جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۴۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

توریسم آنلاین (tourismonline.co)

  ۳ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: طرح تغییر و ایجاد مشاغل به صنایع دستی مزین به نام شهید آیت الله رئیسی در فارس کلید خورد.
  ۵ ساعت پیش    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در 9 استان از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
  ۵ ساعت پیش    
هزینه های مسافرتی وکلا، در صورتی که توافقی بر آن صورت نگرفته باشد، شامل هزینه های رفت و آمد و اقامت در داخل یا خارج از کشور، بر عهده موکل می باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۰   + ۱۴ سایت دیگر  
عملیات بیت المقدس در 30 دقیقه بامداد روز 10 اردیبهشت 1361 با قرائت رمز عملیات بسم الله الرحمن الرحیم. بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابی طالب از سوی فرماندهی آغاز شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۰   + ۲ سایت دیگر  
رئیس دفتر رئیس جمهور درباره حادثه بالگرد حامل آیت الله رئیسی توضیحاتی ارائه کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۰   + ۳۴ سایت دیگر  
به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن تشییع پیکر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز و استاندار آذربایجان شرقی فردا تمامی دستگاه های دولتی در شهرستان تبریز تعطیل می باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۰    
جنگل پیرداوود یکی از جنگل های سرسبز شهرستان ورزقان از توابع استان آذربایجان شرقی است که در دل جنگلی دیگر بنام جنگل ارسباران قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۰   + ۴ سایت دیگر  
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش سی اردیبهشت سال جاری حین خدمت و انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۰   + ۷ سایت دیگر  
مراسم وداع با شهدای خدمت؛ رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان شان که در سانحه دلخراش سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، صبح چهارشنبه دوم خرداد 1403 در تهران و در میان خیل جمعیت سوگوار برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۰   + ۲۳ سایت دیگر  
در راستای تکریم افرادی که برای مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد حضور خواهند داشت و مشکل اسکان دارند، از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه اسکان افتخاری را فراهم کرده
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۰   + ۲۱ سایت دیگر  
پیش بینی بخش گردشگری سازمان ملل برای سال 2024 به احیاء کامل گردشگری بین المللی با رشد 2 درصد بیشتر از سطح سال 2019 اشاره دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۵۰   + ۲۴ سایت دیگر  
پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اعلام کرد: طی هفته آینده (31 اردیبهشت تا 6 خرداد) بارش در یک سوم شمالی کشور شامل شمال غرب، زاگرس شمالی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۵۰   + ۱۹ سایت دیگر  
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم، در اثر سقوط بالگرد خود در شمال استان آذربایجان شرقی، به شهادت رسید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۵۰   + ۱۴ سایت دیگر  
رییس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده باش امدادگران در 20 استان به دلیل بارش رگباری و شدید باران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۵۰   + ۲۵ سایت دیگر  
تمامی موزه ها، بناها، پایگاه ها و محوطه های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پی شهادت رئیس جمهوری در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۲    
چرا بازدید از جزیره هرمز را پیشنهاد می کنیم؟
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش، 5 رو عزای عمومی اعلام کردند ولی هنوز تصمیمی برای تعطیلی عمومی اعلام نشده و تا این لحظه همه امور کشور طبق روال عادی برقرار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۲    
چرا بازدید از جزیره هرمز را پیشنهاد می کنیم؟
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲   + ۲۷ سایت دیگر  
آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲   + ۲۰ سایت دیگر  
سینماهای سراسر کشور به مناسبت شهادت رئیس جمهوری و همراهانشان تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲   + ۱۲۵ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در سانحه هوایی گفتند: رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲   + ۲۲ سایت دیگر  
در پی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، 8 تن به شهادت رسیدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
به مناسبت هفته میراث فرهنگی جام زرین خشایارشاه (خشایارشا) در موزه پارس تخت جمشید رونمایی شد و فارس پایتخت کهن فرهنگ و تمدن ایران زمین با برنامه هایی جذاب به استقبال این هفته فرهنگی رفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
وزیر گردشگری به حادثه برای کاروان رئیس جمهوری واکنش نشان داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲    
بالی اندونزی یکی از جزیره های توریستی این کشور است که به دلیل داشتن طبیعت بسیار زیبا و معابد تاریخی هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
با انجام همسان سازی حقوق بازنشستگان نزدیک است و بر اساس این اقدام حقوق بازنشستگان با افزایش 90 درصدی نزدیک به 20 میلیون تومان می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
دخترانی که از سن 10 سالگی وارد شبکه های اجتماعی می شوند در سنین بالاتر بیشتر با مشکلات عاطفی – اجتماعی روبرو می گردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲   + ۱۴ سایت دیگر  
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش با کیوان ساکت اف بازیگر و مجری تلویزیون را داد. .
