چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۵

مورینیو: خوشحالم که احمق نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - خوزه مورینیو از تصمیمات داور بازی تیمش با برنلی انتقاد کرده است . به گزارش وبسایت نود، سرمربی چلسی تصمیم داور مبنی بر اخراج نمانیا ماتیچ را نادرست می داند . مورینیو بعد از توقف خانگی تیمش مقابل برنلی گفت :" دو هفته پیش وقتی من در کنفرانس خبری بعد از بازی با لیورپول در جام اتحادیه صحبت می کردم تلویزیون انگلیس راجع به جنایت های کاستا صحبت می کرد . جنایت های کاستا را به اتفاقات بازی امروز مقایسه کنید . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)