پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۵

ادعای حمله هکرهای ایرانی به وزارت خارجه آمریکا

رسانه های آمریکایی از تشدید حمله هکرهای ایرانی و تلاش برای سرقت اطلاعات دولتی این کشور خبر داده و مدعی شده اند که جدیدترین این حملات وزارت خارجه آمریکا را هدف قرار داده است. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از فارس به نقل از نیویورک تایمز، این حملات ظرف یک ماه گذشته رخ داده اند و ابزاری در دست برخی نیروهای تندرو در ایران برای دستیابی به نفوذی است که تحقق آن پیشتر با توسعه برنامه هسته ای تعقیب می شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)