شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 8 دی 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 دی 1397 تیتر شهر 2 دی 1397 تیتر شهر 3 دی 1397 تیتر شهر 4 دی 1397 تیتر شهر 5 دی 1397 تیتر شهر 6 دی 1397 تیتر شهر 7 دی 1397 تیتر شهر 8 دی 1397 تیتر شهر 9 دی 1397 تیتر شهر 10 دی 1397 تیتر شهر 11 دی 1397 تیتر شهر 12 دی 1397 تیتر شهر 13 دی 1397 تیتر شهر 14 دی 1397 تیتر شهر 15 دی 1397 تیتر شهر 16 دی 1397 تیتر شهر 17 دی 1397 تیتر شهر 18 دی 1397 تیتر شهر 19 دی 1397 تیتر شهر 20 دی 1397 تیتر شهر 21 دی 1397 تیتر شهر 22 دی 1397 تیتر شهر 23 دی 1397 تیتر شهر 24 دی 1397 تیتر شهر 25 دی 1397 تیتر شهر 26 دی 1397 تیتر شهر 27 دی 1397 تیتر شهر 28 دی 1397 تیتر شهر 29 دی 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۶    
ماجرای دیده شدن شپش در میان دانش آموزان و در مدارس و مهدکودک ها، موضوع جدیدی نیست، هر چند که به گفته وزارت بهداشت، این موضوع شیوع بالایی ندارد و کمتر از 10 درصد دانش آموزان با این مشکل مواجه هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۲    
پایگاه خبری اسکای نیوز عربی فهرستی از عجیب ترین حراجی های سال 2018 را ارائه داده است که برای گردشگران بسیار جذاب بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۵    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با افشای جزئیات واگذاری برخی از شرکت های بزرگ گفت: چالش اصلی خصوصی سازی در ایران اهلیت است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۷    
گرچه مصرف به اندازه نمک برای حفظ سلامتی و تعادل بدن لازم استٰ اما مصرف بیش از اندازه آن مضر است و باعث بروز بیماری هایی می شود
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۶    
باشگاه سپاهان به رای صادر شده در بازی معوقه با پرسپولیس اعتراض کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۶:۰۵    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در 48 ساعت گذشته نیز مأموران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در 5 عملیات جداگانه در بازرسی از 12 خودرو 700 کیلو تریاک کشف و 50 متهم را دستگیر کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۵:۰۵    
ونسا ونس که خانمی 50 ساله و اهل نیویورک است از اکتبر سال 2014 تا ژوئن سال پیش که کارمند یکی از نمایندگی های مشهور ب ام و بوده 1.1 میلیون دلار را اختلاس کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۵    
وزارت دفاع بلژیک محدودیت های اعمال شده در زمینه استفاده از تلفن های هوشمند از سوی نظامیان را به منظور مقابله با جاسوسی و رهگیری اطلاعاتی به ویژه از جانب روسیه، مورد بازنگری قرار می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۳:۰۵    
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه (10 دی) دیدار دوستانه ای را با قطر برگزار خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۵    
مدافع چپ استقلال با مدیران باشگاه در حال مذاکره است تا بتواند رضایت نامه خود را دریافت کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۵    
به گزارش تیترشهر ؛ رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود تصویری منتشر کرده که گفته می شود هویت فوق سری نیروهای یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا را افشا کرده است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۲    
خبرگزاری رویترز بر این باور است که با وجود مشکلات، هیچ چیز جز قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا برای کی روش موفقیت تلقی نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۵    
از داربی استقلال و پرسپولیس به عنوان حساس ترین رقابت باشگاهی در آسیا یاد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۵    
تویوتا اوایل سال جاری اقدام به معرفی خودروی هایلوکس GR اسپورت در برزیل کرد و هم اکنون نیز مدل جدیدی با نام هایلوکس بلک رالی ادیشن را در ژاپن رونمایی کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۵    
در جلسه فوق العاده امروز هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد با متخلفان و خاطیان حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس برخورد قاطعانه و بدون مسامحه ای انجام گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۵    
متوسط قیمت خرده فروشی برخی اقلام خوراکی نشان می دهد که در هفته پایانی پاییز، قیمت لبنیات و حبوبات با کاهش همراه بوده است، اما در مقابل گوشت قرمز و مرغ گران شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۵    
