در رئال مادرید شد و تا به امروز از لحاظ شکل بازی، رئال بازی های بهترین به نمایش گذاشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۹    
علت اصلی استفاده داعش از این نوع تلفن همراه قیمت ارزان و عمر طولانی باتری آن است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۶    
پانیونیوس که از مهاجم ایرانی اش بهره می برد برابر جیانینا مساوی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۳    
سخنان اخیر شیخ حسین الراضی از علمای بارز منطقه الاحساء عربستان در حمایت از حزب الله لبنان و دعوت وی از مقامات سعودی برای رها کردن حزب الله و اصلاح اوضاع نابسامان عربستان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۷    
در استان های البرز، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان، مازندران، قزوین، گلستان (در بیشتر محورها)، گیلان (محور چابکسر)، اردبیل (محور گرمی-بیله سوار) بارش باران اعلام شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۴    
مرورگر کروم مدت ها است که محبوب ترین مرورگر اینترنت است. هر چند محبوبیت این مرورگر به دلیل سرعت بالای آن است اما بروزرسانی جدید گوگل باعث شده تا برخی کاربران شاهد افت سرعت باشند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۱    
نیروهای ارتش سوریه با ادامه پیشروی در حومه شهر تدمر در استان حمص و در درگیری با تروریست های داعش، شماری از این تروریست ها را به هلاکت رساندند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۱    
ایده به دست بنجامین فرانکلین مخترع و سیاست مدار آمریکایی ترویج شد، تا به استفاده بیشتر از نور روز به صرفه جویی در هزینه ها کمک کند و در نتیجه مردم مجبور نباشند صبح های زود هم از شمع روشن استفاده کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۵    
هاشمی رفسنجانی به همراه هیات 130 نفره برای گذراندن تعطیلات به کیش رفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
شهرام جزایری در همایش های تخصصی تدریس می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۶    
خانواده ی سید علی خامنه ای در خانه ای 3 اتاقه زندگی می کردند، یک اتاق مخصوص پدر بود. مکان مطالعه و دیدارها و محل عبادتش بود یک اتاق حالت بیرونی داشت و مخصوص میهمانان مرد بود و بقیه خانواده در اتاق ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۰    
جوانان توانمند ایرانی شعار ما می توانیم را در همه عرصه ها عملی ساخته اند و این باعث افتخار هر ایرانی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۴    
درحالی که مصرف بنزین کشور در روز پنج شنبه کشور به مرز 100 میلیون لیتر رسیده بود، مصرف بنزین کل کشور روز جمعه (28 اسفندماه) با 10 میلیون لیتر کاهش نسبت به روز پنجشنبه به 89 میلیون لیتر رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۴    
بر همین اساس، دونالد ترامپ سخنرانی خود را با انتقاد شدید از برجام آغاز کرد. وی تاکید کرد مهم ترین اولویتش در کاخ سفید برچیدن توافق هسته ای آمریکا با ایران خواهد بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ترافیک سنگین در برخی مناطق از محور هراز خبر داد و گفت: بارش خفیف برف از صبح امروز در بخش لاریجان آغاز شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
معاون شهردار تهران گفت: امسال گردشگران نوروزی در شهر تهران با فضای جدیدی رو به رو می شوند به طوری که می توان گفت تهران امسال حتی با تهران سال گذشته هم متفاوت است و دیدنی تر شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۹    
بلیط دیدار دوستانه هامربی و استقلال آماده شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۳    
اسناد به تازگی منتشر شده نشان می دهند شرکت آمریکایی گوگل در سال 2012 به دنبال کمک به معارضان سوریه برای براندازی نظام قانونی این کشور بوده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۰    
شبکه من وتو در اقدامی غیراخلاقی به سرقت هنری عروسک جناب خان برنامه خندوانه پرداخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۰    
مخالفان منع حجاب در دوره رضاشاه به سختی زیر فشار و تهدید بودند و چاره ای جز سکوت نداشتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۷    
ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تهران با عنوان"نوروزگار" از روز 2 فروردین ماه کار خود را با حضور پرشورمردمی و مسافران نوروزی پایتخت آغاز کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۷    