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
توریسم آنلاین: صفحه اول روزنامه توریسم در آغاز هفته میراث فرهنگی را ببینید . این روزنامه به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی به معرفی8 موزه کشور پرداخته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
موزه بین المللی مطبوعات به عنوان نخستین موزه بین المللی مطبوعات ایران با هدف بالا بردن سطح آگاهی طبقات مختلف مردم از تاریخ و پیشینه مطبوعات و آشنایی هر چه بیشتر آنان با رسانه ها در سال 1391 شمسی در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
بارش شدید روز گذشته در مشهد خصوصا در دو منطقه خیابان سیدی و میدان انقلاب خسارات فراوانی را به همراه داشت تا کنون 7 نفر فوت و 3 نفر مفقودی داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۲    
وقتی آدمی در این دوگانه آب و هوای متضاد تامل می کند که چگونه دست در دست یکدیگر دارند و میلیون ها سال بی آن که این برآن یا آن براین بشورد، آداب همسایگی را به کمال داشته اند و وفاقی به جمال ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
شیراز شاه چراغ دارد . نگینی دارد که عاشقان شهر بر ضریحش دخیل آرزومی بندند و به پایش عهدهای ناگسستنی. شیراز شاه چراغ دارد و چه عاشقانه این حضور مبارک را بر روی چشمانش جا داده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۲    
دروازه فرافر سرآغاز یزد باستانی است شهری که به آن ایساتیس می گفتند و معماران و هنرمندان مشهوردر آن می زیستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۲   + ۵۰ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
اگر می خواهید ماجراجویی، زندگی شبانه پرهیاهو، فرهنگ یا آرامش شادی را تجربه کنید، این مقاله را بخوانید و با دوستان و هم سفران خود به اشتراک بگذارید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
چشمه قلقل، تقریبا در 12 کیلومتری جنوب غربی ازنا قرار دارد. این چشمه بین روستای سرسبز دربند و شهرک ویژه اقتصادی و کمی پایین تر از پاسگاه محیط بانی محیط زیست ازنا است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
25 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، بزرگ ترین حماسه سرای ایران و سراینده شاهنامه است. حکیم ابوالقاسم حسن پور علی توسی (طوسی) نامور به فردوسی (نزدیک به سال 319 تا 397 هجری خورشیدی) در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۲   + ۷۳ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش های سیل آسا و شدید در برخی استان های کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۲    
داستان بیژن و منیژه یکی از داستان های عاشقانه شاهنامه است.داستانهای شاهنامه هر یک هسته مرکزی ای دارند؛ یعنی برگرد حکمت وآموزه ای می گردند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
توریسم آنلاین: سی و یکمین نمایشگاه گردشگری دبی ATM اردیبهشت 1403 با 2300 غرفه دار از 165 کشور جهان در حال برگزاری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۲   + ۵۰ سایت دیگر  
هم زمان با روز پاسداشت زبان فارسی و روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، بازدید از آرامگاه های شاعران کشور، رایگان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
ویزای جدید جهت تبدیل دبی به مقصدی برای کارآفرینان، سرمایه گذاران، برنامه نویسان، افراد دارای ایده، توسعه دهندگان بازی، طراحان، شرکت های نوآور و استارتاپ های متخصص در برنامه های کاربردی بازی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
پرواز هزاران هزار کلاغ سیاه در باغ ها و آسمان آبی حاشیه یکی از روستاهای همدان، منظره ای بسیار زیبا پدید آورده است که نظاره کردن آن هر بیننده ای را به حیرت می اندازد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
غار شیرآباد که با نام های غار دیو سفید و غار دیو سپید نیز شناخته می شود، حد فاصل شهرهای علی آباد کتول و آزادشهر و در نزدیکی رامیان قرار دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
یکی از پژوهشگران موسیقی نواحی خراسان از درگذشت احمد خان نورزایی معروف به احمد خاصه، آوازخوان و دوتار نواز خراسانی در روز یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
