یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 19 شهریور 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 شهریور 1397 تین نیوز 2 شهریور 1397 تین نیوز 3 شهریور 1397 تین نیوز 4 شهریور 1397 تین نیوز 5 شهریور 1397 تین نیوز 6 شهریور 1397 تین نیوز 7 شهریور 1397 تین نیوز 8 شهریور 1397 تین نیوز 9 شهریور 1397 تین نیوز 10 شهریور 1397 تین نیوز 11 شهریور 1397 تین نیوز 12 شهریور 1397 تین نیوز 13 شهریور 1397 تین نیوز 14 شهریور 1397 تین نیوز 15 شهریور 1397 تین نیوز 16 شهریور 1397 تین نیوز 17 شهریور 1397 تین نیوز 18 شهریور 1397 تین نیوز 19 شهریور 1397 تین نیوز 20 شهریور 1397 تین نیوز 21 شهریور 1397 تین نیوز 22 شهریور 1397 تین نیوز 23 شهریور 1397 تین نیوز 24 شهریور 1397 تین نیوز 25 شهریور 1397 تین نیوز 26 شهریور 1397 تین نیوز 27 شهریور 1397 تین نیوز 28 شهریور 1397 تین نیوز 29 شهریور 1397 تین نیوز 30 شهریور 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر به جهت بحث حاکمیتی و امنیتی قابل واگذاری به شرکت و یا کشور دیگر نیست و این امر نه تنها در مورد ایران صدق نمی کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۹    
تخلفات حمل ونقلی شش راننده حمل ونقل کالای جاده ای رسیدگی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۴    
6 سامانه هوشمند ثبت تخلف در جاده های خراسان شمالی استان نصب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۰    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه شرایطی که می توانست اصلاح نظام بانکی را صورت دهد اکنون به دلیل نبود منابع مالی، کارایی ندارد، گفت: باید به جای اصلاح، بر روی مهار نظام بانکی فکر کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۰    
محسنی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با تکمیل زنجیره ارائه خدمات و مشاغل که هم اکنون در حال پیگیری است مشکل اشتغال جوانان منطقه رفع شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۱    
اپلیکیشن های تاکسی یاب با همه حاشیه هایشان به سرعت در سراسر جهان درحال توسعه هستند و حتی به کشورهای جنگ زده ای مانند سودان هم راه پیداکرده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۵    
منافع قابل توجه حمل ونقل ریلی مسافری حکم می کند که این صنعت در ردیف کالاهای اساسی با تخصیص ارز دولتی در نظر گرفته شود وگرنه حرکت قطار ها متوقف می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۰    
شرکت هواپیمایی قشم در خصوص تاخیر پرواز مشهد-نجف این شرکت، توضیحاتی را برای شبکه خبری تین نیوز ارسال کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۰    
در سال 95 میزان کالا حمل شده در زمینه صادرات توسط 718 دستگاه واگن، در زمینه واردات توسط 336 دستگاه واگن و در زمینه ترانزیت توسط 195 واگن انجام شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۵    
فرماندار ویژه بروجرد گفت: فرودگاه این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی قابل اجراست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۰    
سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش دسترسی مردم به سیستم های یکپارچه فروش اینترنتی بلیت حمایت می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۱    
شرکت انگلیسی ایرواسپیس با ابداع یک خودروی پرنده، به جمع رقیبان در این زمینه پیوست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی سند آمایش مراکز لجستیک کشور و همه اطلاعات لازم برای ایجاد انواع این مراکز را به سازمان بنادر و دریانوردی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
سرپرست اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان منتصب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۰    
پیش فروش محصولات ایران خودرو به هفته آینده موکول شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۵    
آزمون دوره بازآموزی اپراتوری پل های تلسکوپی در شهر فرودگاهی امام برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با اخذ عوارض در محور آمل اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خودروسازها موظف هستند در مسیر کسب رضایت خریداران تلاش بیشتری انجام دهند .
