سایر منابع:
سایر خبرها
ناراحتی شدید علی دایی از نتایج پرسپولیس
به گزارش بنکر ( Banker )،محمد دایی درباره اظهارات چندی پیش حمید درخشان درباره علی دایی انجام داده بود، عنوان کرد: فکر می کنم هر آنچه لازم بود را جواد منافی بیان کرد و نظر من هم با او یکی است. دیگر دلیلی ندارد همان حرف های منافی را تکرار کنم. وی ادامه داد: علی دایی با حمید درخشان قهر نیست و دلیلی هم ندارد با هم قهر باشند. به هر حال حرف هایی زده می شود که فکر می کنم منافی بهترین پاسخ را داده
90/ مذاکره با دنیزلی بعد از توافق با قطبی و برانکو
و سنگین تر است به خصوص پس از توقف مقابل صبا در آزادی و جبهه گیری شدید هواداران علیه او بعید است که عمر باقی مانده از حضور درخشان روی نیمکت فنی سرخپوشان چندان طولانی باشد. اولتیماتوم آخر در یکی، دو روز گذشته مسئولان پرسپولیس و مشخصا نژادفلاح از طرق مختلف بی میلی خود را برای ادامه همکاری باشگاه با درخشان را به گوش سرمربی تیمش رساند. نژادفلاح که روز نخست و حتی پیش از آنکه به عنوان
مهاجم پرسپولیس پول غذا ندارد
بازی تکنیکی رو بیاوریم می توانیم لخویا را شکست دهیم، به نوعی لخویا بیشتر تیم تاکتیکی است تا تکنیکی. لخویا در تهران کار ساده ای ندارد و پرسپولیس هم برای این تیم حریف ساده ای نیست. امامی فر در مورد نبود دفاع چپ تخصصی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: حمید علی عسگر مقابل صبا در پست دفاع چپ عملکرد خوبی داشت و رضا نورمحمدی هم در این پست به میدان می رود. ما دفاع چپ کلاسیک نداریم چون پول برای خرید بازیکن
قهر طارمی برای چه بود؟!
شهرخبر : حملات پردامنه پرسپولیس روی دروازه صبا در روزی که سرخپوشان نیاز به برد داشتند بی ثمر ماند تا به رغم داشتن مهره های تهاجمی فراوان اصلی ترین ضعف پرسپولیس گلزنی باشد. عدم دقت در به ثمر رساندن ضربات نهایی و البته بدبیاری های شاگردان درخشان در بازی با صبا کاملا مشهود بود، از این رو سرمربی پرسپولیس برای آنکه بتواند طلسم گل نزدن مهاجمانش را بشکند از اواسط نیمه دوم تعویض های خود را که
مربی پرسپولیس برای لخویاخط و نشان کشید
دادند و ما اگر کمی تمرکز داشتیم می توانستیم با شکست دادن صبا به بالای جدول برسیم. خیلی ها معتقد هستند از سوی مدیریت جدید از کادر فنی پرسپولیس حمایت نشده، نظر شما در این مورد چیست؟ حمایت یعنی اینکه نظرات در خانواده بماند و به بیرون درز پیدا نکند، البته منظور من بحث شخصی نیست بلکه حمایت از باشگاه و منافع پرسپولیس است. این روزها خیلی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند حمید درخشان باید
دشمن اصلی حمید درخشان؟
به گزارش بنکر ( Banker )، اگر درخشان به مانند دیگر مربیان در خفا وسکوت کارش را انجام می داد و بدون این که به مربی قبلی که شخصیت کمی هم در این فوتبال نیست احترام بیشتری می گذاشت این همه ضرب الاجل و صبر و انتظار برای برکناری او شکل نمی گرفت و بدون شک فضای رسانه ها و هواداران به نفع او برمی گشت که چرا به مربیان پرسپولیس فرصت های بیشتری نمی دهید. اما حالا حتی تساوی مقابل صبا با وجود بازی نسبتا مناسب
90/ زیبای بی خطر!
