سایر منابع:
سایر خبرها
نژادفلاح: برای حیاکن، رهاکن آماده ام!
حیا کن، رها کن برای شما هم سر داده شود. قبول ندارید؟ چرا، خودم را برای شنیدن این شعار هم آماده کرده ام ولی همین جا اعلام می کنم اگر روزی محمدحسین نژادفلاح احساس کند نمی تواند به وظیفه اش عمل کند یا در پرسپولیس اثرگذار نباشد، می رود! می شود کمی بیشتر توضیح بدهید؟ راحت بگویم. من از این مدیرانی نیستم که بخواهم به هر قیمت بمانم. اگر ببینم نمی توانم کمک کنم، می روم. شک نکنید!
آقای درخشان گارانتی هیچ؛ شما مگر به حرفهایت عمل کردی؟
. صبوری به خرج دادند در حالی که همه هواداران این تیم علیه فرگوسن بودند. البته فرگوسن در فصل 91-90 هم اگر اشتباه نکنیم منچستر را قهرمان جام در جام اروپا کرد. بله، حرف من هم همین بود. من خودم را با فرگوسن مقایسه نکردم و گفتم موفقیت در تیم بزرگ مستلزم داشتن زمان و فرصت است. حرف من درباره صبوری سران باشگاه منچستریونایتد بود. بسیار خوب، خود نژادفلاح هم در مصاحبه اخیرش بحث
مالیات نده، از کشور فرار کن و با احترام برگرد
این روز ها باشگاه پرسپولیس در حال شکستن یک رکورد دیگر است. اگر نتایج بازی پرسپولیس و لخویا آن گونه که حمید درخشان و هواداران نخواهند، رقم بخورد، شاید شاهد سومین تغییر در این تیم در یک فصل باشیم؛ تیمی که با احتمال اخراج درخشان تا اینجای فصل، ممکن است به رکورد درخشان سه سرمربی و چهار سرپرست برای تیمش برسد. به گزارش تابناک ، در هفته گذشته، یک بار دیگر، شاهد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس
جدیدترین اظهارات نژادفلاح درباره برانکو، قطبی و مذاکره با دنیزلی
لخویا برکنار می شود یا خیر؟، خاطر نشان کرد: من پاسخی به این سوال شما ندارم. همه تمرکزم روی بازی با لخویا است که باید پیروز از میدان خارج شویم. نژادفلاح همچنین درباره اینکه برانکو و قطبی خودشان اعلام کردند با آنها توافقاتی صورت گرفته، به تکرار صحبت های قبلی خود پرداخت و افزود: پاسخم همان چیزهایی است که گفتم. همه تمرکز من، درخشان، بازیکنان، هواداران و رسانه ها باید روی بازی با لخویا باشد. قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نظر شما بیشتر روی افشین قطبی است یا برانکو؟، گفت: من پاسخ به این سوال شما هم ندارم. ...
خط و نشان مربی پرسپولیس برای لخویا
تیمی را در تهران شکست دهیم. پس از حضور محمد حسین نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس بحث مذاکره او با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی برای هدایت پرسپولیس مطرح شد، این مسئله روی کار پرسپولیس تأثیر منفی ندارد؟ یکی از عوامل پیشرفت تمرکز است. وقتی در انگلیس به کلاس مربیگری می روم فیلم هایی به ما نشان می دهند که در آن یادآور شده عدم تمرکز چه ضرباتی به یک تیم می زند. شما ببینید در هفته ای که
فرار نژاد فلاح از سوالات خبرنگاران
به گزارش "ورزش سه"، او که صبح امروز در مراسم تودیع خودش و معارفه رئیس جدید اداره کل تربیت بدنی تهران حضور داشت بارها بارها با این سوال روبرو شد که تکلیف سرمربی پرسپولیس چه می شود و البته جوابی به آن نداد. این سوالات و جواب های قائم مقام باشگاه پرسپولیس را بخوانید: وضعیت سرمربی تیم پرسپولیس چه می شود؟ آنچه در حال حاضر مهم است آقای درخشان و بازی روز سه شنبه پرسپولیس است.
