سایر منابع:
سایر خبرها
سرنوشت مشترک درخشان و مظلومی
به گزارش بنکر ( Banker )،درخشان پس از تساوی قرمزپوشان مقابل صبا و در شرایطی که مذاکره باشگاه پرسپولیس با دو گزینه دیگر آشکار شده است، در گفت وگوهای مختلف با دفاع از نمایش پرسپولیس این شکل بازی را با بازی های پرسپولیس در اوج دوران قدرت در دهه 60 شمسی قیاس کرده است. مقایسه ای که اگرچه چندان با حقیقت نزدیک نیست اما با توجه به برتری مطلق پرسپولیس برابر صبا و موضوع روند رو به بهبود شکل بازی قرمزپوشان
بازی متفاوت پیش روی تیم فوتبال پرسپولیس
هم بازی را کنترل کنیم و هم از نقاط ضعف لخویا به سود خود بهره ببریم. درخشان در مورد حضورش به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه قهرمانی در آسیا را در دوران بازیکنی خود تجربه کرده است، گفت: بازی در آسیا با بازی های داخلی تفاوت دارد. بازیکنان خوبی در تیم های مختلف حضور دارند و مربیان تیم ها هم به دنبال نتیجه هستند و این موضوع به ما کمک می کند که مقابل تیم ها عملکرد بهتری
بدشانسی درخشان را رها کن؟
پرسپولیس امتیاز به همراه داشت و نه خریدهایش به دل مردم نشست. چرا پرسپولیس را رها نمی کند؟ آیا حضور روی نیمکت پرسپولیس باید تا این حد مهم باشد که یک نفر، آن هم حمید درخشان حاضر به دادن تمام آبرویش برای ادامه کار باشد؟ ای کاش درخشان روز سه شنبه استعفا می داد و می رفت تا هم خودش را راحت کند و هم هواداران دیگر علیه اش شعار ندهند./خبر ورزشی
حمله آقای گل سابق پرسپولیس به درخشان
به گزارش بنکر ( Banker )، من زمان علی دایی برای بالا بردن آمادگی جسمانی ام به تمرین پرسپولیس رفتم و اتفاقا خیلی خوب خود را در کنار بازیکنان آماده کردم. بعد از رفتن دایی و آمدن درخشان به او گفتم اگر دوست ندارد من در تمرینات شرکت نکنم اما درخشان به من گفت پرسپولیس خانه توست و خوشحال می شود که در کنار تیم تمرین کنم. آن قدر در تمرینات خوب ظاهر شدم که هواداران خواهان پیوستم به تیم شدند. خودم هم این
حمله شدید مهاجم پرسپولیس به درخشان
به گزارش بنکر ( Banker )،محسن خلیلی درباره بازی پرسپولیس و لخویا اظهار داشت: پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد و در طول بازی ها نیز هرگز نتوانست به ثبات لازم در نتیجه گیری برسد. روند این تیم اصلا رو به رشد نبود و در حال حاضر هم وضعیتش خوشایند نیست. وی ادامه داد: به هر حال بازی های لیگ قهرمانان آسیا از روز سه شنبه برای پرسپولیس آغاز می شود و هواداران انتظار دارند که تیم شان در این بازی نتایج
درخواست درخشان از هواداران پرسپولیس
الخور را تماشا کردم. با انجام یک آنالیز دقیق مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه هواداران چقدر می توانند امیدوار باشند تا این تیم مقابل لخویا به پیروزی برسد، گفت: هواداران به این امیدوار باشند که پرسپولیس مقابل صبا خیلی خوب بازی کرد اما توپ هایش به گل تبدیل نشد. اگر همان بازی را انجام دهیم می توانیم در این بازی هم موفق شویم. وی در ادامه در پاسخ به این
واکنش درخشان به شعار هواداران پرسپولیس
به گزارش بنکر ( Banker )،پس از تساوی تیمش برابر صبا در ورزشگاه آزادی در پاسخ به این سوال که آیا شعار حیا کن رها کن هواداران و تشویق علی دایی را شنیده است یا نه، گفت: من به انتقادات هواداران احترام می گذارم اما این را می گویم که باشگاه هیات مدیره و مدیرعامل دارد و من تابع تصمیمات این عزیزان هستم و هر آنچه آنها بگویند را به دیده منت قبول می کنم./ بانک ورزش
پرسپولیس از کابوس تا رویا
...> قطبی در پایان در پاسخ به این که فکر می کنید چه زمانی تکلیف این موضوع مشخص می شود، گفت: همان طور که گفتم مذاکرات مدیر عامل باشگاه با مدیر برنامه های من انجام شده و به توافق اولیه هم رسیده ایم؛ دیگر تصمیم و زمان دست آنهاست که باید دید چه برنامه ای برای آن دارند. در هر حال فعلا بازی با لخویا به عنوان آخرین فرصت حمید درخشان تعیین شده است. قرمزها که روز سه شنبه در اولین بازی خود در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، میزبان تیم قطری هستند امروز و فردا تمرینات خود را پشت درهای بسته انجام می دهند؛ به این امید که شروعی خوب در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. ...