کارت گردشگری مانیرو در همه ی درگاه های بانکی قابل استفاده است و درصورت نیاز می توانند از همه ی عابربانک ها پول نقد را دریافت کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اجرای پروژه بزرگ مرمتی بازار وکیل شیراز خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی از تخفیف های ویژه هتل های مشهد در دهه کرامت به منظور افزایش ماندگاری زائران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
فرش دوروی دویدخ قالی دو روی ابریشمی است که هنر دست زنان ترکمن است و در دنیا نظیر ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
ترسناک ترین و عجیب ترین منطقه ایران در زیر آب های خروشان دریا قرار ندارد، بلکه در دل کویر است، جایی در کویر سمنان که بومیان منطقه، به آن ریگ جن می گویند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
روستای ورکانه، به جز سنگ های تیره ای که دارد، در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته که تابش آفتاب به خانه های آن رنگ های تیره و روشنی را به وجود می آورد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
قلعه مهری خانم بنایی است که ساختمان آن با پلان چلیپایی طراحی شده، مربوط به مهری خانم، ارباب روستا بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۲   + ۴۹ سایت دیگر  
معاون پارلمانی رئیسی گفت: جمعیت تهران یک جمعیت فوق العاده ای است و رسیدگی به شهرهای اطراف تهران باید با جدیت بیشتری باشد چراکه مسائل خاص اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گاهی اوقات امنیتی دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
توریسم آنلاین: تصاویر و کلیپ های ویدیویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، یک وعده غذایی دلمه برگ انگور با روکش طلا را به قیمت حدود 2000 دینار معادل 6500 دلار (قیمت حدود 3 اونس) نشان می دهد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
رییس مرکز هماهنگی های فرهنگی مجمع گفت وگوی همکاری آسیا در ملاقات با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر توسعه همکاری های مشترک با کانون برای برگزاری رویدادهای بین المللی، تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از جمله تهران به مردم توصیه کرد از سفرهای بین شهری و اتراق در بستر رودخانه ها خودداری کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
با تثبیت شدن تعطیلات دو روزه به ویژه که شامل جمعه و شنبه شود می توان پیش بینی کرد با پایدار شدن وضعیت جدید ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
ماجرا از سال ها پیش شروع شد، درست زمانی که چند نوجوان قصد شنا کردن در برکه را کردند. با اینکه عمق برکه در جاهای عمیق نهایتاً به یک متر و نیم می رسید، اما در یک نیمروز تابستان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
یکی از زیباترین روستاهای شمال کشور، روستای برنت سوادکوه است. طبیعت بکر و زیبای منطقه، مأوای گردشگران و دوچرخه سوارانی است که می خواهند اوج هیجان و لذت را از طبیعت سرسبز و دست نخورده ببرند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۶   + ۷ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از طغیان رودخانه ها، سیلاب ناگهانی، آب گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان در 10 استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۶    
روز 22 اردیبهشت برابر با 11 مه روز جهانی پرندگان مهاجر است، رویدادی بین المللی که در آن بر اهمیت وجود پرندگان مهاجر برای حفظ تعادل زمین، اکوسیستم و انسان تأکید شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۵۶    
در دنیای امروز که نیاز به انرژی پایدار و قابل اعتماد روز به روز بیشتر می شود، شرکت ولوو پنتا با بیش از یک قرن تجربه در صنعت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۶   + ۳ سایت دیگر  
توریسم آنلاین: امام زاده ابراهیم در شهرستان شفت و 23 کیلومتری جنوب شرق آن قرار گرفته است و در بالای کوه های سرسبز قرار دارد.هفته گذشته این روستای گردشگری زیبا و رویایی گرفتا حریق شد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۶    
50 آسیاب مجموعه تاریخی سازه های آبی شوشتر برای چرخیدن، نیازمند آب دو شاخه شده کارون و روانه خلیج فارس می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۶    
بناهای تاریخی قزوین، نسخه ای از تمام بناهای تاریخی ایران است که نمونه های آن در گوشه و کنار کشور پراکنده اند!
