چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۵

35 سال قاب عکسش غم خوار من بود

بتول مهدی نیا مادر شهید "بیژن حافظی" که به تازگی احراز هویت شده است، گفت: 35 سال چشم انتظار آمدنش بودم. در تمام این دوران قاب عکسش تنها غم خوار من بود. هر روز با عکسش صحبت می کردم و شب ها قبل از خواب هم شب بخیر می گفتم. از مسئولین تقاضا دارم هر چه سریع تر پیکرش را به شهرمان آمل برگردانند تا در مواقع دلتنگی بر سر مزارش بروم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)