سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 24 آبان 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 1 آبان 1395 وکیل ملت 2 آبان 1395 وکیل ملت 3 آبان 1395 وکیل ملت 4 آبان 1395 وکیل ملت 5 آبان 1395 وکیل ملت 6 آبان 1395 وکیل ملت 7 آبان 1395 وکیل ملت 8 آبان 1395 وکیل ملت 9 آبان 1395 وکیل ملت 10 آبان 1395 وکیل ملت 11 آبان 1395 وکیل ملت 12 آبان 1395 وکیل ملت 13 آبان 1395 وکیل ملت 14 آبان 1395 وکیل ملت 15 آبان 1395 وکیل ملت 16 آبان 1395 وکیل ملت 17 آبان 1395 وکیل ملت 18 آبان 1395 وکیل ملت 19 آبان 1395 وکیل ملت 20 آبان 1395 وکیل ملت 21 آبان 1395 وکیل ملت 22 آبان 1395 وکیل ملت 23 آبان 1395 وکیل ملت 24 آبان 1395 وکیل ملت 25 آبان 1395 وکیل ملت 26 آبان 1395 وکیل ملت 27 آبان 1395 وکیل ملت 28 آبان 1395 وکیل ملت 29 آبان 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: در این گزارش به معرفی چند غار پرداختیم که روایت شده اصحاب کهف در آن جا حضور داشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: کی روش گفته اگر حرف بزند محروم می شود و می خواهد تا جام جهانی روی نیمکت باشد. واکنش کلوپ به شایعه خرید آزمون و اظهار نظر درخشان هم روی جلد دیده می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: مدافع پیشین آبی پوشان با بیان اینکه استقلال پیشکسوتان زیادی برای حضور در هیئت مدیره دارد، گفت: هیچ علاقه ای به بودن در هیئت مدیره ندارم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: سحر قریشی بازیگر سینمای ایران شباهت عجیبی با یک مدل و رقاص برزیلی دارد که باعث تعجب همگان شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: بنده خدا سردار حق داشت هوش و حواسش در زمین نباشد ...خانم مهدوی دیدار های حمایتی خود را به پس از بازی ها موکول کنید. مخصوصا در این بازی های حساس پیش رو. ممنون!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: سوریه فردا پلی به روسیه می شود. سوشا و امید ابراهیمی هم به ترکیب اصلی تیم ملی نزدیک شدند. در حالی که پرسپولیسی ها از آرامش و ماندن طاهری صحبت می کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: رضا رشیدپور با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از پخش گزارشی درباره بیماری شهلا ریاحی بازیگر پیشکسوت عذرخواهی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: ایلیا منفرد آهنگساز و خواننده قدیمی موسیقی پاپ کشورمان که با قطعه گل ارکیده توانست در میان مخاطبان مطرح شود، بعد از ظهر امروز به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: ابرار ورزشی توجه ویژه ای به دیدار فردای تیم ملی برابر سوریه کرده و تقریبا تمام تیترهای خود را به این دیدار و حواشی آن اختصاص داده. هوشنگ نصیرزاده: در اساسنامه فدراسیون خلا قانونی داریم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: علی دایی و همسر محترم در حال بازدید از گالریِ تهمینه میلانی.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: تصویری از محمد گلریز خواننده کشورمان در نجف اشرف را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی سواری پژو در یکی از محورهای روستایی زاهدان - خاش چهار کشته و چهار زخمی برجای گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: اتحادیه اروپا در پی اظهارات ترامپ علیه برجام، در بیانیه پایانی نشست روز دوشنبه خود از همه طرف ها خواسته است تا به برنامه جامع اقدام مشترک بر سر برنامه هسته ای ایران پایبند باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: چاره ای به جز حمایت از منصوریان نداشتم . این جمله بخشی از تازه ترین مصاحبه مدیرعامل باشگاه استقلال تهران است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: روزنامه گل از علاقه آرسنال به سردار آزمون نوشته. پدر آزمون گفته مهاجم تیم ملی یک سال قبل با تماس آرسن ونگر سرمربی مطرح آرسنال مواجه شده. تذکر پدر به پسر هم روی جلد است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۹    
بانک جهانی در بیست و دومین اجلاس تغییرات آب و هوایی که با حضور 200 کشور جهان هفته گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گزارش داد که در اثر تغییرات آب و هوایی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: بگذارید اعتراف کنم؛ چندین سال پیش اعتقادی به هنر و ادبیات و موسیقی نداشتم هر چند که خودم به شدت اهل شعر، داستان های کوتاه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع بزرگ تجاری در مینی سیتی خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: فرمانده نیروی انتظامی رودبار از کشف 30 میلیون ریال ایران چک جعلی در این شهرستان خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: زن جوان وقتی شنید شوهرش از ماجرای رابطه های پنهانی اش خبردار شده شوهرش را با قرص برنج به قتل رساند و به کشور اتریش سفر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: دو متجاوز که با فریب دختران نوجوان دانش آموز آنان را می ربودندو به خانه مجردی شان می بردند به دام پلیس مشهد افتادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: سرپرست دادسرای جنایی تهران از وقوع یک فقره اسیدپاشی در منطقه افسریه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: به دنبال انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری منتخب آمریکا، سازمان دیدبان حقوق بشر در بیانیه ای از او خواسته است تا نسبت به مواضعش در جریان مبارزات انتخاباتی تجدید نظر کند و حرف هایش ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه تقاضا داشته که کارشناسان دادگستری به قراردادها رسیدگی کنند گفت: در سال 2013 مجوز داشتیم که بیشتر خرج کنیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید هیچ بحثی مبنی بر تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح نیست و او طبق برنامه هایی که از پیش تعیین کرده به کار خود در پرسپولیس ادامه می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: فردا تولد هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس است و هافبک سرخپوشان نشان داد که این موضوع یادش نرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۲    
