پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۰۰:۲۳

مصرف 4/ 1 میلیارد متر مکعب گاز در خراسان شمالی

دنیای اقتصاد، بجنورد، فاطمه برزگر: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: در 6 ماه اول امسال میزان مصرف گاز استان یک میلیارد و 467 میلیون مترمکعب بوده است.محسن عرب مقصودی افزود: اکنون از 22 شهر استان به 21شهر گازرسانی شده و تنها شهر قوش خانه که به تازگی شهر شده باقی مانده که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری گازرسانی به این شهر نیز انجام شود. وی ادامه داد: همچنین از 866 روستا، 429 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که ضریب نفوذ گاز در این روستاها بیش از 67 درصد است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)