درخشان: هواداران فردا پشت ما باشند
به گزارش بنکر ( Banker )،درخشان گفت: فکر می کنم تیم ما روند روبه رشد خوبی داشته. من از این تیم خیلی راضی ام چون پرتلاش و تاکتیکی بازی می کنیم . او درباره مسابقه فردا ادامه داد: لخویا یک تیم اروپایی – آسیایی است. این یک بازی متفاوت نسبت به لیگ است و سطح کیفی بالایی خواهد داشت. امیدوارم بازی باکیفیت باشد و به سود ما به اتمام برسد . سرمربی پرسپولیس با برشمردن اهمیت حضور مردم در ورزشگاه
مربی پرسپولیس برای لخویاخط و نشان کشید
دادند و ما اگر کمی تمرکز داشتیم می توانستیم با شکست دادن صبا به بالای جدول برسیم. خیلی ها معتقد هستند از سوی مدیریت جدید از کادر فنی پرسپولیس حمایت نشده، نظر شما در این مورد چیست؟ حمایت یعنی اینکه نظرات در خانواده بماند و به بیرون درز پیدا نکند، البته منظور من بحث شخصی نیست بلکه حمایت از باشگاه و منافع پرسپولیس است. این روزها خیلی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند حمید درخشان باید
درخواست درخشان از هواداران پرسپولیس
حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با لخویا متفاوت است.آنها بازیکنان خوب، گران قیمت و البته چند ملیتی دارند.فکر می کنم بازی ما با این تیم متفاوت خواهد بود. ما به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کرده ایم.شرایط مان خوب است و امیدوارم از همه امکانات مان به خصوص حمایت هواداران استفاه کنیم و در نهایت پیروز این میدان باشیم.
دشمن اصلی حمید درخشان؟
به گزارش بنکر ( Banker )، اگر درخشان به مانند دیگر مربیان در خفا وسکوت کارش را انجام می داد و بدون این که به مربی قبلی که شخصیت کمی هم در این فوتبال نیست احترام بیشتری می گذاشت این همه ضرب الاجل و صبر و انتظار برای برکناری او شکل نمی گرفت و بدون شک فضای رسانه ها و هواداران به نفع او برمی گشت که چرا به مربیان پرسپولیس فرصت های بیشتری نمی دهید. اما حالا حتی تساوی مقابل صبا با وجود بازی نسبتا مناسب این فوتبال هم هواداران را
درخشان:چرا من باید به چه کنم چه کنم بیفتم؟/اگر هواداران قبل از 90 دقیقه عکس العمل نشان دهند، تیم را ...
فعلی هم خودمان داریم اذیت می شویم و هم بازیکنان از این بدشانسی ها خسته شده اند. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه لخویا با تیم کامل به ایران می آید گفت:می خواهید بگویید نیاید؟ درخشان افزود:سعی می کنیم بازی خوب، منطقی و حساب شده ای را مقابل لخویا انجام دهیم. ضمن اینکه بازی های این تیم را دیده و آنالیز کرده ایم. وی در خصوص مصدومیت محمد نوری گفت: برای این بازیکن مشکل کشیدگی
درخشان:چرا من باید به چه کنم چه کنم بیفتم؟/اگر هواداران قبل از 90 دقیقه عکس العمل نشان دهند، تیم را ...
