شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 17 دی 1396 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 30 آبان 1396 خبرگزاری یوپنا 29 آذر 1396 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 1 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 2 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 3 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 4 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 5 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 6 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 8 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 9 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 10 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 11 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 12 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 13 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 15 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 16 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 17 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 18 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 19 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 20 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 22 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 23 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 24 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 25 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 26 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 27 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 29 دی 1396 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1396 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۴    
صفحه نخست روزنامه های امروز یکشنبه یکم بهمن ماه 96
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۴    
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش ها و آشوب های اخیر بوده اند، شناسایی و یا دستگیر شده اند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۹    
به اعتقاد معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نوآوری و پویایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها می تواند با ورود به صنایع بزرگی همچون خودروسازی، زمینه رونق و بهبود این صنایع را به دنبال داشته باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۹    
بیمارانی که به دستگاه های تنفسی متصل می شوند، اغلب در معرض مشکلات جانبی نظیر بازگشت محتویات معده و آسپیراسیون تنفسی قرار می گیرند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۹    
70 درصد بیمه نامه نفتکش ایرانی موسوم به سانچی متعلق به یک شرکت بیمه نروژی و 30 درصد تحت پوشش شرکت های بیمه ایرانی است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۹    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: بودجه ای در سال آینده برای واردات نفت پیش بینی نشده و در نتیجه چیزی به عنوان بنزین وارداتی در این سال نخواهیم داشت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۴    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: آمریکا اعلام کرد برای مذاکره با کره شمالی لازم است که این کشور آزمایش های هسته ای خود را متوقف کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۵    
جبار اللعیبی وزیر نفت عراق در روز جاری اذعان کرده است که این کشور پیش از پایان ماه ژانویه ی سال 2018 میلادی اقدام به صادرات نفت از میدان نفتی شمال کرکوک به ایران خواهد کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۰    
بامداد امروز یکشنبه جوانی بر اثر مشکلات و درگیری خانوادگی در روستای کردلاغری درحومه شهر یاسوج با هجوم به خانه پدرزن خود ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس با حضور وزرای اطلاعات، کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، جانشین فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و رییس سازمان صداوسیما ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۵    
ریاست انشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدار کردند
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۵    
وزیر علوم در نشست کارگروه روسای دانشگاه های متولی پیگیری فعالیت های علمی بین المللی بر تمرکز دانشگاه های کشور بر جذب دانشجوی خارجی غیر بورسیه تأکید کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۰    
بنا بر گزارش سالیانه سیا جمهوری اسلامی ایران با نسبت 0/07 نفر مهاجر به ازای هر هزار نفر جمعیت، در جمع ده کشور دنیا با کمترین آمار مهاجرت به خارج قرار گرفته است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۰    
هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه حکم به لزوم پرداخت کمک هزینه مهدکودک به کارمندان زن آموزش و پرورش که دارای فرزند خردسال می باشند داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۵    
غلامرضا تختی در 5 شهریور 1309 در محلهٔ خانی آباد در جنوب تهران به دنیا آمد. او دو برادر و دو خواهر داشت که همهٔ آن ها از وی بزرگ تر بودند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۴    
برخورد تانکر نفت کش ایرانی با یک فروند شناور چینی در آبهای شرق چین حادثه آفرید و 32 مفقود بر جای گذاشت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۴    
مسعود شجاعی سکوتش را شکست و خواستار حضور در تیم ملی فوتبال ایران شد. او در تازه ترین گفت وگویش که به شدت متاثر بوده است، درباره ماجرای بازی مقابل نماینده اسرائیل توضیح داده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی ناجا با اشاره به جان باختن 20 نفر از هموطنان در اغتشاشات اخیر گفت: تمامی دستگیر شدگان تحویل دستگاه قضائی شدند که اغلب آنها در مراحل قانونی به قید ضمانت رها و لیدرهای اصلی و تخریب گران اموال ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی پراید با 2 وسیله نقلیه پراید و پژو در جاده فرعی فامنین یک زوج جوان فوت کرده و پنج تن دیگر مجروح شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
دو فروند کشتی شنبه شب در آب های ساحلی شرقی چین با یکدیگر برخورد کردند که نفتکش حادثه دیده متعلق به ایران و در اجاره شرکت کره جنوبی بوده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
نتایج پژوهشی که توسط محققان ایرانی انجام شده، نشان می دهد که گیاه دارویی نسترن که به گل بسیار زیبایش شناخته می شود، می تواند برای درمان آسیب های کبدی در بیماران دیابتی مورد استفاده قرار گیرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص شرایط پیش آمده و سوء استفاده بیگانگان از این فضا گفت: تصمیم گیرنده نهایی در خصوص رویکرد کشور در قبال آزادشدن یا مسدود ماندن برخی از شبکه های اجتماعی بر عهده شورای ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۷    
محققان اظهار کردند: روش نقشه برداری جدید مغز، ارتباط بین شبکه های مغزی و آی کیو افراد را نشان می دهد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۷    
دونالد ترامپ از تمایلش برای گفت وگوی تلفنی مستقیم با رهبر کره شمالی خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷    
در این راستا پیشنهادهای مختلف را از دولت و صداوسیما که پیش نویس تهیه کرده بودند دریافت کردیم. در مجلس هم برخی از دوستان پیشنهادهایی دادند که آنها را نیز بررسی کردیم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۲    
گمرک ایران ضوابط جدید و تغییرات حقوق ورودی واردات خودرو را جهت اجرا به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرد که بر این اساس واردات خودروهایی که از سال ساخت آن ها بیش از یک سال گذشته باشد، ممنوع شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۲    
معاون اشتغال وزیر کار از آغاز ثبت نام متقاضیان وام اشتغال روستایی در سامانه کارا خبر داد و گفت: همه کارآفرینان و سرمایه گذاران روستایی از فردا می توانند برای معرفی طرح های خود در سامانه کارا ثبت نام ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۲    
زلزله ای به بزرگی 3٫8 ریشترحوالی سرپلذهاب استان کرمانشاه را لرزاند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۲    
کارشناسان سلامت توصیه می کنند که برای کاهش وزن و گرفتن بهترین نتیجه از برنامه ورزشی باید در زمان مناسب ورزش کنید.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۷    
معاون رییس جمهور از احتمال کاهش نرخ عوارض خروج از کشور نسبت به مبلغ قبلی که 220 هزار تومان تعیین شده بود، خبر داد و گفت: افزایش تصاعدی که برای هر نوبت سفر درنظر گرفته شده بود حذف خواهد شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۷    
جمع اصولگرایان در آستان قدس رضوی در ماه های اخیر جمع تر از همیشه شده است. آنها مدیریت سازمان های اقتصادی آستان را هم برعهده گرفته اند تا شاید آینده سیاسی منتقدان دولت از آستان قدس بگذرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۷    
صفحه نخست روزنامه های امروز یکشنبه 17 دی ماه 96