سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 25 تیر 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 تیر 1396 وکیل ملت 2 تیر 1396 وکیل ملت 3 تیر 1396 وکیل ملت 4 تیر 1396 وکیل ملت 5 تیر 1396 وکیل ملت 6 تیر 1396 وکیل ملت 7 تیر 1396 وکیل ملت 8 تیر 1396 وکیل ملت 9 تیر 1396 وکیل ملت 10 تیر 1396 وکیل ملت 11 تیر 1396 وکیل ملت 12 تیر 1396 وکیل ملت 13 تیر 1396 وکیل ملت 14 تیر 1396 وکیل ملت 15 تیر 1396 وکیل ملت 16 تیر 1396 وکیل ملت 17 تیر 1396 وکیل ملت 18 تیر 1396 وکیل ملت 19 تیر 1396 وکیل ملت 20 تیر 1396 وکیل ملت 21 تیر 1396 وکیل ملت 22 تیر 1396 وکیل ملت 23 تیر 1396 وکیل ملت 24 تیر 1396 وکیل ملت 25 تیر 1396 وکیل ملت 26 تیر 1396 وکیل ملت 27 تیر 1396 وکیل ملت 28 تیر 1396 وکیل ملت 29 تیر 1396 وکیل ملت 30 تیر 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۲    
وکیل ملت: مرد جوان که بر اثر برق گرفتگی در شهرستان ملکان دچار ایست قلبی شده و فاقد علائم حیاتی بود با تلاش امدادگران اورژانس به زندگی بازگشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۲    
وکیل ملت: متهمان ناقض قوانین شریعت در استان آچه اندونزی به دست نیروهای مجری شریعت مجازات شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۲    
وکیل ملت: در حالی که همه هواداران استقلال منتظر بازگشت رابسون جانواریو به این تیم بودند اما امروز ناگهان اعلام شد که این مدافع برزیلی به تیم بواویستای پرتغال پیوسته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۲    
وکیل ملت: همزمان با انتشار این اظهارنظر که با تصویب طرح اصلاح موادی از قانون مدنی در بخش تابعیت، عمل به وصیتنامه مرحوم مریم میرزاخانی، نابغه ریاضی جهان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۱:۰۹    
وکیل ملت: مرگ مرموز دختر 17 ساله در بجنورد پلیس را با سناریوی قتل وی روبه رو کرد که تاکنون دو نفر در خصوص آن دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۱:۰۶    
وکیل ملت: سناریوی قتل آتنا اصلانی در پارس آباد ممکن بود همیشه سر به مهر بماند اگر همسر دوم او در جنایت هولناکش شریک می شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: در عمق جنگل مقدس در سنگال رویدادی انجام می شود که در آن مردان جوان آموزش های دشواری را طی می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: ماه عسل چند صد هزار دلاری لیونل مسی و همسرش آنتونیا به آنتیگوا به پایان رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: برادر قاتل آتنا می گوید که پس ازاین حادثه مردم شهر با خانواده آنها رفتار بدی داشته و همسر و فرزندان قاتل، سرگردان شده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۳    
وکیل ملت: برادر اسماعیل ، قاتل آتنا مدعی است که او و همسر برادرش جسد آتنا را از داخل خانه پیدا کردند و به بازپرس پرونده خبر دادند. این موضوع هنوز از سوی مراجع قضایی یا نیروی انتظامی تایید نشده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۵    
وکیل ملت: مریم میرزاخانی متاسفانه خیلی زودتر از آن درگذشت که ما هموطنان او بتوانیم فرای افتخار به هم خونی و هم خاکی با او چیز چندانی درباره فکر و علم و کار او بدانیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: یک هفته از اعلام رسمی آزادی موصل می گذرد و شهر اگرچه ویرانه شده اما جان گرفته و صدای خنده کودکان از میان خرابه ها به گوش می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۸    
وکیل ملت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ناشران و مولفان به خطوط قرمز حوزه نشر واقف هستند گفت: امروز این حوزه در بهترین حالت خود پس از انقلاب اسلامی قرار دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۳    
وکیل ملت: در آپدیت های بعدی، تلگرام گزینه بیوگرافی یا مشخصات را به پروفایل افراد می افزاید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
وکیل ملت: محققان سامانه ای مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی کرده اند که می تواند احتمال مرگ افراد را تا پنج سال زودتر با دقت خوبی پیش بینی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۷    
وکیل ملت: مدیرکل فنی امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان مستمری بازنشستگان طبق بخشنامه جدید و صادر شده امروز، براساس دو سال آخر بیمه پردازی تعیین شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۱    
وکیل ملت: کلیات طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر تصویب شد .ارجاع جزئیات طرح به کمیسیون قضایی و حقوقی برای بررسی بیشتر.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۱۳    
وکیل ملت: پسر هشت ساله پس از دو هفته هنوز حل نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۱۰    
وکیل ملت: پسری که پنج سال قبل در درگیری دسته جمعی در پارک طرشت دست به جنایت زده بود با جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۴    
وکیل ملت: یک کودک با حکم دادگاه باید کشته شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۲:۰۱    
وکیل ملت: عامل جنایت در کارگاه جمع آوری ضایعات پس از 4 ماه فرار دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۱:۵۸    