عجیب پولیس !
کاملا منتفی کرد. طرحی که البته هنوز به نظر می رسد به طور کامل از گزینه های موجود نژاد فلاح، قائم مقام باشگاه، حذف نشده است. نژاد فلاح که به تازگی سکان مدیریتی این باشگاه را به دست گرفته است، روز گذشته با حضور در برنامه ورزش و مردم نشان داد هنوز به استعفای درخشان فکر می کند: حمید درخشان از من بیشتر نگران پرسپولیس و هواداران است و ما از او می خواهیم که به ما مشورت هم بدهد. خودش اگر فکر می کند می تواند
درخشان: چرا من باید به چه کنم چه کنم بیفتم؟ | اگر هواداران قبل از 90 دقیقه عکس العمل نشان دهند، تیم را ...
بهتر بازی می کند. متفاوت را شما از چه دیدی می بینید؟ مهم این است که ما به نحوی بازی کنیم که برنده شویم. درخشان درباره اینکه چه تدابیری برای بازی لخویا در نظر دارد و آیا تاکتیک ویژه ای در نظر دارد گفت:هر بازی تاکتیک خودش را دارد. حتما برای بازی با لخویا هم تدابیری خواهیم داشت. حتما باید تفکرات مان هم مقابل این تیم قابل ارزش باشد. امیدوارم بتوانیم از این ارزش هایمان استفاده کنیم.
نژاد فلاح: باور کنید برانکو ایران نیست
باید با آرامش کامل و به دور از این شایعات به کار خود ادامه دهد. البته تا پایان بازی با لخویا دیگر؟! امان از دست شما خبرنگاران! ما با همه وجود از حمید درخشان حمایت می کنیم و ان شا ء ا... که روز سه شنبه هواداران پرسپولیس را شاد و خوشحال روانه منزل کنیم. فکر می کنید این مسابقه با چه نتیجه ای تمام شود؟ ان شا ء ا... که با حمایت طرفداران پرشور پرسپولیس در خانه لخویا را می بریم و از بحران کنونی خارج می شویم. شما هم دعا کنید! محمدحسین نژادفلاح
درخشان:چرا من باید به چه کنم چه کنم بیفتم؟/اگر هواداران قبل از 90 دقیقه عکس العمل نشان دهند، تیم را ...
کشاله ران برایش به وجود آمد که پزشکان سعی می کنند وی را برسانند. درخشان در خصوص اینکه چقدر امیدوارید لخویا را شکست دهید، تاکید کرد: هواداران دیدند ما مقابل صبا چگونه بازی کردیم و چقدر موقعیت ایجاد کردیم که موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. اگر همانطور که مقابل صبا بازی کردیم مقابل لخویا بازی کنیم ان شاءالله پیروز می شویم. سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه شما گفته بودید تغییرات
تمرین فردای پرسپولیس در حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می شود
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از پندار خمارلو مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی خود پیش از مصاف با لخویا قطر را فردا در حضور هواداران و اصحاب رسانه در ورزشگاه درفشی فر برگزار خواهند کرد. همچنین تیم فوتبال لخویا قطر آخرین تمرین خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می کند. گفتنی است؛ اولین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی انجام می شود.
