دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۳

افزایش رفاه و ایجاد انگیزه در بین کارکنان، اولویت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قدرت الله ویسی امشب در دیدار صمیمی با مدیران و کارکنان این سازمان در شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: همه توان مدیریتی مجموعه کشاورزی در این استان زیر لوای سیاست های مدیر ارشد این سازمان روی توسعه و پیشرفت بخش متمرکز شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)