شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 17 بهمن 1396 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1396 تجارت امروز 31 خرداد 1396 تجارت امروز 31 تیر 1396 تجارت امروز 1 مرداد 1396 تجارت امروز 1 شهریور 1396 تجارت امروز 30 مهر 1396 تجارت امروز 30 آبان 1396 تجارت امروز 30 آذر 1396 تجارت امروز 30 دی 1396 تجارت امروز 29 اسفند 1396 تجارت امروز 1 بهمن 1396 تجارت امروز 2 بهمن 1396 تجارت امروز 3 بهمن 1396 تجارت امروز 4 بهمن 1396 تجارت امروز 5 بهمن 1396 تجارت امروز 6 بهمن 1396 تجارت امروز 7 بهمن 1396 تجارت امروز 8 بهمن 1396 تجارت امروز 9 بهمن 1396 تجارت امروز 10 بهمن 1396 تجارت امروز 11 بهمن 1396 تجارت امروز 12 بهمن 1396 تجارت امروز 13 بهمن 1396 تجارت امروز 14 بهمن 1396 تجارت امروز 15 بهمن 1396 تجارت امروز 16 بهمن 1396 تجارت امروز 17 بهمن 1396 تجارت امروز 18 بهمن 1396 تجارت امروز 19 بهمن 1396 تجارت امروز 20 بهمن 1396 تجارت امروز 21 بهمن 1396 تجارت امروز 22 بهمن 1396 تجارت امروز 23 بهمن 1396 تجارت امروز 24 بهمن 1396 تجارت امروز 25 بهمن 1396 تجارت امروز 26 بهمن 1396 تجارت امروز 27 بهمن 1396 تجارت امروز 28 بهمن 1396 تجارت امروز 29 بهمن 1396 تجارت امروز 30 بهمن 1396 
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۷    
این نامه برای ارجاع به کمیسیون مربوطه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته تحویل داده شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۷    
وزیر نفت با بیان اینکه تا پایان امسال میانگین بهره برداری از گاز در کل کشور به حدود 95 درصد می رسد گفت: این رقم در جهان بی سابقه است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم آلودگی هوا در کلانشهرها و به ویژه تهران، گفت: عبور موج بارشی در اواخر وقت روز چهارشنبه، موجب کاهش غلظت آلاینده ها در نقاط آلوده می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۲    
دختر بزرگ صدام حسین مدعی شد که در دولت پدرش هیچ گونه منصبی نداشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۲    
با مصوبه هیئت وزیران بندر کاسپین در استان گیلان به عنوان مرز رسمی و مجاز دریایی تعیین شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۷    
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، اعضای شورا خواستار توجه ویژه مجلس شورای اسلامی نسبت به حقوق و مزایا و نقش مهم اساتید و اعضای علمی دانشگاه ها و ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۲    
رئیس اتاق اصناف گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت و پنج نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم نیازمندی های مردم با حداقل 15 تا 20 درصد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۷    
توتال با مقام های فرانسوی و اروپایی در مورد محافظت از سرمایه گذاری خود در ایران در صورت تحریم های احتمالی آمریکا، در حال رایزنی و مشاوره است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۲    
روزانه حدود 72 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع می شود که 25 میلیون لیتر از آن بنزین یورو 4 و پاک است که در هشت کلانشهر از جمله تهران توزیع می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۷    
عصرجمعه، ساحل شنی شهرستان بابلسر دریک روز آفتابی، شاهد جمعیت زیادی بود. باد خنکی از دریا به سمت ساحل می وزید. پریا کوچولو همراه پدر بزرگ و مادر بزرگش به ساحل آمده بود تا کمی بازی کند...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۷    
به گزارش تجارت امروز؛ آفر ویژه نوروز با تخفیف 50درصدی جراحی دماغ! عنوان کارتون محمدرضا میرشاه ولد، در روزنامه هفت صبح است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۲۲    
در این گزارش به این موضوع پرداخته شده که چرا ایرانی ها نسبت به نهادهای دولتی تقریبا بی میل شده اند و به افرادی مثل علی دایی اعتماد می کنند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۷    
چندی پیش زنی میانسال با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران با طرح شکایتی از سرقت طلا و جواهراتش که بیش از 200 میلیون تومان ارزش داشت، خبر داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت بحث تامین مالی و مباحث لجستیک را مهم ترین مشکلات پیش روی صادرکنندگان دانست. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۷    
وکیل رئیس فدارسیون فوتبال گفت: طبق قانون قضایی، هتک حرمت و تشویش اذهان عمومی محسوب می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۴۷    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور در نشستی با خبرنگاران رسانه های همگانی داخلی و بین المللی، ضمن طرح مهمترین مسایل کشور ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
نرخ ارز مثل نرخ بهره و نرخ کالا و خدمات همواره در اختیار دولت بوده است و اقتصاد دولتی که گفته می شود بخش بسیار عظیم و عمده ای از تصدی گری و مالکیت اقتصاد کشور را در اختیار دارد که حدود 80 تا 90 درصد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۹:۱۲    
ولی الله سیف به برخی نهادهای عمومی و حاکمیتی که در هفته های اخیر به سرمایه گذاری در بازار ارز روی آورده اند، هشدار داد در صورت ادامه این رفتار با برخوردهای تنبیهی مواجه خواهند شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۷    
قیمت دلار که در روزهای اخیر روند افزایشی و در روزهایی هم روند کاهشی پیدا کرده بود در بازار آزاد امروز با کاهش قیمت روبرو شده و به 4660 تومان رسیده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۲    
براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران که با حضور استاندار و اعضای کمیته برگزار شد، کلیه مقاطع تحصیلی استان تهران در دو نوبت صبح و عصر به جز در فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل اعلام شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۲    
از کل فوت شدگان به علت مسمومیت با قرص برنج، 11 نفر مرد و 11 نفر زن بوده اند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
با وجود نااطمینانی های سیاسی، سوءرفتارهای شرکت ها و نابودی بالقوه مشاغل به دلیل توسعه هوش مصنوعی، خوشبینی از رشد جهانی در بین مدیران شرکت ها، در بالاترین سطح خود قرار دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
میزان مالیات بر حقوق در سال 97 چقدر خواهد بود؟
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۲    
با توجه به مبلغ یک میلیون تومانی که در ابتدای خرید از مشتری دریافت می شود، در روز اول حدود 13 میلیارد تومان جذب شبکه بانکی شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۷    
پژو 2008 اول، سایپا 131 آخر!
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۲    
نام این کودک زهرا است و توسط برادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته اما پس از گفتن نام و علت مجروحیتش، دیگر صحبت نکرده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس اتحادیه بارفروشان دلیل این افزایش قیمت را عوامل متعددی از جمله کمبود تولید این محصول در فیلیپین، افزایش نرخ جهانی، افزایش نرخ ارز، سرما و غیره اعلام کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۷    
مرکز پژوهش های مجلس که بازوی کارشناسی قوه مقننه محسوب می شود در گزارشی تاکید کرده است خسارت مادی ناشی از حادثه رخ داده برای نفتکش سانچی 110 میلیون دلار است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۲    
تیرهای برق، یکی بعد از دیگری در عرصه پاسارگاد سربرمی آورند
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
پیش فروش فقط برای سکه تمام بهار آزادی انجام می شود و خریدار بر اساس قیمت فعلی یک میلیون تومان برای هر قطعه می تواند ثبت نام کند و تسویه آن در زمان سررسید انجام می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۲    
تقریبا هفته پیش بود که اعلام شد هکرها به یکی از بزرگ ترین مراکز مبادلات ارز دیجیتالی رمزنگاری شده در ژاپن تحت عنوان "کوین چک" نفوذ و حمله کرده و سرمایه ای نزدیک به 532 میلیون دلار را به سرقت بردند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی دولت گفت: دوست نداریم در زندگی مردم تشویش به وجود آوریم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
افزایش 10 درصدی عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی، تعیین جریمه سربازان غائب، تخفیف 70 درصدی خرید سربازی برای فرزندان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و.. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۲    
می از پژوهشگران ژاپنی در مطالعات خود موفق شده اند ریشه فولیکول مو را که به اختصار HFGS نامیده می شود، در موش های آزمایشگاهی طاس مجددا رشد دهند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
پرونده علی کریمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت تا در آنجا درباره اظهارات غیرفوتبالی این مربی تصمیم گیری شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
ما خوش بینانه و ساده دلانه در مقابل کسانی که می گفتند مهدویان فیلمساز یک نهاد خاص است دفاع می کردیم...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۷    
بنده صراحتاً اعلام می کنم که با 28 سال سابقه نمایندگی مجلس، معاونت استانداری و 3 سال خدمت در وزارت مسکن و شهرسازی 5 میلیون و 200 هزار تومان حقوق بازنشستگی دریافت می کنم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۲    
قاچاق یکی از مشکلات عمده کشور است. سوال این است که بر اساس آمار داده شده چطور قرار است سال آینده جلوی قاچاق 12 میلیارد دلاری گرفته شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۷    
گلدمن ساکس، مورگان استنلی، و جی پی مورگان، همه در دو هفته گذشته پیش بینی هایی منتشر کرده اند که حکایت از افزایش قیمت نفت در هفته ها و ماه های آینده دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۷    
گوگرد بنزین در تهران بالاتر از شهرهای دیگر است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۷    
هفته جاری قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار کاهش و چند مدل افزایش یافته است. به گزارش تجارت امروز ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
اکنون بازار دارای دو نرخ برای ارز است یکی در بازار آزاد و دیگری در مرکز مبادلات ارزی که موضوع واقعی و یا غیرواقعی بودن نرخ دلار در بازار آزاد مورد توجه است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
کریم انصاری فرد موفق شده در شانزده بازی خود در لیگ یونان 13 گل را به ثمر برساند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۷    
تمامی هزینه های نوسازی خودروهای فرسوده از محل صرفه جویی انرژی صورت می گیرد، به این ترتیب که با جلوگیری از اتلاف انرژی حاصل از نوسازی، مقدار سرمایه لازم تامین می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۷    
به گزارش تجارت امروز؛ علی اصغر بیات می گوید: افزایش مستمری کارگران بازنشسته بیش از آنکه به همسویی دولت و مجلس در تخصیص بودجه بستگی داشته باشد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۷    
سود تسهیلات مسکن در بافت های فرسوده 1.5 درصد کاهش یافت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۲    
ادعای نمایندگان نسبت به وقوع تخلف در واردات 52 هزار تا بیش از 100 هزار خودروی وارداتی!