اظهار نظر درخشان درباره کی روش
مسابقات خود در جام ملت ها عصبی به نظر می رسیدند بیان داشت: سوال من این است که آرامش را باید چه کسانی بازیکنان می دادند؟ مربی باید این آرامش را به بازیکن می داد ولی خود کی روش در مسابقات بارها و بارها با داور و ناظران کنفدراسیون درگیری پیدا می کرد و در این شرایط نمی توانست به بازیکنان آرامش بدهد. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پس از 4 سال از حضور کی روش در تیم ملی، چه تاثیر مثبتی بر روند این
درخشان: اعتراض هواداران فقط به تیم ضربه می زند
گروه ورزشی تیتریک ؛ حمید درخشان در پایان تمرین روز (شنبه) تیمش در مورد آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و بچه ها با انگیزه بالا تمرینات خود را انجام می دهند. فقط از خدا می خواهم که در بازی با لخویا دچار بدشانس نشده و توپ های مان به گل تبدیل شود تا شرمنده هواداران نشویم. وی در مورد حریف قطری تیمش گفت: ما از حریف مان به اندازه کافی شناخت داریم و به دنبال آن هستیم که با
درخواست درخشان از هواداران پرسپولیس
بعد موضع خود را نشان دهد. درخشان در پایان در مورد جمله نژادفلاح که گفته است، امیدوارم درخشان در آینده به چه کنم، چه کنم نیفتد، اظهار داشت: من نمی دانم چه کسی این جمله را گفته است. در حال حاضر هم دوست ندارم به این موضوع فکر کنم بلکه می خواهم تمرکز خود را روی بازی حساسی که تیمم دارد قرار دهم. شما خبرنگاران قرار بود سوال فنی بپرسید نه سوال حاشیه ای!
امامی فر: صحبت از گزینه های مربیگری پرسپولیس در کار ما تأثیرگذار است/طلسم نیستیم
خوب مقابل صبای قم شرایط روانی تیم بهتر هم شده و شرایط تمرینی خوبی هم داریم و می خواهیم با یک بازی خوب مقابل حریف قطری هواداران مان را شاد کنیم. فارس: بر خلاف اینکه پرسپولیس موقعیت های گل زیادی ایجاد می کند اما در گلزنی خیلی موفق عمل نمی کند. شما مشکل را کجا می بینید؟ به نظر من مشکل به عدم تمرکز بازیکنان برمی گردد و باید با تمرین بیشتر این مشکل را رفع کرد. البته من اسم این عدم
گزارش تمرین پرسپولیس/حضور دو بازرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و بازگشت نوری
/> *محمد خانزاده و رضا نوروزی امروز بعد از حضور در کلینیک شروع به طور اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز به دویدن دور زمین پرداختند. *علی علیپور به اتفاق یکی، دو نفر از اعضای خانواده اش به تمرین آمده بود. *حمید درخشان امروز مثل روز گذشته به همراه کادر خود با جدیت تمرینات سرخپوشان را زیر نظر داشت و از آنها می خواست با دقت و جدیت تمرینات را پیگیری کنند. *کانون هواداران باشگاه
غیبت نوری و نوروزی/ درخواست هواداران از نژادفلاح و ناراحتی درخشان در تمرین پرسپولیس
اختصاصی با یکدیگر صحبت کردند. * در تمرین امروز پرسپولیس از هواداران پذیرایی شد و حسین خبیری مدیر رسانه ای پرسپولیس به پذیرایی مناسب از خبرنگاران در جریان تمرینات تاکید داشت و در مورد اینکه اگر کم و کاست امکاناتی وجود دارد از آنها سوال کرد تا این مسئله برطرف شود. * حسین عبدی توضیحاتی را به سوشا مکانی اعلام کرد. رضا نوروزی که در ابتدا در تمرینات گروهی شرکت داشت سپس به صورت
کفاشیان: وزیر ورزش من را دعوت نکرد/بوی چلوکباب از مجمع هیأت تهران می آمد!