وکیل ملت: دو شیطان مسلح پایتخت که پس از ربودن پسر جوان هنگام سرقت او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند،شناسایی و دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: مردی که تنها شرطش برای ازدواج یافتن دختری با حجاب بود فریب دختری راخورد که خیلی زود رنگ عوض کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: از همان ابتدا، شالودۀ فلسفی و بنیادینِ بخش اعظم جنبش روان شناسی مثبتْ این بوده است که شرایط ما (ازجمله شرایط اقتصادی) پیامدهای کمی برای شادمانی ما دارند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: دختر جوان که رابطه گناه آلودی با پسری داشت نمی دانست با سرقت گوشی موبایلش رازش فاش کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: هفته گذشته جهان شاهد یک اتفاق غیرمنتظره بود. در بزرگ ترین اقتصاد جهان و بزرگ ترین قدرت نظامی جهان یک انتخابات منحصربه فرد برگزار شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: ایران و سوریه فردا به دیدار هم می روند. استقلال جوان از تیم ملی خواسته کار را تمام کنند. نکونام در میان 10 بازیکن برتر تاریخ آسیا؛ بله استقلال جای برترین های قاره است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل از فوت یکی از کودکان به کما رفته بابلی خبر داد و گفت :حدود ساعت 6 ونیم صبح امروز دوشنبه یکی از این 2کودک فوت کرد .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: یک عروس و داماد جوان فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند در حالی که معاون شهرداری و مهمانان و ساقدوش ها همه در انتظار بودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۷    
وکیل ملت: شب عروسی فرا رسید و پس از برگزاری جشن مفصلی، سوار بر ماشین عروس به همراه کاروانی که پشت سر ما در حرکت بودند، به سوی خانه بخت حرکت کردیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۷    
وکیل ملت: خانم معلم متاهلی که با 3 تن از دانش آموزان خود رابطه غیراخلاقی داشته هفته آینده دادگاهی می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۴    
وکیل ملت: لطفا سوریه را دست کم نگیرید، همین. پیروزی نوشته برابر سوریه 3 ملی پوش پرسپولیس قطعا فیکس، 2 ملی پوش سرخپوش در صف انتظار و 2 نفر نیمکت نشین هستند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: دلم دارد می ترکد. شش ماه است هیچ خبری از او نداریم. واقعا دل تنگش شده ام. ما تا چند سال قبل، در تهران زندگی می کردیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: دختران نوجوان و جوان وقتی در فضای مجازی پیشنهاد مدلینگ را دریافت می کردند نمی دانستند در آتلیه های زیرزمینی هدف تجاوز قرار می گیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۸    
وکیل ملت: اعضای دوخانواده درحالی پس از درگیری شبانه برای تصاحب ملک، مدعی مالکیت خانه میلیاردی در محله سعادت آباد تهران هستند که هیچ کدام سند و مدرکی برای اثبات مالکیت شان در اختیار ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: همانطور که در خبرها شنیدیم امروز دوشنبه 24 آبان ماه کلیات لایحه جامع وکالت در کمیسیون قضایی مجلس رد و قرار شد قانون فعلی وکالت اصلاح شود؛ در این خصوص ذکر چند نکته حائز اهمیت است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: سیانکی به پیشنهادات خود نه گفت و به کاشان بازگشت.بازیکن سابق استقلال تهران در دهه 70، حالا در لیگ دو جولان می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: سه گلزن برتر قاره آسیا در مرحله گروهی جام جهانی در گروه دوم مسابقات مقدماتی حضور دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: سرخپوشان اردوی مفرحی را در امارات سپری می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: رسانه های انگلیسی فاش کردند که اورتون نیز به جمع مشتریان سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف پیوسته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: تصویری جدید از گلر تیم فوتبال پرسپولیس در فضای مجازی در حال انتشار است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۶    
