سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای زومیت 15 اسفند 1397 - zoomit.ir

زومیت 29 اسفند 1394 زومیت 30 اسفند 1395 زومیت 29 اسفند 1396 زومیت 31 فروردین 1397 زومیت 1 اردیبهشت 1397 زومیت 31 خرداد 1397 زومیت 31 تیر 1397 زومیت 31 مرداد 1397 زومیت 31 شهریور 1397 زومیت 30 مهر 1397 زومیت 30 آبان 1397 زومیت 30 آذر 1397 زومیت 30 دی 1397 زومیت 30 بهمن 1397 زومیت 1 اسفند 1397 زومیت 2 اسفند 1397 زومیت 3 اسفند 1397 زومیت 4 اسفند 1397 زومیت 5 اسفند 1397 زومیت 6 اسفند 1397 زومیت 7 اسفند 1397 زومیت 8 اسفند 1397 زومیت 9 اسفند 1397 زومیت 10 اسفند 1397 زومیت 11 اسفند 1397 زومیت 12 اسفند 1397 زومیت 13 اسفند 1397 زومیت 14 اسفند 1397 زومیت 15 اسفند 1397 زومیت 16 اسفند 1397 زومیت 17 اسفند 1397 زومیت 18 اسفند 1397 زومیت 19 اسفند 1397 زومیت 20 اسفند 1397 زومیت 21 اسفند 1397 زومیت 22 اسفند 1397 زومیت 23 اسفند 1397 زومیت 24 اسفند 1397 زومیت 25 اسفند 1397 زومیت 26 اسفند 1397 زومیت 27 اسفند 1397 زومیت 28 اسفند 1397 زومیت 29 اسفند 1397 
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۱    
پژوهشگران هلندی مدل های اندام واره ای از قسمت مهمی از کلیه انسان ساخته اند که ممکن است باعث ایجاد راه های جدید برای مطالعه ی بیماری های کلیوی شود.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۱    
کافه بازار به رسم هر سال در آستانه ی سال جدید شمسی، برای انتخاب بازی و برنامه ی برگزیده ی سال 1397 نظرسنجی برگزار می کند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
دوازده سال پیش، دانشمندان اولین بار موفق شدند بدن یکی از بیماران مبتلا به ویروس HIV را پاک سازی کنند. اکنون، به نظر می رسد بیمار مبتلا به ویروس HIV باردیگر درمان شده است.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۲    
اپل در سه ماهه ی پایانی سال 2018، با فروش 16.2 میلیون دستگاه از محصولات پوشیدنی اش، جایگاه نخست این بازار را ازآنِ خود کرد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
ویدئوِ منتشرشده از وب سایت BMWBLOG، بزرگ ترین شاسی بلند بی ام و را از زوایای مختلف نمایش می دهد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۲    
دکمه ها، یکی از عناصر تعاملی مهم تجربه ی کاربری، باید به شیوه ای طراحی شوند که به وضوح شناسایی شدنی و به راحتی کلیک شدنی باشند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۵    
پژوهشگران دریافته اند دو ماده ی شیمیایی در محیط خانه باعث شده باروری مردها به میزان چشمگیری کاهش یابد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۶    
یکی از دانشمندان فضایی بزرگ چین اعلام کرد این کشور می خواهد موفقیت های خود در سمت پنهان ماه را این بار در مریخ دنبال کند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۱    
از SS مدل 1970 گرفته تا ZL1 مدل 2018، در این مطلب با برترین های شش نسل از شورولت کامارو آشنا خواهیم شد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۸    
امروزه، با توجه به درخواست سازمان ها برای جذب نیروهای متخصص در حوزه ی شبکه های کامپیوتری، دیگر دانش تئوری پاسخ گوی نیاز سازمان نیست.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۹    
وزیر ارتباطات با انتشار توییتی اعلام کرد شرکت های ارزش افزوده و USSD مجوزی از وزارت ارتباطات ندارند و فعالیت آن ها مطابق قانون تجارت است.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۲    
پتنت ثبت شده ی هواوی نشان می دهد این شرکت احتمالا به زودی تلفنی هوشمند با مکانیزم کشویی معرفی می کند. این تلفن از نمایشگر بدون حاشیه و مجموعا چهار دوربین در جلو و عقب بهره می برد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
کشف فسیلی از اجداد مارمولک ستمگر، مخوف ترین و بزرگ ترین شکارچی تمام ادوار روی زمین، شگفتی دیرینه شناسان را برانگیخت. ...