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۷    
دلار وسیله تبدیل ارزش کالاهای خارجی به ارزش کالاهای داخلی است و زمانی نرخ دلار افزایش پیدا می کند به طور طبیعی شاهد افزایش قیمت و تورم خواهیم بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۷    
اپل علت حذف ناگهانی اپلیکیشن تلگرام از فروشگاه اپ استور را اعلام کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۷    
مجلس به دولت اجازه داد که کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 8 سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه معاف کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۷    
تلویزیون دولتی کره شمالی فیلمی در توصیف آمادگی جسمانی کیم جونگ اون پخش کرده است که بسیار عجیب است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۲    
به گزارش تجارت امروز؛ قیمت دلار عنوان کارتون طراوت نیکی در نیشخط است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
پیش فروش سکه از امروز هفدهم بهمن ماه و از طریق کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور آغاز شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
طی روزهای گذشته مجددا قیمت تخم مرغ افزایش یافته و به شانه ای حدود 18 هزار تومان (دانه ای 600 تومان) رسیده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
قیمت قند و شکر و فرآورده های آن در بازارهای جهانی کاهش جدی داشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۷    
آثار این دخالت نامبارک اکنون هم در بسیاری از قوانین و جهت گیری های اقتصادی قابل مشاهده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۷    
ساعت 10 صبح روز گذشته (دوشنبه) حریقی در طبقه منفی چهار ساختمان حرارتی وزارت نیرو واقع در میدان ولیعصر (عج) به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۷    
به گزارش تجارت امروز؛ در شماره امروز ضمیمه بی قانون، کنایه هایی به صفار، ضرغامی، دولت، امین حیایی و شهرداری تهران را می بینیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۷    
به گفته سازمان بهداشت جهانی به عنوان مثال خطر ابتلا به سرطان سینه در یک زن با مصرف تنها 4 لیوان شراب در روز تا 50 درصد و مصرف 8 لیوان تا 130 درصد افزایش می یابد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۲:۵۷    
اقعیت این است که بازار این روزها اصلا بازار خوبی نیست و خیلی رونق ندارد که حالا بخواهد کالایی هم در آن به صورت بسیار جهشی گران شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۲:۵۲    
آذری جهرمی گفت: اصلا منطقی نیست که یک پیام رسان خارجی زیرساخت اشتغال ما باشد، زیرا این شرایط پایدار نیست و امنیت شغلی و اقتصادی ما زیر سوال می رود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۲:۴۷    
وقتی شیرازه یک پدیده متلاشی می شود جمع کردن آن بسیار سخت است. همواره برخورد دولت ها با نرخ ارز یک برخورد غیر منطقی و ساختگی بوده است ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۱:۱۲    
زمانی ماجرای رشوه ی چندصد میلیونی یک بظاهر فعال اقتصادی به تعدادی از مسئولان، حقیقتاً افکار عمومی را مشوش کرده بود...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۱:۰۲    
بعضا ملاحظه می شود که برخی از افراد و رسانه ها با ارایه تحلیل های بی پایه و ناقص، به طور مستمر و ناخواسته بر کوره التهابات ارزی می دمند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۵۲    
آدم از خوندن بعضی خبرها واقعا نمی دونه چی باید بگه!
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۲    
دلاری را خرج استفاده از جلوه های ویژه در خارج از کشور نکردم.