چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۲۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر ۱ 21 فروردین 1395 - titre1.ir

تیتر ۱ 29 اسفند 1393 تیتر ۱ 29 اسفند 1394 تیتر ۱ 31 اردیبهشت 1395 تیتر ۱ 31 خرداد 1395 تیتر ۱ 31 تیر 1395 تیتر ۱ 31 مرداد 1395 تیتر ۱ 31 شهریور 1395 تیتر ۱ 30 مهر 1395 تیتر ۱ 30 آبان 1395 تیتر ۱ 30 آذر 1395 تیتر ۱ 30 دی 1395 تیتر ۱ 30 بهمن 1395 تیتر ۱ 1 اسفند 1395 تیتر ۱ 1 فروردین 1395 تیتر ۱ 2 فروردین 1395 تیتر ۱ 3 فروردین 1395 تیتر ۱ 4 فروردین 1395 تیتر ۱ 5 فروردین 1395 تیتر ۱ 6 فروردین 1395 تیتر ۱ 7 فروردین 1395 تیتر ۱ 8 فروردین 1395 تیتر ۱ 9 فروردین 1395 تیتر ۱ 10 فروردین 1395 تیتر ۱ 11 فروردین 1395 تیتر ۱ 12 فروردین 1395 تیتر ۱ 13 فروردین 1395 تیتر ۱ 14 فروردین 1395 تیتر ۱ 15 فروردین 1395 تیتر ۱ 16 فروردین 1395 تیتر ۱ 17 فروردین 1395 تیتر ۱ 18 فروردین 1395 تیتر ۱ 19 فروردین 1395 تیتر ۱ 20 فروردین 1395 تیتر ۱ 21 فروردین 1395 تیتر ۱ 22 فروردین 1395 تیتر ۱ 23 فروردین 1395 تیتر ۱ 24 فروردین 1395 تیتر ۱ 25 فروردین 1395 تیتر ۱ 26 فروردین 1395 تیتر ۱ 27 فروردین 1395 تیتر ۱ 28 فروردین 1395 تیتر ۱ 29 فروردین 1395 تیتر ۱ 30 فروردین 1395 تیتر ۱ 31 فروردین 1395 
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۴    
بنده معتقدم آمریکایی ها باید امروز به این موضوعات فکر کنند که اگر به دنبال رفاه، ثبات و آرامش در هر جای دنیا هستند ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۸    
به مناسبت ولادت امام باقر علیه السلام متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم منتشر شد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۵    
ربع سکه نیز با هزار تومان افت قیمت 289 هزار تومان، سکه گرمی بدون تغییر 193 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با 110 تومان رشد 105 هزار و 330 تومان به فروش رسید.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۶    
اینکه موکلم بابت بخشی از اموال یا کل آن وکالت رسمی داده یا خیر، بحث دیگری است و آنچه اهمیت دارد این است که اگر موضوع برای مسئولان شرکت نفت مهم نبود، چنین وکالتی اخذ نمی کردند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۵    
امروز و فردا کلیه شرکت های بیمه به ارائه خدمات به دارندگان می پردازند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
این حادثه یک مصدوم داشت که با کمک نیرو های هلال احمر پس از رسیدگی های اولیه به بیمارستان انتقال یافت.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۸    
200 هزار گل لاله در 17 نوع و رنگ در باغ گل های پارک شهید چمران همزمان با فرا رسیدن نیمه دوم فروردین ماه 95، به نمایش درآمده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۹    
طرح پاکسازی طبیعت زیبای استان توسط کمیته آفرود روز گذشته در منطقه آتشگاه کرج صورت گرفت. در ادامه تصاویر مربوط به آن را مشاهده می کنید. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۶    
علاقه مندان به رشته کوه نوردی به همت هیئت کوه نوردی اشتهارد جمعه بیستم اسفند ماه، عازم کوه های ایپک واقع در جنوب شهرستان اشتهارد شدند که تصاویر آن را مشاهده می کنید.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۴    
یک واحد صنعتی بزرگ تولید دخانیات پنجشنبه نوزدهم فروردین سال جاری در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز راه اندازی شد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۲    
توانمندی موشکی، پشتوانه منزلت، عزت، بقا و سربلندی ایران است و هیچگاه مورد معامله، مذاکره و مصالحه قرار نخواهد گرفت.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۶    
کاهش تقاضا و به تبع آن سقوط آزاد سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز جهان در سایه کاهش شدید قیمت طلای سیاه منجر به بیکار شدن دکل های حفاری در نقاط مختلف جهان شده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
علی امیرکمالی از حضور 500 نفر از هنرمندان بسیجی استان البرز در روز سه شنبه 23 فروردین به منظور تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا خبر داد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