تماشاگرپسند اما بدون نتیجه پرسپولیس در روزی که به لحاظ تاکتیکی عملکرد قابل قبولی داشت و به اعتقاد بسیاری بهترین نمایش فنی سرخپوشان از زمان حضور درخشان را در زمین مسابقه پیاده کرد نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی خانگی مقابل صبا به دست آورد. نتیجه ای که نه دردی از پرسپولیس دوا کرد و نه درخشانی که زیر تیغ قرار دارد. نوع بازی پرسپولیس حکایت از بازی انتحاری سرخپوشان داشت. آنها که مشخص بود
رفتن درخشان کمکی به پرسپولیس نمی کند
تیم بازی های زیبا و جذابی را ارائه کرد. در مقابل صبا و همین طور پدیده، پرسپولیس مستحق کسب پیروزی بود. با این حال در این برهه از زمان باید از پرسپولیس حمایت شود چون به این حمایت نیاز دارد. این که بخواهیم حمید درخشان را کنار بگذاریم هیچ کمکی به پرسپولیس نمی کند. درخشان باید حفظ شود و به کارش ادامه دهد. هر مربی هم که بخواهد الان به جای او بیاید مطمئنا می گوید خودم تیم را نبسته ام و به همین دلیل نتیجه
آخرین خبر درخشان را صبا می آورد!؟
برای بازی با صبا مهیا کند، مسئولان باشگاه را برای بررسی وضعیت مربیان جایگزین او به پای میز محاکمه می کشاند! حال آنکه فقط موفقیت پرسپولیس است که می تواند جایگاه درخشان را حفظ کند نه داد و فریادهایش برابر خبرنگاران آن هم قبل از بازی حساس این تیم برابر صبا. نفت مسجدسلیمان - تراکتور دیدار سرخپوشان تبریزی هم به نوبه خود بازی حساسی است. این اولین حضور دوباره تونی روی نیمکت
پرسپولیسی ها با شنیدن شعار بهم می ریزند
به گزارش بنکر ( Banker )، او در پاسخ به این سوال که چند بار تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داری، عنوان کرد: این چهارمین تجربه من است که امیدوارم تجربه خوبی باشد. علی عسگر در خصوص اینکه شرایط و جو تیم چگونه است و آیا از فضای سخت و پرفشار بیرون آمدید و همچنین یکسری بازیکنان این تیم برای اولین بار به آسیا می آیند چه خواهید کرد، توضیح داد: من چند سالی است که در این تیم هستم و چنین شرایطی
پرسپولیس ایران
های آسیا راه یافته اند امروز کار بسیار سخت و دشواری را در ورزشگاه آزادی خواهند داشت پرسپولیسی ها که با حمید درخشان این روزها حال و روز خوبی را در لیگ برتر ایران سپری نمی کنند باید در مقابل لخویا خوب ظاهر شوند و نتیجه قابل قبولی را در مقابل هواداران و علاقمندان خود کسب کنند یقینا پرسپولیس امروز نماینده فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی خواهد بود بنابراین جدای از رنگ همه باید به آزادی بیایند و یکپارچه
درخشان: هوادار واقعی باید پشت تیم باشد
بتوانیم یک نتیجه قابل قبول بگیریم. درخشان در رابطه با مصدومیت محمد نوری گفت: محمد نوری یک کشیدگی کوچک دارد که کادر پزشکی در حال مداوای او است تا کاپیتان مان را به این مسابقه برساند. سرمربی پرسپولیس درباره آنالیز تیم لخویا خاطرنشان کرد: من دو بازی گذشته این تیم قطری را آنالیز کردم و فیلم بازی های آنها را دیده ام. امیدوارم که بتوانیم با آنالیز انجام شده مقابل قدرت این تیم بایستیم
مصاحبه های "درخشان" آقای درخشان!