محرم نویدکیا ذاتاً بازیکن کم حاشیه ای بوده و فراری بودن از رسانه ها و خبرنگاران، وی را به چهره متمایزی از سایر بازیکنان تبدیل کرده است، اما با این حال محرم در سالی که گذشت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۴    
عکس دیده نشده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت الاسلام حسن خمینی اخیرا برای عیادت از آیت الله واعظ طبسی در سفر به مشهد همسفر شده بودند منتشر می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۴    
ستاره پرتغالی کهکشانی ها با از دست دادن پنالتی برابر سویا، نام خود را به عنوان دومین پنالتی خراب کن تاریخ باشگاه رئال مادرید در لالیگا ثبت کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۵    
جزئیات آخرین قتل سال 94 در شهر تهران که منجر به مرگ زن 40 ساله گردید، تشریح شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۵    
ارتش آمریکا برای کاهش هزینه های خود در نبرد با داعش، از هواپیماهای عتیقه دوران جنگ ویتنام استفاده می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۵    
یکی از بزرگانی که هنر تصویری ایران، دِین زیادی به وی دارد محمدعلی کشاورز است؛ هنرمندی که بالای 50 سال است عمر خود را صرف ارتقای فرهنگ و هنر سرزمینش کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۹    
انسان های برای بهره گرفتن هرچه بیشتر از طبیعت همیشه سعی داشته اند حیوانات را با تربیت کردن در اختیار خودشان داشته باشند؛ این بار نوبت به دلفین ها رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۳    
با گسترده شدن موج اجتماعی علیه خودروسازان، دولت به کمک آنها آمد و 2500 میلیارد تومان وام به خودروسازان داد تا در قالب وام 25 میلیونی، خودروهای چندماه انبارشده خود را به مردم بفروشند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در مصاحبه ای طولانی ضمن بیان اینکه طرح عربستان در سوریه، عراق، یمن و بحرین شکست خورده ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۰    
تهیه کننده و کارگردان با سابقه تلویزیون در ارزیابی اش از ویژه برنامه های تحویل سال صدا و سیما تصریح کرد: برنامه های تحویل سال تلویزیون فاقد عنصر شگفتی بودند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۷    
شمار جانباختگان حوادث رانندگی در طرح نوروزی 94 گرچه نسبت به سال 93، کاهشی 10.7 درصدی داشت، اما در این بین آمار تصادفات مرگبار در 9 استان کشور افزایش داشت و پنج استان نیز بیشترین تصادفات رانندگی را به ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
واژگونی اتوبوس در محور شیراز – کازرون پنج مجروح برجای گذاشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با آفریقای جنوبی برای ساخت و تعمیر پالایشگاه ، گفت:رایزنی برای ساخت و یا خرید پالایشگاه در اسپانیا، اندونزی، برزیل و مالزی هم انجام شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به ایام قبل از تعطیلات، تغییر چندانی نداشته است، گفت: در حال حاضر نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به 6800 تومان رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
دبیرکل حزب الله لبنان روز دوشنبه (2 فروردین) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین در خصوص موضوعات مختلف صحبت می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
رئیس پلیس راه استان گلستان از کشته شدن سه نفر در اثر بی احتیاطی راننده پراید در محور آق قلا خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
سازمان هواشناسی کشور هشدار داد فردا بارش باران و برف در سمنان، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی و دامنه های البرز در قزوین، البرز و تهران وجود خواهد داشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه سفر تاریخی خود به کوبا را در شرایطی آغاز کرده است که این سفر می تواند فصل جدیدی را در روابط دو دشمن دیرینه باز کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
یک روزنامه آمریکایی نوشت ارتش این کشور با جدیت بیشتر و بدون در نظر گرفتن درجه افسران خود، درباره اتهامات آنها در خصوص تجاوز جنسی تحقیق می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی قاطع تیمش برابر سویا، گفت که کهکشانی ها برای ارائه یک نمایش قابل قبول دیگر برابر رقیب دیرینه شان آماده هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر کاهش تلفات ترافیکی در سفرهای نوروزی 95، سه عامل مرگ در جاده های کشور را معرفی کرد.