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
ناگفته پیداست آبشاری که به آن لقب عروس داده اند، تماشایی و خاطره ساز است. تاج این آبشار چیزی حدود 5 متر ارتفاع دارد. به همین دلیل می توانید به تاج آبشار بروید و فروریختن آب خروشان را به نظاره بنشینید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۲    
بهتر است برای شروع مطالعه درباره هتل بزرگ شیراز ابتدا این مقاله را مطالعه کرده و با به اشتراک گذاشتن آن، نظر دوستان و خانواده را نیز جویا شوید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از آب گرفتگی، سیلاب، طغیان رودخانه ها و خسارت به محصولات کساورزی 25 استان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
بین گنبد و کَلاله در استان گلستان، راه زیادی نیست، در کمتر از نیم ساعت به آنجا خواهید رسید. از شهر کلاله وقتی به سمت روستای گِچی سو می روید، دشت صاف و هموار ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۲   + ۳۴ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از بارش های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
قشقایی ها مردمانی شجاع و مهربانند ؛ سرشار از اصالت با فرهنگی غنی ، لباس زیبا و موسیقی دلنشین و صنایع دستی بی نظیر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۲    
نمی دانم چه اصراری است که برای جاذبه های زیبای خودمان قیاس فرنگی پیدا کنیم، مثلا مارو مالدیو ایران!! مگر خود ایران چه ایرادی دارد که باید پسوند مالدیو بگیرد؟!!
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
دوشنبه (17 اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور وقوع رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۲    
دکتر حمید سوری درباره تزریق واکسن آسترازنکا در ایران می گوید: به لحاظ علمی باید توجه داشت که هیچ مداخله بیولوژیک، شیمیایی و غیرایمنی صددرصدی ندارد و حتی آب هم در شرایط خاصی می تواند فرد را مسموم کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
اردیبهشت، روزی نمادین برای شهر تاریخی مراغه و برای ایرانیان است. در این روز مبارک، دو رویداد مهم در تاریخ این شهر به هم پیوند خورده است که یکی آغاز احداث رصدخانه مراغه و دیگری بسته شدن زیج ایلخانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۲    
پیشینیان معتقد بودند که این جزیره دائماً در حال حرکت است و از جایی به جای دیگر نقل مکان می کند!مرنجابمرنجاب
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۲    
امروز روز شیراز است، شهر حضرت ناز، حافظ شیراز، حافظه ی تاریخی ایرانیان برای خواستن زندگی.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۲   + ۱۲ سایت دیگر  
شهردار شیراز از تلاش مدیریت شهری برای تقویت زیرساخت های این کلان شهر به دلیل گردشگرپذیر بودن آن خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
همدان، شهر اطلسی ها و آلاله ها و شهر بوعلی سینا و باباطاهر، دیاری است که همه فصل هایش زیبا و چشم نواز است
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۵۲    
گنجینه ی تاریخ فارس در برگیرنده تندیس بیش از 47 نفر از بزرگان و نام آوران فارس است که به شیوه مجسمه های مومی و سنگ و چوب ساخته شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
برای سالفه معانی اندک متفاوت اما نزدیک به هم تعریف کرده اند که از مهم ترین آن ها می توان به مجمع یا دورهمی که در آن گفت و شنود انجام می شود، اشاره کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
قطر ایرویز بار دیگر برای رونمایی از اولین ها پیشگام شد و از مهماندار هوش مصنوعی خود با نام سما 2.0 رونمایی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱   + ۱۲ سایت دیگر  
دره ستارگان از پدیده های منحصربه فرد زمین شناسی به حساب می آید که در فهرست عجایب هفت گانه قشم قرار دارد و با قدمتی بیش از دو میلیون سال، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۵۱   + ۱۷ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.
مشاهده نتایج بیشتر...