فعلی هم خودمان داریم اذیت می شویم و هم بازیکنان از این بدشانسی ها خسته شده اند. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه لخویا با تیم کامل به ایران می آید گفت:می خواهید بگویید نیاید؟ درخشان افزود:سعی می کنیم بازی خوب، منطقی و حساب شده ای را مقابل لخویا انجام دهیم. ضمن اینکه بازی های این تیم را دیده و آنالیز کرده ایم. وی در خصوص مصدومیت محمد نوری گفت: برای این بازیکن مشکل کشیدگی
نژاد فلاح: درباره مذاکره با برانکو و قطبی حرفی ندارم/باید مقابل لخویا پیروز شویم
و حمید درخشان باشد و همه کمک کنند یک بازی خوب انجام دهیم. نژاد فلاح درباره اینکه گفته می شود مشکلات روحی - روانی مشکل اساسی پرسپولیس است و مربی مشکل نیست، گفت: هر مشکلی وجود دارد باید حل شود. اگر به داخل زمین برمی گردد کادر فنی و بازیکنان باید آن را حل کنند و اگر مربوط به مسائل مالی است من تلاش می کنم مشکلات حل شود. تمام تمرکز ما روی بازی با لخویا در روز سه شنبه است. وی
حمله دوباره درخشان به افشین قطبی
به گزارش بنکر ( Banker )، یکی از این مربیان، افشین قطبی است که دیروز سرمربی پرسپولیس اشاره کوچکی به عملکرد این مربی در شیمیزو اس پالس ژاپن کرد و به همین بهانه با حمید درخشان مجدداً گپ زدیم. شما با افشین قطبی مشکل دارید؟ نه، چه مشکلی؟ مگر ما همدوره بودیم یا اینکه زمان بازی من او هم در ایران فوتبال بازی می کرد؟ چرا باید با او به مشکل بخورم؟ به هر حال او هم یکی از گزینه های جانشینی
نژادفلاح: بازیکنان باید بدانند به عنوان تیم ملی ایران بازی می کنند/ هنوز با اسپانسر توافقی نداشته ایم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: همه می گوییم پرسپولیس ایران، پس امروز باید همه دعا کنیم تا تیم پرسپولیس موفق باشد. به گزارش کاپ، محمدحسین نژادفلاح در گفت و گو با رادیو جوان در پاسخ به این سوال که عنوان شما در تیم پرسپولیس چیست، اظهار داشت: عنوان من قائم مقام باشگاه است. وی در خصوص جلسه با رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بیان داشت: مهم تعامل بین ارکان باشگاه، هواداران
درخشان: بگویند برو می روم
شنیده می شود اهمیت ندارد! آقای درخشان چه کسانی بالاتر از هواداران وجود دارد که باید مخالف حضور شما در پرسپولیس باشند؟ آیا هواداران در بازی اخیر مقابل ذوب آهن شما را با شعار "درخشان حیا کن پرسپولیس رو رها کن" مورد انتقاد شدید قرار نداده اند؟ اگر شما نظر هواداران را قبول نمی کنید و ادعا می کنید تیم شما از نظر فنی مشکل ندارد پس گوش سخن بسپارید به اعتراضات کارشناسان فنی و
مشکل پرسپولیس چیست؟
چهار هزار نفر به ورزشگاه می آیند؛ بازی های پرسپولیس و استقلال مملو از تماشاگر می شد. این افراد فوتبال را کشتند. درد ما کادر فنی نیست، درد باشگاه، مدیریت است. باید به بحث مدیریت رسیدگی کنند. پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور نژاد فلاح در پرسپولیس اظهار کرد: من فکر نمی کنم نژاد فلاح بتواند تیم را از بحران خارج کند. او آدم بسیار خوب و مورد تایید همه ورزشکاران است اما با این اوضاع و احوال هیچ کسی
نژادفلاح: قطبی و برانکو باید بدهی مالیاتی خود را بدهند/ تمرکز ما روی حفظ درخشان است
باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مالیاتی برانکو و قطبی عنوان کرد: اگر قرار باشد این افراد بیایند به طور حتم باید بدهی مالیاتی را خودشان بپردازند و تسویه مالیاتی را انجام بدهند. وی افزود: در حال حاضر تمام تمرکزمان بر روی این بازی آسیایی خواهد بود و پرداختن به موضوعات دیگر تیم را به چالش می کشد و بهتر است بگویم که در حال حاضر تمام تفکر و تمرکزمان بر روی نیمکت کادر فنی و درخشان است و به چیز
گزارش عملکرد آکادمی استقلال در فصل جاری
به گزارش بنکر ( Banker )، پس از شروع به کار هیات مدیره جدید و با توجه به فرمایشات و تاکیدات وزیر محترم ورزش نسبت به توجه بیشتر به تیم های پایه و موضوع سازندگی، توجه ویژه ای از سوی هیات مدیره نسبت به این موضوع انجام شد که خلاصه ای نتایج آن در ادامه می آید: انتخاب آقای رضا صادق پور به عنوان رئیس آکادمی اولین گام اعضا هیات مدیره استقلال و بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال برای سامان
درخشان: از علی دایی دعوت می کنم که بیایید
کنیم. اهمیت این بازی را می دانیم و ... * محمدحسین نژادفلاح هم طی این چند روز از شما حمایت کرد تا به قول خودش تمرکز سرمربی پرسپولیس به هم نخورد. - تشکر ویژه ای از آقای نژادفلاح دارم. همه ما باید جوابگوی خواست هواداران باشیم و نیاز به آرامش و تمرکز کامل داریم. امیدوارم مقابل لخویا یک نتیجه خوب و مطلوب بگیریم. * راستی باشگاه نساجی حکم گرفته تا جلوی بازی محمد عباس زاده را