عمارت شاپوری یا خانه شاپوری عمارتی در شیراز است که قدمت آن به دوره پهلوی اول می رسد، این عمارت به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۵    
در دنیا فرهنگ های متفاوتی وجود دارد که هر کدام منحصربه فرد هستند. باور به خرافه شاید جالب ترین بخش هر فرهنگ باشد که در این مقاله با عجیب ترین آن ها آشنا می شوید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۵    
دختر جوانی که در جریان اختلاف خانوادگی چشم خواهرش را با سوئیچ خودرو نابینا کرده بود هفته گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد و به پرداخت دیه و حبس محکوم شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۵    
ما نمی خواهیم که به کشمکش و بحث های موجود درباره ی مقایسه ی پیشرانه های روتاری و پیستونی وارد شویم زیرا مزدا RX-8 یک خودروی اسپورت جذاب با پتانسیل های زیاد می باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۵    
طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی از ابتدای سال 95 عملیاتی شد که طی آن 74 هزار تاکسی فرسوده از رده خارج و64 هزار خودروی جایگزین ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه تمام فعالیت ها و منابع سازمان بهزیستی برای شفافیت بیشتر باید به اتاق شیشه ای انتقال پیدا کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۷    
معاون حقوقی و امور مجلس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که جریمه ریالی مشمولان غایب سربازی در لایحه بودجه سال 98 وجود ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۷    
هاکان چالهان اوغلو می گوید مشکلی با کادرفنی میلان ندارد و ژانویه از این تیم جدا نخواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
هنگ کنگ به شهر آسمان خراش ها مشهور شده است و موزه ها و پارک های متعدد، دیزنی لند، مرتفع ترین آسمان خراش های دنیا و هزاران جاذبه ی دیگر، آن را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران با کاهش قیمت نسبت به آخرین روز هفته قبل، 3 میلیون و 530هزار تومان شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۱    
مهاجم 26 ساله تیم ملی فوتبال ایران جز گزینه های برانکو برای پیوستن به پرسپولیس نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۷    
پس از کناره گیری جواد نکونام از سرمربیگری تیم نساجی مازندران، نام گزینه های زیادی برای هدایت سرخپوشان مازندرانی مطرخ شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
از گنجه ی مرموز بخش تحقیق و توسعه ی پورشه خودروهای پیش تولیدی زیادی به بیرون آمده اند و این پروتوتایپ ها باعث شکل گیری برخی از نمادین ترین خودروهای دنیا شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره آخرین وضعیت حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات توضیحاتی ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
با اجرای فاز دوم طرح کاهش و تاکید پلیس راهور تهران بزرگ به الزام داشتن برگه معاینه فنی توسط خودروها، بررسی ها نشان می دهد که معاینه فنی سرویس کارکنان ادارات در بخش های مختلف همچنان به عنوان یک حرکت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۲    
فرانسه پنجاه سال پس از اعتراضات 1968 شاهد موج دیگری از اعتراضات سرنوشت ساز است؛ معترضان جلیقه زرد که انتقادشان در ابتدا به افزایش مالیات سوخت بود و حالا به اعتراضات ضد دولتی ادامه می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۶    
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تأیید بی خطرسازی زباله های عفونی بر عهده سازمان محیط زیست است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۵    
مصرف برخی مواد غذایی شادابی و جوانی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند و موجب پیری زودرس می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۶    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه ای که اقدام به ربودن گاوصندوق از داخل منازل مسکونی در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد کرده بودند، خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۷    
محمدجواد کولیوند با اشاره به گرانی در بازار به خصوص در بخش مواد غذایی گفت: پس از اینکه دولت لایحه بودجه 98 را به مجلس آورد در مورد گرانی هم به صورت جدی بحث شد چون اگر قرار باشد گرانی اینطور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۵    