وکیل ملت: این روزها قربانی شدن آتنای 6 ساله، احساسات عمومی بسیاری از مردم را جریحه دار کرد و انتظار اجرای سریعتر عدالت را بالا برد اما در سال های اخیر، هستند پرونده های جنایت های دردآور ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۱:۵۸    
وکیل ملت: روزی که عاشق عشوه گری های آن مار خوش خط و خال شدم هیچ گاه تصور نمی کردم که با این کار، همه زندگی ام را به نابودی می کشانم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۱:۰۱    
وکیل ملت: تیم های استقلال و پرسپولیس در تاریخ 31 تیرماه طی دیداری دوستانه و تدارکاتی در کشور آلمان به مصاف هم می روند تا اولین دربی خارج از کشور در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۵۸    
وکیل ملت: استقلال در حالی به استقبال روزهای داغ لیگ برتر هفدهم می رود که هنوز تکلیف لیست پر شده تیمش از بازیکنان بالای 23 سال را روشن نکرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس فصل گذشته قرار بود رییس هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان مشهد شود اما این اتفاق به دلایلی منتفی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: نگرانی کادرفنی پرسپولیس در مورد عدم آمادگی مهدی طارمی تا حد زیادی رفع شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۰    
وکیل ملت: ظاهرا استقلالی ها تمایلی به حضور بازیکنان جوانشان در تیم ملی امید ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۷    
وکیل ملت: پادوانی مدافع برزیلی استقلال در اردوی ارمنستان مصدوم شد تا به مداوای پای مصدوم خود بپردازد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۴    
2 روز استراحت بعد تمرین تیم استقلال روز سه شنبه تمرین می کند. استقلال دیروز بعد از پشت سر گذاشتن اردوی نسبتا طولانی مدت در ایروان، از ارمنستان به تهران آمد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۴    
وکیل ملت: سرمربی استقلال در تعطیلات پیش فصل دقیقا برخلاف پیش فصل گذشته عمل کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۱    
وکیل ملت: برانکو در تاریخ فوتبال حرفه ای خود از کشور آلمان جایی که باید تیمش شهرآورد 85 را در آنجا برگزار کند خاطره خوبی ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۱    
وکیل ملت: ناصر محمدخانی درباره بازی استقلال – پرسپولیس در آلمان گفت: دو تیم نباید از انجام این بازی بترسند زیرا این یک مسابقه دوستانه است و به قول علی پروین غم و شادی برد و باخت شهرآورد فقط یک روز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: داستان پخش تلویزیونی بازی شنبه آینده پرسپولیس و استقلال عجیب و غریب شده و شرایط به گونه ای پیش رفته که شاید اصلا این بازی از تلویزیون خودمان پخش نشود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: جلسه رسیدگی و میانجیگری دادگاه عالی ورزش (CAS) به منظور برطرف کردن مناقشه ایجاد شده بین فدراسیون های فوتبال ایران و عربستان پنج شنبه گذشته در سوییس برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: روز شنبه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس مصاحبه 8 دقیقه ای مدیر رسانه ای این باشگاه با برانکو در اردوی اوکراین را منتشر کرد که در بخشی از آن سرمربی سرخ ها به شکایت سیدجلال از تمرینات پرفشار اشاره ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۰    
وکیل ملت: جواد عزتی، شهره لرستانی و رضا عطاران در پشت صحنه فیلم هزار پا را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۰    
امروز 10 صبح زمان بازگشت سرخپوشان که روز چهارشنبه 14 تیر ماه تهران را به قصد اردوی کیف ترک کرده بودند، امروز به این اردو و تمرینات 12 روزه پایان خواهند داد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: هندوانه خوری محمدرضا حسینیان در بالای برجی در گرمای تابستان را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۴    
وکیل ملت: گل نوشته یک نفر مخالف برگزاری دربی است و آن هم کسی نیست به جز فتاحی؛ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۴    
وکیل ملت: شب گذشته، سیاوش طهمورث بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان دورهمی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۱    
وکیل ملت: عکسی زیبا از زنده یاد خسرو شکیبایی و همسر عزیزشان را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: خانم تهمینه میلانی، فیلم نامه نویس و کارگردان کاربلد سینما در کنار همسرشان محمد نیک بین را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: ژونالیست ها معمولا تیترهایی را انتخاب می کنند که مخاطب و مشتری بیشتری را جلب و جذب کنند. روشنفکر مسلح نامیدن شریعتی شاید کمی ناشیانه و غیرحرفه ای باشد اما به نظر می رسد نویسنده با نگاه به ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: مهدی بهزادپور که با نام “بهزاد” در میان اهالی موسیقی شناخته می شود پس از سال ها دوری از صحنه موسیقی ایران، قصد دارد کنسرتی را کرمان برگزار کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: به روایت دوست و دشمن، علیرضا منصوریان برای فصل بعد یکی از پرستاره ترین تیم های تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد و در این شرایط خیلی از هواداران از او فقط قهرمانی می خواهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: پرسپولیس در 32 روز باید 8 بازی برگزار