ویژگی های طرفدار عاقل از منظر حمید درخشان
شرمنده هواداران نشویم. سرمربی پرسپولیس تهران گفت: سعی می کنیم برابر لخویا بازی خوب، منطقی و حساب شده ای را ارایه دهیم و بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. وی درباره آخرین وضعیت محمد نوری کاپیتان پرسپولیس نیز گفت: نوری از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده و سعی می کنیم به بازی با لخویا برسد. درخشان ادامه داد: در چند روز گذشته دو بازی لخویا مقابل الجیش و الخور را
فرار نژاد فلاح از سوالات خبرنگاران
بازی سه شنبه و حمید درخشان باشد و همه کمک کنند یک بازی خوب انجام دهیم. اگر بازی روز سه شنبه با نتیجه شکست بازی پرسپولیس رقم بخورد آیا درخشان برکنار می شود ؟ خیر آنچه که مهم است تمرکز درخشان، بازیکنان، مدیریت باشگاه و هواداران بر روی بازی است.هر مشکلی وجود دارد باید حل شود. اگر به داخل زمین برمی گردد کادر فنی و بازیکنان باید آن را حل کنند و اگر مربوط به مسائل مالی است من تلاش
گزینه ای جدیدبرای جانشینی درخشان
کرده و سفت و سخت از حمید درخشان حمایت می کنند اما با توجه به اینکه در فوتبال ایران همواره حمایت های اینچنینی حاکی از اخراج نابهنگام مدیران و مربیان در فوتبال دارد، شنیده می شود در صورت عدم پیروزی در دیدار روز سه شنبه مقابل لخویای قطر درخشان برکنار شده و مصطفی دنیزلی جایگزین او خواهد شد. طی چند روز گذشته گویا مذاکرات جدی با افندی صورت گرفته است. اما جالب است بدانید این مذاکرات دور از چشم و گوش افراد شناخته شده ای است که در ایران با دنیزلی ارتباط دارند./جام نیوز
آرزویم سربلندی پرسپولیس است
به گزارش بنکر ( Banker )،محمد رویانیان درباره حضور محمد حسین نژادفلاح در منزلش به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی زود و اتفاقی قرار چنین ملاقاتی گذاشته شد. نژادفلاح گفت می خواهم شما را ببینم و کسب رخصتی کرده باشم. با آغوش باز با هم دیدار کردیم و دیدار صمیمانه ای با یکدیگر در منزلم داشتیم. وی افزود: اقدام نژادفلاح بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود. به هر حال ما با یکدیگر به عنوان عضو هیئت
نژادفلاح: پاسخی به مذاکره با برانکو و قطبی ندارم
این مسائل ریشه در مشکلات مالی دارد. قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با قطبی و برانکو گفت:ما باید تلاش کنیم تمرکز مان روی بازی سه شنبه و حمید درخشان باشد و همه کمک کنند یک بازی خوب انجام دهیم. نژاد فلاح در خصوص اینکه گفته می شود مشکلات روحی - روانی مشکل اساسی پرسپولیس است و مربی مشکل نیست گفت: هر مشکلی وجود دارد باید حل شود. اگر به داخل زمین برمی گردد کادر فنی و بازیکنان باید آن
جدیدترین اظهارات نژادفلاح درباره برانکو، قطبی و مذاکره با دنیزلی
لخویا برکنار می شود یا خیر؟، خاطر نشان کرد: من پاسخی به این سوال شما ندارم. همه تمرکزم روی بازی با لخویا است که باید پیروز از میدان خارج شویم. نژادفلاح همچنین درباره اینکه برانکو و قطبی خودشان اعلام کردند با آنها توافقاتی صورت گرفته، به تکرار صحبت های قبلی خود پرداخت و افزود: پاسخم همان چیزهایی است که گفتم. همه تمرکز من، درخشان، بازیکنان، هواداران و رسانه ها باید روی بازی با لخویا باشد. قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نظر شما بیشتر روی افشین قطبی است یا برانکو؟، گفت: من پاسخ به این سوال شما هم ندارم. ...
بنگر: نباید سرمربی تیم را عوض کنند
مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر میزان آمادگی خود برای رویارویی با تیم لخویا قطر گفت: درخشان کار خودش را خوب انجام می دهد و نباید سرمربی تیم تغییر کند. به گزارش مهر، محسن بنگر پس از پایان تمرین امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی روز سه شنبه سرخ پوشان مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی را پیش روی داریم. امیداورم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم
خواجه وند: برانکو به ایران نیامده است
این تیم در دیدار مقابل صبا، اظهار کرد: تیم پرسپولیس در این دیداربسیار خوب بازی کرد و با بدشانسی نتوانست سه امتیاز را به دست آورد. باید منتظر زمان بود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم در هفته بیست و یک لیگ برتر عصر روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند. با پایان این دیدار، هواداران پرسپولیس که از نتیجه کسب شده ناراضی بودند، علیه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شعار دادند و خواستار کنار رفتن او شدند. ...