چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۳

تصمیم دولت درباره نرخ سود صادراتی - صادرکنندگان6درصدتخفیف می گیرند

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش جنوبی: ولی اله افخمی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: براساس تصمیم دولت، قرار بود 200 میلیارد تومان تسهیلات صادراتی به صادرکنندگان پرداخت شود، بر این اساس نیز دولت اولویت هایی را برای اعطای این تسهیلات در نظر گرفته بود که بخش عمده ای از آن، به صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی باز می گشت، این در حالی است که بانک توسعه صادرات ایران مامور شده تا این رقم را به عنوان یارانه سود تسهیلات صادراتی به صادرکنندگان بپردازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)