شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 31 فروردین 1395 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اردیبهشت 1395 تجارت امروز 30 خرداد 1395 تجارت امروز 31 تیر 1395 تجارت امروز 31 مرداد 1395 تجارت امروز 31 شهریور 1395 تجارت امروز 30 مهر 1395 تجارت امروز 28 آبان 1395 تجارت امروز 2 آذر 1395 تجارت امروز 1 دی 1395 تجارت امروز 1 بهمن 1395 تجارت امروز 1 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1395 تجارت امروز 7 فروردین 1395 تجارت امروز 8 فروردین 1395 تجارت امروز 9 فروردین 1395 تجارت امروز 10 فروردین 1395 تجارت امروز 11 فروردین 1395 تجارت امروز 14 فروردین 1395 تجارت امروز 15 فروردین 1395 تجارت امروز 16 فروردین 1395 تجارت امروز 17 فروردین 1395 تجارت امروز 18 فروردین 1395 تجارت امروز 19 فروردین 1395 تجارت امروز 21 فروردین 1395 تجارت امروز 22 فروردین 1395 تجارت امروز 23 فروردین 1395 تجارت امروز 24 فروردین 1395 تجارت امروز 25 فروردین 1395 تجارت امروز 26 فروردین 1395 تجارت امروز 28 فروردین 1395 تجارت امروز 29 فروردین 1395 تجارت امروز 30 فروردین 1395 تجارت امروز 31 فروردین 1395 
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۵    
نام جی.کی. رولینگ نویسنده هفت گانه هری پاتر و التون جان خواننده معروف در فهرست خیرترین چهره های انگلیسی قرار گرفت.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۵    
شرکت کادیلاک برای تبلیغات خودروی جدید خود و اثبات اینکه تحت هیچ شرایطی آب درون این خودرو نفوذ نمی کند، آن را درون یک اکواریوم بزرگ نهاده و از مردم می خواهد به مدت یک ماه این خودرو را تحت نظر بگیرند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
مینگ-چی کو از تحلیلگران مرکز KGI که دقیق ترین و درست ترین پیش بینی های را در مورد محصولات اپل انجام می دهد این بار اعلام کرد که اپل قصد دارد مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را با بدنه شیشه ای طراحی کند که ...
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان ولیعصر تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع موبایل های موجود در سطح بازار تهران است.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
لایحه بودجه کل کشور امروز در صحن علنی مجلس تصویب شد. بر اساس مصوبه نمایندگان تغییراتی در اعدادی که دولت پیشنهاد داده بود، ایجاد شده که در مهم ترین تغییر ...
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۱    
ذخائر داخلی نفت خام عربستان از 314 میلیون و 119 هزار بشکه در ژانویه به 305 میلیون و 599 هزار بشکه در فوریه کاهش یافته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
یک مقام مسئول با تشریح جزئیات شکستگی یک خط لوله انتقال گازوئیل در شمال کشور اعلام کرد: ورود گازوئیل به رودخانه تجن مهار شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
یک مقام مسئول با اشاره به صادرات پنج محموله محصولات پلیمری به آلمان از ابتدای سال 2016، گفت: با لغو تحریم ها، صادرات پتروشیمی ایران به آلمان به عنوان بزرگترین بازار اروپا آغاز شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۱    
اتحادیه اروپا ماه آینده میلادی کارشناسان امنیت پرواز را به ایران اعزام خواهد کرد تا هواپیماهای شرکت ایران ایر را مورد ارزیابی فنی قرار دهند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در امیرآباد تهران است.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۳    
سخنرانی رئیس جمهور اجتماع مردم استان سمنان دقایقی پیش آغاز شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۸    
خان کرمی قیمت نهایی محصول کراس اوورH30 را کم تر از 50 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع) و ایام پر خیر و برکت ماه رجب این محصول با قیمت اولیه در حدود 44 ...