وکیل ملت: هیلاری کلینتون درخواست طلاق از همسرش را در دادگاه عالی نیویورک تنظیم کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۰    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با کمال میل منتظر حضور سروش رفیعی در فولاد هستم و امیدوارم بستر لازم برای حضور این بازیکن فراهم شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: ابطحی خطاب به مرتضوی: دست چپ ات دقیقا کهریزک است، نگاه کن ثواب دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: تمرین نوبت دوم تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 به وقت محلی در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: تنها ساعاتی به دیدار ایران و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 باقی مانده و ملی پوشان برای مسابقه پنجم خود در این رقابت ها لحظه شماری می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: هواداران فوتبال نباید نگران پخش دیدار تیم ملی ایران و سوریه باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: تیم ملی فوتبال کشورمان که هنوز گلی در 4 دیدار قبلی خود در انتخابی جام جهانی دریافت نکرده، ساعت 15:30 فردا در پنجمین هفته رقابت ها به مصاف سوریه می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: محمد حبیبی، عضو کانون صنفی معلمان، رویکرد فانی در بیش از سه سال وزارتش را قابل دفاع نمی داند و به وقت ایران می گوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۵    
وکیل ملت: بعدازظهر روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران با توجه به شرایط ناسالم هوای تهران برای همه افراد جامعه تشکیل جلسه داد و پیش دبستانی ها و دبستان های تهران را تعطیل اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۵    
وکیل ملت: جمعی از فارغ التحصیلان رشته حقوق سراسر کشور در درخواستی که نسخه ای از آن را به پایگاه خبری وکیل ملت ارسال کرده اند از اساتید محترم این رشته درخواست کردند ترتیبی اتخاذ نمایند تا سفره پربرکت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۶    
وکیل ملت: 32 سال از مرگ بیژن مفید گذشت. بیژن مفید نویسنده و کارگردان نمایشنامه معروف شهر قصه ، 22 خردادماه 1314 در تهران به دنیا آمد. شهر قصه معروف ترین اثر بیژن مفید است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۴    
وکیل ملت: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از رد کلیات لایحه جامع وکالت در جلسه عصر امروز (دوشنبه ) کمیسیون خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۵    
وکیل ملت: یک روزنامه آمریکایی در خبری مدعی شده است که هیلاری رودهام کلینتون نامزد مغلوب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجشنبه گذشته ساعت 9 ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۶    
وکیل ملت: امروز شبکه بین اسپورت که امتیاز پخش اختصاصی بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا را خریداری کرده، به دوربین تلویزیونی شبکه ایران اجازه حضور در نشست خبری را نداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۳    
وکیل ملت: نتیجه ی انتخاباتی آمریکا ، چیزی نبوده است جز روایتی دیگر از شکست رواداری فرهنگی و جهانشمول لیبرالی که از لزوم تنوع فرهنگی جامعه شان به مثابه ی یک امر اخلاقی دفاع میکند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۴    
وکیل ملت: دو برادر پاکستانی در طول روز زندگی کاملا عادی دارند اما زمانی که خورشید غروب می کند به طور کامل فلج می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۱    
وکیل ملت: نماینده مردم ارومیه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش واکنش خود را نسبت به پناهندگی خانواده نادر قاضی پور نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۸    
وکیل ملت: تمامی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای فردا تعطیل هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۵    
وکیل ملت: ترامپ میان تمام ویژگی های خاصش یک امضای عجیب هم دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۲    
وکیل ملت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید که هرروز ماهواره می بیند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۸    
وکیل ملت: مربی سابق استقلال در حمایت از پدرش مطلبی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که با کنایه حمله به فردی نامعین است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۸    
وکیل ملت: هافبک باتجربه تراکتورسازی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در خصوص شایعه حضور رفیعی در پرسپولیس، استقلال یا قطر می گوید:بازیکنان تراکتورسازی موضع خودشان را در این زمینه اعلام کرده اند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۸    
وکیل ملت: در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ملی ایران و سوریه، کی روش با چهره متفاوت از آنچه که در مسابقات می دیدیم حاضر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۵    
وکیل ملت: باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مالیات مهاجم هندوراسی شکایت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۵    
وکیل ملت: گزارش بی نظیر جواد خیابانی از بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی، هنوز که هنوزه سوژه رسانه ها است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۵    
وکیل ملت: مراسم آغازین دیدار ایران و بوسنی با حسن صالح حمیدزیچ سال 2005
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۲    
وکیل ملت: دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در روزهایی که به گردش اختصاص داده شده، تصمیم گرفتند چرخی در بازار دوبی بزنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۹    
وکیل ملت: هافبک تهاجی پرسپولیس بعنوان یکی از سفیرهای فرهنگی معرفی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۹    