تیم خودش با صبا هیچ صحبتی از ضعف صبا به میان نیاورده . آن هم صبایی که با مهدی تارتار تنها سه امتیاز از 5 بازی گرفته و 90 دقیقه در آزادی زیر توپ زده است! البته این تنها مصاحبه جنجالی درخشان پیش از آمدن به پرسپولیس نبوده است. حالا که صحبت از این مصاحبه ها شده، بد نیست نگاهی هم به صحبت های او پس از شکست تیم دایی مقابل تراکتورسازی داشته باشیم. درخشان پس از شکست سه بر یک تیم دایی در این بازی
بازی متفاوت پیش روی تیم فوتبال پرسپولیس
هم بازی را کنترل کنیم و هم از نقاط ضعف لخویا به سود خود بهره ببریم. درخشان در مورد حضورش به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه قهرمانی در آسیا را در دوران بازیکنی خود تجربه کرده است، گفت: بازی در آسیا با بازی های داخلی تفاوت دارد. بازیکنان خوبی در تیم های مختلف حضور دارند و مربیان تیم ها هم به دنبال نتیجه هستند و این موضوع به ما کمک می کند که مقابل تیم ها عملکرد بهتری
نباید سرمربی تیم را عوض کنند/ برای ما شرط تعیین کرده اند
با آمادگی کامل دنبال می کنم. این هفته هم مقابل صبا بازی نکرده ام و کاملا برای تقابل با لخویا آماده ام. بنگر در پایان در خصوص اینکه پیش از این از خریدهای پرسپولیس انتقاد کرده بود و آیا پرسپولیس در پست دفاع چپ مشکل دارد یا خیر، تصریح کرد: این مسائل به من ربطی ندارد و باشگاه در رابطه با این موضوع تصمیم گیری می کند. منبع: مهر
درخشان:چرا من باید به چه کنم چه کنم بیفتم؟/اگر هواداران قبل از 90 دقیقه عکس العمل نشان دهند، تیم را ...
هم تدابیری خواهیم داشت. حتما باید تفکرات مان هم مقابل این تیم قابل ارزش باشد. امیدوارم بتوانیم از این ارزش هایمان استفاده کنیم. وی در خصوص اینکه با توجه به مشکلاتی که در پست دفاع چپ دارید آیا فکر نمی کنید مقابل لخویا از این ناحیه ضربه بخورید، تصریح کرد: ما در نقل و انتقالات مشکلات خاص خودمان را داشتیم. این موجودیت ما است. بازیکنانی که داریم می توانند به ما کمک کنند. درخشان در
دفاع غلط درخشان از خودش
به گزارش بنکر ( Banker )،دفاع بد از حمله دیگران هم بدتر است و به نظر می رسد حمید درخشان دقیقا درحال دفاع بد از خودش است وگرنه رفتار مدیریتی باشگاه پرسپولیس همین حالا کاملا انتقاد برانگیز است و غیر قابل قبول. در واقع نژادفلاح با مذاکره با قطبی و برانکو و دیگر مربیان عملا آخرین ریشه های استحکام درخشان را در آستانه مهمترین دیدار فصل اخیرش (مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا)،با تبر زده و حالا
بنگر: برای تمرین هم پیراهن نداریم
: درخشان کارش را خوب انجام می دهد و ما تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. تغییر کادر فنی در حال حاضر به صلاح نیست. من به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم هستم. مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی اش عنوان کرد: وضعیت خوبی دارم و بدنم آماده است، هفته پیش مقابل صبا بازی نکردم و استراحت کردم. بنگر در پایان در خصوص خریدهای پرسپولیس که گفته می شود چندان مثمرثمر نبوده است، گفت: در مورد این موضوع
استراتژی عجیب درخشان برای بقا در پرسپولیس
حتی پسر حمید درخشان هم وعده داده بود پدرش استعفا می دهد اما بعد از گذشت چند روز مشخص شد نه استعفایی درکار بوده و نه چیز دیگری! جالب اینکه درخشان مصاحبه کرد و گفت من هرگز استعفا نداده ام و با قدرت تیم را مقابل لخویای قطر رهبری می کنم. از طرفی محمدحسین نژادفلاح هم ناگهان یادش افتاد که درخشان ستاره ی محبوب دوران کودکی او بوده و فعلا باید با قدرت به کارش ادامه دهد. همزمان با همه
