سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۱

چرا حسادت می کنیم؟

چقدر خودتان را با دیگران مقایسه می کنید؟ در کارزار زندگی چقدر حس رقابت تان، شبیه حسادت است؟ شاید فکر می کنید کسی نباید درنردبان زندگی بالاتر از شما بایستد. حسادت احساسی بسیار موزی است، یادآوری موفقیت هایی است که نداشته اید، تجربیاتی که نداشته اید، ارتباطاتی که دوست داشتید داشته باشید، هر چیزی که به شما احساس کمتر بودن می دهد.اما می توان رقابت را جایگزین حسادت کرد و مدام بر زندگی غر نزد. شاید راه کارهای زیر مثمر باشد. موفقیت شما در گرو موفقیت دیگران ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)