هیأت فوتبال تهران شگفت زده شدم که این همه رأی به یک نفر دادند. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا در جلسه وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون ها حضور نداشت، گفت:من را دعوت نکرده بودند البته اگر دعوتم می کردند می رفتم هر چند آن زمان مسافرت هم بودم. من کارمند هستم به من بگویند برو می روم دعوتم نکنند نمی روم. کفاشیان در مورد اینکه ظاهرا می خواسته وزارت ورزش را دور بزند و با دولت
چه کسی می گوید پرسپولیس مشکل مهره دارد؟
را بتوان در درون دروازه پرحاشیه پرسپولیس جستجو کرد که البته او هم انتخاب خود حمید درخشان بود که به نیلسون ترجیح داده شده است. به واقع حمید درخشان هرگز بهانه کمبود بازیکن ندارد و انتخابهای خود او این پرسپولیس را ساخته که تیم بسیار خوبی هم هست. در واقع شاید بهتر باشد حمید درخشان به خودش اولتیماتوم بدهد و برای خودش ضرب الاجلی در نظر بگیرد نه اینکه تیمش را رها کند و مسیر خودش را بگیرد. 444/444 خانواده بزرگ ورزش
پرسپولیس مانند بچه سرراهی شده است!
کند تماشاگرانش از آن حمایت می کنند. ما تغییر و تحولات زیادی در این چند مدت داشتیم. کدام تیم در یک فصل سه چهار مدیرعامل عوض می کند؟! این موضوع تمرکز بازیکنان ما را به هم زده است. درخشان همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس مانند یک بچه سر راهی شده است که هر کس برای کمک به آن جلو می آید بعد از 10، 20 روز تیم را به حال خود رها می کند. وی درباره ضعف گلزنی پرسپولیس هم گفت: تا اندازه ای
نژادفلاح: اگر دایی مانده بود وضعیت قطعاً بهتر از الان بود/ با قطبی و برانکو به توافق نهایی رسیدیم
صورت نگیرد، هرچند کاری به علل و دلایل این جابجایی ندارم. به نظرم این تغییر درست نبود و اگر علی دایی در پرسپولیس مانده بود، وضعیت این تیم قطعا بهتر از الان بود. نژادفلاح همچنین تاکید کرد: درخشان هم یکی از پرسپولیسی هایی بود که سکان تیم را به دست گرفت. باشگاه پرسپولیس هواداران زیادی دارد. همه آنهایی که اخبار ورزشی را دنبال می کنند، حتی اگر طرفدار پرسپولیس نباشند، از باخت این تیم نگران می
درخشان: نمی توانیم مقابل لخویا هجومی بازی کنیم/هواداران ما را تنها نگذارند
غیر از یکی دو مصدوم سایرین خوب هستند. این بازی ها متفاوت از لیگ برتر هستند این مسابقه برون مرزی است و امیدوارم از تمام امکانات به خصوص هوادارانمان استفاده و در نهایت برنده شویم. وی در مورد اینکه پزشک پرسپولیس در بازی فردا چه کسی خواهد بود با توجه به اینکه پزشک سابق از این تیم رفته است، تصریح کرد: باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد و قطعا جایگزینی برای او پزشک تیم در نظر خواهند گرفت
درخشان: با ترکیب بازی با صبا به میدان می رویم
آزادی غریبه نیستیم. سرمربی پرسپولیس در پایان با تمجید از هواداران تیمش اضافه کرد: همان طور که می دانید بازی بسیار سختی برابر لخویا داریم و از هواداران مان می خواهم در این دیدار کمک مان باشند. ---------------------------------------------------------------------------------------------- پایگاه خبری تحلیلی بی باک : کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی بی باک
قطبی توفق با پرسپولیس را تایید کرد/ برای این فصل می آیم
پیشین تیم ایران با انتقاد از شرایط مشابهی که زمان سرمربیگری اش در تیم ملی برای او وجود داشته است، افزود: بخاطر دارم زمانی که سرمربی تیم ایران بودم، آقایان با مربیان مختلف مذاکره می کردند و شرایط برای من که هنوز سرمربی تیم بودم اصلا مساعد نبود! وقتی خودم آن وضعیت را درک کردم و ناراضی نبودم چطور می توانم مشابه آن را برای حمید درخشان بخواهم؟! از آن برخوردها ناراحتم و هیچ وقت نمی خواهم برای همکارم هم
درخشان و لادروپ به سوالات خارج از بازی پاسخ نمی دهند
پرطرفدار پرسپولیس را به آنها اعلام داشت. امیر علی حسینی مسوول روابط بین الملل باشگاه و پندار خمارلو مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز در فرودگاه حضور یافته و امورات مربوطه را پیگیری کردند. شیخ عدنان دبیر کل باشگاه لخویا قطر نیز به همراه کاروان این تیم به ایران آمده و با استقبال نمایندگان سفارت قطر در تهران مواجه شد. اعضای تیم لخویا با اتوبوس و اتومبیل تشریفات و
مصاحبه های "درخشان" آقای درخشان!