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۱    
اپلیکیشن Merriam-Webster دیکشنری انگلیسی بسیار کاربردی است که امکانات جالبی نیز دارد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۳    
هوش اجتماعی قابلیتی است که فراتر از بهره ی هوشی ( IQ ) قدم گذاشته است و پرورش آن نه تنها در موفقیت شخصی، بلکه در اکوسیستم کره ی زمین هم تأثیر می گذارد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۲    
پیشنهاد جدی و آینده نگرانه ناسا برای ساخت پلتفرم گیت وی در مدار ماه گامی بلند برای سفر به اعماق فضا است.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۲    
میتسوبیشی کراس اور مفهومی جدیدی را معرفی کرده که می تواند نمایانگر نسل جدید اوتلندر باشد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۷    
کافه بازار پس از گذشت سه ماه از ارائه ی سرویس جدید تبلیغاتی خود که تبلیغات در جستجوی این فروشگاه اپلیکیشن است، آماری را در این رابطه ارائه کرد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۱    
نیسان در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 از کراس اور مفهومی IMQ رونمایی کرد که پیش نمایشی از نسل آینده قشقایی به شمار می رود.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۱    
مدل مفهومی ایتال دیزاین داوینچی، به مناسبت سالگرد 500 سالگی لئوناردو داوینچی طراحی شده است.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
شرکت آئودی مدل Q4 e-tron را به عنوان پنجمین خودرو الکتریکی خود معرفی کرد. این شرکت تا سال 2025، 12 خودرو الکتریکی خواهد ساخت.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو، هیوندای تصاویری از نسل هشتم سدان سوناتا منتشر کرد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
پژوهشگران طی بررسی های خود دریافتند که کوه های یخی سبزرنگ سرزمین جنوبی حاوی مقادیر زیادی اکسید آهن هستند که همین موضوع شاید بتواند علت رنگ آن ها را توضیح دهد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
برای عاشقان خودرو، مرسدس بنز e220 با آن ظاهر جذاب و برف پاک کن روی چراغ های بزرگ مستطیلی شکل شاید یکی از ماندگارترین تصاویر دهه 70 محسوب شود.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
رولزرویس به تازگی نسخه ای خاص از مدل فانتوم را معرفی کرده که تعریف جدیدی از لوکس بودن را نمایش می دهد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۳    
اپل برای ساخت گوشی های 5G سال آینده ی خود باید به شکلی تراشه های مودم 5G مورد نیازش را در این فرصت کوتاه تأمین کند ...