نماینده سابق مجلس با ارسال نامه ای به رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار مجازات نماینده مردم سراوان به دلیل اهانت و هتاکی به کارمند گمرک در حین انجام وظیفه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۷    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران با اشاره به ساعت طلایی برای خوابیدن گفت: خواب دم غروب در طب سنتی ایران معروف به خواب هلاکت است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۲    
جنگ تجاری آمریکا و چین به میلیاردها دلار ضرر برای هر دو طرف در سال 2018 منجر شد و به همه صنایع از جمله خودروسازی، فناوری و به خصوص کشاورزی ضربه زد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶    
حدود 500 نفر از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که هم اکنون تعداد آنها درحال افزایش است از دقایقی پیش مقابل در ورودی این واحد نسبت به آنچه بی لیاقتی مسئولان دانشگاه در حفظ جان دانشجویان می ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان واژه ای به اسم رد صلاحیت وجود ندارد و اگر فردی ادعای می کند به قانون مراجع کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
محله عودلاجان یکی از پنج محله قدیمی تهران در حاشیه بازار است که، از جنوب به میدان مولوی، از شمال به خیابان امیرکبیر و سرچشمه، از غرب به شمس العماره و ضلع شرقی آن به امامزاده یحیی محدود می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۲    
پیش تر مسعود شجاعی به عنوان تنها بازیکن ایرانی با تجربه حضور در سه جام جهانی لقب گرفته بود و حالا در کنار بازیکنانی چون جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر لزوم همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان می گوید: منابع سازمان تامین اجتماعی باید افزایش یابد تا پرداختی ها به کارگران و بازنشستگان هم بیشتر شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۵    
پرتاب اوت منحصر به فرد میلاد محمدی در صدر اتفاقات بامزه سال 2018 میلادی قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۶    
ب ام و M1 یکی از مدل های نمادین دهه هفتادی میلادی محسوب می شود. این خودرو ثابت کرد که یک برند لوکس هم می تواند حرف های زیادی برای گفتن در عرصه سوپر اتومبیل ها داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا به پنتاگون دستور خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان را نداده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه در گفت وگوی تلفنی با صدراعظم آلمان اجرای قطعنامه های نشست سران استانبول را بررسی کرده و از به وجود آمدن شرایطی برای تحقق سازشی قطعی و بلندمدت در سوریه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۱    
سرپرست آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه دانش آموزان بابلی دچار مسمویت غذایی نشده اند،گفت: احتمال اینکه مسمومیت خارج از مدرسه به عنوان یک ویروس به دلیل حضور گاوداری در اطراف مدرسه وجود داشته باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۰    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شرایط حساس کشور، حفظ و تقویت وحدت در جامعه را یک اصل مهم و حیاتی عنوان و تاکید کرد: اگر شرایط فعلی کشور را درک نکنیم و وحدت به هم بخورد همه لطمه می بینند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۷    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با استقبال از استانی شدن توزیع یارانه ها در بودجه سال آینده، افزایش سطح درآمد مردم را شرط لازم برای آزادسازی قیمت سوخت عنوان کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۱    
"کودک همسری" طرحی که برای "افزایش حداقل سن ازدواج" توسط فراکسیون زنان تدوین شد، علی رغم اینکه نمایندگان در جلسه علنی مهرماه سال جاری با فوریت این طرح (اصلاح قانون ماده 1041 قانون مدنی) موافقت کردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۱    
یک روانشناس گفت: بیش فعالی یکی از فراوان ترین اختلالات حرکتی کودکان با نارسایی ویژه در یادگیری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۶    
در میان عاشقان خودرو افرادی وجود دارند که شیفته مدل های قدیمی و کلاسیک هستند. این دسته معمولا به بازسازی چنین اتومبیل هایی علاقه وصف ناپذیری داشته و وقت و زمان زیادی را صرف آن می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰    
از معابد بودایی با مجسمه های عظیمش گرفته تا کوه های مرتفع هیمالیا، بوتان و نپال از جمله کشورهای کمتر شناخته شده ای هستند که تجربه ای منحصر به فرد را در ذهن مسافرانشان به جای می گذارند.