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۸    
نمایندگان مجلس در لایحه بودجه 95 نحوه هزینه کرد درآمد حاصل از حذف یارانه سه دهک پردرآمد جامعه را تعیین تکلیف کردند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۸    
نمایندگان مجلس بنزین را برای سال جاری دو نرخی و با قیمت پایه سال 94 تعیین کردند؛ نماینده دولت با این پیشنهاد مخالفت کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۳    
روند نوسان نرخ دلار در نخستین ماه سال جدید نشان می دهد که این نوع ارز یکی از با ثبات ترین دوره های زمانی خود دست کم در یک سال اخیر را پشت سر گذاشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۸    
قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران منتشر شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۳    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
معاون وزیر نفت از امضای قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد B بین ایران و هند تا پایان سال 2016 خبر داد و گفت: تولید نفت ایران تا خردادماه به سطح پیش از اعمال تحریم ها باز می گردد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
دولت به صنایعی مثل نانوایان یا قنادان که گندم و آرد آزاد استفاده می کنند گندم را به قیمت جهانی یعنی کیلویی 900 تومان می فروشد و همین موضوع باعث می شود افزایش قیمت نان در سال جاری نداشته باشیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
منبع: دنیای اقتصاد منبع: دنیای اقتصاد
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه 95 کل کشور در بند درآمدی از تبصره این لایحه قیمت خرده فروشی هر نرخ سیگار وارداتی را افزایش دادند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۸    
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۳    
سوییفت هیچ وقت در ایران به طور کامل قطع نبوده است. حتی در اوج تحریم ها یعنی از 2012 تا اجرای برجام در ابتدای 2016 تعدادی از بانک های خصوصی و دو بانک دولتی به شبکه سوییفت وصل بودند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۳    
به گزارش تجارت امروز به نقل از میزان؛ ارزش 20 ارز در معاملات امروز روند رشد، 10 ارز روند ثبات و تنها 8 ارز در بازار بین بانکی با روند نزولی مواجه شده اند. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۳    
بر اساس اظهار نظر تازه ای که سخنگوی کمیسیون تلفیق انجام داده است، وام 20 میلیون تومانی ازدواج، شامل کسانی که قبلا پرونده تشکیل داده اند اما هنوز وام دریافت نکرده اند نیز می شود ...
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۳    
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده عبور کم دامنه تراز میانی جو سبب افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق خواهد شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۳    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز سه شنبه به دلیل کاهش تولید نفت کویت با روند صعودی آغاز به کار کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۳    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت با بیان اینکه مذاکرات با هفت شرکت اروپایی برای امضای قرارداد جدید فروش نفت آغاز شده است، گفت: صادرات نفت ایران امسال به 2 میلیون بشکه افزایش می یابد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۳    
عضو شورای رقابت از ارسال نامه ای توسط وزیر صنعت به شورا در حمایت از خودروسازان خبرداد و گفت: اعضا از توصیه های محمدرضا نعمت زاده ناراحت شدند و نامه را پاره کردند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۴    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۴    
مشاور وزیر صنعت با اشاره به حذف تدریجی ارز مبادلاتی از چرخه تولید کشور، گفت: نرخ ارز در شرایط تک نرخی باید به گونه ای تعیین شود که محصولات همچنان رقابت پذیر باشند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹    
معاون اول رئیس جمهور در واکنش به اظهارات رئیس بانک مرکزی گفت: رئیس بانک مرکزی خود باید پاسخگوی این سوال باشد اما ایران همان طور که با قدرت پای میز مذاکره رفت با همان قدرت نیز برجام را اجرا می کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹    
وزیر اقتصاد با سکوت درباره اظهارات اخیر سیف در آمریکا گفت: علت هیاهوی برخی رسانه ها را در مورد سوئیفت نمی فهمیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۴    
با اینکه اجرای بسته جدید دستمزد شاغلان از امروز آغاز می شود اما آنها امسال تغییرات چندانی را در فیش های حقوق خود احساس نخواهند کرد و حداقل بگیران برای هر ساعت کار نهایتا 3693تومان می گیرند.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۴    
وزیر نفت برگزاری نشست دوحه را آغاز همکاری میان تولیدکنندگان نفت عضو و غیرعضو اوپک برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت دانست و تاکید کرد: ایران نقشی در بی ثباتی بازار نفت نداشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۵    
نرخ اجاره بها در شهر تهران طی فروردین ماه تغییر چندانی نسبت به اسفندماه سال قبل نداشت و با ثبات همراه بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۶    
بهای نفت در معاملات پس از اینکه تولید کنندگان کلیدی نفت جهان از جمله روسیه و عربستان نتوانستند در نشست دوحه بر سر تثبیت تولید نفت خود در سطوح ماه ژانویه به توافق برسند دچار کاهش شدیدی شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۶    
تجارت امروز: منبع: منبع: جار