جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 2 دی 1396 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 30 آبان 1396 خبرگزاری یوپنا 29 آذر 1396 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 1 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 2 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 3 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 4 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 5 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 6 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 8 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 9 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 10 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 11 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 12 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 13 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 15 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 16 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 17 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 18 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 19 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 20 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 22 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 23 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 24 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 25 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 26 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 27 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 29 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1396 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۵    
میوه ها از نظر تغذیه ای دارای ارزش بالایی هستند. میوه ها سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین ها می باشند. اما در خوردن بعضی میوه ها بیشتر احتیاط کنید، قند زیادی دارند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دریچه های جدیدی برای همکاری بین ایران و پاکستان باز شده که در گذشته به این میزان نبوده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با تشریح نقش دانشگاه ها در احیای حقوق شهروندی از تدوین لایحه صیانت از حریم دانشگاه و موسسات آموزشی و پژوهشی خبر داد
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۰    
رئیس اتحادیه خودرو از افزایش انواع خودرو پژو از 200 هزار تا دو میلیون تومان در بازار خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۰    
مهندس محسن هاشمی که در شبکه افق حضور یافته بود، خطاب به مجری گفت: توان نظام را زیرسوال نبرید، این حرفهای ضدانقلابی از طرف شما مشکوک است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگاه آموزشی باید با نگاه اقتصادی توأم باشد و آموزش و پرورش و اقتصاد به صورت منظومه و مجموعه دیده شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۵    
شهرداری تهران نقشه تخلیه امن مناطق تهران را در سایت خود منتشر کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۲    
معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزیر علوم از برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی نیروهای قراردادی دانشگاه ها با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۷    
نشست هم اندیشی مدیران معاونت اجتماعی وزیر بهداشت با مسئولان سازمان اجتماعی کشور، در محل ستاد وزارت کشور برگزار شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۷    
وزیر علوم از تشکیل کارگروه بررسی و اصلاح آیین نامه های پذیرش دانشجو در این وزارتخانه خبرداد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از گوجه فرنگی و میوه، بخصوص سیب، به بازیابی آسیب ریوی ناشی از سیگارکشیدن کمک می کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: دانشجویان به عنوان سفیران علمی و نعمت های دانشگاه محسوب می شوند و مسئولین دانشگاه پیام نور باید برای شنیدن صحبت های آن ها گوش شنوا داشته باشند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به تصمیم دولت برای افزایش عوارض خروج از کشور و افزایش قیمت بنزین در سال آینده به تصمیمات این شورا در مخالفت با چنین قوانین و مصوباتی که نتیجه آن تحمیل هزینه به زندگی مردم ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۷    
زلزله ای 5,2 ریشتری در ملارد کرج، یک چهارم جمعیت ایران را بی خواب و آرام کرد؛ زلزله ای که به عنوان زمین لرزه تهران ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۷    
سرپرست اداره کل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این اداره کل با همکاری حراست از اردیبهشت 95 تاکنون موفق به شناسایی و معرفی پنج باند جعل و کلاهبرداری مدارک دانشگاهی به پلیس آگاهی شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۲    
معاون اداری،مالی و منابع انسانی وزیر علوم: در مجموعه وزارت علوم بیش از 15 هزار نفر کارمند قراردادی است که پنج هزار نفر از آنان در آینده نزدیک جذب می شوند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۷    
نتایج آزمون Ept آذر ماه دانشگاه آزاد اعلام شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۲    
دانشگاه پیام نور در زمینه جذب دانشجوی خارجی در داخل ایران بر طبق آمارهای وزارت علوم بعد از دانشگاه تهران دومین مقصد خارجی هاست و این مهم خود مهر تائیدی بر توان و ظرفیت این دانشگاه بر بین الملل سازی ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۲    
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، انواع محصولات لبنی برخی شرکت ها، حتی با وجود تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت افزایش قیمت داشته و این افزایش قیمت در حال تسری به سایر برندها است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۷    
اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور در اظهارنظری عجیب پس از وقوع زلزله 5٫2 ریشتری در تهران گفت که جای خاصی برای اسکان اضطراری پیش بینی نشده و مردم هرجا فضاهای وسیعی بود می توانند مستقر شوند .