کند رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اسپانسر دربی در آلمان به طور کتبی به ما اعلام کند که مشکلی برای برگزاری و پخش تلویزیونی این بازی وجود ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: رسن مدافع هافبک عراقی پرسپولیس فقط برای گرفتن عکس با پیراهن پرسپولیس به ایران خواهد آمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: پس از ناکامی های اخیر چلسی در جذب بازیکن، اختلافات بین کونته و مدیران باشگاه دوباره بالا گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: حدود 10 سال قبل، وقتی که تصمیم گرفتم دو جلسه از درس انحرافات و آسیب های اجتماعی را به بحث درباره انحرافات جنسی اختصاص دهم کمی نگران بودم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: مدیر روابط عمومی پرسپولیس خبر داد؛ با توجه به جمع بندی های انجام شده برگزاری دربی آلمان منتفی شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: اشاره: شورای هماهنگی (حمد) با هدف اطلاع رسانی از عملکرد دولت و ساماندهی نیروهای حامی دولت، در حدود یک سال پیش تشکیل شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: در شرایطی که غیبت مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در فریم های مربوط به تمرین روز شنبه باعث شکل گرفتن شایعاتی مبنی بر مصدومیت او شده بود، در تمرین روز گذشته از این بازیکن رونمایی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: علی اکبر طاهری با علی دایی درباره برگزاری دربی سرخابی ها در ورزشگاه بیله فلد مذاکره کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: بازیکن فوتبال به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول ویژه ای داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: بازگشت وینگر چپ ملی پوش پرسپولیس به تمرینات گروهی بهترین خبر ممکن برای سرمربی کروات این تیم بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: رضاییان که اخیرا با اوستنده بلژیک قرارداد خود را امضا کرده با انتشار ویدئویی در اینستاگرام به خاطره شیرینی از زمان حضورش در پرسپولیس اشاره کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: بی شک پرسش های فراوانی در ذهن بسیاری از افراد درباره حجت الاسلام علی فلاحیان، وزیر اطلاعات دوره سازندگی وجود دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: سرانجام بعد از کش وقوس های فراوان دربی دوستانه در آلمان لغو شد. روزنامه پیروزی در اینباره تیتر زده دری جنجالی به سرانجام نرسید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: هم زمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دکتر مجمدعلی نجفی به عنوان مسئول ستاد فرهنگیان روحانی پیشنهاد راه اندازی ” پویش مطالبات فرهنگیان ” را مطرح کرد که با استقبال افکار عمومی رو به رو ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: حضور نام لژیونر ملی پوش فوتبال کشورمان در لیست خرید برانکو تکذیب شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: مرته ساکر مدافع کهنه کار آرسنال در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال آلمان از مردم ایران و همچنین علی کریمی تمجید کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: گفته می شود علی کریمی با حضور چند بازیکن مطرح در تیم نفت تهران مخالفت کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: مشاور وزیر ورزش وجوانان گفت: تا آنجایی که می دانم قرار است تا پایان این ماه هیئت مدیره پرسپولیس مشخص شود
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: وقتی اسماعیل رنگرز در بازداشتگاه بوده با همسرش تماس گرفته و گفته بود که در پارکینگ خانه، موادمخدر پنهان کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: استقلال باید فهرست نفرات خود را تعدیل کند از همین رو در روزهای گذشته نام هایی بر سر زبان ها افتاد و بازیکنان مازاد معرفی شدند که با شرایط حاکم بر تیم قابل پیش بینی هم بود
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۲    
وکیل ملت: یک سایت ازبکستانی از تمدید قرارداد آقای گل لیگ شانزدهم ایران با پرسپولیس خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۹    
وکیل ملت: دربی دوستانه در آلمان لغو شده اما تیتر روزنامه استقلال به این دربی اختصاص دارد. نماینده اسپانسر سرخابی ها در نشست خبری امروز که در مورد دربی 85 برگزار شد گفت دربی به صورت فان برگزار نمی شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۹    
وکیل ملت: پارس آباد، دیگر آن پارس آباد سابق نیست؛ یک شهر داغدار آتنا اصلانی شده ، دخترک دوست داشتنی خانواده اصلانی حالا به عضوی از اعضای خانواده همه پارس آباد ی ها تبدیل شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: هافبک - مهاجم پیشین استقلال در تمرین یک تیم دسته اولی حاضر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: با توجه به قرارداد بسته شده برای انجام دربی 85 در آلمان در صورتی که این بازی لغو شود باشگاه پرسپولیس باید 200 هزار یورو به فدراسیون فوتبال آلمان غرامت دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: معاون باشگاه استقلال از لغو دربی 85 ابراز بی اطلاعی کرد .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: وریا غفوری در مصاحبه با همشهری ورزشی گفته شاید بعد از فوتبال به سراغ اتوموبیلرانی رفتم. وریا غفوری در این مصاحبه گفته هنوز هم نمی دانیم دربی برگزار می شود یا خیر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۶    