مهدی فتحی گفت: باید سخت تلاش کرد تا دغدغه هنرمندان را به طرف خلق آثاری متناسب با اندیشه اسلامی و انقلابی هدایت کرد تا ضمن گذاشتن آثار ماندگار از هویت و کارآیی هنر انقلاب اسلامی ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۹    
پایگاه خبری ایکانومیست دو نامزد جمهوری خواه آمریکا را برای ریاست جمهوری آمریکا، خفت آور خوانده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۹    
در اینجا شکوفایی اقتصاد مقاومتی و رونق صادرات را به دست یک بانوی البرزی می بینید که طعم توت فرنگی دارد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۳    
شرکت های ایرانی به خصوص خودرو ساز ها باید از نکات مثبت شرکت های خارجی درس بگیرند. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۰    
برخی از افراد تصویر درستی از زندگی مشترک در ذهن ندارند و بعد از ازدواج نیز به عادات مجردی خود ادامه میدهند... بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۷    
دختر وی با انتشار عکسی از پدرش در صفحه اینستاگرامش علاوه بر تایید سلامت شجریان، نوشت: غذای مورد علاقه عزیر مورد علاقه ام
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به قاچاق گازوئیل اظهار داشت: به دلیل حجم زیاد قاچاق گازوئیل موضوع حذف کارت سوخت، برای این سوخت مطرح نیست فلذا کارت سوخت گازوئیل همچنان پابرجا خواهد بود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۲    
کارشناس ارشد منابع طبیعی محیط زیست گفت: با احداث کانال و تونل برای انتقال آب خزر به سمنان جنگل های شمالی و البرز دچار آسیب جدی خواهند شد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۲    
پایگاه خبری اسپاتنیک روسیه از وحشی شدن ماهی های قرمز عید در رودخانه های ایران و خطر انقراض ماهی های بومی این کشور خبر داده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۹    
به گفته خانواده مقتول ارازل اوباشی که با آنها درگیر شدند بیش از ده نفر بودند که مزاحم آنها شدند و پس از درگیری یکی از مزاحمین با کارد، رگ گردن وی را می زند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۹    
مسئول کنترل کیفیت یک شرکت فرآورده های گیاهی خواص تغذیه ای بلوط و فرآوری آن به صورت کلوچه برای بیماران مبتلا به سلیاک را تشریح کرد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۳    
ستوده در پنجم دوره همایش چهره های ماندگار که در سال 1384 برگزار شد، به عنوان چهره ماندگار جغرافیای تاریخی ایران مورد تجلیل قرار گرفت.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۴    
از بیان جزئیات پرونده پزشکی موکلم معذور هستم اما علت بستری شدن موکلم در بیمارستان همان بیماری گذشته بو
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۱    
گفتنی است؛ در چند روز گذشته متنی بدین شرح روی درب سفارت روسیه نصب شده بود: "خبر در خصوص ویزای ازدواج و دریافت تابعیت روسیه صحت ندارد"
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
کاردک آشپزخانه تنها وسیله ای بود که به ذهن این زن برای جلوگیری از خفگی ناگهانی رسید اما همین وسیله ترسناکترین آسیب را به دستگاه گوارش او وارد کرده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۹    
برای محدود کردن نمک و قند در برنامه غذایی، غذاهای فر آوری شده مصرف نکنید و به جایش غذاهای کامل میل کنید، مانند محصولات تازه و غلات کامل.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۶    
مدینه فلاح پور مدت 7 سال است که وارد عرصه ی کار و تولید شده است او هدف اصلی خود را دغدغه عفاف و حجاب می داند و معتقد است اگر بتوانیم محصولات زیبا و با قیمت مناسب که تولید داخل کشور باشد به مردم عرضه ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۷    
حجت الاسلام عباسی گفت: با برداشتن چشم طمع به دیگران می توان شاهد ثمرات خوبی برای جوانان بود تا این رشد و شکوفایی پایدار بماند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
مجلس نمایندگان مصر، معمولا تصمیم های سیسی را تصویب می کند اما این مسئله مانع از آن نمی شود که به توافقنامه ترسیم مرزها، اعتراضی نشود ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
دو مار بعد از گاز گرفتن سیم برق درون پست، مردند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۶    
اهالی هنر و بازیگران سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود با پست های تاثر برانگیز به ابراز همدردی پرداختند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