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۷    
به گزارش یوپنا ، دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان در نشست با دکتر فتی رئیس پارک علم و فناوری با بیان اینکه با تعاملاتی که بین این دو مجموعه وجود دارد ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۷    
دکتر علی اکبر ملکی راد عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان مرکزی به عنوان پژوهشگر برتر سال 96 دانشگاه پیام نور انتخاب شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۷    
هایپرهیدروزیس چیزی فراتر از یک شرایط جسمانی است و احساس خجالتی که از این شرایط در فرد شکل می گیرد می تواند راهنمای وی در برنامه های خود باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۷    
رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: همه عضو خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور هستیم و باید با همنوایی و مشارکت موثر در جهت تقویت دانشگاه گام برداریم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۲    
ایران در حوزه هوش مصنوعی در رتبه 16 در سطح جهانی قرار دارد و در بخش های زبانشناسی در مقایسه با کشورهای منطقه جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور درباره معرفی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر قصد معرفی معاونت اجرایی رئیس جمهور را نداریم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۲    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: در جهت تحقق اهداف منشور حقوق شهروندی از سال 92 الی 95 تقریبا 35 درصد آموزش دانشگاه ها به آموزش رایگان افزایش یافته است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۷    
بازیکن سابق تیم پانیونیوس یکی از 10چهره برتر ورزش یونان به انتخاب مردم این کشور است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۲    
پرتاب اخیر موشک فالکون 9 توسط شرکت “اسپیس ایکس” در کالیفرنیا خبرساز شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۲    
رسانه های داخلی فیلیپین از کشته شدن نزدیک به 90 تن بر اثر رانش زمین و جاری شدن سیل در این کشور خبر دادند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۱    
منبع: نشنال جئوگرافیک
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۱    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه قیمت تخم مرغ درب مرغداری به کیلویی7000 تومان رسیده است، گفت: بازار نهاده های دامی همچنان آشفته است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۱    
زلزله شامگاه تهران باعث شد تا در کنار ترس و دلهره ای که خیلی ها را راهی خیابان ها کرد، برخی ها، مثل مجریان تلویزیون را جلوی دوربین غافلگیر کند، غافلگیری ای که واکنش های متفاوتی را رقم زد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
بررسی لایحه بودجه سال 97 کل کشور از سه شنبه پنجم دی ماه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق های فکر اصولگرایان موضوعاتی همچون پشیمان هستیم را علیه دولت و روحانی مطرح می کنند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴    
وزیر علوم گفت: هر کدام از داوطلبان امسال که فکر می کنند به دلیل موانعی از جمله ستاره دار شدن نتوانسته اند وارد دانشگاه شوند، همراه با دلایل خود مستقیما با من مکاتبه کنند تا به پرونده شان رسیدگی شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۹    
– نائب رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست این کشور درباره لیگ قهرمانان آسیا خبر داد
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۹    
در حالی که فلسطینی ها به اعتراضات شدید خود نسبت به اقدام جنجالی آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ادامه می دهند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات صدور طرح ترافیک جدید را تشریح کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: هرگونه افزایش حقوق در بخش ها و وزارت خانه های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش منوط به تصویب قانون و قانون گذار است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۴    
شهروند نوشت: تعطیلی مدارس تهران بر اثر آلودگی هوا هم نتوانست سریال تنبیه بدنی دانش آموزان به دست مدیران و معلمان را قطع کند و در تنها روز غیر تعطیل هفته پیش ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۴    
معصومه ملک؛ کارشناس ارتباطات و امور رسانه
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۴    
زیر کشور امشب با حضور در برنامه زنده نگاه یک به تشریح موضوعاتی همچون زلزله های اخیر، مسائل اجتماعی و ... خواهد پرداخت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۴    
هیچ اختلافی میان آقای جهانگیری با دولت، وزرا یا شخص آقای روحانی وجود ندارد. ما نه از ایشان و نه از دیگر اعضای دولت چیزی که مؤید اختلاف باشد نشنیده ایم و به این حرف ها هم اعتنا نمی کنیم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۹    
همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز که باپیام مقام معظم رهبری برگزار شد از سازمان اوقاف به دلیل اقدامات موثر در فضای مجازی واموزش وتوانمند سازی مبلغین در ترویج فره نگ نمار تجلیل شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۹    
تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور خوزستان بدون شسکست و مقتدرانه قهرمان مسابقات منطقه ده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۹    
رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به قیمت های برآورد شده برای سوخت، حامل های انرژی و مالیات ها در لایحه بودجه سال 97، پیش بینی کرد سفرهای داخلی در سال آینده با گرانی نامتعارفی روبه رو شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۴    
مصرف هفتگی ماهی سطح خواب و هوش کودکان را بهبود می دهد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد در واکنش به آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، تحریم هایش علیه این کشور را تشدید کرد. این مصوبه جدید واردات فرآورده های نفتی کره شمالی را هدف قرار داده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هیچ نیازمندی از شمول دریافت یارانه نقدی خارج نمی شود، حتی اگر تحت پوشش نهاد حمایتی نباشد، گفت:استراتژی ما افزایش یارانه نقدی نیازمندان است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۹    
صفحه نخست روزنامه های امروز شنبه 02 دی ماه 96
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۹    
مدت هاست که دستور حذف واژه غیرانتفاعی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده و باید اتفاق بیفتد، زیرا عدم تصویب چنین درخواستی باعث می شودکه نه آن موسساتی که خود قصد انحلال دارند به سمت منحل کردن بروند.