باشیم. بردی که در قم به دست آمد درخشان که در آن زمان بازی های پرسپولیس را از تلویزیون خانه اش تماشا می کرد و منتقد شماره یک دایی بود. تنها دقایقی پس از برد پرسپولیس در قم این چنین نظر کارشناسی اش را با هواداران در میان گذاشت: اینقدر بی کیفیت بود که هیچ نکته فنی نداشت و فقط دو گل وارد دروازه شد. هر دو گل نیز روی خلاقیت فردی به ثمر رسید و صبا نشان داد هیچ حرفی برای گفتن ندارد. پرسپولیس این
درخواست درخشان از سعید حدادیان چه بود؟/ رفاقت با دایی و مایلی کهن/ ماجرای استادیوم رفتن و ...
مضایقه نمی کند و زمینه ساز استجابت این دعا می شود . * چطور شد برای دیدن بازی پرسپولیس به استادیوم رفتید؟ - راستش من هر پنجشنبه برای مراسم دعا به مشهد مقدس می روم. پنجشنبه گذشته هم سعادتی بود یک مقدار زودتر به مشهد بروم و مدت بیشتری را در این شهر مقدس سپری کنم. وقتی خانواده ام در جریان خواهش محمود خوردبین و درخشان برای دعا کردن جهت موفقیت پرسپولیس قرار گرفتند به من پیشنهاد
تادو: سخت، فقط اولین گل است
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که عملکرد مهاجم برزیلی پرسپولیسی که در نیم فصل به این تیم اضافه شده به گونه ای نبوده که هواداران این تیم نگرانی ای از بابت خط حمله شان نداشته باشند اما او هنوز در گلزنی ناموفق نشان داده و در دو بازی گذشته هم از سوی درخشان به بازی گرفته نشده است. تادو در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایطش در این تیم اینطور توضیح می دهد: نیاز به زمان دارم تا از نظر آشنایی با
مردم رم چندین توصیه برای مسافران داعشی دارند
اروپا و ایالات متحده را دارد.با این وجود دولت ایتالیا نگران است. حتی با یک قایق موتوری نیز می توان از سواحل لیبی به سوی ایتالیا حرکن نمود.هزاران پناهجو سالانه این مسیر را می پیمایند، چه جیز می تواند از حرکت تروریست های داعش که در لیبی مستقر هستند جلوگیری کند. در حالی که هشتگ های ما به روم می آِییم، بازتاب فراوانی در رسانه های ایتالیا داشته اند، مردم رم نیز از این فرصت استفاده کرده و به روش رومی
نژاد فلاح: درخشان باید حتما لخویا را ببرد
که ببینم وضعیت مالی باشگاه از نظر بدهی به چه شکلی است، اما می دانم که در حال حاضر مهم ترین مشکل باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی است. وی ادامه داد: اگر مشکلات مالی این تیم حل شود یقین داشته باشید که تمام مشکلات این باشگاه حل خواهد شد و ما شاهد موفقیت تیم پرسپولیس در آینده خواهیم بود. نژاد فلاح همچنین درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با قطبی و برانکو گفت: من در حال حاضر تمام تمرکزم بر