یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۵May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 14 شهریور 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 شهریور 1397 تین نیوز 2 شهریور 1397 تین نیوز 3 شهریور 1397 تین نیوز 4 شهریور 1397 تین نیوز 5 شهریور 1397 تین نیوز 6 شهریور 1397 تین نیوز 7 شهریور 1397 تین نیوز 8 شهریور 1397 تین نیوز 9 شهریور 1397 تین نیوز 10 شهریور 1397 تین نیوز 11 شهریور 1397 تین نیوز 12 شهریور 1397 تین نیوز 13 شهریور 1397 تین نیوز 14 شهریور 1397 تین نیوز 15 شهریور 1397 تین نیوز 16 شهریور 1397 تین نیوز 17 شهریور 1397 تین نیوز 18 شهریور 1397 تین نیوز 19 شهریور 1397 تین نیوز 20 شهریور 1397 تین نیوز 21 شهریور 1397 تین نیوز 22 شهریور 1397 تین نیوز 23 شهریور 1397 تین نیوز 24 شهریور 1397 تین نیوز 25 شهریور 1397 تین نیوز 26 شهریور 1397 تین نیوز 27 شهریور 1397 تین نیوز 28 شهریور 1397 تین نیوز 29 شهریور 1397 تین نیوز 30 شهریور 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۸    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، مجوز تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی جاده ای را از سال 94 باهدف توسعه خدمات حمل ونقل مسافری به متقاضیان اعطا می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۱    
جمعی از بسیج های دانشجویی دانشگاه های تهران با ارائه دلایلی، خواستار حمایت آستان قدس رضوی از تامین مالی پروژه راه آهن چابهار-سرخس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۷:۰۵    
با تخصیص ماهانه 30 میلیارد تومان اعتبار به اتوبان همت در استان البرز، این پروژه مهم تا 6ماه دیگر به اتمام می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۰    
هم زمان با سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بندر امام، مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سنگین باارزشی بالغ بر 114 میلیارد ریال به بهره برداری رسمی می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای مبنا قرار گرفتن استفاده بیشتر از توان داخلی نیاز به هم نوایی و هم افزایی همه از جمله سه قوه است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۰    
صنعت حمل ونقل هوایی ایرانی ظرفیت های زیادی دارد که با خروج برخی از شرکت های هوایی از آن، مشکلی برای مسافران در مسیرهای بین المللی به وجود نمی آید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۵    
طبق قانون، شورای رقابت مسئول قیمت گذاری خودروهای زیر 45 میلیون تومان است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی نوع قرارداد با کشتی های چینی را اجاره کامل خواند و به تشریح جزئیات آن پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۵    
مجوز واردکردن بخشی از ارز بازار ثانویه به صرافی های مجاز داده شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۰    
1479 حاجی طی چهار روز از استان های کرمانشاه، ایلام و لرستان از طریق فرودگاه کرمانشاه به میهن اسلامی بازگشتند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۰    
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در امور فرودگاه ها در بازدید از فرودگاه کرمان از روند اعزام و پذیرش حجاج در این فرودگاه ابراز رضایت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۵    
تحصیل کرده های دریانوردی بلافاصله جذب بازار کار می شوند
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: مذاکرات تهران و بغداد برای حصول تفاهم جهت اخذ ریال از سوی سفارت عراق در ایران در جریان صدور روادید برای زائران ایرانی اربعین حسینی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۰    
چنان چه قرار باشد حمل ونقل اینترنتی در فضای مجازی به شکل گسترده انجام بگیرد و حمل ونقل فعلی را مخدوش کند و نظام ناهماهنگی را بر این بخش حاکم کند باید از ادامه آن جلوگیری شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۵    
در شرایطی که هزینه تعمیر لکوموتیوهای موجود برای شرکت های ریلی بالا است و برای خرید لکوموتیو و ناوگان به خریدهای خارجی و ارزی نیاز است، نوسازی ناوگان قدیمی اقدام مثبتی است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۰    
من نمیدونم چرا میگن از وقتی ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده، فرآیند مهاجرت و گرفتن اقامت کشورهای خارجی برای ایرانی هایی که قصد خروج از کشور دارن سخت شده! هیچم اینطور نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۰    
امروز قیمت سکه به 4 میلیون و 737 هزار تومان و قیمت دلار روی تابلو صرافی ها به 14 هزار و 500 تومان رسید اما نرخ نزد دلالان بیش از 15 هزار تومان است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۰    
میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان در پنج ماهه سال جاری با 13.69 درصد رشد همراه بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۰    
حمل ونقل هر نوع کالای برون شهری بدون اخذ بارنامه ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۵    
اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران در نامه ای به کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان جاده ای حمل کالای استان تهران و همچنین انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالای برون شهری شهر تهران ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۵    