رهبر کره شمالی از آزمایش موفقیت ،میز موشک های دوربرد این کشور و دردسترس بودن آمریکا تحت حملات این موشک ها خبر داد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
ایران خودرو به خوبی از محصول پا به سن گذاشته ی خود آگاه است و در همین راستا در حال توسعه ی نسل جدید این خودرو با برند ملی است. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
لیفان 820 محصول جدید لیفان که به عنوان خودروی لوکس این کارخانه چینی شناخته می شود، توسط کرمان خودرو و به صورت مونتاژ داخلی به مردم ایران عرضه می شود. ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
هان! ماه رجب و ماه شعبان دو ماه من اند و ماه رمضان ماه امتم.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
گروه گوناگون تیتریک ،
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۴    
یکی از شرکت کنندگان مراسم دهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای همسر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی بود.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۴    
پلیس السالوادور بعد از حمله به شرکت موساک فونسکا، مدارک و کامپیوترهای آن را ضبط کرده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸    
یکی از مجریان 68 ساله این شبکه به سوء استفاده جنسی از چند پسربچه متهم است. همسر او نیز با اتهامات مشابه است. قرار است این دو نفر در ماه مه در دادگاه حاضر شوند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۲    
این اتحادیه ضمن اعلام انزجار از تمامی تلاش هایی که برای سلب حق آزادی بیان انجام می شود، بر مبنای پایبندی به مواد منشورها و قوانین بین المللی حامی حقوق بشر در آزادی بیان ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۳    
در بخش جلوه گاه شرق فیلم های A157 ساخته بهروز نورانی پور، برادرم خسرو ساخته احسان بیگلری و هاری ساخته امیر احمد انصاری به 12 فیلم خارجی این بخش پیوستند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۷    
میزان واردات بنزین در 15 روز نخست امسال هم در قیاس با همین مدت در سال گذشته 50 درصد رشد داشته است. به گفته وی: واردات کنونی بنزین بدون نظارت کیفی و استاندارد صورت می گیرد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۴    
قیمت جهانی طلا با 3 دهم درصد کاهش به رقم یکهزار و 236 دلار و 60 سنت در هر اونس رسید.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۹    
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا شنبه 21 فروردین 95 فرصت دارند برای انتخاب رشته محل به سایت سازمان سنجش و حداکثر 50 کد رشته محل را از میان کدرشته های امتحانی مربوط انتخاب کنند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۳    
محمدعلی کشاورز به هنرمندان جوان کشور توصیه هایی کاربردی داشت که در این فیلم مشاهده خواهید کرد.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۵    
در این مقاله استدلال شده که جامعه اطلاعاتی می تواند از پیشرفت های علم پزشکی در زمینه نشانگرهای زیستی برای اهداف متنوعی از تأمین امنیت فرودگاه ها تا دست یابی به ابزارهای نسل بعدی هویت یابی بهر ه ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (شنبه) قابل مشاهده است.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۷    
فرماندار نظرآباد کمبود آب در نظرآباد را جدی دانست و گفت: مشکل کمبود آب که جزو معضلات اصلی شهرستان نظرآباد به شمار میرود در حال رفع است و با حفر 3 حلقه چاه در تلاش برای حل کمبود آب آشامیدنی شهرستان ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۴    
امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت:در سال گذشته که مقام معظم رهبری نام آن سال را همدلی و همزبانی نامیدند؛ مردم هم همدلی شان را نسبت به دولت به خوبی نشان دادند اما متأسفانه دولت نتوانست مطالبات مردم را ...
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۱    
تجمع چربی در ناحیه ی شکم علاوه بر نازیبایی به سلامتی نیز آسیب می زند.
تیتر ۱   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۸    
یک مدرس دانشگاه گفت: به دلیل مشکل در ایجاد ارتباط بین همسران، حدود 50 درصد طلاق ها دوران عقد اتفاق می افتد که هرکدام، طرف دیگر را متهم می کند.