سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 24 مرداد 1396 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1396 تجارت امروز 31 خرداد 1396 تجارت امروز 31 تیر 1396 تجارت امروز 1 شهریور 1396 تجارت امروز 30 مهر 1396 تجارت امروز 30 آبان 1396 تجارت امروز 30 آذر 1396 تجارت امروز 30 دی 1396 تجارت امروز 30 بهمن 1396 تجارت امروز 29 اسفند 1396 تجارت امروز 1 مرداد 1396 تجارت امروز 2 مرداد 1396 تجارت امروز 3 مرداد 1396 تجارت امروز 4 مرداد 1396 تجارت امروز 5 مرداد 1396 تجارت امروز 6 مرداد 1396 تجارت امروز 7 مرداد 1396 تجارت امروز 8 مرداد 1396 تجارت امروز 9 مرداد 1396 تجارت امروز 10 مرداد 1396 تجارت امروز 11 مرداد 1396 تجارت امروز 12 مرداد 1396 تجارت امروز 13 مرداد 1396 تجارت امروز 14 مرداد 1396 تجارت امروز 15 مرداد 1396 تجارت امروز 16 مرداد 1396 تجارت امروز 17 مرداد 1396 تجارت امروز 18 مرداد 1396 تجارت امروز 19 مرداد 1396 تجارت امروز 20 مرداد 1396 تجارت امروز 21 مرداد 1396 تجارت امروز 22 مرداد 1396 تجارت امروز 23 مرداد 1396 تجارت امروز 24 مرداد 1396 تجارت امروز 25 مرداد 1396 تجارت امروز 26 مرداد 1396 تجارت امروز 27 مرداد 1396 تجارت امروز 28 مرداد 1396 تجارت امروز 29 مرداد 1396 تجارت امروز 30 مرداد 1396 تجارت امروز 31 مرداد 1396 
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۲    
مجلس شورای اسلامی پس از 5 روز بحث و بررسی کابینه و برنامه وزیران پیشنهادی، امروز برای تک تک وزیران رای گیری انجام داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۸    
یک بانک روسی به خاطر تحریم های آمریکا و همکاری با ایران، از دسترسی به سوئیفت (سیستم بین المللی تبادل اطلاعات مالی) منع شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۴    
در حالیکه وزارت صنعت، معدن و تجارت حسب وظیفه قانونی خود برای ساماندهی واردات خودرو وارد عمل شده و ثبت سفارش جدید برای واردات این محصول را تا زمان اصلاح مقررات متوقف کرده است ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۹    
سومین جلسه علنی مجلس برای بررسی برنامه پیشنهادی وزرای دولت دوازدهم دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۴    
تیلرسون ادعا کرد: در ایران بهایی ها، مسیحیان و دیگر اقلیت های مذهبی به دلیل اعتقادشان اعدام می شوند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۹    
قاسم تقی زاده خامسی، متولد مشهد و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۹    
دقایقی پیش مسعود پزشکیان که ریاست جلسه مجلس را برعهده داشت، پایان نشست علنی امروز مجلس را اعلام کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۴    
دادستان تهران در خصوص پرونده املاک نجومی اطلاع رسانی نمود و در خصوص برخی اخبار منتشره که تفاوت قیمت واقعی املاک با قیمت واگذار شده را 2200 میلیارد تومان اعلام نموده بود ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۹    
شبکه انگلیسی از حکم قضایی آگاهی یافته است که اموال 152 نفر از کارکنان و همکاران پیشین بخش فارسی این شبکه مسدود شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۹    
بیشترین متقاضی سخنرانی در موافقت با وزرای پیشنهادی 180 نفر بوده و کمترین تقاضا برای سخنرانی در موافقت با وزرای پیشنهادی بین 110 تا 120 تقاضا بوده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۹    
سخنان روحانی را می توان یک پاسخ مستقیم به تحریم های اعمال شده توسط کنگره آمریکا علیه برنامه موشکی ایران دانست.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۹    
رئیس فراکسیون روحانیت مجلس دهم تصریح کرد: نگفتم دولت یا نظام ما سکولار است بلکه عرض کردم اگر این برنامه در یک دولت سکولار نوشته می شد، چه تفاوتی داشت؟
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۴    
وزیر پیشنهادی آموزش پرورش خاطرنشان کرد: تا یک ماه دیگر نسلی روانه کلاس می شوند که همچنان در مدرسه درس می خوانند که بنیانش وابسته به نفت است و زمانی آن را ترک می کنند که دیگر نفتی نیست ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۹    
جبار کوچکی نژاد در دفاع از گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت آموزش و پرورش گفت: من از آقای روحانی تشکر می کنم که در این شرایط وزیری چنین اعتدالگرا، انقلابی و متدین را به ما معرفی کرده اند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۹    
کی روش درباره انتخاب نفرات جدید برای اردوی تیم ملی فوتبال گفت: همیشه این امکان وجود دارد ولی باید این را در نظر گرفت که اکثر شاکله تیم ما هفته های زیادی کنار هم بودند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۴    
براساس آمار گمرک در 4 ماهه ابتدایی سالجاری 89 میلیون دلار فرش به بازارهای هدف صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 7 درصدی داشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۴    
پس از تصویب این ماده در مواردی عنوان می شد که اگر گزارش تخلفات بانک مرکزی درباره کاسپین از سوی مجلس تایید شود، آنگاه در دستور کار قوه قضائیه برای رسیدگی قرار خواهد گرفت .
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۰    
فرآیند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از سوی نمایندگان مجلس از امروز آغاز شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۰    
مصطفی کواکبیان اظهار داشت: برنامه های 34 ماده ای دولت را 144 ماده کردیم ولی دولت باز تمام برنامه هایش را براساس مصوبه مجلس تنظیم کرد. آیا برنامه ششم سکولار است؟
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس حمایت مشروط زاگرس نشینان و نمایندگان خوزستان از گزینه پیشنهادی وزارت نیرو را اعلام کرده و گفته که رأی ما مشروط است و انتظار داریم بی طرف در دوران وزارت خود دقت نظر لازم را در ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ابرچالش های اقتصادی، گفت که هیات دولت و برنامه های اقتصادی باید برای حل ابرچالش ها بسیار پرتوان تر باشند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
رئیس جمهور گفت: انتظار داریم تا وزیر معرفی شده صنعت، معدن و تجارت با سه معاون قبلی خود بتواند به بهبود فضای کسب و کار و مبارزه جدی با فساد بپردازد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
نمایندگان مجلس با برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت دو شیفت و تا ساعت 19:30 برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی موافقت کردند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت دوازدهم اولویت اصلی خود را رشد اقتصادی فراگیر، مستمر، اشتغالزا و ضد فقر قرار داده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۵    
دفاع رئیس جمهور از کابینه پیشنهادی و سپس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس جمهور با اشاره به این که مسعود کرباسیان سابقه طولانی در مدیریت رده های بالای اقتصادی کشور دارد ، گفت: وی در زمینه علم و دانش و ترجمه و نوشتن کتاب هم موفق بوده است ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهوری در دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیان سیاست ها و برنامه های اتخاذ شده برای این وزارتخانه پرداخت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه آشنایی من با وزیر اطلاعات به دوران نمایندگی در مجلس برمی گردد، گفت: وزیر اطلاعات عملکرد بسیار خوبی در مقابله با تروریستها د اشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۰    
هزینه عمل جراحی تانیا دختر بچه پنج ساله که تنها چند روز مهلت دارد تا پایش را عمل کند حدود 7 میلیون تومان است که البته خانواده وی توانایی پرداخت این هزینه را هم ندارند ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهوری در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به بیان سیاست ها و برنامه های اتخاذ شده برای این وزارتخانه پرداخت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: به زودی گیرنده چک می تواند با ارسال شماره منحصر به فرد هر برگه، به سامانه استعلامات بانک مرکزی، مشخصات و سابقه چک برگشتی دارنده دسته چک را کنترل نماید.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۵    
کمیته ملی المپیک تفاهم نامه منعقد شده برای اهدای کفش طلا به مدال آوران طلایی المپیک ریو را به دلیل عدم تعهد طرفین مقابل، وارد مراحل حقوقی و دادگاهی کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۰    
عضو شورای ملی زیتون از افزایش حدود 60درصدی قیمت زیتون و همچنین افزایش 12 درصدی قیمت روغن زیتون در بازار خبر داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۵    
وزیر کشور تاکید کرد: ما در دولت یازدهم 31 استاندار و 430 فرماندار را تغییر دادیم که البته این موضوع با سختی و مشکلات زیادی همراه بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۵    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به نظر بنده کسب رای اعتماد 14 نفر از وزرا قطعی است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۵    
پس از آنکه حسن روحانی کابینه مورد نظر خود را به مجلس معرفی کرد، بسیاری از فعالین سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا زبان به نقد وزرای پیشنهادی روحانی گشودند و معتقد بودند روحانی میتوانست گزینه های توانمند تری ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۵    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی موافقان و مخالفان کلیات کابینه دوازدهم را قرائت کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۰    
مجلس شورای اسلامی امروز(سه شنبه) بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم را با سخنرانی رئیس جمهور در دفاع از این وزرا آغاز کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۵    
رئیس جمهور گفت: آزادی، آرامش، امنیت و پیشرفت برنامه های اساسی در 4 سال آینده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۰    
چندی است که رانندگان تاکسی در تهران از وضعیت نابسامان معیشتی خود ناراضی هستند. این قشر زحمتکش جامعه تهران در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن صدای خود را به گوش مسئولین ذی ربط برسانند.