چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۵

برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی های نو

گروه بنگاه ها: هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی از 2 اسفند با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. به گفته کیومرث جلیلیان، دبیر این نمایشگاه هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، فرصت مغتنمی است تا مشارکت کنندگان ایرانی و بین المللی، محصولات و خدمات خود را در حوزه صنعت انرژی در فضایی مناسب به نمایش بگذارند و ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار بگیرند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)