صبح امروز خبری از نقص فنی هواپیمایی قشم در مسیر تهران-قشم منتشر شد از همین رو این شرکت هواپیمایی توضیحاتی را در این رابطه به تین نیوز ارسال کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۰    
یک راننده اتوبوس با تجهیز اتوبوس به امکانات امدادی و آتشنشانی، توانست در سانحه رانندگی جان چهار نفر از سرنشینان یک خودروی شخصی را نجات دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل راه آهن آذربایجان درتشریح فعالیت های این اداره انتقال بار جاده به ریل در مسیر تبریز-تهران را رقابتی ناجوانمردانه خواند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۰    
در شرایط فعلی برخی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند. مردم هوشیار باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از حضور دبیر کل آیمو در مراسم روزجهانی دریانوردی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۵    
بالاخره گزارش ارزشیابی ملی خودروهای تولید داخل در مردادماه امسال توسط اداره کل خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کاهش واردات را بی ارتباط به خروج شرکت های کشتیرانی از ایران در آستانه تحریم های آمریکا ،خواند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ارقامی که در بازار برای نرخ ارز مشاهده می شود، هیچ توجیه اقتصادی ندارد و حباب است، گفت: توان کاهش نرخ ارز در کشور وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۰    
در حالی که شرکت خودروسازی سایپا می گوید هجوم متقاضیان خرید خودرو موجب شده تا ثبت نام با اختلال مواجه شود؛ این فیلم نشان می دهد وب سایت پیش فروش خودرو ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۰    
چه کسی توانسته در کمتر از 20 ثانیه اطلاعات فردی و درخواست خرید خودرو خود را ثبت کند که ما دومین نفر باشیم. به نظر این کار گروه خودروسازی سایپا سرکار گذاشتن تعداد زیادی از متقاضیان خرید خودرو است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۵    
شش کیلومتر روکش آسفالت در محور ویسیان-معمولان به بهره برداری رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۰    
700 هزار متقاضی خرید محصولات سایپا برای 50 هزار دستگاه وجود دارد که هریک تلاش می کنند پیش از دیگران موفق به ثبت درخواست خود شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۵    
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای تویسرکان از اجرای عملیات خط کشی در سطح محورهای ارتباطی به طول 310 کیلومتر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۰    
بدون احتساب رشد تولید یا واردات ناوگان نیز با توسعه هزار کیلومتر خطوط ریلی، رشد این بخش به کندی صورت گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۰    
وقتی بحث از محبوب ترین خودروها می شود باید به نظر رانندگان اهمیت خاصی داد، به همین دلیل سازمان شاخص میزان رضایتمندی آمریکا نظرسنجی از 5 هزار مشتری انجام داده است که از یک تا صد به خودروها امتیاز داده ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری 32 میلیون تن انواع کالا و کاهش 52 درصدی حجم واردات فرآورده های نفتی در بندر شهید رجایی طی پنج ماه اخیر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۵    
اگرچه در چند ماه اخیر موجی از انتقادات نسبت به حضور گردشگران عراقی در کشور و گمانه زنی هایی در مورد نحوه رفتار این گردشگران در کشور شکل گرفته ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۰    
از امروز قیمت خودرو های زیر 45 میلیون تومان 20 تا 25 درصد افزایش خواهد یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۰    
پیش فروش خودروهای پراید، تیبا و وانت نیسان در سایت شرکت سایپا از ساعت 10 امروز آغاز می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۵    
طوفان سهمگین و بی سابقه ژاپن در 25 سال گذشته بخش هایی از ژاپن را درنوردید و خسارت زیادی را به زیرساخت های حمل ونقلی این کشور وارد کرد. ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۵    
مدیر فرودگاه همدان از ورود نخستین گروه حاجیان استان های کردستان و همدان در بامداد امروز (14 شهریور) خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۰    
نوسانات قیمت خودرو در بازار که معلول کمبود عرضه و افزایش تقاضا در بازار است این روزها باخبر پیش فروش خودرو توسط دو خودروساز بزرگ کشور کمی آرام تر شده.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۵    
دستگیری خانه های خالی تیتر یک جدیدترین شماره هفته نامه حمل ونقل است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۰    
حیدر قلی خان غیایی شاملو، از پیشگامان معماری نوین در ایران 15 شهریور 1364 در 64 سالگی چشم بر جهان فروبست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۵    
با بررسی این موضوع در شورای عالی ترابری و تبدیل آن به مصوبه اجرای تن بر کیلومتر به عنوان قانون دائمی شده و دیگر درگیر ملاحظه کاری نخواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۰    
آمارهای منتشر شده از سفر گردشگران ایرانی به 3 کشور ترکیه، گرجستان و صربستان در 7 ماه نخست سال جاری میلادی نشان می دهد نوسانات ارزی اخیر و خصوصا سیاست عرضه ارز مسافرتی توسط دولت از فروردین ماه تا ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۵    
یک عضو شورای شهر قم ساخت فرودگاه در قم را به دلیل زائرپذیر بودن آن ضروری دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۵    
یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند ...