یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 1 خرداد 1397 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری یوپنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری یوپنا 31 تیر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 1 آبان 1397 خبرگزاری یوپنا 28 آذر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1397 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری یوپنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری یوپنا 1 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 2 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 3 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 4 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 5 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 6 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 7 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 8 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 9 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 10 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 11 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 12 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 13 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 14 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 16 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 18 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 19 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 20 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 21 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 22 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 23 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 26 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 27 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 28 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 29 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 30 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 خرداد 1397 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۴    
دکترمحمدجواد دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: براساس آخرین اطلاعات مستخرج از پایگاه (ESI-ISI) ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۴    
اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، 5 ایرانی را به خاطر ارتباط ادعایی با یگان موشکی سپاه پاسداران تحریم کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۴    
هم نظری نمایندگان فراکسیون امید و فراکسیون ولایی از اتفاقات نادر در مجلس به شمار می آید اما حالا گویا در یک مسئله حداقل میان برخی از اعضای این دو فراکسیون اتفاق نظر وجود دارد و آن ضعف مدیریتی علی ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۴    
در تاریخ 17 می 2018 (27 اردیبهشت 97) قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران به 74 دلار و 37 سنت رسید که این رقم بیشترین مقدار در قیمت فروش نفت سنگین ایران در سه سال اخیر بود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۴    
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی با اعلام موافقتش با نامه مشترک 6 وزیر و دو نماینده مجلس در مورد رفع فیلتر توئیتر ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۰۳    
راه اندازی دوره های جدید در پردیس های پولی دانشگاه ها، تا زمانی که سیاست های پذیرش دانشجو در این پردیس ها از سوی وزارت علوم بازنگری شود، متوقف شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۲    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: وزارت اطلاعات هم به این نتیجه رسیده که هیچ مدرکی دال بر جاسوسی فعالان محیط زیستی که بازداشت شدند، وجود ندارد و قاعدتا اینها باید به زودی آزاد بشوند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۷:۳۴    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر علیرضا عبداللهی نژاد را به سمت “مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم” منصوب کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۷:۳۴    
رئیس جمهور، حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان پرافتخار کشور را در ماه مبارک رمضان موجب خرسندی دانست و گفت ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۳    
رئیس سازمان محیط زیست از تصمیم دولت برای حمایت از گیاهان به عنوان منابع ژنتیکی محیط زیست خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که حمایت قانونی به منظور رفع مشکل زمین خواری در کشور وجود دارد، مهمترین علت را کمبود انگیزه و اراده در مدیران عنوان کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۳    
عضو شوای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت باقی می ماند و قرار است یک دبیرکل برای امور اجرایی انتخاب شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۱    
نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه پیام نور توسط دانشگاه پیام نور استان کرمان در تاریخ 25-26 مهر 1397 در شهر کرمان برگزار میگردد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۰    
بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم در دستور کار امروز حاشیه هایی را به دنبال داشت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۹    
بسیاری از کشورهای کم درآمد یا با درآمد متوسط همچنان به صورت گسترده از چربی های ترانس در غذاهای خود استفاده می کنند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۹    
نرخ هر دلار آمریکا با 10 ریال افزایش نسبت به روز دوشنبه 4206 تومان، نرخ هر پوند انگلیس با 9 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 56 هزار و 456 ریال و هر یورو نیز با 153 ریال رشد در مدت مشابه 49 هزار و 568 ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس مرکز جذب وزارت علوم از رایزنی هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با سازمان اداری و استخدامی کشور برای افزایش جذب هیات علمی در وزارتخانه های علوم و بهداشت خبرداد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از بررسی ابعاد مختلف پرونده “ایران مال” در هفته آینده در شورای شهر خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۶    
نمایندگان این سه کشور اروپایی هفته گذشته در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به نفع اعزام یک هیات حقیقت یاب بین المللی به غزه برای بررسی کشتار تظاهرکنندگان فلسطینی در روز 15 مه، رای داده بودند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۶    
احزاب پیروز انتخابات پارلمانی ایتالیا یک حقوقدان و استاد دانشگاه را به عنوان نامزد تصدی گری پست نخست وزیری این کشور به رئیس جمهور معرفی کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۶    
هنگامی که آخرین اصلاح طلب با روده های آخرین اصولگرا به دار آویخته شد، آنگاه دموکراسی در ایران پدید می آید . این جمله خلاصه نگاه امروز مخالفان نسبت به کنشگران سیاسی حاضر در جمهوری اسلامی است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۶    
نرخ 31 ارز از جمله دلار و یورو نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 6 ارز از جمله پوند کاهش یافت، همچنین نرخ 2 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۳    
قارچ سمی که این روزها بسیاری از هموطنان مان را راهی بیمارستان کرده و جان 15 نفر را گرفته است، فرشته نابودگر نام دارد که شباهت بسیاری به قارچ خوراکی سفید رنگ دارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۳    
اگر تا امروز از خواص سفیده تخم مرغ برای پوست بی خبر بودید، با این مطلب همراه شوید تا با معجزه ی سفیده تخم مرغ برای پوست آشنا شوید.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۳    
اصلاح طلبان باید مطالبات خود را از قدرت حقیقی دولت (state) طلب کنند ولی لازمه این کار شناخت قدرت حقیقی است و مادام که این شناخت به وجود نیاید، نمی توان از خواست ها و راه حل ها سخن گفت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۳    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به تأکید اعضای این فراکسیون بر تغییر ترکیب هیئت رئیسه مجلس در عین حال گفت که تصمیم نهایی فراکسیون امید درباره انتخابات هیئت رئیسه هفته آینده در جلسه مجمع عمومی ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۳    
پس از فیلترینگ تلگرام در ایران، برای اغلب مردم این سوال مطرح شده که چرا نسخه های فارسی تلگرام همچنان کار می کند و حتی در فروشگاه های ایرانی این برنامه ها در دسترس اند و چه طور کار می کنند؟
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۲    
کارگاه کشوری هوش مالی و فرصت های سرمایه گذاری در بازارهای مالی ایران به میزبانی دانشگاه پیام نور فارس برگزار شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۲    
عباس عراقچی در مصاحبه روز دوشنبه خود با این روزنامه در پاسخ به این پرسش که آیا ایران با پیشنهاداتی که میگل آریاس کانیته کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا به آنها ارائه داده راضی هستند؟ گفت ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۱    
روایت معاون رئیس جمهور از اتاق های چند متری که درآمدهای هزار میلیاردی دارند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۰    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش با اشاره به 5ساله شدن دوران تحصیل هنرستان ها گفت: از سال های آینده زمان برگزاری کنکور تغییر خواهد کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۷    
از سال گذشته مصوبه ای در هیئت دولت مطرح شده است که امسال نیز وزیر نیرو قصد دارد این مساله را در هیئت دولت مطرح کند تا مجوزهای لازم در اختیار استانداران قرار بگیرد که اگر میزان حرارت از عدد مشخصی ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۷    
صفحه نخست روزنامه های امروز سه شنبه 01 خرداد ماه 97
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۸    
ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای با عنوان پیشگیری از مسمومیت با قارچ های سمی، گونه قارچی Amanita virosa را عامل مسمومیت های اخیر معرفی کرد.