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان به این جمع بندی رسیده است که به دلیل وجود مشکلات و موانع گوناگون بر سر راه توسعه ی این سرویس پرداخت موبایلی، فعالیت رسید را متوقف کند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
درحالی که قرن هاست درمورد کاربرد الهام در عرصه ی هنر بحث می شود؛ اما کسی درباره ی نقش آن در علم سخن نمی گوید. آیا واقعا باید تخیل و الهام را در روش های علمی نادیده انگاشت؟
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۸    
با وجود توییت های جنجالی ایلان ماسک احتمال داده می شود که او روزی از مدیرعاملی تسلا کنار گذاشته شود؛ در صورت این اتفاق چه شخصی بهترین جایگزین خواهد بود؟
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
گوگل در حال ساخت نسخه ی دوم عینک واقعیت افزوده ی خود است که ظاهرا در این مدل از درگاه USB نوع C استفاده شده است.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۹    
کراس اور کامپکت توناله محصول جدید آلفارومئو است که با پیشرانه ی هیبرید و طراحی نفس گیر، تا سال 2020 عرضه خواهد شد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
دیدن جمله ی یکی بخر، دوتا ببر هر مشتری را برای خریدن یک کالا وسوسه می کند اما آیا این معاملات واقعا به نفع مشتری بوده یا نوعی تخفیف فریبنده هستند؟
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۴    
ون مفهومی و برقی مرسدس بنز EQV با شعاع حرکتی 400 کیلومتر در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد و سال آینده وارد بازار می شود.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
ونکوئیش ویژن مجهز به پیشرانه ی هیبرید V6، اولین سوپراسپرت موتورمیانی استون مارتین است که سال 2022 تولید خواهد شد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
فناوری 5G یکی از مهم ترین موضوع های مطرح شده در کنفرانس MWC 2019 بوده است که معرفی دستگاه های مبتنی بر این فناوری و تاثیر آن بر اینترنت اشیاء درکنار گوشی های هوشمند تاشدنی به داغ ترین بحث های ...
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
اپل ادعا می کند که یکی از مهندسان سابق این شرکت در توسعه فناوری ثبت شده توسط کوالکام نقش کلیدی داشته و باید نامش در پتنت ثبت شده ذکر می شد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۷    
میان رده ی اوپو F11 پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و دوربین کشویی سلفی و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی شد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۹    
هیچ کاری نشد ندارد. اگر تا پنج سال پیش دریافت یک درگاه پرداخت اینترنتی برای استارتاپ به سختیِ فتحِ یک روزۀ قلۀ اورست بود، امروز همه می توانند به راحتی درگاه پرداخت اینترنتی بگیرند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
سوبارو، کراس اور مفهومی و هیبریدی ویزیو آدرنالین را رونمایی کرد که از سیستم محرکه پلاگین هیبرید تحت مجوز تویوتا استفاده می کند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
خودروساز انگلیسی مورگان، محصول جدید خود با پیشرانه ی 6 سیلندر خطی بی ام و را معرفی کرد که تنها 300 دستگاه از آن در هر سال ساخته خواهد شد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۱    
شرکت پیئش در حال توسعه خودروی برقی اسپرت مارک زیرو است که از شارژر برقی فوق سریع بهره می برد. این شارژر 80 درصد ظرفیت باتری را در 4 دقیقه و 40 ثانیه پر می کند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
مزدا در نمایشگاه خودروی ژنو 2019، کراس اور جدیدی با نام CX-30 رونمایی کرد که در رده ای مابین CX-3 و CX-5 قرار می گیرد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
مرسدس بنز به تازگی نسخه واگن Shooting Brake CLA را به عنوان جدیدترین عضو خانواده CLA معرفی کرده است.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
کیا موتورز در نمایشگاه ژنو، خودروی برقی و مفهومی Imagine By Kia رارونمایی کرد که طراحی عجیب با 21 نمایشگر در داشبورد دارد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۹    
براساس آخرین گزارش ها، سامسونگ قصد دارد دو گوشی هوشمند تاشدنی جدید با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی فولد به بازار معرفی کند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۵    
اغلب تصوری که از نئاندرتال ها در ذهن داریم، غارنشینانی تنومند با پشتی قوز کرده است؛ اما دانشمندان به نتیجه ای خلاف آن رسیده اند.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۵    
ایلان ماسک طی یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مدیر ناسا، از برنامه های خود برای سفر شخصی به مدار زمین و نیز همکاری در احداث پایگاه دائمی در ماه خبر داد.
زومیت   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۶    
نخست وزیر کانادا به تازگی اعلام کرد که این کشور با توسعه ی نسل جدید بازوی روباتیک کانادارم برای پروژه ی قمری گیت وی، در توسعه ی این ایستگاه به ناسا کمک خواهد کرد.