وکیل ملت: هوای تهران آلوده است.خیلی خیلی آلوده آنقدر که نفس کشیدن یک شهر، آیین خودکشی جمعی است. درجه بالای خطر و آلودگی. به نظر من اما درجه بندی خطر نباید بر اساس ترکیبات مضر شیمیایی باشد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۹    
وکیل ملت: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: بازی استقلال و صبا جنگ دارا و ندار است اما برای ما بردن در این بازی مهم است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۶    
وکیل ملت: حامد لک با پیشنهاد یکی از تیم های سوئدی روبرو شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۰    
وکیل ملت: هوای شهر تهران بختیار رحمانی را وادار کرد که با ماسک در محل تمرین استقلال حاضر شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۸    
وکیل ملت: گزارشگر باسابقه صدا و سیما که اکنون مدعی است قادر به هدایت تیم های لیگ برتری است حدود 4 دهه قبل با حضور روی نیمکت مربیگری تجربه مناسبی را پشت سر گذاشته بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۲    
وکیل ملت: مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است کارلوس کی روش به درستی حریفان متوسط تیم ملی در آسیا را هم قدرتمند می خواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۲    
وکیل ملت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبیعتا وقتی مدیران حقوق های گزاف بگیرند و در خانه های اشرافی زندگی کنند و خودروهای شیک سوار شوند و خودشان را از مردم جدا کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۳    
وکیل ملت: با انتخاب شوکه کننده ترامپ به عنوان 45مین رییس جمهور آمریکا به ناگاه احساسی از وحشت بر سازمان سیاست خارجی واشنگتن سایه انداخت که به زودی برای ساکنان بسیاری از بخش های جهان عرب قابل درک ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۷    
وکیل ملت: مربی جدید و پرتغالی ماشین سازی تبریز، قرارداد خودش را به ثبت رسمی رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۷    
وکیل ملت: بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خانه اش, خبر از حضور در مجموعه شام ایرانی داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۴    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی، بختیار رحمانی و چند بازیکن دیگر استقلال پس از تمرین امروز نزد نوجوان سرطانی رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۱    
وکیل ملت: در حال حاضر موقوفات دانشگاه هاروارد بیش از 32 میلیارد دلار است و سالی 1.5 تا 2 میلیارد دلار درآمد آن از طریق اوقاف و موسسات خیریه تامین می شود و اکثر دانشگاه های آمریکا اینگونه اداره می ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۱    
وکیل ملت: محمدحسین بشیری مدافع حرم تکواندوکار استان همدان به جمع همرزمان شهید خود پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۲    
وکیل ملت: طالبی از انهدام شبکه خرید و فروش نوزادان خبر داد و گفت: 6 نفر از اعضای باندی که در زمینه خرید و فروش نوزادان فعالیت می کردند با اقدامات اطلاعاتی در شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۱    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس با 112 رأی مثبت با یک فوریت طرح حفظ و ابقای کارت هوشمند سوخت موافقت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۵    
وکیل ملت: معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از دستگیری فردی که روز جمعه اقدام به گروگانگیری در شهر ملاثانی در این استان کرده بود، خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۵    
وکیل ملت: بر اثر وقوع انفجاری انتحاری در غرب کربلا، شماری شهید و زخمی شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۹    
وکیل ملت: نیروهای امنیتی وارد درگیری با آن ها شدند. این عاملان انتحاری خود را منفجر کردند که در نتیجه به کشته شدن 9 تن از جمله تعدادی از نیروهای امنیتی منجر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۹    
وکیل ملت: رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: ورود خودرو به داخل شهر مهران ممنوع شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۶    
وکیل ملت: سه شنبه تیم ملی ایران در یک بازی حساس باید به مصاف سوریه برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۳    
وکیل ملت: مربی گلرهای نفت تهران، مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان را بهترین گلر سال فوتبال جهان می داند و از دینوزوف و سپ مایر به عنوان بهترین گلرهای تاریخ فوتبال جهان یاد می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۳    
وکیل ملت: نشریات ایتالیایی از مذاکره نراتزوری با سرمربی پرتغالی پیشین خود برای خرید بازیکن در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه خبر داده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۳    
وکیل ملت: هافبک استقلال در تمرین امروز حاشیه های عجیبی را به وجود آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
وکیل ملت: تیم های میوندالن و یرو شنبه هفته آینده دوباره در بازی مرحله پلی آف راهیابی به لیگ برتر نروژ رو در روی هم قرار می گیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
وکیل ملت: در تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال سرمربی آبی پوشان دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
وکیل ملت: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار نمی شود.