تارتار: مشکل پرسپولیس عدم حمایت مدیران از کادر فنی و مسائل حاشیه ای است
درست نباشد به مسائل تیم پرسپولیس ورود کنم اما از ته قلب این تیم را دوست دارم و از طرفی پرسپولیس یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است و در شرایط فعلی نیاز به حمایت همه جانبه دارد. امیدوارم مدیران این باشگاه در این مقطع کادر فنی تیمشان را مورد حمایت قرار دهند تا تمرکز آنها روی مسائل فنی باشد. تارتار با اشاره به وضعیت تیمش یادآور شد: با بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم و پرداختی که مدیران باشگاه به بازیکنان داشتند، شرایط تیم بهتر شده و بسیار امیدوار هستیم تا در دیدار های آینده با کسب نتایج مناسب جایگاه مان را در جدول رقابت ها بهبود ببخشیم. 2051 ...
درخشان:چرا من باید به چه کنم چه کنم بیفتم؟/اگر هواداران قبل از 90 دقیقه عکس العمل نشان دهند، تیم را ...
هم تدابیری خواهیم داشت. حتما باید تفکرات مان هم مقابل این تیم قابل ارزش باشد. امیدوارم بتوانیم از این ارزش هایمان استفاده کنیم. وی در خصوص اینکه با توجه به مشکلاتی که در پست دفاع چپ دارید آیا فکر نمی کنید مقابل لخویا از این ناحیه ضربه بخورید، تصریح کرد: ما در نقل و انتقالات مشکلات خاص خودمان را داشتیم. این موجودیت ما است. بازیکنانی که داریم می توانند به ما کمک کنند. درخشان در
عادل:به پرسپولیس تبلیغ نمیدن تا سر از اوین درنیارن!
این فصل پیام نداشت، گفت: اون بازیکنی که انتهای تصویر خودش رو پوشونده، پیام خان صادقیانه که کلاً در این فصل یا محروم بوده یا مصدوم و یا کلاً اصلاً نبوده! او در ادامه به بازی تیم استقلال مقابل گسترش و تعلیق محرومیت جاسم کرار اشاره کرد و گفت: نکته جالب در مورد این بازی این است که یک ساعت پیش و درست یک روز مانده به انجام بازی، محرومیت جاسم کرار بخشیده شده، کسی چه می دونه، شاید امروز هم اگر
درخشان:فردا بازی متفاوتی خواهیم داشت/قرار نیست مقابل لخویا از دقیقه اول حمله کنیم
خط حمله هم بازیکنان کناری تیم خوب نفوذ می کنند. با این حال همه را آنالیز کردیم و می رویم که با یک بازی منطقی نتیجه را به نفع خود تمام کنیم. البته فلسفه ما این است که از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و با کنترل بازی به یک پیروزی دلچسب برسیم. درخشان در پاسخ به این سوال که تفاوت بازی در لیگ و آسیا در چیست، عنوان کرد: در آسیا دفاع مطلق نمی کنند. در لیگ تیم ها دفاع می کنند ولی در آسیا تیم ها
برای تمرین هم پیراهن نداریم
پرسپولیس اظهار داشت: درخشان کارش را خوب انجام می دهد و ما تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. تغییر کادر فنی در حال حاضر به صلاح نیست. من به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم هستم. مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی اش عنوان کرد: وضعیت خوبی دارم و بدنم آماده است، هفته پیش مقابل صبا بازی نکردم و استراحت کردم. بنگر در پایان در خصوص خریدهای پرسپولیس که گفته می شود چندان مثمرثمر نبوده است، گفت: در مورد این موضوع من نمی توانم اظهارنظر کنم و باید مسئولان باشگاه و کادر فنی توضیح دهند. منبع: فارس ...