وکیل ملت: سمینار پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی ملی و عمومی در تاریخ 27 و 28 تیر ماه در استان گلستان برگزار خواهد شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۹    
وکیل ملت: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با ارسال تقدیرنامه ای به بانک پارسیان، مراتب تشکر و قدردانی خود را از مدیرعامل و کارکنان بانک پارسیان در راستای حمایت از مددجویان این کمیته اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۸    
وکیل ملت: حجت الاسلام محسنی اژه ای از لحظاتی قبل در صدوچهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه به سوالات نمایندگان رسانه ها پاسخ گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۷    
وکیل ملت: ضوابط واگذاری زمین به شرح زیر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۴    
وکیل ملت: لایحه قانونی اصلاح قانون نحوه واگذاری و احیاء اراضی مصوب 11/12/58 شورای انقلاب.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۹    
وکیل ملت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در صد و چهاردهمین نشست خبری در جمع اهالی رسانه، با اشاره به پرونده های مطرح شده در دستگاه قضایی از بازداشت حسین فریدون خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۷    
وکیل ملت: ماده های قانونی اصلاحات ارضی مصوب سال 1340 به شرح زیر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۵    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال نفت تهران به شایعات چند روز اخیر در خصوص عدم رضایت علی کریمی از عملکرد خودش واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۲    
وکیل ملت: بخش اطلاعات وزارت کشور عراق مرگ خلیفه خود خوانده داعش را رد و اعلام کرد که وی در جایی خارج از شهر رقة در سوریه، مخفی شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۲    
وکیل ملت: حامی مالی دو تیم استقلال و پرسپولیس رقم عجیبی را برای بلیط بازی دوستانه این دو تیم در آلمان در نظر گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۹    
وکیل ملت: نماینده مشهد در مجلس از جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس برای تسریع در رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون تابعیت با هدف اعطای تابعیت به دختر مریم میرزاخانی نخبه ریاضی ایرانی خبرداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۳    
وکیل ملت: دربی سرخابی ها در یکی از شهرهای آلمان برگزار می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۳    
وکیل ملت: روزنامه شهروند نوشت: عبادالله محمودیان، استاد مریم میرزاخانی در دوره لیسانسش و در دانشگاه شریف بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۴    
وکیل ملت: مدافع ارمنی تیم استقلال دوباره در اردوی این تیم مصدوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خود با کلیات طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۳    
وکیل ملت: مانده ایم معطل که در جواب مردم چه باید بگوییم! مانده ایم سرگردان که درست چیست و غلط کدام است! به عنوان منبعی که یک وظیفه اش رفع ابهام و پاسخگویی صحیح است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۰    
وکیل ملت: مدیر عامل و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران صبح امروز بازداشت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۷    
وکیل ملت: درحالیکه طی هفته های اخیر، مناقشه بر سر انتخاب نوریان به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد تشدید شده بود و بسیاری، اقدامات کم سابقه نوریان را به هاشمی زدایی از این دانشگاه تعبیر کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۱    
وکیل ملت: او در دولت احمدی نژاد رییس دانشگاه تهران و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۸    
وکیل ملت: بسیاری از کارشناسان، محسن مسلمان را یکی از ارکان اصلی قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم می دانند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۸    
وکیل ملت: هافبک ازبکستانی استقلال ممکن است پیش از شروع لیگ به بالاترین پیشنهاد به فروش برسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۵    
وکیل ملت: دو دیدار دوستانه پایانی استقلال در ایروان تا اندازه زیادی از ترکیب اصلی این تیم در فصل پیش رو رونمایی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۵    
وکیل ملت: هافبک بازیساز پرسپولیس به تازگی در پی رقم زدن اتفاقی تازه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۲    
وکیل ملت: کاروان پرسپولیس صبح فردا به تهران باز می گردد تا به اردوی 12روزه خود در کی یف اوکراین پایان دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۲    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس به همایش سرمربیان تیم های برتر آسیا دعوت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۹    
وکیل ملت: سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: سورپرایز های دیگری هم برای پرسپولیس و آقای برانکو داریم.
  • ۱