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از محاسبه هزینه ویزای زائران اربعین حسینی بر اساس دینار و عدم لغو روادید اربعین برای امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
در جلسه ای با حضور معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مسوولان تعدادی از شرکت های هواپیمایی فعال مقرر شد، برقراری و توسعه پروازهای فرودگاه یاسوج امکان سنجی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۰    
ترمینال شماره دو، فرودگاه لارستان با حضور رئیس مجلس و وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
با فرض تامین ارز دولتی برای شرکت های ریلی مسافری، سهم ارزبری در تعمیر و نگهداری واگن های قدیمی 15 تا 25 درصد و واگن های های تِک و خودکشش بیش از 45 درصد است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۵    
لجستیک به مفهوم فراهم ساختن آسان، به صرفه و با برنامه و بموقع عوامل تولید در محل تولید و حمل و ایجاد امکان مبادله ایمن، ارزان و سریع و در زمان مقرر محصول و خدمات در بازار مصرف است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۴    
شورای اسلامی شهر تهران به منظور استحصال منابع حاصال از صرفه جوئی سوخت با وزارت نفت اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای کرده بود که تا از این طریق نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی صورت بگیرد که متاسفانه این ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک علت افزایش قیمت لاستیک را تامین از طریق واردات و فقدان تکنولوژی تولید لاستیک های حمل ونقل جاده ای در داخل کشور دانست .
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۹    
در برخی مناطق مرزی فاصله قیمت سوخت نسبت به ایران به بیش از 10 برابر رسیده که این موضوع، جذابیت قاچاق سوخت را به شدت افزایش داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان تنها دلیل کاهش پروازها به بندرعباس را گرانی بلیت هواپیما ندانست و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۹    
بیش از 46 درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی اعتقاد دارند که قیمت گذاری خودروهای داخلی به شورای رقابت سپرده شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۹    
پاک سازی سطح جاده از سنگ 240 مورد، لایروبی جوی، جدول و زهکش ها 158000 متر و جمع آوری خاک های اضافی، زباله و ضایعات 300 مترمکعب ازجمله دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل ونقل جاده ای بخش الموت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۴    
رئیس اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی مسافری جاده ای از عدم افزایش کرایه اتوبوس بین شهری خبر داد و خواستار ترخیص قطعات با ارز دولتی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۴    
دولت لایحه درآمدهای پایدار برای شهرداری ها را مصوب کرد که جا دارد از رئیس جمهور و هیأت دولت تشکرشود، چراکه این لایحه کمک های خوبی را به شهرداری و مردم انجام می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۹    
در هفتمین روز ارز هفته دولت 10 کیلومتر روکش آسفالت گرم محور بستک به لار افتتاح و به بهره برداری رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به صورت سرزده از چند شرکت ارائه دهنده خدمات مسافری هوایی بازدید و موارد مربوط به نحوه ارائه نرخ های اعلامی این شرکت ها به متقاضیان و تناسب آن با ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
همایش ارتقای ایمنی تردد موتورسیکلت سواران در شهرستان عجب شیربرگزارشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۹    
برای تعیین رابطه حقوقی میان صادرکننده بارنامه و کامیون خود مالک و تک واحدی بایستی در بارنامه برخط این رابطه طبق تعریف قوانین مربوطه منعکس شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۴    
به دنبال قتل یک راننده کامیون لرستانی رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان جاده ای استان لرستان از پیگیری این موضوع توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۴    
مدیر مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی با اشاره به ممنوعیت خروج زیورآلات زنانه با وزن بیش از 150 گرم گفت:کنترل خروجیهای مرزهای هوایی با گمرک نیست اما موارد مشکوک با گمرک چک می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۹    
مقرر شد جلسات رسیدگی به پرونده های هیات، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 8 تا 11 در اتاق جلسات هیات واقع در طبقه چهار غربی ساختمان مرکزی راه آهن تشکیل شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۹    
در ساعات برگزاری مراسم وداع با شهدا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این آمادگی در متروی تهران وجود دارد که در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ها، قطارهای فوق العاده اعزام شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۴    
دولت ژاپن آخرین آمار تلفات زلزله در شمال این کشور را 44 تن اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۹    
چهل روز از صبح روزی که پژو 206 سفید، 5 کارگر افغان فضای سبز شهرداری تهران را در اتوبان بابایی زیر گرفت، گذشت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۹    