مشکل پرسپولیس چیست؟
چهار هزار نفر به ورزشگاه می آیند؛ بازی های پرسپولیس و استقلال مملو از تماشاگر می شد. این افراد فوتبال را کشتند. درد ما کادر فنی نیست، درد باشگاه، مدیریت است. باید به بحث مدیریت رسیدگی کنند. پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور نژاد فلاح در پرسپولیس اظهار کرد: من فکر نمی کنم نژاد فلاح بتواند تیم را از بحران خارج کند. او آدم بسیار خوب و مورد تایید همه ورزشکاران است اما با این اوضاع و احوال هیچ کسی
درخشان:فردا بازی متفاوتی خواهیم داشت/قرار نیست مقابل لخویا از دقیقه اول حمله کنیم
خط حمله هم بازیکنان کناری تیم خوب نفوذ می کنند. با این حال همه را آنالیز کردیم و می رویم که با یک بازی منطقی نتیجه را به نفع خود تمام کنیم. البته فلسفه ما این است که از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و با کنترل بازی به یک پیروزی دلچسب برسیم. درخشان در پاسخ به این سوال که تفاوت بازی در لیگ و آسیا در چیست، عنوان کرد: در آسیا دفاع مطلق نمی کنند. در لیگ تیم ها دفاع می کنند ولی در آسیا تیم ها
درخشان: فلسفه ما کنترل بازی و استفاده از نقاط ضعف لخویا است
حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و لخویا اظهار داشت: با یک بازی متفاوت روبرو هستیم. حریف ما یک تیم خوب است که بازیکنان گرانقیمتی دارد و به بسیاری از آنها تابعیت قطری داده اند. وی افزود: با این حال شناخت خوبی از لخویا داریم. 2،3 روز گذشته نقاط قوت و ضعف این تیم را آنالیز کرده ایم و امیدواریم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم. سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه شرایط
بنگر: الان زمان مناسبی برای تغییر کادر فنی نیست/ باز هم برای ما شرط گذاشته اند
ادامه درباره اینکه گفته می شود لخویا یکی از تیم های خوب است گفت: همه تیم های آسیا پرستاره هستند و دارای بازیکنان خارجی خوبی هستند. هر کدام از بازیکنان آ ن ها 5 ، 10 و یا 20 میلیون دلار ارزش دارند. ما با امکانات خیلی کم مقابل آن ها قرار می گیریم اما این را هم در نظر بگیرید سطح فوتبال ما بهتر از عرب هاست. بنابراین امیدواریم روز سه شنبه مقابل آن ها بازی خوبی ارائه دهیم. ما در برابر آن ها هیچ چیزی
دلایل کلانی برای استعفا از پرسپولیس
داد: اگرچه به صورت کاملا جدی با تغییرات مداوم در مدیریت باشگاه مخالفم اما شخص نژادفلاح سوابق روشن و خوبی دارد، از این رو از همه دوستانم می خواهم از او پشتیبانی کنند. تغییرات در این مقطع مشکلات را بیشتر می کند وی اضافه کرد: ایشان به درخشان فرصت داد و این کار خوبی بود زیرا در این زمان کم، تحولات نتیجه نمی دهد و مشکلات را بیشتر می کند. از سوی دیگر به زودی قرار است کار انتقال این تیم به
چشم امید پرسپولیس به آسیا!
برسیم. پاختاکور – نفت، ساعت 15 نفت تهران، دیگر نماینده ایران نیز امروز در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود. شاگردان منصوریان که صدرنشین لیگ هستند امروز به مهمانی پاختاکور ازبکستان می روند. اما با شرایطی نه چندان مناسب. اگرچه این تیم صدرنشین لیگ است اما مشکلات مالی اوضاع نفتی های تهران را به هم ریخته است. به طوری که قبل از این سفر، مدیر عامل نفت مدعی شده بود که