کارخانه ایران اسپیرال با توان ساخت انواع لوله های فولادی از طریق خط فرعی به طول هفت کیلومتر به ایستگاه سیستان و شبکه ریلی کشور متصل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت: ریزش سنگ در جاده هراز 4 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۹    
یکی از نخستین بخش هایی که از تحریم ها تاثیر پذیرفت؛ صنعت هواپیمایی ایران بود. پس از امضای توافق هسته ای سال 2015، قرار بود ده ها هواپیمای نو از سوی شرکت های بوئینگ و ایرباس فروخته شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی، از موافقت سازمان برنامه وبودجه کشور با اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل 8.5 کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین-رشت خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۹    
رئیس کمیته حمل ونقل مجلس از تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اختصاص ارز دولتی برای تأمین 15 قلم ضروری کامیون داران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۴    
در دیدار معاون صادراتی وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر امور خارجه مغولستان، طرفین ظرفیت ها و موانع سر راه توسعه تجارت دو کشور را موردبررسی قراردادند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۴    
این پروژه به طول هزار و 560 متر و عرض 10 متر در دو طبقه در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده و امروز وارد مدار بهره برداری شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۴    
ایران از 8.5 میلیون تن ظرفیت موجود تنها 700 هزار تن آن را استفاده کرده است و عدم استفاده از تمام ظرفیت بندر ضرر مضاعفی را بر کشور وارد می کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۴    
مردادماه بیش از یازده میلیون وسیله نقلیه در جاده های هرمزگان تردد کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۴    
شرکت هواپیماسازی لئوناردو اس پی ای ایتالیا اعلام کرد، شرکت ای تی آر که به صورت مشترک متعلق به لئوناردو و ایرباس فرانسه است در حال مذاکره با خریداران جایگزین جهت فروش باقی مانده هواپیماهایی است که ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین، باند جنوبی آزادراه تهران-کرج و محور هراز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی به تشریح وضعیت فضاهای عمومی مختلف و متنوع در کشورهای متعدد پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۹    
عملیات بازگشت حاجیان استان یزد به کشور طبق برنامه زمان بندی شده تا 21 شهریور سال جاری ادامه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۴    
راهبری ترمینال فاز یک بندر شهید بهشتی، به منزله واگذاری بندر چابهار نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۹    
صفی نیا با اشاره به انجام دو پروژه مهم فضاسازی و روشنایی مقابل ترمینال های یک و دو افزود: با انجام این پروژه ها در مسیر زیباسازی و تسهیل گردش کار مسافری حرکت می کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۹    
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلاروس از انتقال خط تولید اتوبوس های هیبریدی و برقی از بلاروس به ایران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۴    
بعد از سخنان رییس جمهور در جشنواره شهیدرجایی که بار دیگر تاکید کرد همه صادرکنندگان باید ارز حاصل از صادرات را به چرخه اقتصاد بازگردانند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۹    
در آستانه دور جدید تحریم ها حمل و نقل ، میزگردی را برای بررسی شرایط حمل ونقل دریایی برگزار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۴    
تعلل سیاست گذار حوزه تامین مالی مسکن در تصمیم گیری نهایی برای افزایش دامنه آپارتمان های مشمول وام یکم باعث شده خانه اولی ها در برزخ تسهیلاتی باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۴    
از ابتدای سال 97 تاکنون، 52 هزار و 669 تن کالا از طریق مرز ریلی اینچه برون با کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، چین، قرقیزستان، ازبکستان و روسیه مبادله شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۹    
اگر چه این روزها گزاره ونزوئلایی شدن انتظارات آحاد اقتصادی را همسو با نوسان شدید در بازارها و آینده اقتصاد ایران در اذهان عمومی مخدوش کرده اما بررسی های یک اقتصاددان خط بطلانی مشروط بر این گزاره ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۳۹    
روز گذشته، کف و سقف جدیدی برای دلار رقم خورد. دلار در ابتدای روز مسیر کاهشی را طی کرد تا به نقطه 12 هزار و 400 تومان رسید ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۳۴    
این روزها خریدوفروش برای کسب سود به یکی از برنامه های اصلی سرمایه داران خرد تبدیل شده است. حالا فرقی ندارد که هجوم این سرمایه های خرد به سمت بازار سکه باشد یا مسکن و به تازگی خودرو ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۲۹    
بخش های زیادی در لایحه درآمد پایدار شهری مطرح شده که حمل ونقل عمومی شهری جایگاه خاصی در میان آن ها دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۲۴    
کشور ما در این سه رکن به شدت ضعیف است و به نوعی می توان این سه رکن را پاشنه آشیل بهبود و ارتقای عملکرد لجستیک و زنجیره تامین در کشور که اثری مستقیم بر بهبود عملکرد اقتصادی، تولیدی و تجاری دارد، دانست